Skocz do zawartości

biegoonka

Nowy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Legacy 2.0R MY06

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia biegoonka

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. biegoonka

    zakup Legacy V

    Na V (2.0B 150KM) generacje przesiadlem sie z IV (2.0B 165KM). V duzo wolniej przyspiesza, nie spodziewalem sie, ze bedzie tak duza roznica. Wg mnie 150KM to malo na taka mase.
  2. biegoonka

    Kupno Legacy IV

    Mialem takie auto... i tesknie. Robilem regulacje po ok. 45 kkm na gazie i wynioslo mnie to 1800 w Warszawie. Nt. EJ20F i regulacji po 90 kkm, slyszlem od samego gazownika - ma takich klientow, wiec raczej fakt niz legenda miejska. U mnie rdza wyszla przy nadkolach pomimo garazowania, wiec poszukaj sladow. Dopytaj sie tez czy dwumasa wymieniona. Powodzenia
  3. Wydaje mi sie, ze dwumasy nie ma po lifcie 2008 ale to trzebaby potwierdzic. Niedawno przesiadlem sie z Legacy IV na V i... przezylem lekkie rozczarowanie. V slabiej sie zbiera niz poprzednik (150 vs. 165 i masa wieksza wiec mozna sie bylo spodziewac). Na plus jest skrzynia (6 vs. 5 biegowa) i miejsce w kabinie i bagazniku. Szkoda, ze wprowadzili ramki w oknach:( Zrobilem rozrzad (samochod sprowadzony, poza tym juz powoli czas sie zblizal) i wymienilem olej - 3k na oryginalnych czesciach poza ASO. Gaz mialem w poprzedniku, w tym tego nie robie. Regulacja co 45k (EJ204) km na gazie to koszt 1,7k - kilka dni roboty bo silnik musi ostygnac i kiepski dostep. Dodatkowo dostawalo sie wydechowi. Skontaktuj sie z Jako, on powienien byc w stanie powiedziec z doswiadczenia co ile jest regulacja w konkretnych silnikach. Wiskoza - wazne abys mial takie same 4x opony. Sprzeglo? Dobry mechanik powie ci jak to wyglada.
  4. biegoonka

    Sprawdzenie nr VIN

    Podobna prośba z mojej strony: JF1BR5LA1AG002431 JF1BR5LA1AG004781 Dziękuje
  5. biegoonka

    Subaru z USA

    Witam, Chce kupic kolejne Subaru i zastanawiam sie nad ofertami aut sprowadzonych z USA. Nie wiem ile prawdy jest w tym, ze to glownie auta powypadkowe. Kolejna rzecz, ktora slyszalem, to ze zabezpieczenia antykorozyjne blach sa slabsze niz w wersjach europejskich. O ile pierwsza kwestia, to cos co moze byc prawda ale nie odnosnie wszystkich ofert, o tyle druga kwestia blach brzmi dziwnie. Moze ktos podzieli sie swoim doswiadczeniem? Moze to tylko mity... Warto kupic auto sprowadzone z USA? Czy sa jakies inne roznice (poza chyba kierunkowskazami i swiatlami) w modelach europejskich vs. USA? Dzieki
  6. W Warszawie rozrzad 2000 a luzy 1700...
  7. Specjalista od podobnej roboty na terenie Warszawy poszukiwany. Moze ktos ma kogos do polecenia?
  8. biegoonka

    3 światło stopu

    Nie spaliły mi sie żarówki. Sprawdziłem w obu tylnych reflektorach i jest ok a przy wciskaniu hamulca dalej nie ma bocznych świateł. Myślałem, ze sa tam dodatkowe żarówki... Dlaczego w takim razie nie mam stopów? Bezpieczniki sie spaliły? Gdzie sie wymienia? Jakie i gdzie kupić?
  9. biegoonka

    3 światło stopu

    kombi... dzieki!
  10. biegoonka

    3 światło stopu

    Podlacze sie pod watek... Spalila mi sie boczna zarowka stop w Legacy MY 06. Bede wdzieczny za instrukcje wymiany i rodzaj, dzieki.
  11. Nie mialem czasu zeby uaktualnic... Przepustnicy nie przeczyscilem teraz, robilem to jakies 2 miesiace temu i samochod duzo lepiej zaczal wtedy reagowac na gaz. Przez kilka dni mialem okazje bardziej cisnac i to zadzialalo bo samochod zaczal normalnie pracowac. Dziura pomiedzy 2500-3000 mniej odczuwalna i nie ma skokowego przyspieszania. Podzielam wrazenie, ze do 2500 lepiej przyspiesza...
  12. Jeśli chodzi o spalanie to nie ma to wplywu albo przynajmniej niezauwazylem... Przegonillem go dziś trochę i jakby się odmulil. Jutro postaram się odłączyć aku na chwile i pośmigam na benzynie.
  13. Witam, Od dwoch dni Legacy dziwnie sie zachowuje. Na zimnym silniku (zanim sie zalaczy LPG) przy niskich przelozeniach 1/2/3 miedzy ok 2300-3000 obr/min przyspiesza "skokowo", nie ma plynnego oddawania mocy. Takie uczucie jakby szarpalo ale wyczuwalne tylko przez kierowce. Po przejsciu na LPG nie ma tego "problemu" ale na 4/5 biegu przy ok 2500obr/min jest dziura. Samochod w ogole nie przyspiesza bez wzgledu jak operuje gazem. Dopiero po jakims czasie zaczyna wolno zwiekszac obroty. Wiem, ze mowi sie ze te auta slabo ida do 3000 ale teraz jest odczuwalnie gorzej. Dopiero po przetoczeniu sie do 3500 obr/min zaczyna normalnie jechac. Strasznie mnie to dziwne zachowanie irytuje. Najbardziej chyba to, ze nie wiem z czym to powiazac. Bede dzwieczny za sugestie. Moze ktos z kolegow/kolezanek mial podobny problem.
  14. Czy szanowne forumowiczki maja jakies preferowane modele godne polecenia? Chce kupic a nie wiem ktory model jest ok i w ogole czym sie kierowac przy zakupie;) Dzieki i pozdr
  15. @Mikad Dobre jedzenie a i miejsce godne polecenia. Obsulga mila i nienachalna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...