gpruszko Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Panie kolego marcin_k, nie Panuj, tutaj wszyscy jesteśmy na równi :wink:no i dzięki za ten Nerwosol, normalnie czyni cuda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 adam.str, więc chyba delikatnie zasugerowaliśmy jakie opony mają nabyć osoby chcące trwałych i niezdzieralnych opon pomuka masz za to pasowało by trzeciej zimy zajechać wreszcie te opony Jedno jest pewne, na deszczu zwiedziłem na nich rów, w miejscu gdzie na letnich przy tej samej pogodzie, z dużo większą prędkością wjeżdżam. [ Dodano: Wto Paź 28, 2008 10:11 pm ] Nokian WR wciąż są w sprzedaży? Czy teraz tylko WR G2? a jeżeli tak to czy przewidują je sprzedawać jeszcze rok? i nie mam tu na myśli pozbywania się produkcji 2008, chcę mieć świeżutkie MY09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Mike Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 No a poza tym zawsze można powiedzieć że Nokiany są OLDSCHOOLOWE / oldskulowe A czy kategorie 4x4, SUV, XL, itp. to mają znaczenie z punktu widzenia Forka czy to czysty marketing? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 A czy kategorie 4x4, SUV, XL, itp. to mają znaczenie z punktu widzenia Forka czy to czysty marketing? Trudno powiedziec. Na pewno takie Uniroyal Rallye 4x4 Street daja rade w blotku i terenie - lepiej od zimowek bridgestone'a z dosc agresywnym bieznikiem, a powszechna opinia zazwyczaj jest odwrotna. Z drugiej strony np. 205/70R15 zdecydowanie latwiej znalezc w kategorii 4x4/SUV, niz dla zwyklych osobowek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 gpruszko, DZIEKS!Moge spac prawie spokojnie! Prawie, bo nie kupilem GY UG2! Ahhh, a juz bym sie poddal forumowemu trendowi i zanabyl Nokian! :???: Ufff! Moje zdzwienie budzi taka slaba ocena Blizzaka - tez byly tu polecane... Tak, wiem, testy sa kupione przez producentow! W tym wypadku. przez Nokiana chyba? Kupiles Pirelli Sotto Zero? Ja w zasadzie jestem zmuszony do nabycia Pirelli Sotto Zero (ewentualnie Yokohama V902 W.drive 215/45R18 89V) - innych do mojego autka nie ma... Jaka ocena? Brac? Bo o Yokohamie, mimo nieco wyzszej oceny, slyszalem, ze to jednak sredniactwo... Wiesz, nie wiem, czy brac. To bedze moja pierwsza zima z Sotto - jezdzilem na nich po suchym tylko i bylo +16 stC. Pierwsze wrazenie bylo tragiczne, bo kierownica krecila sie duzo lzej niz na Continental SportContact3 i ciezko bylo wczuc przyczepnosc, ale po ok. 100km byl juz rewelacyjnie - na tyle, ze probowalem jak szybko mozna w zakrety wchodzic . Co bedzie dalej - zobaczymy. [ Dodano: Czw Paź 30, 2008 12:34 pm ] Jedno jest pewne, na deszczu zwiedziłem na nich rów, w miejscu gdzie na letnich przy tej samej pogodzie, z dużo większą prędkością wjeżdżam. No! I to jest dopiero prawdziwa rekomendacja! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Już zakładacie zimówki? Mięczaki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Mike Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Znam takich twardzieli/ki co na zimówkach latem śmigają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Znam takich twardzieli/ki co na zimówkach latem śmigają to ja :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 30 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 nie ma śniegu nie ma zimówek :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Znam takich twardzieli/ki co na zimówkach latem śmigają a zimą na letnich :razz: z pomylonymi kierunkami :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 pomuka masz za to jak spojrzałem na swój profil to dopiero skumałem co to to jest THX :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Nokian WR SUV Co sądzicie o tych oponkach? czy ktoś jeździ na nich Forysem? Zastanawiam się czy kupować te w specyfikacji 4x4 czy może jednak Nokian WR G2? Docelowo na forka 2.0D i jeżdżone głównie po mieście i trasy. 70/30 WRG2 Mam w BMce, jestem z nich zadowolony i raczej nie chce eksperymentować z innymi markami... Pozdro >N< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Ja dwie swoje zimy z Foresterem przejeździłem na DUNLOP SP WINTER SPORT. Choć nie mam porównania z innymi oponami śmiało mogę polecić ten model!!! Będzie pan zadowoloooooonyyyy!!! :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Nokian WR SUV Co sądzicie o tych oponkach? czy ktoś jeździ na nich Forysem? to jest nowość tegoroczna, to kiedy ktos mógł na nich pojezdzic w zimie... w afryce moze? tam zime jakos inaczej mają, tylko może być cieżko znaleźć amatora zimówek :razz: jak jezdzisz głownie po miescie, to co ci da wersja SUV w porownaniu do zwyklych WR G2? lepsze samopoczucie? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Nokian WR SUV Co sądzicie o tych oponkach? czy ktoś jeździ na nich Forysem? to jest nowość tegoroczna, to kiedy ktos mógł na nich pojezdzic w zimie... w afryce moze? tam zime jakos inaczej mają, tylko może być cieżko znaleźć amatora zimówek :razz: jak jezdzisz głownie po miescie, to co ci da wersja SUV w porownaniu do zwyklych WR G2? lepsze samopoczucie? :wink: Nie wiedziałem że to nowość. Natomiast jeśli chodzi o różnice w bierzniku to widać gołym okiem że jest to zupełnie inna opona. A co mi da wersja SUV względem WR G2? No właśnie o to pytam bo nie wiem jaka będzie różnica :???: Tak czy inaczej fabrycznie założone są opony do SUVa a nie standardowe do auta z napędem na 1 oś. Nie wiem jak jest w Subaru słyszałem że do samochodów z napędem na tylnią oś opony dobiera się inaczej niż z napędem na przednią. przy napędzie 4x4 pewnie jest jeszcze inaczej. Pozdro nietoperz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 przy napędzie 4x4 pewnie jest jeszcze inaczej moim zdaniem, do zwyklej jazdy nie ma sensu zakladac jakis specjalnych wersji 4x4... i prawie nikt tego nie robi... dlatego napisalem ze nie odczujesz roznicy do zwyklych wrg2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Obawiam sie, ze tez w praktyce te SUV niewiele sie roznia od oskowych. Teoretycznie powinny miec wzmocnione scianki boczne, bieznik lepiej targajacy blocko i kamienie i w ogole byc bardziej odporne na uszkodzenia w czasie jazdy w terenie, ale takich zwyklych cywilnych 98% szosa, 2% teren to raczej nie dotyczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Obawiam sie, ze tez w praktyce te SUV niewiele sie roznia od oskowych. Teoretycznie powinny miec wzmocnione scianki boczne, bieznik lepiej targajacy blocko i kamienie i w ogole byc bardziej odporne na uszkodzenia w czasie jazdy w terenie, ale takich zwyklych cywilnych 98% szosa, 2% teren to raczej nie dotyczy. No własnie wszystko to przypuszczenia i obawy... Teraz przyjrzałem to WRG2 w wersji cywilnej od SUV nie różni się chyba wyglądem. Więc jeśli się różni to czym? i jaka ewentualnie z tego korzyść? Forys nie jest ani ciężkim ani dużym SUVem więc w tym przypadku jakieś wzmacniane opony chyba nie mają znaczenia? jeśli chodzi o trakcje to przy takim samym bieżniku w WRG2 i WRG2 SUV różnicy nie powinno być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Więc jeśli się różni to czym? nazwą i jaka ewentualnie z tego korzyść? a taka że producent sprzeda troche więcej towaru, jak sie paru klientów dodatkowo złakomi na wersje SUV :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 posłuchajcie, forys, czy outback, to nie Cayene, czy X5 , gdzie DMC przekracza 2.5 czyli nacisk na koło ponad 800kg. Do takich aut są potrzebne opony SUV. W naszych bumbumach jak najbardziej osobowe :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Wychodzi na to że nawet nie ma wyboru przy profilu 225/17/55 WRG2 SUV jest nie dostępna http://www.nokiantyres.com/files/nokian ... V_eng_.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Po mieście chcesz na Nokianach jeździć ? Czy po Bieszczadach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Po miescie, to nawet na golych felgach mozna jezdzic :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Po mieście chcesz na Nokianach jeździć ? Czy po Bieszczadach ? miasto/trasy/polne drogi itp. 60/35/5 mnie więcej w takich proporcjach. Ale wiadomo to zależy bo może się okazać że specjalne będę wyszukiwał drogi na skróty i ogień Pozdro >N< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 posłuchajcie, forys, czy outback, to nie Cayene, czy X5 , gdzie DMC przekracza 2.5 czyli nacisk na koło ponad 800kg. Do takich aut są potrzebne opony SUV. W naszych bumbumach jak najbardziej osobowe :cool: To one mają po trzy koła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się