Jump to content

Lucky Mike

Użytkownik
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

About Lucky Mike

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    W-wa
  • Auto
    XV'14

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.przemocwszkole.org.pl/

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy ktoś korzystał z usług wyciszauto.pl z Dziekanowa/Łomianek i jest w stanie polecić / odradzić / doradzić?
  2. Przy okazji montażu kamery cofania do mojego XV'2014 natrafiłem na wyzwanie przesunięcia pomocniczych lini parkowania na ekranie wyświetalcza, tak by znajdowały się w odpowiednim miejscu. Ponieważ kamera miałą własne linie - mniej wiecej w dobrych miejscach - w końcu wyłączyłem widok linii z audio. Wrzucam by ułatwić szukanie innym. Nie znalazłem tego na forum, a i sieci łatwo nie było. Może dlatego że dotyczyło to staroci. Upgrade był mocno ekonomiczny, polegał na wymienie audio typu A na typ B - tego z wyświetaczem 4,5 cala, wersja USA, a kamerka i wtyczka 8 pinowa z AliExpress. Pod tym linkiem instrukcja jak przesunąć linie, jak zmienić jezyk komunikatu na fracuski / angielski, 4 style lini do wyboru, przesuwanie tekstu ostrzegawczego na górę / dół ekranu, włączenie / wyłączenie lini https://forums.nasioc.com/forums/showpost.php?p=39390497&postcount=169 Po drodze natrafiłem na podobne instrukcje do nowszych audio, wskazówki jak w ukrytych menu zmieniać parametyry głoścności, itp. nie archwizowałem linków, ale da się wyszukać.
  3. Reflektory europejskie w XV (oprócz asymetryczności snopu światła) różnią się od amerykańskich tym, że nie mają dodatkowej bocznej 5W żarówki kierukowskaza, ale mają dodakową wiązkę (chyba właśnie do podłącznia kierunów). Ja wymieniłem u siebie na DEPO, dobra cena, do samochodu pasowało, ustawić się dało, ale jakość nienajlepsza - krawędź świata rozmyta. Z tego co piszą sprzedawcy to lampa jest ta sama co w Imprezie. Pozdrawiam, M.
  4. Ta ze zdjęcia ma kształt taki jak w MY04 ... ale w XS powinna być w skórze
  5. Po sąsiedzku wpadłem do Jarka do Józefowa i odczytałem błąd. Nie był to misfire ale sonda lambda - wg Jarka to pewnie efekt paliwa i mrozu. "Paliwo podgrzewa się idąc do silnika i wraca tracąc parametry. Odoławia się, wytrąca się parafina, ropa, itp." Jarek mówi, że teraz jak były silniejsze mrozy, to miał po kilka telefonów dziennie w sprawie Checków - odczytane jako sonda lub spalanie stukowe A regulacja zaworów i instalacji nie zaszkodzi, mi po każdym podłubaniu spadało spalanie, a i auto zaczęło się płynnie przełączać na gaz . Tak że powodzenia Leszek
  6. Powodzenia U mnie niestety CDN nastąpił Po nocy na 20 stopniowym mrozie w Zakopcu wyskoczył Check Engnie, gdy oskrobywany ze szronu Forek rozgrzewał się na wolnych obrotach na benzynie. Błąd jeszcze nie odczytany. Teraz Forek jest pod obserwacją, na razie bez wybryków, chociaż na Zakopiance, A4 i Katowickiej zjadł mi olej pod kreskę. Pozdrawiam,
  7. ... mam nadzieję że tym razem nie zapeszę Po wizycie u Jako, dokładnym przejrzeniu instalcji oraz skróceniu czasów pracy wtrysków, problem jak na razie się nie pojawił. Co więcej, zniknęło dławienie się przy przejściu z benzyny na gaz Wesołych Świąt!
  8. Jeżdzę od sierpnia Forkiem 2,5 XS MY04 manual z LPG. Oto kilka refleksji i porad. Po regulacjach u Jako zszedłem do 12,5 litra LPG przy dość dynamicznej jeździe miasto-przedmieścia (przed było to ok. 14-16 l). Zastana instalacja i komp. LPG nie są najlepsze oraz nienajlepiej zrobione, ale podobno przy dobrej można zejść do 10 l/100 km Wcześniej jeździłem Toyotą Cariną E 2.0 GLi Combi (133 km) i mam wrażenie, że była trochę bardziej dynamiczna ... ale to auto jest trochę kwadratowe, dość wysokie i ma AWD, czego potrzbowałem żeby wydostać się zimą z mojego lasu do miasta. Ktoś kiedyś na tym forum napisał, że przyjemności trzeba stopniować, więc może następnym razem spróbuję Turbo. BTW różnice są między EU i US to także: brak spryskiwaczy reflektorów i reduktora, radio bez parzystych fal, itd ... sprawdź na forum całą listę Polecam CARFAX do sprawdzenia aut ze Stanów - 4 na 5 sprawdzanych przeze mnie 100% bezwypadkowych miało wypadki przekraczające 70% wartości auta, a w większości nie zgadzał się przbieg Także rekomenduję wersję XS
  9. Jeśli chodzi o mnie, to niestety po dwóch tygodniach od regulacji zaworów znowu wyskoczył Check Engine (jeszcze nieodczytany). Przy czym o ile do tej pory działo się to po przejściu na gaz (a więc na ciepłym silniku), to teraz dzieje się to na benzynie, zaraz po odpaleniu na zimnym - szczególnie gdy Forek marzł poza garażem. Pozostaje mi opcja wizyty u Jako ... CDN
  10. Doszedłem do tego post factum - poprostu trzeba było już zrobić przegląd, i wyszło, że poprzednio zawory były źle ustawione (w ASO! ok. rok temu). Oprócz regulacji była też wymiana zjechanych i klepanych, a wg papierów niby całkiem świeżych świec. Po regulacji Check Engine przestał się pojawiać, a ostatnio prawie ciągle wyskakiwał - missfire, na 2 i 4 cylindrze, a sporadycznie sonda lambda.
  11. Miałem dokładnie to samo, pomogła regulacja zaworów zrobiona podczas przeglądu
  12. Lucky Mike

    LPG w Subaru

    Gdzie można zrobić przegląd rejestracyjny auta z LPG na Ursynowie lub w Wawrze?
  13. tak właśnie myślałem ... Obecnie to Kabatowe sąsiedztwo już tylko pracowe - Forek nocuje w lesie
  14. Pozdrowienia dla kolegi z niebieskiego Forka trąbiącego dziś z rana na Nowoursynowskiej
  15. Hogi, Chociaż tytuł posta brzmi "Kiedy wymiana ..." to w jego treści dokładnie napisałem, że dokładnie WIEM jakie są zalecenia Subaru dla wersji Europejskiej i Amerykańskiej, i że interesuje mnie odpowiedź na pytanie DLACZEGO zalecenia te różnią się aż o 63 tys km. Takiej informacji (do czasu krótkiej, ale rzeczowej odpowiedzi Cartifa) nigdzie nie znalazłem. Wracając do tematu. "Prawidłowa" odpowiedź Cartifa, jest z pewnością "poprawna", ale czy można prosić o jej rozwinięcie, by w pełni uwierzyć, że jest także "prawdziwa".
×
×
  • Create New...