lukass Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Ja ci dam zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) i przemalował całe auto na czarną perłę z wtrąceniami niebieskich i fioletowych kryształków Na forum Subaru może by to się i podobało ale u tych zboczeców na forum Porsche to taki samochód może być jak LPG w STI Kiedyś pojawiła się licytacja komornicza na Porsche 911 996 GT3 RS, oczywiście zwykła 911 przemalowana i ze spoilerkami ale za 40 tys. Mimo że jakoś nigdy Porsche mnie nie kręciło ale za te pieniądze mieć prosiaka na ogródku why not Zadzwoniłem do kolegi w serwisie Porsche i stwierdził , że za te pieniądze warto, wszystko powyżej to będzie to nie sprzedawalne auto, chyba że na dyskotekę na wieś po żniwach Pojechałem na tą licytacje, auto pomalowane w niektórych miejscach pędzlem, drzwi opadające, jeszce auto znane w mieście jako wrak... na licytacje przyjechało 50 osób, myślę dam wywoławczą jak mnie ktoś przebije to jadę do domu... a jak się zaczęli bić to się skonczyło chyba na 72 tys... i po tym biciu wszyscy parsknęli śmiechem To było ze dwa lata temu, a auto dalej wisi, najpierw było za 109 tyś http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-3-6-super-stan-C26609387.html Masz jakieś foty, linka poslinimy się troche na to co oglądałeś Edytowane 4 Listopada 2014 przez Premo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Taka mala dygresja Compsport dzis opublikował Stage 2 do Rki 7. 400-410 przy samej wymianie katalizatora i IC.Niezle i pomyśleć ze STI trzeba kuc do takich mocy a i tak zazwyczaj nie wytrzyma Szczerze to myslałem o R-ce , konfigurowałem , rozmawiałem z Patrykiem z comsportu , wszystko pieknie i ładnie , do momentu jak nie wsiadłem do niego , poogladałem na zywo , na rajdzie w Hiszpani , gdzie VW wystawiał jako demo car we full opcji . Powiem tyle , porazka …… VW GTI "jedynka" miał więcej pazura jak ta R-ka . Niestety z Leonem jest to samo , już octavia RS wyglada lepiej …. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Na forum Subaru może by to się i podobało ale u tych zboczeców na forum Porsche to taki samochód może być jak LPG w STI W dupie ze zboczeńcami - ważne zeby mi przyjemność sprawiał, ale wiadomo ze musi być 100% sprawny technicnie zebym o nim dalej myślał Szczerze to myslałem o R-ce , konfigurowałem , rozmawiałem z Patrykiem z comsportu , wszystko pieknie i ładnie , do momentu jak nie wsiadłem do niego , poogladałem na zywo , na rajdzie w Hiszpani , gdzie VW wystawiał jako demo car we full opcji . Powiem tyle , porazka …… VW GTI "jedynka" miał więcej pazura jak ta R-ka . Niestety z Leonem jest to samo , już octavia RS wyglada lepiej …. Jak ktoś szuka auta zeby wyglądało to fakt - nie ten adres. Jak ktoś chce mieć cichociemnego kilera i nie chce absolutnie rzucać sie w oczy to jest to bdb wybór, bo jeździ auto zacnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Jak ktoś szuka auta zeby wyglądało to fakt - nie ten adres. Jak ktoś chce mieć cichociemnego kilera i nie chce absolutnie rzucać sie w oczy to jest to bdb wybór, bo jeździ auto zacnie. Sorry , ale nie kupuje tego , jak ktoś jest mega ortodoksem , to sobie pod szyldem golfa III 1.9TDI zrobi cichociemnego kilera . Wszystkie firmy , czy to AMG , BMW M , STI, Renault Sport , itd. robią coś ekstra , a nie 4 rurki z wydechu + elektryczna szpera dohamowujaca koła …… i to wystarczy. Mnie nie wystarczy , kupujesz auto sportowe , wydając co najmniej x2 od seryjnego , oczekuje że dostanę też indywidulany wygląd i osiagi , o ile to drugie jest spełnione , to to pierwsze w VW i Seat i Audi np RS3 jest dramatyczne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Edwin, ale uwierz że są takie sytuacje, ze chcesz mieć super osiągi, ale nie mozesz sobie pozwolić na kipiacy mocą i ceną wygląd. BTW - widziałes rozwiazanie Haldexa d o FWD - bardzo fajny patent, o niebo lepszy niż Torque Vectoring w w nowym STi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Jak ktoś szuka auta zeby wyglądało to fakt - nie ten adres. Jak ktoś chce mieć cichociemnego kilera i nie chce absolutnie rzucać sie w oczy to jest to bdb wybór, bo jeździ auto zacnie. Sorry , ale nie kupuje tego , jak ktoś jest mega ortodoksem , to sobie pod szyldem golfa III 1.9TDI zrobi cichociemnego kilera . Wszystkie firmy , czy to AMG , BMW M , STI, Renault Sport , itd. robią coś ekstra , a nie 4 rurki z wydechu + elektryczna szpera dohamowujaca koła …… i to wystarczy. Mnie nie wystarczy , kupujesz auto sportowe , wydając co najmniej x2 od seryjnego , oczekuje że dostanę też indywidulany wygląd i osiagi , o ile to drugie jest spełnione , to to pierwsze w VW i Seat i Audi np RS3 jest dramatyczne . Zgadza się jak najbardziej ale też jak najbardziej rozumie Lukassa o co chodzi z cichociemny i niepozornym wyglądem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Jak ktoś szuka auta zeby wyglądało to fakt - nie ten adres. Jak ktoś chce mieć cichociemnego kilera i nie chce absolutnie rzucać sie w oczy to jest to bdb wybór, bo jeździ auto zacnie. Sorry , ale nie kupuje tego , jak ktoś jest mega ortodoksem , to sobie pod szyldem golfa III 1.9TDI zrobi cichociemnego kilera . Wszystkie firmy , czy to AMG , BMW M , STI, Renault Sport , itd. robią coś ekstra , a nie 4 rurki z wydechu + elektryczna szpera dohamowujaca koła …… i to wystarczy. Mnie nie wystarczy , kupujesz auto sportowe , wydając co najmniej x2 od seryjnego , oczekuje że dostanę też indywidulany wygląd i osiagi , o ile to drugie jest spełnione , to to pierwsze w VW i Seat i Audi np RS3 jest dramatyczne . Zgadza się jak najbardziej ale też jak najbardziej rozumie Lukassa o co chodzi z cichociemny i niepozornym wyglądem. Też jak najbardziej rozumiem takie założenie i potrzeby. I na coś takiego po cichu liczę w przypadku Levorga. Oczywiście 2,0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Lukass, wygląd kazdego super auta wyglądającego na zbyt drogie dla kontrahentów łatwo zniwelować oklejeniem w barwy firmowe, zupełnie inny odbiór przeczytałem cały watek i ......kupuj to prosie ale najpierw się przejedź, jajecznica z 2000 roku nie 4x4 zupełnie nie powaliła mnie na torze Kielce, może kwestia kierowcy , może zbyt wiele oczekiwałem bo to P O R S C H E WOW , jednak wrażenia naprawdę podobne do WRXa i nie rozumiem co masz do merca i beemki skoro podobno to najpopularniejsze samochody korporacyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Lukass, wygląd kazdego super auta wyglądającego na zbyt drogie dla kontrahentów łatwo zniwelować oklejeniem w barwy firmowe, zupełnie inny odbiór przeczytałem cały watek i ......kupuj to prosie ale najpierw się przejedź, jajecznica z 2000 roku nie 4x4 zupełnie nie powaliła mnie na torze Kielce, może kwestia kierowcy , może zbyt wiele oczekiwałem bo to P O R S C H E WOW , jednak wrażenia naprawdę podobne do WRXa i nie rozumiem co masz do merca i beemki skoro podobno to najpopularniejsze samochody korporacyjne Mnie też nie powaliła ale podejrzewam, że to przez skrzynię. Manualem byłoby przyjemniej na pewno. Wrażenia jak w WRX? Chciałbym, żeby WRX tak precyzyjnie się prowadził jak to Porsche.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Na efekt wow nie liczę. Wiem ze osiagi będa bardzo porównywalne do S3, ale czy sens jest sie bić o te 0,5 sekundy mniej do setki? To sobie zostawie do czasu budowy mojego WuRCa. Ten z SJS to wersja 3,4 litra. Ja szukam tylko 3,6 - jedzie ciut lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Miałem okazję dzisiaj pojeździć 996 targa z motorem 3,6 - 320 koni. Napiszę tak - choroba jest już nieuleczalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 No to do przodu teraz. S3 na handel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Jeszcze chwila. Co najmniej do lutego musze wytrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 manual czy automat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Akurat manual. Ale jeździłem też automatem 997 -325 koni i jest akceptowalnie. Jedynie fakt że trzeba przyciskami pomagać myslec tej skrzyni. Tak więc kryterium wyboru będzie stan idealny - trafi MT to fajnie, będzie AT drugie fajnie Edytowane 11 Listopada 2014 przez lukass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 @@lukass, Ty przestań myśleć o byle jakiej 911 czy innym dziadostwie. Słuszny wybór jest tylko jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Mialem Passata i to byl bardzo wygodny woz. Z tymze doszedlem do wniosku ze lepiej czuje sie w autach o nr mniejszych. Ten nowy to pewnie dobre auto, ale mi zupelnie niepotrzebne. Wole przedwczesnie przechodzic kryzys wieku sredniego w prosiu 911 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Miałeś Passata ... Ale czy był on "łowcą serc"? Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Na pewno tak. Pytanie czy grupa docelowa to taka w która akurat ja celowałem, bo Passat to łowca serc kierownictwa średniego szczebla w korpo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 He he ja ani nie jestem sredni szczebel tym bardziej korpo ale było kilka passatow które próbowały lapac za serce jak G60 czy VR6 ale to tak odległe czasy ze polowa tego forum jeździła samochodem ale na pedały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Jak było G60 czy VR6 na topie to w PL jeszcze korpo były w powijakach, a pojęcie fleet policy praktycznie nie istniało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Oglądałem i jeździłem dzisiaj taką jedną perełką. Oj coś czuję że będzie kumulacja cech auta które powinny eliminowac je z przydatności dla 4 osobowej rodziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Oglądałem i jeździłem dzisiaj taką jedną perełką. Oj coś czuję że będzie kumulacja cech auta które powinny eliminowac je z przydatności dla 4 osobowej rodziny Co to bylo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) Cabrio. Symboliczny przebieg. Hardtop w komplecie. Fabrycznie zamontowany zestaw X51 (345 zamiast 320 koni). Manual. 4x4. Fabryczny sportowy wydech z wyciszaniem za pomoca pstryczka - i to nawet działa - jest głośno albo baaaaardzo głośno . Cena wyraźnie wyżej niż średnia, ale pierwsze wrażenie jest że warto - nawet na dziurawej drodze nic w tym cabrio nie trzeszczy/skrzypi itd. Własciciel wstepnie zainteresowany moim S3 na wymianę + dopłata. Edytowane 28 Listopada 2014 przez lukass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się