turdziGT Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 turdziGT - ja nie pisałem o żadnym A4. Podsumowałem na podstawie 8 lat obserwacji na forum 8 lat temu to jeździłem subaru będę musiał zrobić co najmniej EEG? ( z racji tych problemów ze zmysłami) .OK najtańsza wersja nie powala ale materiały dalej sa najwyższej jakości To proponuję żebyś podczas któregoś pobytu w salonie Audi usiadł w A4 i zdał potem relację na forum.Szczerze to lepiej czuję się w Octawii. A tak przy okazji,to jaki napęd standardowo mają A4,tylni? Proszę Cię przecież ty nawet nie masz pojęcia o czym ty piszesz ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 O tym czy dane auto jest autem klasy premium decyduja kupujacy oraz ogolnie utrzymujaca sie opinia na rynku handlujacych samochodami. I tak, niemieckie auta Audi, BMW, Mercedes to auta klasy premium oraz luksusowe - w zaleznosci od wielkosci i wyposazenia, to samo z Lexusem, Infiniti, Acura, Cadillac, Lincoln. Subaru nie zalicza sie do tych klas nie tylko ze wzgledu na wyposarzenie (porownujac najbogatsze wersje), ale rowniez ze wzgledu na opinie uzytkownikow drog, to ze auto jest drogie w zakupie w Polsce nie znaczy ze tak samo jest gdzie indziej. Np w US, Legacy to tzw "mid-size family sedan" konkurencja to Honda Accord, Toyota Camry, Ford Fusion (Mondeo), Mazda 6 itp, ale no wlasnie chyba tylko Ford Fusion byl dostepny z AWD a reszta to przeni naped, wiec nie do konca porownanie jest sprawiedliwe, co nie znaczy ze kupujacy beda wybierac sposrod tych aut (oprocz tych co polkneli bakcyla subaru i oni biora wiadomo co). Volvo jest autem aspirujacym do klasy premium, i generalnie jest postrzegane jako tansza alternatywa dla BMW, Mercedesa czy Audi. Nie mniej jednak wlasciciele Subaru nie musza miec kompleksow, Outbacki i Legacy widuje dosc czesto jak stoja obok znacznie drozszych aut w bardzo drogich dzielnicach polnocnego New Jersey, i nie zawsze sa to auta (obslugi domostwa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Proszę Cię przecież ty nawet nie masz pojęcia o czym ty piszesz...... .....dlatego właśnie zapytałem Czyli jednak przód,musiałem wyguglać a miałem nadzieję na grzeczną odpowiedź,w końcu od czego mamy fachowca od VW Group na Forum W takim razie nie potrafię wytłumaczyć sobie jak można kupić A4 ( z przednim napędem) w cenie BMW3 lub Cklasy W dodatku z taką kiepską jakością wnętrza w standardzie.Zakup 4x4 oczywiście można zrozumieć,przynajmniej wiadomo za co sie dopłaca. Turdzi nie frustruj się,następca A4 z pewnością będzie miał inne standardy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Apropos "premiutowatości" poszczególnych marek. Nim nabyłem XT-eka poważnie zastanawiałem się nad autem powszechnie uważanym za premium. Odbyłem więc szereg jazd próbnych przedstawicielami chyba wszystkich powszechnie dostępnych marek premium. Moja subiektywna ocena wygląda tak: 1) Range Rover Sport - poczucie jazdy czymś wyjątkowym pełną gębą. Tak, czuć, że to premium 2) Mercedes (E klasa) - lubię tę markę, dobrze się w Mercedesach czuję. Dla mnie premium 3) Jaguar (XF)- Bardzo pozytywnie, bardzo "premium" 4) BMW (5er, X3) - gorzej niż Mercedes, ale całkiem nieźle. Nie czułem się w nim jakoś super wyjątkowo, ale premium to z pewnością jest A dalej zaczynają się problemy 4) Audi (A6 i Q5) - dobrze zmontowany, bardzo poprawny, ale jak dla mnie nie może równać się z trzema pozostałymi markami - (@Turdzi, wiem, że się narażam, ale takie są moje rzeczywiste odczucia) - prawdę powiedziawszy nie wiem w czym ma być lepszy od np Volvo, które pozycjonowane jest niżej. Tak naprawdę nie wiem (nie czuję) w czym ma być bardziej "premium" od Forda, Hondy czy ... Peugeota 5) Lexus (żeby nie było - GS 450h) - największe rozczarowanie. Czułem się w tym jak w Toyocie. Samochód za 300 kPLN, a zero poczucia jazdy czymś lepszym od Skody Superb (nie twierdzę, że nie jest lepszy. Opisuję subiektywne odczucia, to jak się w nim po prostu czułem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Turdzi,nie wiem czy ostatnio siedzialeś w jakiejś podst. wersji A4,materiał siedzeń jak w moich dziesiecioletnich spodniach w pole.W porównaniu z moją skórą 3,5 letnią zupełnie nie zniszczoną z legacy to z ręką na sercu prymityw. Ć klasa nawet w podst. wersji trzyma klasę. Z ciekawosci, kazde legacy wychodzi ze skorzana tapicerka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Z ciekawosci, kazde legacy wychodzi ze skorzana tapicerka? nie każde ale nawet jak wyjdzie to naturalna skóra jest tylko w miejscach styku z ciałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Turdzi,nie wiem czy ostatnio siedzialeś w jakiejś podst. wersji A4,materiał siedzeń jak w moich dziesiecioletnich spodniach w pole.W porównaniu z moją skórą 3,5 letnią zupełnie nie zniszczoną z legacy to z ręką na sercu prymityw. Ć klasa nawet w podst. wersji trzyma klasę. Z ciekawosci, kazde legacy wychodzi ze skorzana tapicerka? Te materiałowe są o niebo lepsze niż standard w Audi,wiem ,bo pierwotna miałem mieć właśnie takie Legacy. Kto nie wierzy niech leci do Audi i siądzie w tym co wystawiają a zwykle jest to podstawa A4,przynajmniej u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Turdzi nie frustruj się,następca A4 z pewnością będzie miał inne standardy Stachu daj na luz. Naprawdę trochę Cię poniosło. Obiektywnie, rzecz biorąc wykończenie A4 jest do bólu nudne ale materiały lepsze niż Legacy/OBK MY10+. Tyle, że ciasno i trochę jak w bunkrze. Osobna sprawa, że między A4 a A6 jest bardzo duża różnica zarówno w wykończeniu/wyciszeniu jak i cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Turdzi nie frustruj się,następca A4 z pewnością będzie miał inne standardy Stachu daj na luz. Naprawdę trochę Cię poniosło. Obiektywnie, rzecz biorąc wykończenie A4 jest do bólu nudne ale materiały lepsze niż Legacy/OBK MY10. Adam,ja Cię bardzo przepraszam, ale dlaczego Twoje zdanie ma być bardziej obiektywne od mojego? Nic mnie nie poniosło,materiał na siedzeniach A4 w wersji standard jest skandalicznej jakości,nie równa się z naprawdę dobrą jakością tego w podst. wersji Legacy-to jakiś rodzaj weluru chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 tu jest wszystko wyjaśnione obrazkowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Proszę Cię przecież ty nawet nie masz pojęcia o czym ty piszesz ...... .....dlatego właśnie zapytałem Czyli jednak przód,musiałem wyguglać a miałem nadzieję na grzeczną odpowiedź,w końcu od czego mamy fachowca od VW Group na Forum W takim razie nie potrafię wytłumaczyć sobie jak można kupić A4 ( z przednim napędem) w cenie BMW3 lub Cklasy W dodatku z taką kiepską jakością wnętrza w standardzie.Zakup 4x4 oczywiście można zrozumieć,przynajmniej wiadomo za co sie dopłaca. Turdzi nie frustruj się,następca A4 z pewnością będzie miał inne standardy Tez nie rozumie tak jak nie rozumie jak można kupić takie auto bez wyposażenia. W takim wypadku mozna kupić równie dobre jak nie lepsze auto za o wiele lepsze pieniądze. Ja się absolutnie nie frustruje bez względu na to czy masz rację czy nie wiec nie masz się czym przejmowac.Prawda jest taka że żeby takie auto mialo przyzwoite wyposażenie musisz do ceny zakupu danego modelu doliczyć min.15-20 % inaczej w takim aucie nic nie masz co odbija się tez na wygląd wnętrza bez znaczenia czy to jest Mercedes Bmw czy Audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 ocena Subaru przez pryzmaty wykonania wnętrza nawet z tym "topornym" Audi nie ma większego sensu bo to nie jest - z założenia - przewaga Subaru, które postawiło raczej na kwestie techniczne jak zastosowanie niekonwencjonalnego silnika, symetryczność napędu, lekkość co w połączeniu ma przynieść ponadprzeciętne właściwości jezdne to jest "premia" za wybór marki Subaru wiele cech aut da się indywidualnie zmienić, poprawić pod konkretne wymagania nawet pojedynczego użytkownika to samo można zrobić z każdym Subaru można mieć wersje "premium very limited edition" niemalże każdego auta tylko ile z nich będzie miało boxera z przodu Subaru XV pod względem poziomu wykonania wnętrza to Dacia a nie Skoda a gdzie tu do Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Turdzi nie frustruj się,następca A4 z pewnością będzie miał inne standardy Stachu daj na luz. Naprawdę trochę Cię poniosło. Obiektywnie, rzecz biorąc wykończenie A4 jest do bólu nudne ale materiały lepsze niż Legacy/OBK MY10. Adam,ja Cię bardzo przepraszam, ale dlaczego Twoje zdanie ma być bardziej obiektywne od mojego? Nic mnie nie poniosło,materiał na siedzeniach A4 w wersji standard jest skandalicznej jakości,nie równa się z naprawdę dobrą jakością tego w podst. wersji Legacy-to jakiś rodzaj weluru chyba. Bo tak to działa , tak samo jak listwy sa plastikowe a nie alu. panel srodkowy wyglada inaczej z navi i bez tak jak z jedno lub trojstrefowa klima wszystko po to zebys to musiał zamówić i za to zapłacić. Tak samo jest w Bmw czy Mercedesie czy Porsche tak to działa. ocena Subaru przez pryzmaty wykonania wnętrza nawet z tym "topornym" Audi nie ma większego sensu bo to nie jest - z założenia - przewaga Subaru, które postawiło raczej na kwestie techniczne jak zastosowanie niekonwencjonalnego silnika, symetryczność napędu, lekkość co w połączeniu ma przynieść ponadprzeciętne właściwości jezdne to jest "premia" za wybór marki Subaru wiele cech aut da się indywidualnie zmienić, poprawić pod konkretne wymagania nawet pojedynczego użytkownika to samo można zrobić z każdym Subaru można mieć wersje "premium very limited edition" niemalże każdego auta tylko ile z nich będzie miało boxera z przodu Subaru XV pod względem poziomu wykonania wnętrza to Dacia a nie Skoda a gdzie tu do Audi I absolutnie się zgadzam bo Subaru to nie marka premium i dlatego przez ten pryzmat nie można jej oceniać. Stachu że ci to zobrazować na innym przykładzie bo na Audi działasz alergiczne wejdź sobie do BMW jakiejś najtańszej trójki potem usiądź w max wyposażonej 335i czy d a nastepnie w M3 a zobaczysz czym różnią się te 3 niby z założenia podobne wnetrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Tez nie rozumie tak jak nie rozumie jak można kupić takie auto bez wyposażenia. W takim wypadku mozna kupić równie dobre jak nie lepsze auto za o wiele lepsze pieniądze. Czyli,że Octavia na wypasie lepsza niż goła BMWTrójka? To ja wybieram Trójkę golasa,który i tak w standardzie ma autoklimę i bardzo przyzwoite materiały i raczej nie ma szyb na korbki Lumbar support dostępny za jakieś 1200,dałbym jakoś radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Myślę że cenowo tej Octavii do takiej golej trójki będzie jeszcze brakowało ale np. ludzi którzy kompletnie nie sa motoryzacyjni samochod traktują ale do jazdy z A-B oszczedzaja na wszystkim ale potrafią kupić używane całkowicie gole i do tego sprowadzane A4 czy A5 z przednim napędem gdzie za te same pieniądze mogli jeździć np: nowa i świetnie wyposażona nowa mazda 6 z gwarancja itp. Do takich wyborów piłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Myślę że cenowo tej Octavii do takiej golej trójki będzie jeszcze brakowało ale np. ludzi którzy kompletnie nie sa motoryzacyjni samochod traktują ale do jazdy z A-B oszczedzaja na wszystkim ale potrafią kupić używane całkowicie gole i do tego sprowadzane A4 czy A5 z przednim napędem gdzie za te same pieniądze mogli jeździć np: nowa i świetnie wyposażona nowa mazda 6 z gwarancja itp. Do takich wyborów piłem. No tu w pełni się z Tobą zgodzę i zdecydowanie wybieram Mazdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Tu nie ma się co śmiać to jest akurat przykład z życia. Zresztą takich jest więcej wystarczy na allegro zerknąć na krajowe Beemki czy Audi, same golasy no ale najważniejszy jest znaczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 materiał na siedzeniach A4 w wersji standard jest skandalicznej jakości,nie równa się z naprawdę dobrą jakością tego w podst. wersji Legacy pełna zgoda Nic mnie nie poniosło nic więcej niż zdrowe emocje Tez nie rozumie tak jak nie rozumie jak można kupić takie auto bez wyposażenia. to zależy kto czego oczekuje. Mnie tam gadżety nie rajcują. Wolę mocny silnik + MT a nie jakieś tam CVT/Tiptroniki czy inne wynalazki. Dla mnie auto premium ma mieć bardzo dobrej klasy wykończenie, trakcja bez zarzutu, mocny silnik + dobry zawias + dobry hamulec i porządne fotele ( tu wzorcem możne być wersja Sport z podparciem ud z Audi czy BMW ). BMW jakiejś najtańszej trójki potem usiądź w max wyposażonej 335i cz rozumiem, że 335i ma wykończenia np. półka, pokrętła, konsola, podsufitka, zegary itp itd z innych lepszych materiałów ? Przepraszam za infantylne być może pytanie ale jakoś nikt ze znajomych nie ma BMW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 No właśnie czy sportowe zawieszenie dyferencjal hamulce i inne dodatki a to wszystko kosztuje. Nie jest jakims eksoertem z wyposażenia BMW i możliwość wyposażenia 316 nie rozni się od 335 ala wiem ze sa rzeczy w M3 które nie dostępne są w innych wersjach jsk cakowicie obszyta skóra deska kubly i inne takie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Przez zakupem Infiniti nie zastanawiałem się, czy to premium, czy nie. Jako jedyny miał to, co chciałem (tj. duży, mocny, benzynowy, wolnossący, o liczbie cylindrów większej niż 4 i w związku z tym pięknie brzmiący silnik), za kasę, którą miałem . Natomiast ze Stachem, który stwierdził, że to tylko trochę inny Nissan nie do końca się zgodzę. Jeździłem 5 Infiniti (w tym własnym) i 3 Nissanami. No i były bardzo inne. Jedne od drugich . C klasą (204) jeździłem i - że tak powiem - przepaści też nie było. Podobnie w BMW 3, Volvo s60, XC 60 i Audi a4. Lexem nie jeździłem i żałuję bo bardzo chciałem. Natomiast co do istoty wątku - dla mnie premium, to przede wszystkim dbałość o szczegóły. I na przykład w tym kontekście dobija mnie w Infi nieaktualność map w nawigacji. Jak nie umieją tego zrobić, trzeba było się dogadać z Tom-Tomem, jak uczyniła to Mazda i byłoby świetnie. Nawiasem mówiąc dobija mnie też zakładanie kościołów i grup wyznaniowych na forach motoryzacyjnych danej marki. Bo jak delikatnie skrytykowałem te mapy na forum Infi twierdząc, że to obciach i żenada, to od razu "huzia na Józia". Bo przecież Infiniti świetnie jeździ. No, super, jedno koło się zepsuło, to będę cieszył, że 3 są dobre...., że tak z klasyki pociągnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się