Skocz do zawartości

Moje Subaru


jako

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jako że po długich i ciężkich bojach wreszcie udało mi się dojść do ładu z autkiem, frajda jaką zaczęło mi dawać nie pozwoliła mi o nim tu nie wspomnieć.

Tak więc:

Subaru Impreza GT MY99,oryginalnie RHD

kolor: jak widać :P

przebieg: 132 tys km

 

Nabyta już po przekładce, zrobionej dość porządnie na oryginalnych gratach.Kupiony z niedomagającą skrzynią biegów. Jak sie później okazało- nie tylko skrzynią. To był powód wiecznej walki z napędami, zakupu dwóch skrzyń biegów i jednego nowego visco...

W końcu zrobiłem coś, co trzeba było zrobić dużo wcześniej, tj zakupiłem kompletny napęd z modelu WRX MY04. To skutecznie załatwiło temat, choć nie ukrywam, że byłem o krok od pozbycia się tego... Stwierdziłem jednak, że to byłaby moja osobista porażka, więc wezmę byka za rogi i się z nim rozprawię :diabel: Poszedłem drogą "zrób sam, bedziesz wiedział co masz"

Oprócz tego:

-> nowe świeczki NGK 7

-> nowe przewody WN, ori Subaru

-> nowa przepływka

-> kompletne sprzęgło EXEDY Sport

-> tarcze hamulcowe Zimmermann

-> klocki Ferodo DS2500

-> płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1

-> przewody hamulcowe w stalowym oplocie Black Diamond

-> zawór upustowy The Sun dedykowany do GT

-> wydech: downpipe 3" z szerokim kołnierzem i dalej proste 2,5' z kwasówki aż do...

-> ...przelotowego tłumika końcowego Hayward & Scott

-> dodatkowe wskaźniki ciśnienia doładowania, temperatury oleju i ciśnienia oleju Steward Warner

-> amortyzatory Kayaba AGX

-> sprężyny Vogtland -35mm

 

Podczas ogarniania auta okazało się, że na pokładzie znajduje się niespodziewany gość w postaci świni wpiętej w ECU. Spowodowało to pewne obawy, ale AFR nie przekracza 12, a EGT nigdy powyżej 850 'C, więc chyba nie ma powodu do obaw...

Silnik pięknie się wkręca do ponad 7 tys obr, ciągnie równiutko do odcięcia trzymając doładowanie w okolicach 1 bar. Jeździ szybciej niż zdrowa seria. Teraz czeka hamownia żeby zweryfikować co mam i docelowo remap

Kolor auta trochę "nie-Subarowy", ale za to auto 100% bezwypadkowe co było dla mnie dość ważnym kryterium.

 

Jest jeszcze troszkę do poprawienia i zrobienia ( zwrotnica tył, docelowo kilka pierdół z Powerflex'a, 22 mm stabilizatory Whiteline, jakiś rozsądny gwint), ale generalnie wreszcie zaczęło spełniać swoje zadanie: DAWAĆ FRAJDĘ Z JAZDY :diabel: A tej jest w tym momencie pod dostatkiem :)

 

07122008002nf4.th.jpg 07122008005qp2.th.jpg

 

07122008gj1.th.jpg 07122008003lo1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie poduchę wywaliło i "klapka" była dosztukowywana :).

 

Kiera jest bez poduszki ( ori poduszki kierowca+pasażer leżą sobie w pudełeczku w piwnicy), "klapka" od wewnętrznej strony sugeruje czyjąś ingerencje typu DRUT przez ślady silikonu :mrgreen: .

En-face prezentuje się bez zarzutu, jedynie nieco wkurza brak klaksonu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiu, chyba mnie nie zrozumiałeś. Chodziło mi o zestaw „Pump It Tain” :lol: :wink:

Np. taki: http://pl.youtube.com/watch?v=K9Adf1oRo ... re=related

...i dach się sam obniży :mrgreen:

 

I przyznaj się, że to zglebiony Legac na 15tkach z niskim profilem Cię zainspirował... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIKKI,

:mrgreen:

Wybacz starcowi

 

Ale serio, mój tak robił przed zmianą zawiechy już przy 80km/h :mrgreen:

Przyznaję ... że letni wypadek na Katowickiej mnie zainspirował. Nigdy więcej wysoko i na balonach. :twisted:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. sypki, sprawdziłem na stronie dystrybtura Teina w Polsce i niestety, wyłącznie do Imprezy i Forka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek_67, zacna fura. Bliżej ziemi się świetnie prezentuje.

Jak dla mnie to jakiś nieproporcjonalny jest :roll: , pomijając oczywistą oczywistość uroku Forestera :twisted::mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...