eMTi Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 To odłóż trochę więcej kasy i kup lekkie fele.. Może niekoniecznie kute, bo to spora inwestycja, ale da się znaleźć i takie, które są z 2kg lżejsze od średniej wagi w klasie "popular". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Jako że po długich i ciężkich bojach wreszcie udało mi się dojść do ładu z autkiem, frajda jaką zaczęło mi dawać nie pozwoliła mi o nim tu nie wspomnieć. Tak więc: Subaru Impreza GT MY99,oryginalnie RHD kolor: jak widać przebieg: 132 tys km Nabyta już po przekładce, zrobionej dość porządnie na oryginalnych gratach.Kupiony z niedomagającą skrzynią biegów. Jak sie później okazało- nie tylko skrzynią. To był powód wiecznej walki z napędami, zakupu dwóch skrzyń biegów i jednego nowego visco... W końcu zrobiłem coś, co trzeba było zrobić dużo wcześniej, tj zakupiłem kompletny napęd z modelu WRX MY04. To skutecznie załatwiło temat, choć nie ukrywam, że byłem o krok od pozbycia się tego... Stwierdziłem jednak, że to byłaby moja osobista porażka, więc wezmę byka za rogi i się z nim rozprawię :diabel: Poszedłem drogą "zrób sam, bedziesz wiedział co masz" Oprócz tego: -> nowe świeczki NGK 7 -> nowe przewody WN, ori Subaru -> nowa przepływka -> kompletne sprzęgło EXEDY Sport -> tarcze hamulcowe Zimmermann -> klocki Ferodo DS2500 -> płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1 -> przewody hamulcowe w stalowym oplocie Black Diamond -> zawór upustowy The Sun dedykowany do GT -> wydech: downpipe 3" z szerokim kołnierzem i dalej proste 2,5' z kwasówki aż do... -> ...przelotowego tłumika końcowego Hayward & Scott -> dodatkowe wskaźniki ciśnienia doładowania, temperatury oleju i ciśnienia oleju Steward Warner -> amortyzatory Kayaba AGX -> sprężyny Vogtland -35mm Podczas ogarniania auta okazało się, że na pokładzie znajduje się niespodziewany gość w postaci świni wpiętej w ECU. Spowodowało to pewne obawy, ale AFR nie przekracza 12, a EGT nigdy powyżej 850 'C, więc chyba nie ma powodu do obaw... Silnik pięknie się wkręca do ponad 7 tys obr, ciągnie równiutko do odcięcia trzymając doładowanie w okolicach 1 bar. Jeździ szybciej niż zdrowa seria. Teraz czeka hamownia żeby zweryfikować co mam i docelowo remap Kolor auta trochę "nie-Subarowy", ale za to auto 100% bezwypadkowe co było dla mnie dość ważnym kryterium. Jest jeszcze troszkę do poprawienia i zrobienia ( zwrotnica tył, docelowo kilka pierdół z Powerflex'a, 22 mm stabilizatory Whiteline, jakiś rozsądny gwint), ale generalnie wreszcie zaczęło spełniać swoje zadanie: DAWAĆ FRAJDĘ Z JAZDY :diabel: A tej jest w tym momencie pod dostatkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 STACHU, fajny GT'ek, nie ma sie do czego przyczepic ciekawie wyglada ta kiera, kojarzysz o ile jest mniejsza od 4-ramiennej oryginalnej Momo (tej, co rodem z Ikarusa? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Nie wiem właśnie, niedawno miałem okazję przejechać się GT-kiem z seryjnym Momo i to jest niebo a ziemia Moja kiera pochodzi z jakiegoś nowszego STI i naprawdę fajnie leży w rękach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 STACHU, ja mam taką w wolnym-ssaku. Tyle, że moja była bez skóry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Moja kiera pochodzi z jakiegoś nowszego STI raczej WRX.... taki 05-07 fajny klasyk, a podejrzewam ze ze wzgledu na kolor, nikt sie nie spodziewa, co potrafi? 'zielone? to nie subru...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Moja kiera pochodzi z jakiegoś nowszego STI raczej WRX.... taki 05-07 Jednak raczej STI -> czerwona nitka obszycia. Tylko środek z poduchą jest z kierownicy WRX'owej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Pewnie poduchę wywaliło i "klapka" była dosztukowywana . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Pewnie poduchę wywaliło i "klapka" była dosztukowywana . Kiera jest bez poduszki ( ori poduszki kierowca+pasażer leżą sobie w pudełeczku w piwnicy), "klapka" od wewnętrznej strony sugeruje czyjąś ingerencje typu DRUT przez ślady silikonu . En-face prezentuje się bez zarzutu, jedynie nieco wkurza brak klaksonu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 No dobra, koniec żartów. Forek z zepsutym zawieszeniem : Dobra skala porównawcza obok Fele zimowe. Letnie dużo fajniejsze. Kiedy indziej. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sypki Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Grzesiek_67 - a tak serio, co to za zawias :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 O ja pierdziu, mega Rozumiem, że pneumatykę wrzuciłeś :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 MIKKI, w pidiabła Zrezygnowałem z jazdy po polach, górach i dolinach na rzecz bezpieczeństwa na gładkich, polskich autostradach sypki - Tein SSM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Szerze - to świetnie - choć buda ciut nie tej młodości (ale jak bys przyciął dach to by ekstra wyglądał ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Raga, budy innej nie będzie. Tylko ta mi się podoba, no może jeszcze stary legaś. Buda Imprezy jest ohydna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Raga, budy innej nie będzie. Tylko ta mi się podoba, no może jeszcze stary legaś. Buda Imprezy jest ohydna Przytnij dach - przytnij dach - przytnij dach !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Raga, się zrobi, się zrobi Wiesz Raguś jak to jest - ja jestem stary, lubię stare auta i stare kobiety. No nic na to nie poradzę Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sypki Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Tein SSM. A kto wie czy jest taki do OBK-a :?: Bo przekozacko wygląda zglebiony forek :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTi Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Patrząc na ostatnią fotkę Raga chyba pomyślał, że góra dachu Rav4 należy do Forka... prawie się zgrywają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Jeszcze raz, żarty żartami, ale z takim przyciętym dachem wyglądał by bardziej proporcjonalnie i masakrycznie niski dach w tym znaczeniu http://www.bigmeet.com/2004/images/Clas ... wrider.JPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Grzesiu ja na temat Twojego Forysia wypowiadać się nie będę, bo dobrze znasz moje zdanie. Powiem tylko tyle że z każdym kolejnym zdjęciem podoba mi się coraz bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Grzesiu, chyba mnie nie zrozumiałeś. Chodziło mi o zestaw „Pump It Tain” :wink: Np. taki: http://pl.youtube.com/watch?v=K9Adf1oRo ... re=related ...i dach się sam obniży I przyznaj się, że to zglebiony Legac na 15tkach z niskim profilem Cię zainspirował... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 MIKKI, Wybacz starcowi Ale serio, mój tak robił przed zmianą zawiechy już przy 80km/h Przyznaję ... że letni wypadek na Katowickiej mnie zainspirował. Nigdy więcej wysoko i na balonach. Pozdrawiam Grzegorz PS. sypki, sprawdziłem na stronie dystrybtura Teina w Polsce i niestety, wyłącznie do Imprezy i Forka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Grzesiek_67, zacna fura. Bliżej ziemi się świetnie prezentuje. Ja bym jeszcze ciemne szybki zrobił i tylne lampy JDM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Grzesiek_67, zacna fura. Bliżej ziemi się świetnie prezentuje. Jak dla mnie to jakiś nieproporcjonalny jest :roll: , pomijając oczywistą oczywistość uroku Forestera . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się