Skocz do zawartości

Moje Subaru


jako

Rekomendowane odpowiedzi

Mi opis wystarczy, a pytam się stąd ze mam do kupienia BBS 17" z VW w dobrej cenie, otwór centrujący jest też 57mm, ET też jest pasowne i stąd mnie ciekawiło jak rozwiązałem ten problem.

 

ET 35 zamiast 48 zabije wam przednie lozyska ..... znam to z autopsji :cry:

 

Mozesz rozwinac temat, bo mam u siebie felgi z takim ET i narazie nic sie nie dzieje (przejechane jakies 20kkm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Piotor,

 

Widze ze tez jedyny sluszny kolor wziales :twisted:

 

Ech, tez bym sobie gdzies na sniegu posmigal :cry:

Ja dziś śmigałem w jaskini lwa.... a właściwie Misia - szkoła Evolution :) Polecam - nie dyskryminują niebieskich samochodów :wink: i 2h jazdy (byłem mokry) pod opieką instruktora spowodowały, że dowiedziałem się co naprawdę kupiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotor,

 

Widze ze tez jedyny sluszny kolor wziales :twisted:

 

Ech, tez bym sobie gdzies na sniegu posmigal :cry:

Ja dziś śmigałem w jaskini lwa.... a właściwie Misia - szkoła Evolution :) Polecam - nie dyskryminują niebieskich samochodów :wink: i 2h jazdy (byłem mokry) pod opieką instruktora spowodowały, że dowiedziałem się co naprawdę kupiłem :)

Jaki jest koszt takiej imprezy i kiedy jest najbliższa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi opis wystarczy, a pytam się stąd ze mam do kupienia BBS 17" z VW w dobrej cenie, otwór centrujący jest też 57mm, ET też jest pasowne i stąd mnie ciekawiło jak rozwiązałem ten problem.

 

ET 35 zamiast 48 zabije wam przednie lozyska ..... znam to z autopsji :cry:

 

Mozesz rozwinac temat, bo mam u siebie felgi z takim ET i narazie nic sie nie dzieje (przejechane jakies 20kkm)

 

 

... hmm napewno FHI mial powod zastosowac takie ET ... lozyska przednie bardzo cierpia przez zmiane na mniejsze ET przy ostrej jeździe w zakretach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Piotor się pysznie bawił 8) :D Próbowałam wejść na Jego link ale jakoś mi nie wchodzi... :cry: Będę próbować pózniej...Ale czy to w wawie?można wyprawiać takie piruety?

Dla tych co szukają :)

http://www.autogt.pl/evolution/index.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Piotor się pysznie bawił 8) :D Próbowałam wejść na Jego link ale jakoś mi nie wchodzi... :cry: Będę próbować pózniej...Ale czy to w wawie?można wyprawiać takie piruety?

Dla tych co szukają :)

http://www.autogt.pl/evolution/index.html

Dzięki Krzysiek :!: :D Już tam byłam ...Kuszące ale ani nie mam misia ani subarusi

mam za to dużo zapału ,energii rajdowej i trochę benzyny we krwi (no.. obecnie to raczej ON bo jeżdżę 307 HDI 110 PS) więc...Jak zobaczymy ..to będziemy widzieć :wink: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... hmm napewno FHI mial powod zastosowac takie ET ... lozyska przednie bardzo cierpia przez zmiane na mniejsze ET przy ostrej jeździe w zakretach.

 

 

Tomo - przesadzaszz trochę. TO znacyz nie wiem czy mozna zmniejszaćbezkarnie ET w Imprezce i o ile ale w wielu autach stosuje się poszerzanie rozstawu i zmainę kąta zataczania własnie w ten sposób i nie daje to aż tak strosznych efektów. A Subaru ma na pewno pancerne łozyska w porównaniu z przeciętnym autem osobowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A, że tak zapytam : jak sie "Madzia" spisuje ??, jaka jest różnica w prowadzeniu po śniegu(tak w krótkich zdaniach :D) ) między Imprezką ?

Mazda ma zapodaną chwilę temu elegancką krótką skrzynię (3tys rpm na 5 biegu daje licznikowe 100km/h), więc przełożenia skrzyni, przy masie

900kg deklasuje inne auta z turbo lagiem na takich krętych torach szutrowych i śniegowych, do tego więcej mocy na tył uczy pokory w

dodawaniu na wyjściu i momencie dodania, a duży skok zawieszenie, wspomniana lekkość i mała długość auta dają większą mobilność w

ciasnych szykanach i szybkim nieregularnym slalomie.

Można spokojnie walczyć z Imprezami. :wink:

Reasumując skrót to jest to inne auto niż Impreza choć także 4x4.

Jednak nic nie zmieni faktu, że Impreza to Nr 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazda ma zapodaną chwilę temu elegancką krótką skrzynię (3tys rpm na 5 biegu daje licznikowe 100km/h), więc przełożenia skrzyni, przy masie

900kg deklasuje inne auta z turbo lagiem na takich krętych torach szutrowych i śniegowych

 

Kurde, ja też mam chyba strasznie krótką skrzynię w legacy, by przy 3 tys obrotów na piątym biegu auto leci jakieś 110km/h :( Przydała by się szósteczka. Od razu dodam, że to bez włączonego reduktora :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

110? to spalanie większe i głośno w kajucie przy trasowych wyprawach.

Ale jakie wykorzystanie silniczka...szybkie, że tak powiem :D

 

Nic na to nie poradzę, to chyba tak fabrycznie jest w tym modelu :( Ja nie podmieniałem skrzyni, ale być może przy 115 konikach nie da się inne wsadzić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo co ja na to poradzę, że mam jakoś większe zaufanie do samochodów, które składa mała, żółta człowiek... niż do takich made in GB, Turkey, Spain czy inne France (nawet jak mają japoński znaczek)!

Nie wie ktoś przypadkiem, czemu...? :lol: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich

chcialem zaprezentowac wam moje subaru,ale niestety dostaje komunikat,ze''Rozszerzenie pliku bmp jest niedozwolone'' wiec jedyne co moge zrobic to podac link do strony a/s gdzie sa zdjecia mojego cuda robione na potrzeby artykulu

pozdrawiam marcin "green" http://autoswiat.redakcja.pl/archiwum/a ... tykul=9321

 

hmm, to juz taka "bardziej" sławna ta Twoja Imprezka :lol:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...