Kukson Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Co do gaśnięcia to mi się też czasami to zdarzało i pomogła w moim przypadku na chwile wymiana świec przez ASO. Tyle, że u mnie także auto zastanawiało się po wciśnięciu gazu zanim przyśpieszyło i więcej paliło ale w ostateczności i tak wyszła jakaś chyba wada fabryczna. Edytowane 20 Stycznia 2015 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Czyli wraz ze wzrostem sprzedanych XT pojawia sie coraz wiecej informacji o problemach z 2.0 DIT? W Polsce akcja serwisowa nie jest planowana? https://www.recalls.gov.au/content/index.phtml/itemId/1061438 Edytowane 20 Stycznia 2015 przez Fiji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 20 Stycznia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Problem polegał na oprogramowaniu ( w określonych warunkach zbyt uboga mieszanka ). U nas akcja była prowadzona od czerwca ubieglego roku - dealerzy kontaktowali się z klientami w celu wgrania nowego softu. Jeżeli kotś nie ma żadnego kontaktu z dealerem, czy też kupił samochód poza naszą siecią, sugeruję kontakt z ASO w celu sprawdzenia wersji softu oraz ew. wprowadzenia nowszej wersji. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Taki przypadek nie powinien mieć miejsca- to zagraża bezpieczeństwu. Nie powinien, fakt. Ale dopoki sie to zdarza w korku, a nie (zgrozo!) w trakcie jazdy, to jeszcze nie ma tragedii. Mysle, ze warto poobserwowac, szczegolnie jak przebieg jeszcze maly. Mnie sie kiedys w H6 zdarzylo, ze samochod nie chcial odpalic. Akumulator pelny, wszystkie systemy dzialaly, a jak przekrecalem kluczyk, to tak jakby chcial a nie mogl. Jakby sie tloki zblokowaly, rozrusznik nawet nie krecil. Po paru probach i w koncu odczekaniu 30min odpalil bez problemu. Czasem to jest czarna magia Niemniej nie nalezy panikowac i sugerowac sie np. tym: eden uzytkownik juz mial podobny problem ( falujace obroty+ gasniecie) i wlasnie czeka na nowy motor... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lookash Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Dużo informacji na temat nowych Foresterów jest na amerykańskim forum Subaruforester.org opisują tam ten problem i generalnie znalazłem tam dokument wydany przez FHI wymieniający 48 krajów których ten problem dotyczy, Polski i USA nie ma wśród nich. Nie wiem czy przez niedopatrzenie czy rzeczywiście nasz rynek nie jest tym dotknięty ale generalnie nie znalazłem tam wiele postów opisujących jakieś usterki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Moze ECU sie jeszcze "uczy" i przesadził z obniżaniem obrotów na postoju...? Cos w tym jest. W niskich temperaturach zauwazylem, ze na trybie "I" zwlaszcza w przejsciu z P na R, obroty dosc mocno siadaja, ponizej 500 obr. Ale po chwili silnik wraca do wlasciwych. Po wymianie oleju i przegladzie problem sie nie powtorzyl. Nie zglaszalem tego w serwisie... Czekam na powtarzalnosc. Zdarzylo mi sie dwa razy w FSBD, ze zgasl podczas jazdy podczas hamowania przed lewoskretem. Jakie bylo moje zdziwienie ... okazalo sie, ze byl problem z paliwem i to latem. Dlatego moze to byc inny problem niz jakas powazna usterka silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbych Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Jeżeli dobrze zrozumiałem Dyrekcję to ponieważ auto nabyłem w tym roku z sieci dealerskiej SIP to mam wgrany najnowsze oprogramowanie (rok produkcji samochodu 2014) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Akcja serwisowa byla jakosc w pierwszej polowie zeszlego roku. Ale najlepiej zglosic sie do ASO z tym pytaniem. Po jakims numerku oprogramowania da sie to sprawdzic od reki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zależy kiedy kupowałeś. Ja mam auto kupione we wrześniu 2014 i już było nowe oprogramowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Moje auto odbierane w sierpniu wyjechało na starym. W październiku zaproszono mnie na aktualizację softu Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 A ja też w sierpniu i soft nowy. Sprawdzałem w innym ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzonex Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Do końca nie wiadomo jak to było z tym softem, ja odbierałem auto pod koniec lipca, byłem już wtedy uczulony na nowy soft, i powiedziano mi ze auto przeszło tzw serwis przed wydaniem i że ma najnowszy soft, następnie po ok miesiącu byłem w serwisie z jakąś pierdołą i powiedzieli ze znów jakaś aktualizacja wyszła i wtedy też wygrali inny soft wiec na początku przed wydaniem nie było aktualizacji, lub nie zmienili, albo jeszcze jedna aktualizacja wyszła... Reasumując sprawdziłem przy przeglądzie i soft jest zmieniony, miejmy nadzieję że nie będą już potrzebne dalsze ingerencje w silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 To chyba normalne, że producent udoskonala swój produkt i wprowadza aktualizacje. W SBD też było ich kilka. A 2.0DIT przed wprowadzeniem go do Forestera jeździł wyłącznie na rynku japońskim, na paliwie 100 oktanowym, więc być może Japończycy zbyt optymistycznie podeszli do jakości paliw w USA i musieli aktualizować soft. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 To chyba normalne, że producent udoskonala swój produkt i wprowadza aktualizacje. W SBD też było ich kilka. A 2.0DIT przed wprowadzeniem go do Forestera jeździł wyłącznie na rynku japońskim, na paliwie 100 oktanowym, więc być może Japończycy zbyt optymistycznie podeszli do jakości paliw w USA i musieli aktualizować soft. Zgadza sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Po nowym sofcie - 20KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Nie jest tak źle Nawet mam wrażenie, że jest nieco lepiej. Ale spalanie do 1,5 l w górę, zwłaszcza przy "prostowaniu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) kilka stron wcześniej wrócił wątek o LED-ach w miejscu halogenów - firmy OSRAM - i nadal czekamy na foto!!! sam mam te z ASO montowane w skrzelach - ale w miejscu halogenów byłoby zapewne dużo więcej światła bo są ukierunkowane na wprost /na nie po skosie jak te w skrzelach/ ; ponadto mamy w XT takie fajne chromowane obwódki które dodatkow podkreślają to miesjce i rozświetlały by nieco wiecej światła - stąd zapytanie co sądzicie o takich produktach: ŚWIATŁA LED DO JAZDY DZIENNEJ DRL + LED HALOGEN SUBARU TREZIA 2011 http://jafra.com.pl/swiatla-led-do-jazdy-dziennej-drl-led-halogen-subaru-trezia-2011-up-jafra-szczecin.html czy w związku z tym że jest to też do Subaru - to pasowało by bez żadnych przeróbek?? ktoś na forum wspominał też że bez problemu pasują te oryginały z Mitsubishi ASX/Outlander 2012-2014 na ich stronie w akcesoriach są takie 2 w 1 w cenie ok 990zł http://www.mitsubishi.lublin.pl/podstrona/771-swiatla-do-jazdy-dziennej-led jak myslicie czy jest szansa że te również pasowały bez problemów? Edytowane 21 Stycznia 2015 przez jozef1972 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 A mam do Was pytanie o zawieszenie - w kazdym FXT jest tak zerojedynkowo? Mam wrazenie (zapewne mylne) ze testowy tak nie reagowal. Mam na mysli np. krotkich policjantow - auto na takich przeszkodach po prostu skacze. Podobnie krotkie, blisko rozmieszczone wyrwy w jezdni - FXT w takich miejscach buja przod tyl jak szalony, w srodku wrazenie nie jest specjalnie przyjemne...tez tak macie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 A mam do Was pytanie o zawieszenie - w kazdym FXT jest tak zerojedynkowo? Mam wrazenie (zapewne mylne) ze testowy tak nie reagowal. Mam na mysli np. krotkich policjantow - auto na takich przeszkodach po prostu skacze. Podobnie krotkie, blisko rozmieszczone wyrwy w jezdni - FXT w takich miejscach buja przod tyl jak szalony, w srodku wrazenie nie jest specjalnie przyjemne...tez tak macie? Nie. Zdecydowanie nie zauważyłem takich atrakcji. Ciśnienie w kołach masz OK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Wlasnie nie mialem kiedy sprawdzic, zaraz sie postaram to zrobic. Uczucie takie jakby w kolach bylo ze 3 ATM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slw Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Ja też nie obserwuję tego zjawiska. Mam za to inne pytanie. Czy u Was też nie ma podświetlenia klawiszy podnoszenia/opuszczania szyb w drzwiach pasażerów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Na pewno nie ma, jak zablokujesz możliwość używania ich przez pasażerów. Ale poza tym to się nie przyglądałem. Sprawdzę jak się ściemni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzonex Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Ja też nie obserwuję tego zjawiska. Mam za to inne pytanie. Czy u Was też nie ma podświetlenia klawiszy podnoszenia/opuszczania szyb w drzwiach pasażerów? TTTM było już przerabiane w tym wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 TTTM slw. Ja mam problem z szybą od kierowcy. przy opuszczaniu sama się zamyka.....i tak ze trzy razy muszę otwierać, zamykać, otwierać , zamykać. Zgłosiłem to na wczorajszym przeglądzie . ale nic z tym nie zrobili. Wymienili klocki za 6 stów...AAAAAAAAAAA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 To skoro już rozwiewamy wątpliwości dotyczące różnych dziwnych rzeczy, to też mam jedno pytanie - czy u Was przedni podłokietnik też nie blokuje się w pozycji "wysuniętej" i wystarczy mocniej przycisnąć, żeby "pojechał" do tyłu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się