Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Spoko Tomek.

Co do dobrego produktu firmy Invidia....

Wyjaśnię zaraz o co chodzi z tą modernizacją.

Catback, który zakupiłem jest kompatybilny w modelach WRX. Można pokusić się o stwierdzenie, że przypasowanie tego układu do Forka, to skutek uboczny.

Układy te powinno się stosować razem z wymiana downpipe. Dopiero wtedy modernizacja fabryki ma sens.

Catback jest tak skonstruowany, by właśnie w połączniu z downpipe dać najlepszy efekt.

I tu się zaczęły schody. Niestety żaden producent na świecie nie produkuje jeszcze downpipe do 2.0 XT. Można kombinować, zrobić na zamówienie...ale z tego co wiem, nie uda się na tą chwilę przemapować komputera by silnik nie zwariował. Prawie każde oprogramowanie w naszych modelach jest inne i aby wstrzelić się z odpowiednią mapą to po prostu cud!!!.

Pozostało więc mi modernizowanie Q 300 , by choć w najmniejszym stopniu osiągnąć zadowolenie w uszach.

Nie ukrywam, że mam już k.... dość.

W tyg znów wysłałem już zmodernizowany układ do Michała mgmotorsport. W poniedziałek oczekuję finishu robót. AMEN

Ja rowniez gratuluję wytrwałości. W moim wolnym ssaku raczej nie będę nic zmieniał, raczej odłożę na następne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dwa zdjęcia ENKEI-jów. Jest duża różnica w odbierze na żywo a na zdjęciu. Umyte też wyglądają lepiej.  :D

XT ENKEI

XT ENKEI

 

Reklama Subaru w magazynie "W podróży" PKP Intercity.

G0ZvEfy.jpg

 

BTW Czyj to Forek dumnie prezentuje się w reklamie?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda kwestia Forestera z wolnossącym 2.5 w Europie? Trafi w przyszłości do oficjalnej sprzedaży, czy normy spalin skutecznie hamują wprowadzenie tego silnika? Pamiętam, że temat wałkowany był kilkanaście/kilkadziesiąt stron temu, ale nie mam mocy na cofanie się wstecz w tym temacie. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, kupiłem  takiego w Emiratach w wersji 2,5 Sport, ma silnik 2,5i NA, 175 KM i wygląda jak XT. 

Ale to, ze go nie ma w Europie to chyba nie chodzi o normy emisji, bo mój ma Euro 6, przynajmniej tak mi powiedział sprzedawca w salonie i tak jest na szybach E6.  

Dodatkowo nie ma 2 uciążliwych rzeczy, które są w europie i US, mianowicie klima jest nadal na stary czynnik chłodniczy R134A i nie ma TPMS.  

Tu jeszcze w salonie w dniu odbioru. 

post-4626-0-88098800-1412657509_thumb.jpg

Edytowane przez sapa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety akcyza robi swoje, z informacji w necie wynika ze fb25 to blizniaczy silnik z fb20. Taki 170 konny forek NA moglby byc calkiem niezla alternatywa zamiast sbd - dynamika napewno lepsza, pali wiecej ale za to nie musisz martwic sie o awarie  ktore przytrafiaja sie sbd no i jest w manualu

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...