sjak Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Dodano również Active Torque Vectoring dla FXT. to ja tego nie mam ? Ale mnie wkręcili. Jeździ jakby miał Rzeczywiście FXT jest bardzo stabilny i przewidywalny (jak na taką budę ), ale porównując np starego i nowego OBK stwierdzam, że działanie ATV się odczuwa. I to bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Dodano również Active Torque Vectoring dla FXT. to ja tego nie mam ? Ale mnie wkręcili. Jeździ jakby miał Adam powiedzmy sobie szczerze. Twój samochód i mój który odbieram w tym miesiącu to już paździerz.Właściwie zadzwonię do salonu, i powiem żeby odesłali go od razu z fabryki na złom, albo sprzedali na części gościom takim jak Ty, którzy jeszcze tym krunklem muszą trochę pojeździć. A tak na serio: Subaru's Active Torque Vectoring, ATV - 2015 and later Outback, Legacy, WRX, and STi. Applies braking in inner front wheel in a turn in addition to front-rear. - czyli wychodzi na to, że w Foresterach 2013-2015 tego nie było. Edytowane 7 Października 2015 przez Kapitalista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 to już paździerz. jakoś to przeżyję Subaru's Active Torque Vectoring Foresterach 2013-2015 tego nie było. trzeba nie lada umiejętności żeby wykorzystać obecny potencjał w XT. Może super szybkim dupowozie to jest potrzebne ale w Forku..... Właściwie zadzwonię do salonu, i powiem żeby odesłali go od razu z fabryki na złom na F XT MY16 będziesz musiał poczekać do nowego roku: pewnie okolice marca/kwietnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) czyli wychodzi na to, że w Foresterach 2013-2015 tego nie było nie było dotychczas w EU tylko STI, Outback i Levorg trzeba nie lada umiejętności żeby wykorzystać obecny potencjał w XT. Może super szybkim dupowozie to jest potrzebne ale w Forku..... jest w Levorgu jak i w OBK a obydwa są wolniejsze od FXT jest też w Skodach i innych "powolnych" autach * usztywnienie zawieszenia z przodu to samo powinni - być może już zrobili - w XV przynajmniej dieslu gdzie jakby stabilizator przedni wydaje się być za słaby względem tylnego lub tylny za mocny względem przodu Edytowane 7 Października 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 zgoda ale Forek przez swoje gabaryty ( głównie wysokość ) ma pewne ograniczenia i inną grupę docelową użytkowników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Adam12 dlaczego chcesz się pozbyć Forka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) a kto powiedział, że chcę ? Osobiście czekam na Levorga 2.0DIT ale zanosi się, że będę zmuszony zmienić plany.... Edytowane 7 Października 2015 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 W XT prędzej wypadnie się z fotela niż zadziała ATV 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Fotele też zasługują na upgrade, na co szczerze liczyłem. Nie trzymają nawet w o połowę słabszym n/a. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Pytanie do użytkowników przestarzałego Forestera 2013-2015, którym za chwilę też będę. Wiele zmian było oczekiwanych (LED, wyciszenie), natomiast nikt nie narzekał dotychczas na problemy z właściwościami jezdnymi. Dla Subaru jednak poprawa tego była ważniejsza niż upgrade foteli. Czy: * usztywnienie zawieszenia z przodu * poprawiona sprawność amortyzatorów * dodanie systemu Active Torque Vectoring * poprawki w AWD i Lineartronic * zmiana przełożenia w kierownicy z 15.5:1 na 14.0:1 oznaczają, że był z tym jakiś poważny problem? Czy forester'13-15 jest rzeczywiście tak podsterowny (rozkład momentu 60/40 i niedowaga tylu). Czy bardzo te braki utrudniają jazdę ? Czy może gdyby nie te informacje o zmianach wersji 2016 w ogóle byście nie dostrzegli problemu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Szkolenie SJS w znacznym stopniu rozwiązuje problem podsterowności dynamiczne dociążenie porzodu pomaga. Auto prowadzi się moim zdaniem bardzo fajnie, ale nie bardzo "ostro". Przyśpieszenie układu kierowniczego, ATV, usztywnienie przodu (to akurat może zwiększać podsterowność) mogą przekładać się na szybsze/ostrzejsze reakcje. Usztywnienie przodu może być robione pod kątem stabilności przy dużych prędkościach - źle nie jest, ale jeździłem autami pewniejszymi przy prędkościach "ponadautostradowych". Na pewno wyciszenie jest warte poprawek. W mieście ciuchutko, w trasie OK, na autostradzie głośno. Jak już pisałem - mi fotel pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Szkolenie SJS w znacznym stopniu rozwiązuje problem podsterowności (...)Jak już pisałem - mi fotel pasuje.Ale SJS nikt chyba nie zamyka z pojawieniem się poliftowej wersji.Poprawa konstrukcji nie zaszkodzi. Co do foteli - jak ze wszystkim, kwestia porównania. Ważne, że - w wersjach ze sterowaniem elektrycznym będzie pamięć ustawień fotela kierowcy - jak dla mnie super. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Edytowane 7 Października 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) (...) Co do foteli - w wersjach ze sterowaniem elektrycznym będzie pamięć ustawień fotela kierowcy - jak dla mnie super. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka No w koncu! Czyli na pewno warto poczekac na poliftowy wypust, bo jest sporo nowych smaczkow p.s. "szmatka" i niedoswietlone sloneczniki nadal bez zmian, czy to tez poprawili przy okazji? Edytowane 7 Października 2015 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Zasadnicze pytanie to czy zmiany dotyczą wersji XT czy generalnie Forka. Wiadomo, że 2.0i N/A ma całkiem inny zawias i może ten utwardzili. Osobna kwestia to może się okazać, że różnice wyłapują tylko kierowcy testowi..... Jedyne do zasługiwało na stanowczą poprawę to wyciszenie. Przy 150 / 160+ km/h limuzyna to to nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) p.s. "szmatka" i niedoswietlone sloneczniki nadal bez zmian, czy to tez poprawili przy okazji? Było już omawiane; zamiast szmatki wyrób skóropodobny, słoneczniki z oświetleniem. EDYCJA Informacja nie do tego wątku. Edytowane 7 Października 2015 przez Grzegorz Magdziarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Czy forester'13-15 jest rzeczywiście tak podsterowny (rozkład momentu 60/40 i niedowaga tylu). jestem pewien, że wcześniej "serce" Ci stanie zanim doświadczysz podsterowności w XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 p.s. "szmatka" i niedoswietlone sloneczniki nadal bez zmian, czy to tez poprawili przy okazji?Było już omawiane; zamiast szmatki wyrób skóropodobny, słoneczniki z oświetleniem. czyli tak jak w Levorgu? fajnie teraz nic, tylko odkladac dukaty na poliftowego XT'eka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Z opisu wynika że zmiany w zawieszeniu dotyczą wszystkich wersji. ATV tylko w XT. Z drobiazgów - obie przednie szyby będą miały opcję auto. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Nie, znowu pomyliłem wątki. Nie da się efektywnie pracować i pisać na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Czy forester'13-15 jest rzeczywiście tak podsterowny (rozkład momentu 60/40 i niedowaga tylu). jestem pewien, że wcześniej "serce" Ci stanie zanim doświadczysz podsterowności w XT. No coz mi serce bije jeszze a juz dwa razy dosc odczuwalnie przod mi uciekal i to na suchym asfalcie. Efektu doswiadczylem tylko i wylacznie na tak zwanej "szykanie" gdzie wystepowaly ciasne blisko siebie zakrety w przeciwnych kierunkach. Dla tych co znaja Warszawe dodam ze raz dosc mocno uciekl mi przod przy galerii mokotow jadac marynarska za skrzyzowaniem z rzymowskiego w strone wilanowa. Sa tam dwa pasy skrecajace najpierw w lewo a potem w prawo (ominiecie beto owej wysepki na srodku). No i co po skrecie w lewo musialem dosc szybko skrecic w prawo i nastapil uslizg. Przod delikatnie wylecial mi za podwojna ciaglą juz za zakretem. Naszczescie z przeciwka nikt nie jechal. Predkosc oczywiscie przepisowa Na wyswietlaczu z kolami pojawil sie slad utraty przyczepnosci trwajacy jakies 2 sek. Ale smarkacz ze mnie i jezdzic nie umiem. Musze sie do SJS zapisac bo zaraz rok minie od zakupu . Pozdrawiam, promil_one Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Mam nadzieję że z tymi wszystkimi zmianami w zawiasie nie popsuli właściwości Forka poza asfaltem.. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 widzę, że źle zostałem zrozumiany. Jak się zapomni, że jedziemy autem z prześwitem 22cm i wysokości 180cm to można uślizgi zaliczać na każdym zakręcie i żaden super hiper system nie pomoże. Do tego masz pewnie fabryczne wielosezonowe opony notabene o niebo lepsze od G95 ale w dalszym ciągu to opony do wszystkiego. Z ich zaletami i wadami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Jeszcze nie było powiedziane, że tylna kanapa ma mieć podgrzewanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Jeszcze nie było powiedziane, że tylna kanapa ma mieć podgrzewanie. i to jest fajny patent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 widzę, że źle zostałem zrozumiany. Jak się zapomni, że jedziemy autem z prześwitem 22cm i wysokości 180cm to można uślizgi zaliczać na każdym zakręcie i żaden super hiper system nie pomoże. Do tego masz pewnie fabryczne wielosezonowe opony notabene o niebo lepsze od G95 ale w dalszym ciągu to opony do wszystkiego. Z ich zaletami i wadami. Jasna sprawa. Tym się akurat nie przejmuję w ogóle bo auto bardzo mnie cieszy po dziś dzień. Kupiłem je dla silnika, skrzyni i napędu i to działa super. Gdyby nie forum pewnie podobałby mi się jeszcze bardziej ))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się