Karas Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Millersa XF Long Life 5W30 leja go we wroclawskim salonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Millersa XF Long Life 5W30 leja go we wroclawskim salonie szybka reakcja na "ostatni krzyk mody"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Tez mam Millersem zalany. We JM Auto maja dobra cenę na ten olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 leja go we wroclawskim salonie Na życzenie We JM Auto maja dobra cenę na ten olej. OK zamieńmy słowo dobra na akceptowalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Ja mimo wszystko wybralem Lotos'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 (edytowane) Ja mimo wszystko wybralem Lotos'a To bardzo dobre oleum, (pewnie to Quazar). i nie 'mimo wszystko' Edytowane 1 Czerwca 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) szybka reakcja na "ostatni krzyk mody"... ja tam stosuje go do dupowozów od kiedy pamiętam CFS do wozidła typu XT to raczej przerost formy nad treścią U was też soft trzyma wysokiego obroty ok. 1.3k na "N" do momentu osiągnięcia oleju temp. ok. 50 -55 st. ? Trochę to dziwne ale u mnie tak jest. Edytowane 2 Czerwca 2015 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 U was też soft trzyma wysokiego obroty ok. 1.3k na "N" do momentu osiągnięcia oleju temp. ok. 50 -55 st. ? Trochę to dziwne ale u mnie tak jest. Tak jest. A w czasie jazdy (nawet bardzo spokojnej - 2,5-3 krpm) Rozgrzany potrafi toczyć się przy 1300 rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) A w czasie jazdy (nawet bardzo spokojnej - 2,5-3 krpm) u mnie tak wysoko nie dochodzi. Do pełnego rozgrzania max. 1.8 - 2.0k obrotów ale mamy lato. Rozgrzany potrafi toczyć się przy 1300 rpm i to mnie najbardziej szokuje. Spokojna jazda i obroty w podanych okolicach a nawet niżej. Ciekawe jak to wytrzyma turbina ze zmienną geometrią łopatek. One średnio znoszą rozpędzanie z tak niskich obrotów. Chyba, że w DIT jest jakiś inny patent bo "dziury" to za bardzo nie czuć i ciągnie w miarę równo z samego dołu. Cały czas jestem pod wrażeniem zawiasu. Porównanie z OBK MY10 SBD to przepaść....... Edytowane 2 Czerwca 2015 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Cały czas jestem pod wrażeniem zawiasu. Porównanie z OBK MY10 SBD to przepaść....... Dokładnie. Zawias (przy jego konstrukcji) to mistrzostwo świata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 XT nie ma zmiennej geometrii turbiny, tylko twin scroll co nie wprowadza dodatkowych elementów. A zawias rzeczywiście jest zaskakujący. Choć jak sobie popatrzyłem na dane, to zaskakujący jest też rozstaw kół. forek w porównaniu do konkurencyjnych aut jest wąski i wysoki, ale rozstaw kół ma bardzo duży - są mocno wysunięte na boki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 XT nie ma zmiennej geometrii turbiny, tylko twin scroll co nie wprowadza dodatkowych elementów. no to problem z głowy. Podziękowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 To bardzo dobre oleum, (pewnie to Quazar). i nie 'mimo wszystko' Swego nie znacie a cudze chwalicie Wybralem Quazara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Cyknęło 2k km. Spalanie pokazuje 9.6l a przemieszczam się coraz szybciej choć trzymam górny limit obrotów przed wymianą oliwy. Co zalewacie po 3k km ? Fabryczny na dotarcie podobno jakiś gęsty jest..... Liqui Moly 5W-30 ze specyfikacją VW. Może i bez wiekszego sensu lać lepszy olej niż Mobil 1, ale z drugiej strony silnik jest dość wysilony i lepszy jakościowo olej na pewno mu nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Madox no to masz problem od jutra wchodzą nowe przepisy to skoro pomykasz 180-200 to jutro tracisz prawo jazdy. Jezdzij zgodnie z przepisami a moc wykorzystaj przy wyprzedzaniu i ewentualnych zagrożeniach gdzie potrzebny szybki odjazd, to nawet forek o areodynamice fortepianu pokaże spalanie o którym wszyscy piszą a w które nie wierzysz i jest to nie popsuty forek. BTW miłej niedzieli dla wszystkich, grilujemy!!!!! ;-) On ich jeszcze nie ma..... Ja polecam Eneos Sustina 0W-50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobBob Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Tak ku uwadze dla kierowników, obwodnica Gorzowa robią drugą nitke S3 kamyczki z budowy leżą na asfalcie i jeden spod tira trafił w przednią szybę, pajaczek tak na 1 cm w każdą stronę, szybko nie jechałem ok 80 ale był na tyle duży że cholera widziałem jak leciał. Mam nadzieję że w NorGlass naprawia (wskazany przez ububezpieczyciela). Mam chyba pecha bo to już trzeci raz trafia mnie kamień w ostatnim czasie ale w innych autach i tu dało radę naprawić, więc mam nadzieję że do wymiany szyby nie dojdzie bo pajaczek podobny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opi Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Forek w swoim pierwotnym środowisku, musiałem mu cyknąć fotkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mieshco Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Ładny ten kolor :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 @@Opi, Cześć Ponieważ miałeś wolnego ssaka, a obecnie XT, czy mógłbyś napisać jak wyglada pównanie pracy i twardości zawieszenia tych aut? Czy obydwoma autami jechałeś w jakimś wymagającym terenie, czy wyboistym dukcie? Czy nastawy XT są o wiele twardsze co poprawia własnosci jezdne jadnak kosztem mozliwosci offroadowych (na pewno XT nie ma sls-ów)? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Taka ciekawostka co do nowego do nowego Forka w Dizlu http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=60267231&searchclickthrough=true Jeżdżony na taxie, nic o wymianie silnika nie piszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Ja w terenówkach zmieniałem zawieszenia na twardsze, by były lepsze w terenie. FXT dobrze idzie na szutrowych drogach a na większym wertepie na pewno bym nie chciał by był bardziej miękki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitrograd Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Witam, czy ktoś może potwierdzić, że w Forku MY16 będzie silnik 1.6DIT? Planuje zakup Forestera lub OBK ( OBK pod warunkiem, że znajdzie się jakiś egzempalrz demo w dobrej cenie) jednak żaden z aktualnie proponowanych silników mi nie pasuje, a gdżieś przewijało się info o wprowadzeniu 1.6 DIT w foresterze, wtedy brałbym go bez wahania. Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 1.6 DIT w foresterze, wtedy brałbym go bez wahania. napewno bedzie w levorgu. Niestety tylko w polaczeniu z cvt. 1.6dit ma zastapic 2.0i ale kiedy to nastapi tego nie wie nikt. Jezeli 1,6 dit pojawi sie w XV ( w którym 2.0i spawuje sie calkiem niezle) rownież kupuje w ciemno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Planuje zakup Forestera lub OBK ( OBK pod warunkiem, że znajdzie się jakiś egzempalrz demo w dobrej cenie) jednak żaden z aktualnie proponowanych silników mi nie pasuje w Foresterze jest bardzo dobry silnik 2.0 DIT w Foresterze XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się