Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma porównania (na korzyść XT)ale spalanie x2 w porównaniu do diesla

To jak ciśniesz FXT (normalnie koło x1.8) ale za to daje x3 więcej fun-u.

 

Czym różni się limitowana wersja Forestera MY15 Edition 35 od standardowej wersji poza tym że ma profesjonalną nawigację Clariona kamerę cofania i skórzane fotele?

Gdzie znalazłeś taką wersję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma porównania (na korzyść XT)ale spalanie x2 w porównaniu do diesla

Nie potwierdzam jako niedawny wlasciciel FSBD -8 po 100 tys, a obecny wlasciciel FXT- 11-12 po 3 tys. Zdecydowana wiekszosc tras miasto. Edytowane przez zk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź poprawkę na autora i wtedy wszystko Ci się wyjaśni :-) moje doświadczenia są identyczne z Twoimi - OBK SBD po 140 tys ok 7,8-8,2/100, FXT po 10K - ok 10-10,5/100

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez MForbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czym różni się limitowana wersja Forestera MY15 Edition 35 od standardowej wersji poza tym że ma profesjonalną nawigację Clariona kamerę cofania i skórzane fotele?

Gdzie znalazłeś taką wersję?

 

 

Na allegro

http://allegro.pl/subaru-forester-iv-my15-2-0-diesel-awd-edition-35-i5216990019.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czym różni się limitowana wersja Forestera MY15 Edition 35 od standardowej wersji poza tym że ma profesjonalną nawigację Clariona kamerę cofania i skórzane fotele?

Gdzie znalazłeś taką wersję?

 

 

Na allegro

http://allegro.pl/subaru-forester-iv-my15-2-0-diesel-awd-edition-35-i5216990019.html

 

@@Tomek, też widziałem to ogłoszenie. Trudno powiedzieć z jakiego rynku przywedrowała ta wersja - wyglada na akcję Subaru DE.

http://www.subaru.de/allrad-fahrzeuge/suv-pkw-modelle/sondermodelle/forester-edition-35.html

Jednak oferta wg mnie nie warta zainteresowania. Samochód w cenie nowego MY2015 z bardziej atrakcyjnym audio, a tapicerkę możesz zamówić bez problemu (jesli wolisz to nawet za pośrednictwem ASO).

Do tego samochód porysowany i pogięty...

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Czym różni się limitowana wersja Forestera MY15 Edition 35 od standardowej wersji poza tym że ma profesjonalną nawigację Clariona kamerę cofania i skórzane fotele?

Gdzie znalazłeś taką wersję?

 

 

Na allegro

http://allegro.pl/subaru-forester-iv-my15-2-0-diesel-awd-edition-35-i5216990019.html

 

@@Tomek, też widziałem to ogłoszenie. Trudno powiedzieć z jakiego rynku przywedrowała ta wersja - wyglada na akcję Subaru DE.

http://www.subaru.de/allrad-fahrzeuge/suv-pkw-modelle/sondermodelle/forester-edition-35.html

Jednak oferta wg mnie nie warta zainteresowania. Samochód w cenie nowego MY2015 z bardziej atrakcyjnym audio, a tapicerkę możesz zamówić bez problemu (jesli wolisz to nawet za pośrednictwem ASO).

Do tego samochód porysowany i pogięty...

 

 

W SIP masz 36.500 € za wersję 2.0 diesel Sport, która jest podobna ale nie ma pełnej skóry i ma zwykłą navi, czyli wychodzi około 150.000 PLN + dodatki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Starguj na 135 w SIP

Targowianie z SIP- zapomnij co najwyzej dadza dywaniki gartis...

 

 

Bo SIP sprzedaje samochody a nie rabaty :D. A tak serio to aż tak źle nie jest kilka dodatków miałem w cenie (hak, osłony silnika, jakiś ozdóbki i dywaniki). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Starguj na 135 w SIP

Targowianie z SIP- zapomnij co najwyzej dadza dywaniki gartis...

 

 

Bo SIP sprzedaje samochody a nie rabaty :D. A tak serio to aż tak źle nie jest kilka dodatków miałem w cenie (hak, osłony silnika, jakiś ozdóbki i dywaniki). 

 

 

Dwa tygodnie temu jak byłem w Kocarze oglądać Forka SBD_CVT to wersję Exlusive proponowano mi za 30 000 Euro. Więc chyba coś tam można utargować tylko trzeba porozmawiać, a nie żądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze coś można.Dlatego w tej sytuacji lepiej moim zdaniem dołożyć te choćby 15tys i wyjechać nowym ,choćby był w ciut uboższej wersji ,niż kupować jakiś pogięty zwleczony.Jeśli faktyczna różnica w cenie wyjdzie powiedzmy jakieś MINIMUM 35tys to można się bawić.Ale to moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W SIP masz 36.500 € za wersję 2.0 diesel Sport, która jest podobna ale nie ma pełnej skóry i ma zwykłą navi, czyli wychodzi około 150.000 PLN + dodatki...

Miałem na myśli raczej wersję Exclusive, oto przykład z MM'cars (rocznik 2015)

http://www.mmcars.pl/2015-subaru-forester-2-0-diesel-exclusive-61k;

zeszły rok z wyprzedaży, cena ofertowa 124500pln

 

Starguj na 135 w SIP i kup nowe,a nie pogiętego i sprowadzonego ,bo ma pełną skórę.Pełna skóra jest do niczego nie potrzebna i w praktyce gorsza od łączonej skóry i zwykłej tapicerki.Pod wieloma względami

@@madox, ma tu całkowita racje wg mnie. A jezeli juz ta skóra Ci sie podoba - dobry tapicer potrafi więcej...

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to za okazja w tym MMCars.Przecież to cennik .Exclusiv w manualu 31500 EUR x 4.15 =130.725.To nawet chcą więcej niż cennik,albo drogo liczą za EUR

Co do tej ceny to pewnie, ze można negocjować jednak oferta nie była przykładem mega niskiej ceny, lecz porównanie tej oferty do owego Forka z allegro (z porysowanym bokiem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to za okazja w tym MMCars.Przecież to cennik .Exclusiv w manualu 31500 EUR x 4.15 =130.725.To nawet chcą więcej niż cennik,albo drogo liczą za EUR

 

 

trochę ich poniosło z ceną wyjściową 171k pln :)

Może policzyli euro po 5pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Zakup nowego samochodu ( zgodnie z ogłoszeniem bez przebiegu, rejestracja krócej niż 6 miesięcy ) od nieautoryzowanego pośrednika może prowadzić do problemów, albowiem w tym przypadku ten właśnie pośrednik staje się gwarantem ( takie prawo ).

Co do SBD MY 2015 - ostatnio jeżdżę takim właśnie samochodem. Zmiany techniczne silnika + poprawione wyciszenie poprawiły komfort akustyczny. Sądzę, że głównie obniżony stopień sprężania przyczynił się do poprawy kultury pracy zimnego silnika.

Z automatem mam zużycie paliwa w mieście w granicach 7,6 - 9,2.

Na trasie KRK - WAW ( szybkość jak zwykle ), czas przejazdu 3 godz 13 min - 7.0.

 

Co do dynamiki to oczywiście nie jest na poziomie FXT. Ale jest bardziej niż wystarczająca do sprawnego poruszania się tak w mieście, jak i na trasie. Naturalnie wyprzedzanie na trasie, gdy z miejscem nie jest nadzwyczajnie, redukuję przełożenia. Na całej drodze do Warszawy i z powrotem miałem może 2 lub 3 sytuacje, gdzie FXT bym wyprzedził, a SBD zrezygnowałem.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...