Karas Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Trochę małe na oklejanie ale posprawdzam u fachowców do oklejania aut i tak miałem do nich jechać żeby sprawdzić koszty całościowego oklejenia. zawsze mozesz prysnac plast dipem albo plasti lakiem. Panowie powiem wam ze praktycznie wszystkie nowe forki jaki udaje mi sie ostatnio dostrzec na drogach to własnie XT'ki ( wszystkie maja skrzela w przednich zderzakach ) i troche tego już smiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Ja widzę też diesle w wersji sport. Tez mają skrzela i 18-stki, ale jedną rurę. Tak czy inaczej, po Ssangyongu to mam teraz popularny samochód Edytowane 11 Maja 2015 przez Alfik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Ja widzę też diesle w wersji sport. Tez mają skrzela i 18-stki, ale jedną rurę Ja mam tak samo tylko w benzynie 2,5i Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Ramek pseudo-chromowych nie pryskaj - czym byś tego nie zrobił będzie z czasem odłaźić. Lepiej oklej. trafna uwaga. Dziękuje. Trochę małe na oklejanie ale posprawdzam u fachowców do oklejania aut i tak miałem do nich jechać żeby sprawdzić koszty całościowego oklejenia. A o jakim oklejenia myślisz? Chodzi o walory estetyczne, czy zabezpieczenie lakieru przed uszkodzeniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Ja widzę też diesle w wersji sport. Tez mają skrzela i 18-stki, ale jedną rurę który jest najdroższym Foresterem co obala mit o tym że auto z 2.0 DIT musi być drogie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Ramek pseudo-chromowych nie pryskaj - czym byś tego nie zrobił będzie z czasem odłaźić. Lepiej oklej. trafna uwaga. Dziękuje. Trochę małe na oklejanie ale posprawdzam u fachowców do oklejania aut i tak miałem do nich jechać żeby sprawdzić koszty całościowego oklejenia. A o jakim oklejenia myślisz? Chodzi o walory estetyczne, czy zabezpieczenie lakieru przed uszkodzeniem? jeżeli będzie to tylko czarny mat. Powód: trochę indywidualny charakter auta a trochę zabezpieczenie karoserii. Planuje długo nim jeździć. Niemniej obawiam się, że koszty będą spore i decyzja z natury ciężka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Widziałem Forka III oklejonego czarnym matem - wyglądał na prawdę zacnie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Niemniej obawiam się, że koszty będą spore i decyzja z natury ciężka są folie bezbarwne zabezpieczające, szczególnie jak się auto używa do jeżdżenia między krzakami itp. miejscach http://magazynauto.interia.pl/porady/eksploatacja/nadwozie-2865/news-ochrona-lakieru-folie-ochronne,nId,593609 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 co obala mit o tym że auto z 2.0 DIT musi być drogie Według cennika z 01 maja XT Platinum kosztuje ciut ponad 150kpln ,całkiem niezła cena Euro potaniało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Według cennika z 01 maja XT Platinum kosztuje ciut ponad 150kpln ogólnie to tanio jak w Skodzie, bez żartów 153 k pln za FXT Platinium to cena jak za Octavię Scout ze zbliżonym wyposażeniem szkoda, bardzo szkoda, ze ten silnik jest tylko w tym jednym aucie z oferty Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 IMHO ta cena powinna być w okolicach 110 tyś. Reszta to podatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Info dla tych co (jeszcze) nie mają FXT - cena jest dobra. Nawet bardzo. Ale przekonujesz się o tym dopiero ten samochód użytkując. Porównanie do Octy Scout świadczy tylko o zupełnej nieznajomości obu samochodów (poza relacjami prasowymi) (zakładam, że wypowiadają się tu osoby wiedzące, czym się różni jazda od przemieszczania się samochodem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 ciekawe w cenniku Forestera różnica pomiędzy wersja manual a CVT to tylko 1500€ to samo w przypadku Subaru XV wg. cennika to 2000€ czym się różni konstrukcja XV wobec Forestera, że ten sam silnik z tym samym napędem w tej samej wersji wyposażeniowej w Foresterze jest tańszy ? http://www.subaru.pl/datasheet/2015forester.pdf http://www.subaru.pl/datasheet/2014xv.pdf Forester 2.0 i Comfort - manual 27 500 € - CVT 29 000 € -> różnica 1500 € XV 2.0 i Comfort - manual 23 700 € - CVT 25 700 € -> różnica 2000 € skąd tak duża różnica ? 500/1500 = 33,3% za to samo rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Info dla tych co (jeszcze) nie mają FXT - cena jest dobra. Nawet bardzo. Ale przekonujesz się o tym dopiero ten samochód użytkując. Sie normalnie zdenerwowałem jak zobaczyłem ten nowy cennik,jeszcze mi jakieś głupoty przyjdą do głowy co by OBK na XT-ka zamieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Porównanie do Octy Scout świadczy tylko o zupełnej nieznajomości obu samochodów (poza relacjami prasowymi) (zakładam, że wypowiadają się tu osoby wiedzące, czym się różni jazda od przemieszczania się samochodem) nie widzę nic złego w takim porównaniu jedno i drugie auto choć różne wobec siebie reprezentuje ten sam dobry poziom wykonania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Info dla tych co (jeszcze) nie mają FXT - cena jest dobra Chyba należało by to porównać z największymi konkurentami Forester czyli RAV4, nowym X-Trail i Outlanderem. Edytowane 11 Maja 2015 przez sapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Porównanie do Octy Scout świadczy tylko o zupełnej nieznajomości obu samochodów (poza relacjami prasowymi) (zakładam, że wypowiadają się tu osoby wiedzące, czym się różni jazda od przemieszczania się samochodem) nie widzę nic złego w takim porównaniu jedno i drugie auto choć różne wobec siebie reprezentuje ten sam dobry poziom wykonania Ale poziom "funu" z jazdy już zupełnie inny. Naprawdę, na papierze tego się nie da przedstawić, to trzeba poczuć na własnej skórze. Jeżdżąc Skodą masz poczucie ile ten samochód kosztował i że w sumie jest warta swoich pieniędzy. I tyle. Jeżdżąc FXT masz poczucie, że zrobiłeś dobry interes, bo samochód jest wart znacznie więcej. Powiedzmy tak - to tak jak z dobrą kochanką. Kto takiej nie miał, nie zrozumie, co jest tym "smaczkiem" i w czym jest lepsza od innych atrakcyjnych dziewczyn, a kto spróbował ... tylko on zrozumie Sie normalnie zdenerwowałem jak zobaczyłem ten nowy cennik,jeszcze mi jakieś głupoty przyjdą do głowy co by OBK na XT-ka zamieniać Mając do wyboru jeden z nich - wolałbym FXT. Natomiast oba idealnie w rodzinie się uzupełniają Edytowane 11 Maja 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Natomiast oba idealnie w rodzinie się uzupełniają Ja mam inny pomysł na idealne uzupełniane się 2 aut w rodzinie, żona z dziećmi do szkoły i rodzinne wyjazdy za miasto - Forester, a ja do pracy i dla przyjemności - nowy WRX 2.0 DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Mój idealny zestaw to Forek FXT i coś bardziej terenowego, dużego i taniego (jest Ssangyong). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Mając do wyboru jeden z nich - wolałbym FXT. Natomiast oba idealnie w rodzinie się uzupełniają To fakt ale dwa samochody mi nie potrzebne póki co,wystarczy jeden ale duży.Ale może kiedyś jak zmienię miejsce zamieszkania to dwa się przydadzą.Na osłodę zostaje mi pośmiganie na dwóch kolach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Jeżdżąc FXT masz poczucie, że zrobiłeś dobry interes, bo samochód jest wart znacznie więcej. zgadzam się, że jeżdżąc FXT można mieć takie odczucia jednak nie są one zarezerwowane do marki co bardziej do konkretnego jej produktu i jak dla mnie są całkiem przeciwne w przypadku XV SBD gdyż wg. mnie jest warte mniej jak wynika z cennika nie jestem ortodoksyjnym fanem Subaru dla mnie to auto "jak każde inne" być może dlatego "blask plejad" mnie nie oślepia Powiedzmy tak - to tak jak z dobrą kochanką. Kto takiej nie miał, nie zrozumie, co jest tym "smaczkiem" i w czym jest lepsza od innych atrakcyjnych dziewczyn, a kto spróbował ... tylko on zrozumie co z założenia nie oznacza, że Czeszka jest gorsza od Japonki lub odwrotnie Edytowane 11 Maja 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 całkiem przeciwne w przypadku XV SBD gdyż wg. mnie jest warte mniej jak wynika z cennika nie tylko Ty masz takie zdanie. być może dlatego "blask plejad" mnie nie oślepia to nie jest kwestia wzroku Forek XT jest jednym z bardziej udanych aut Subaru i tyle. Jechałem jakiś czas temu MY13 2.0N/A MT i to kompletnie inne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Pisałem konkretnie o FXT. Miałem (jeszcze niedawno) OBK 08, mam OBK 14 i te samochody - dobre, zdecydowanie bardziej mi podchodzą niż czeska konkurencja, ale rzeczywiście nie wzbudzają takich odczuć jak FXT. Również w kwestii subiektywnego odczuwania ich "wartości". Z XV zbyt mało miałem do czynienia, aby wydawać o nim jakiekolwiek własne opinie Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Forek XT jest jednym z bardziej udanych aut Subaru i tyle dokładnie, o czym wcześniej wspominałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 A xt comfort podrożał o 500Eur ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się