Skocz do zawartości

Hamulce - klocki, tarcze itp.


Patryk55XL

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam zestaw Ferodo. Tarcza gładka i klocek z linii premier czyli do normalnej jazdy. Założyłem je na chwile do czasu uzbierania większej kasy i jakie było moje zaskoczenie kiedy wybrałem się na tym zestawie, na tor. Zaskoczenie pozytywne. Hamowanie nawet na dymiących klockach było przewidywalne i skuteczność mimo że spadała dalej była do przyjęcia. Tarcze mają przejechane 1500 km z czego 80 km na torze i są proste. Zobaczymy jak dalej będzie. Jeżeli na miasto, to drugi raz na pewno bym je kupił. Cena w hurtowni po rabatach 500 Pln (po rabatach oczywiście).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja założyłem trw po 4 tygodniach były krzywe.

źle założone? ja mam już n-ty komplet i żaden nie zdechł

 

 

Przecież DS2500 i RC5+ to praktycznie to samo?

chyba ich nie mialeś :)

 

 

Ale mają praktycznie taki sam współczynnik tarcia

patrz na charakterystykę. DS2500 przy RC5+ nie hamuje w pewnych warunkach.

 

 

Zaskoczenie pozytywne.

 

no proszę, kolega z premierów jest zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem RC5+, po wykresie współczynnika tarcia wychodzi że to praktycznie to samo, dlatego się zastanawiam dlaczego RC5+ na ulicę tak a DS2500 już nie. Ja na ulicy zużywam już któryś komplet DS2500 z kolei i mam je w obu autach. Dlatego chętnie bym posłuchał konkretów, a nie że się różnią :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem RC5+, po wykresie współczynnika tarcia wychodzi że to praktycznie to samo, dlatego się zastanawiam dlaczego RC5+ na ulicę tak a DS2500 już nie. Ja na ulicy zużywam już któryś komplet DS2500 z kolei i mam je w obu autach. Dlatego chętnie bym posłuchał konkretów, a nie że się różnią :-)

Gdzie tam, zobacz niskie temp i wysokie temp . W obu przypadkach RC5 jest lepsze

 

Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem RC5+, po wykresie współczynnika tarcia wychodzi że to praktycznie to samo, dlatego się zastanawiam dlaczego RC5+ na ulicę tak a DS2500 już nie. Ja na ulicy zużywam już któryś komplet DS2500 z kolei i mam je w obu autach. Dlatego chętnie bym posłuchał konkretów, a nie że się różnią :-)

Jeździłem i na tych i na tych. DS2500 bardziej na miasto a RC5+ bardziej na tor. Te pierwsze hamują wyczuwalnie słabiej, ale efekty akustyczne nie są uciążliwe i nie niszczą tak tarcz. RC5+ piszczą, zjadają tarczę, bardzo pylą, ale hamują świetnie ;).

 

Aktualnie mam RC6 i to dopiero można nazwać klockiem sportowym :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...