JedrulaL Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Czy ktoś wie gdzie szukać tych metalowych przewodów hamulcowy idących od przewodu gumowego do bębna w Forku SF. Chciałbym to zmienić bo mam z jednej strony jakąś rzeźbę po poprzednim właścicielu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 podjedź na jakiś warsztat, z metra sie dorabia takie rzeczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JedrulaL Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Ok, widzę że można zamówić zrobione przez neta jakie się chce. Czy wiesz może jakie są gwinty na tych przewodach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Z klockami Brembo miał ktoś do czynienia? Jak to się spisuje z gładką tarcza tej firmy? http://allegro.pl/klocki-przod-brembo-forester-impreza-outback-2-0-i5670934569.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek_k Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Czy przednie złote zaciski Brembo z STI pasują p2p do bug-a WRX? Co potrzebuję oprócz oczywiście zacisków, tarcz i klocków? Godzina szukania na forum i nie znalazłem konkretów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Felgi to główny problem. Potrzebujesz felg 5*100 które pasują do brembo a to nie popularne rozwiazanie Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek_k Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Felgi akurat mam, 2 komplety, bo obecnie mam 6-tłoczkowy zacisk i tarcze 330mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Forek xt w 95 % używany przez małżowinę w mieście. Trzeba wymienić tarcze i klocki. Tarcze pójdą TRW, ale czy jest sens iść w np. DS2500? Czy jakoś wyraźnie poprawi się hamulec? Wygrzebałem jakieś stare opinie o klockach TRW, ale może ktoś ma jakieś nowe opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Ja założyłem trw po 4 tygodniach były krzywe. Przyszedl komplet zimmerman i te juz 2 lata świetnie się spisują Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Mialem w Mazdzie tarcze i klocki Zimmermann i tez bylem zadowolony. Do Forka kupilem jednak polecany zestaw czyli gladka tarcza Brembo i klocek OMP. Jestem zadowolony, ale po rozgrzaniu potrafia piszczec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 po co do miasta ds2500? nie przesadzasz? jakiś zwykły zestaw wystarczy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 DS2500 jest do miasta słabym wyborem. Ten klocek potrzebuje się rozgrzać, co jest trudne w korkach. Wiem, bo na nim jeżdżę obecnie i zachwycony nie jestem. Wracam do RC5+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Po co Ci RC5+ w wolnossaku do miasta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Na takim klocku najlepiej mi się jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Przecież DS2500 i RC5+ to praktycznie to samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Ja bym powiedział,ze to dwa różne klocki. Zarówno w działani u, jak i eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Ale mają praktycznie taki sam współczynnik tarcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Ale mają praktycznie taki sam współczynnik tarcia Jeździłem na obu, więc mam porównanie. Te klocki działają zupełnie inaczej. Eksploatacją też się różnią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 No to na razie wiem tyle, że RC5+ założę sobie do sti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Ja mam zestaw Ferodo. Tarcza gładka i klocek z linii premier czyli do normalnej jazdy. Założyłem je na chwile do czasu uzbierania większej kasy i jakie było moje zaskoczenie kiedy wybrałem się na tym zestawie, na tor. Zaskoczenie pozytywne. Hamowanie nawet na dymiących klockach było przewidywalne i skuteczność mimo że spadała dalej była do przyjęcia. Tarcze mają przejechane 1500 km z czego 80 km na torze i są proste. Zobaczymy jak dalej będzie. Jeżeli na miasto, to drugi raz na pewno bym je kupił. Cena w hurtowni po rabatach 500 Pln (po rabatach oczywiście). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Ja założyłem trw po 4 tygodniach były krzywe. źle założone? ja mam już n-ty komplet i żaden nie zdechł Przecież DS2500 i RC5+ to praktycznie to samo? chyba ich nie mialeś Ale mają praktycznie taki sam współczynnik tarcia patrz na charakterystykę. DS2500 przy RC5+ nie hamuje w pewnych warunkach. Zaskoczenie pozytywne. no proszę, kolega z premierów jest zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Nie miałem RC5+, po wykresie współczynnika tarcia wychodzi że to praktycznie to samo, dlatego się zastanawiam dlaczego RC5+ na ulicę tak a DS2500 już nie. Ja na ulicy zużywam już któryś komplet DS2500 z kolei i mam je w obu autach. Dlatego chętnie bym posłuchał konkretów, a nie że się różnią :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) po wykresie współczynnika tarcia wychodzi że to praktycznie to samo Nigdy w 100% nie ufaj temu co wypisuje producent o swoim produkcie. Edytowane 17 Czerwca 2016 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Nie miałem RC5+, po wykresie współczynnika tarcia wychodzi że to praktycznie to samo, dlatego się zastanawiam dlaczego RC5+ na ulicę tak a DS2500 już nie. Ja na ulicy zużywam już któryś komplet DS2500 z kolei i mam je w obu autach. Dlatego chętnie bym posłuchał konkretów, a nie że się różnią :-)Gdzie tam, zobacz niskie temp i wysokie temp . W obu przypadkach RC5 jest lepsze Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Nie miałem RC5+, po wykresie współczynnika tarcia wychodzi że to praktycznie to samo, dlatego się zastanawiam dlaczego RC5+ na ulicę tak a DS2500 już nie. Ja na ulicy zużywam już któryś komplet DS2500 z kolei i mam je w obu autach. Dlatego chętnie bym posłuchał konkretów, a nie że się różnią :-)Jeździłem i na tych i na tych. DS2500 bardziej na miasto a RC5+ bardziej na tor. Te pierwsze hamują wyczuwalnie słabiej, ale efekty akustyczne nie są uciążliwe i nie niszczą tak tarcz. RC5+ piszczą, zjadają tarczę, bardzo pylą, ale hamują świetnie . Aktualnie mam RC6 i to dopiero można nazwać klockiem sportowym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się