Skocz do zawartości

Hamulce - klocki, tarcze itp.


Patryk55XL

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

 

Też fajnie piszczą, niestety mnóstwo syfu robią.
Te HPS-y wydają się lepiej hamować niż seria, ale pisk jest nieraz niemiłosierny. Jest nadzieja, że z czasem nieco ścichną?... :)

 

Nie liczyłbym na to, że ścichną :D

 

Przy tych mrozach miny ludzi w centrum handlowym podczas gdy hamuję na parkingu mówią jedno.... jak wrócisz samochód będzie porysowany :D ja pierniczę jak rc teraz piszczy na mrozie :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyłem wyszukiwarki, ale za wiele nie znalazłem. Siedzą u mnie zwykłe czterotłoczki wrx-owe z przodu, nie jest źle z hamowaniem (na gładkich brembo i CL5+), ale 2x już lądowałem w trawie po przegrzaniu ... Nie chcę brembo ani innych sześciotłoczków, bo to co najmniej felgi 17", a nastawiłem się na 16". No i widzę takie cosi:

http://www.tomson.com.pl/product-pol-2966-Zacisk-hamulcowy-Wilwood-120-9704-Forged-Dynapro-Lug-Mount-4-tloczkowy.html

względnie:

http://www.tomson.com.pl/product-pol-1642-Zestaw-hamulcowy-Wilwood-140-9193-do-Subaru-Impreza-WRX-1999-2008.html

 

Ktoś coś wie? Warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to przestać hamować i wszędzie iść pełną bombą ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

No tak. A w razie W mam przecież dobrą i sprawdzoną przy braku przednich hamulców łapę  :D

Edytowane przez pegi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyłem wyszukiwarki, ale za wiele nie znalazłem. Siedzą u mnie zwykłe czterotłoczki wrx-owe z przodu, nie jest źle z hamowaniem (na gładkich brembo i CL5+), ale 2x już lądowałem w trawie po przegrzaniu ... Nie chcę brembo ani innych sześciotłoczków, bo to co najmniej felgi 17", a nastawiłem się na 16". No i widzę takie cosi:

http://www.tomson.com.pl/product-pol-2966-Zacisk-hamulcowy-Wilwood-120-9704-Forged-Dynapro-Lug-Mount-4-tloczkowy.html

względnie:

http://www.tomson.com.pl/product-pol-1642-Zestaw-hamulcowy-Wilwood-140-9193-do-Subaru-Impreza-WRX-1999-2008.html

 

Ktoś coś wie? Warto?

Tez jestem ciekaw opinii nt. Wilwood.

Chcialem zmienic na 4tloczka z wrxa, a ten Wilwood wydaje sie byc ciekawa alternatywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Siedzą u mnie zwykłe czterotłoczki wrx-owe z przodu, nie jest źle z hamowaniem (na gładkich brembo i CL5+), ale 2x już lądowałem w trawie po przegrzaniu ..

Najtańszym rozwiązaniem jest dobry płyn hamulcowy,polecam taki

 http://www.castrol.com/pl_pl/poland/products/cars/brake-fluids/react-srf-racing.html

Nawet Carlos nie mógł go zagotować. :P  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Siedzą u mnie zwykłe czterotłoczki wrx-owe z przodu, nie jest źle z hamowaniem (na gładkich brembo i CL5+), ale 2x już lądowałem w trawie po przegrzaniu ..

Najtańszym rozwiązaniem jest dobry płyn hamulcowy,polecam taki

 http://www.castrol.com/pl_pl/poland/products/cars/brake-fluids/react-srf-racing.html

Nawet Carlos nie mógł go zagotować. :P  ;)

 

Sądzisz, że zastanawiam się nad zaciskami, nie próbując wcześniej najtańszego rozwiązania?  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pegi pali uszczelnienia tłoczków a nie tylko płyn gotuje :P

Jak mu Piotrek każe pycić to potem na hamulcu przed zakrętem musi dwoma nogami stanąć ;)

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...