eddie_gt4 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Riplej, fajne teksty, widac ze prosto z serca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Jakby nie było "show" to nie mielibyśmy o czym pisaćNigdy nie kupiłem Subaru , bo wygladały tragicznie. Środek i materiały z jak najgorszych koszmarów. Amerykańskie marki tak krytykowane za styl, wyglad i jakość wygladały o niebo lepiej... A teraz od razu....dwa WRX z cvt czy manual? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 manual Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Czy chińczycy naprawdę potrzebują tych OBK 2,0 DIT? Tak samo jak i my. Jednak że w kupie siła to je dostali a my nie Niestety Europa stała się marginesem zainteresowań koncernów motoryzacyjnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Matros1, bedzie coraz gorzej przez ekoterroryzm. Obecnie norma CO2 wynosi 130g/km, gdzie chyba wszystkie modele Subaru je przekraczają, a w 2020 planuje się zaostrzenie normy do 95g/km. Jeśli Subaru nie weźmie tego pod uwagę, może się okazać, że nie będzie miało czym zaistnieć na rynku EU i zupełnie odpuści Europę. Niestety za taką politykę ostatecznie płaci (i to nie małe pieniądze) klient. _____ Błędy w pisowni sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Matros1, bedzie coraz gorzej przez ekoterroryzm. Obecnie norma CO2 wynosi 130g/km, gdzie chyba wszystkie modele Subaru je przekraczają, a w 2020 planuje się zaostrzenie normy do 95g/km. Sami jesteśmy sobie winni. Mówię tutaj o ogóle europejczyków skrzywionych pod kątem dziury ozonowej, czystego powietrza itd a nie konkretnie o Tobie czy o mnie. Naczytali się jakiś pierdół o żabach a teraz na siłę próbują zainteresować tym innych przez co My fani motoryzacji musimy cierpieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riplej Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 ... a w 2020 planuje się zaostrzenie normy do 95g/km. To co będzie z rowerzystami? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Matros1, bedzie coraz gorzej przez ekoterroryzm. Obecnie norma CO2 wynosi 130g/km, gdzie chyba wszystkie modele Subaru je przekraczają, a w 2020 planuje się zaostrzenie normy do 95g/km. Jest nadzieja, że te normy będą nawet łagodniejsze niż dziś. UE negocjuje z USA umowę o wolnym handlu. Tam też są normy, ale duuużo łagodniejsze. Myślę, że Amerykanie nie zgodzą się na europejskie normy blokujące ich producentom dostęp do rynku UE, a negocjować skurczybyki potrafią.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 ostatnio zaczęło się w mediach mówić, czym się zresztą zgadzam, że dużo większym problemem są diesle i produkowane przez nie NO2, jest szansa że rządy się ogarną i zamiast absurdalnie niskich kwot CO2 wezmą się za diesle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 i zamiast nie "i zamiast" tylko zajmą się "i". kasę na powietrzu najlepiej trzepać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 ale jeździć też czymś trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 ... a w 2020 planuje się zaostrzenie normy do 95g/km. To co będzie z rowerzystami? Jak to co? Metabolizm beztlenowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 nie Matros1, bedzie coraz gorzej przez ekoterroryzm. Obecnie norma CO2 wynosi 130g/km, gdzie chyba wszystkie modele Subaru je przekraczają, a w 2020 planuje się zaostrzenie normy do 95g/km. Jest nadzieja, że te normy będą nawet łagodniejsze niż dziś. UE negocjuje z USA umowę o wolnym handlu. Tam też są normy, ale duuużo łagodniejsze. Myślę, że Amerykanie nie zgodzą się na europejskie normy blokujące ich producentom dostęp do rynku UE, a negocjować skurczybyki potrafią.... niech w EU wprowadza normy emisji z USA i caly czar downsitzingu oraz rozwoju silnikow spalinowych ostatnich 10 lat prysnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 UE karze swoich obywateli za to, że nie jeżdżą samochodami produkowanymi na jej terenie. Kto ma największy wpływ na politykę EU? Niemcy i Francja, czyli kraje które lobbują na rzecz ekoterroryzmu i downsizingu. One też produkują większość takich samochodów. Obrzydzenie mnie bierze, jak słyszę te dwu- lub trzycylindrowe kosiarki, które mają pojemność jak 2 butelki piwa _____ Błędy w pisowni sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) (...) Kto ma największy wpływ na politykę EU? Niemcy i Francja, czyli kraje które lobbują na rzecz ekoterroryzmu i downsizingu (...) chyba nie do konca tak z tymi Niemcami... oni walcza (przynajmniej udaja ) o wyzsze emisje jako kraj-producent wielu mocnych/paliwozernych aut http://www.autoblog.com/2013/10/15/germany-still-fighting-for-weaker-co2-emission-laws/ chyba ze sytuacja ostatnio sie zmienila i ich dotychczasowa pozycja ulegla zmianie pod wplywem przebieglych Francuzow... Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zawsze mogą powiedzieć: "próbowaliśmy, ale się nie udało", a przy okazji nowych technologii ekologicznych podniosą ceny samochodów o 30% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) emisja CO2 to w uproszczeniu zapotrzebowanie na paliwodla przypomnienia obecnie w USA obowiązuje norma Phase 3A, która dla aut osobowych określa średnią dla producenta na poziomie 42 MPG (US) = 5,6 l/100km tj. 130 g/km"The average for its cars will have to be 42 mpg, and for its trucks will be 26 mpg by 2016, all based upon CAFE Standards.[6] If the average fuel economy of a manufacturer's annual fleet of vehicle production falls below the defined standard, the manufacturer must pay a penalty, currently $5.50 USD per 0.1 mpg under the standard"http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_emission_standards Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Warto pamiętać, że w Europie czy tam w UE nie mamy za dużo złóż ropy i nic na to nie wskazuje, żeby pojawiły się nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Jednakże te normy wyśrubowane dla testów laboratoryjnych mają się nijak do rzeczywistego spalania w normalnym użytkowaniu pojazdu. Na papierze fajnie wygląda taka niska emisja, ale to ma przełożenie na opłaty, podatki i ubezpieczenia w wielu krajach EU, a więc ostateczne koszty tego haraczu ekologicznego i tak ponosi nabywca pojazdu. PS: Wracając do tematu, to na stronie subaru.at w galerii nowego Outbacka dla wersji SBD wszystkie zdjęcia są z manualną skrzynią (?), a jedynie benzyna jest w CVT. Będą kiedyś dostępne również manualne skrzynie, czy to po prostu FHI udostępniło jedynie takie zdjęcia. 2.0D Comfort 2.0D Exclusive 2.5i CVT Exclusive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Na papierze fajnie wygląda taka niska emisja kupiłeś diesla z niską emisja CO2 masz wysokie spalanie w realnym ruchu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Odwrotnie. Kupiłem diesla z wysoką, jak na obecne normy, emisją, za co też dowalili mi 12% haraczu ekologicznego, a spala nieco powyżej tej normy. W innych europejskich markach - silniki według norm palą tyle ile przeciętny skuter, za co są niskie podatki, a w rzeczywistości spalanie znacznie przekracza papierowe normy. Tu mi coś nie gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 W innych europejskich markach - silniki według norm palą tyle ile przeciętny skuter, za co są niskie podatki, a w rzeczywistości spalanie znacznie przekracza papierowe normy zapewne normy są przez producentów aut naciągane ale znam kierowców - fakt niewielu - którzy jadąc przepisowo oraz płynnie regularnie osiągają deklarowane spalania i to o zgrozo w ramach Skody czy VW, które to nalezą do koncernu podobno notorycznie "naciągającego normy" Kupiłem diesla z wysoką, jak na obecne normy tak ale tez kopiłeś specyficzne auto, ze stałym 4x4, znacząco podniesionym prześwitem coś za coś, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Oj, Ketivv, marzę sobie czasem o XV STi, albo przynajmniej XV XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Będą kiedyś dostępne również manualne skrzynie Skrzynia M/T jest dostępna z silnikiem wysokoprężnym. W takiej konfiguracji nie ma systemu EyeSight. Oczywiście sformułowanie "jest dostępna" nie oznacza, że już teraz - jak ogólnie wiadomo może sie zdarzyć, że trzeba będzie nieco uzbroić się w cierpliwość . Pozdrowienia Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez Dyrekcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się