Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

Jakby nie było "show" to nie mielibyśmy o czym pisaćNigdy nie kupiłem Subaru , bo wygladały tragicznie. Środek i materiały z jak najgorszych koszmarów. Amerykańskie marki tak krytykowane za styl, wyglad i jakość wygladały o niebo lepiej...

A teraz od razu....dwa

WRX z cvt czy manual? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matros1, bedzie coraz gorzej przez ekoterroryzm. Obecnie norma CO2 wynosi 130g/km, gdzie chyba wszystkie modele Subaru je przekraczają, a w 2020 planuje się zaostrzenie normy do 95g/km.

Jeśli Subaru nie weźmie tego pod uwagę, może się okazać, że nie będzie miało czym zaistnieć na rynku EU i zupełnie odpuści Europę.

Niestety za taką politykę ostatecznie płaci (i to nie małe pieniądze) klient.

 

 

 

_____

Błędy w pisowni sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Matros1, bedzie coraz gorzej przez ekoterroryzm. Obecnie norma CO2 wynosi 130g/km, gdzie chyba wszystkie modele Subaru je przekraczają, a w 2020 planuje się zaostrzenie normy do 95g/km.

 

Sami jesteśmy sobie winni. Mówię tutaj o ogóle europejczyków skrzywionych pod kątem dziury ozonowej, czystego powietrza itd a nie konkretnie o Tobie czy o mnie. Naczytali się jakiś pierdół o żabach a teraz na siłę próbują zainteresować tym innych ;) przez co My fani motoryzacji musimy cierpieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Matros1, bedzie coraz gorzej przez ekoterroryzm. Obecnie norma CO2 wynosi 130g/km, gdzie chyba wszystkie modele Subaru je przekraczają, a w 2020 planuje się zaostrzenie normy do 95g/km.

 

Jest nadzieja, że te normy będą nawet łagodniejsze niż dziś. UE negocjuje z USA umowę o wolnym handlu. Tam też są normy, ale duuużo łagodniejsze. Myślę, że Amerykanie nie zgodzą się na europejskie normy blokujące ich producentom dostęp do rynku UE, a negocjować skurczybyki potrafią....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie

 

 

Matros1, bedzie coraz gorzej przez ekoterroryzm. Obecnie norma CO2 wynosi 130g/km, gdzie chyba wszystkie modele Subaru je przekraczają, a w 2020 planuje się zaostrzenie normy do 95g/km.

 

Jest nadzieja, że te normy będą nawet łagodniejsze niż dziś. UE negocjuje z USA umowę o wolnym handlu. Tam też są normy, ale duuużo łagodniejsze. Myślę, że Amerykanie nie zgodzą się na europejskie normy blokujące ich producentom dostęp do rynku UE, a negocjować skurczybyki potrafią....

 

 

 

niech w EU wprowadza normy emisji z USA i caly czar downsitzingu oraz rozwoju silnikow spalinowych ostatnich 10 lat prysnie :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UE karze swoich obywateli za to, że nie jeżdżą samochodami produkowanymi na jej terenie. Kto ma największy wpływ na politykę EU? Niemcy i Francja, czyli kraje które lobbują na rzecz ekoterroryzmu i downsizingu. One też produkują większość takich samochodów.

 

Obrzydzenie mnie bierze, jak słyszę te dwu- lub trzycylindrowe kosiarki, które mają pojemność jak 2 butelki piwa :(

 

 

_____

Błędy w pisowni sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Kto ma największy wpływ na politykę EU? Niemcy i Francja, czyli kraje które lobbują na rzecz ekoterroryzmu i downsizingu (...)

 

chyba nie do konca tak z tymi Niemcami... oni walcza (przynajmniej udaja :mrgreen: ) o wyzsze emisje jako kraj-producent wielu mocnych/paliwozernych aut

 

http://www.autoblog.com/2013/10/15/germany-still-fighting-for-weaker-co2-emission-laws/

 

chyba ze sytuacja ostatnio sie zmienila i ich dotychczasowa pozycja ulegla zmianie pod wplywem przebieglych Francuzow... :lol:

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emisja CO2 to w uproszczeniu zapotrzebowanie na paliwo

dla przypomnienia obecnie w USA obowiązuje norma Phase 3A, która dla aut osobowych określa średnią dla producenta na poziomie 42 MPG (US) = 5,6 l/100km tj. 130 g/km

"The average for its cars will have to be 42 mpg, and for its trucks will be 26 mpg by 2016, all based upon CAFE Standards.[6] If the average fuel economy of a manufacturer's annual fleet of vehicle production falls below the defined standard, the manufacturer must pay a penalty, currently $5.50 USD per 0.1 mpg under the standard"
http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_emission_standards

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednakże te normy wyśrubowane dla testów laboratoryjnych mają się nijak do rzeczywistego spalania w normalnym użytkowaniu pojazdu. Na papierze fajnie wygląda taka niska emisja, ale to ma przełożenie na opłaty, podatki i ubezpieczenia w wielu krajach EU, a więc ostateczne koszty tego haraczu ekologicznego i tak ponosi nabywca pojazdu.

 

PS: Wracając do tematu, to na stronie subaru.at w galerii nowego Outbacka dla wersji SBD wszystkie zdjęcia są z manualną skrzynią (?), a jedynie benzyna jest w CVT. Będą kiedyś dostępne również manualne skrzynie, czy to po prostu FHI udostępniło jedynie takie zdjęcia. 

 

2.0D Comfort

e000642_img.jpg

 

2.0D Exclusive

e000617_img.jpg

 

2.5i CVT Exclusive

e000597_img.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwrotnie. Kupiłem diesla z wysoką, jak na obecne normy, emisją, za co też dowalili mi 12% haraczu ekologicznego, a spala nieco powyżej tej normy. 

W innych europejskich markach - silniki według norm  palą tyle ile przeciętny skuter, za co są niskie podatki, a w rzeczywistości spalanie znacznie przekracza papierowe normy. Tu mi coś nie gra. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W innych europejskich markach - silniki według norm  palą tyle ile przeciętny skuter, za co są niskie podatki, a w rzeczywistości spalanie znacznie przekracza papierowe normy
 

 

zapewne normy są przez producentów aut naciągane ale znam kierowców - fakt niewielu - którzy jadąc przepisowo oraz płynnie regularnie osiągają deklarowane spalania i to o zgrozo w ramach Skody czy VW, które to nalezą do koncernu podobno notorycznie "naciągającego normy"

 

 

 

Kupiłem diesla z wysoką, jak na obecne normy
 

tak ale tez kopiłeś specyficzne auto, ze stałym 4x4, znacząco podniesionym prześwitem 

 

coś za coś,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Będą kiedyś dostępne również manualne skrzynie

Skrzynia M/T jest dostępna z silnikiem wysokoprężnym. W takiej konfiguracji nie ma systemu EyeSight.

Oczywiście sformułowanie "jest dostępna" nie oznacza, że już teraz - jak ogólnie wiadomo może sie zdarzyć, że trzeba będzie nieco uzbroić się w cierpliwość .

 

Pozdrowienia

Edytowane przez Dyrekcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...