luki266 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Dokładnie 7 lipca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Dziśmoja nawigacja zaprowadziła mnie w miejsce docelowe szybko i sprawnie. Po dotarciu na miejsce długo szukałem lokalu pod podanym adresem. W końcu się poddałem i odpaliłem mapę w telefonie. Miejsce docelowe się znalazło - było 1800 m od tego pokazane przez nawigację samochodu. Jak dla mnie totalna porażka :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 21 Lipca 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 W krajach nadbałtyckich policja czai się "wszędzie". Tak więc podróżowałem z realną prędkością 100km/godz. Oczywiście z włączonymi światłami i klimą. Wynik spalania jest ... nieco zaskakujący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Super wynik jak na tak duże auto. Mój takich homeopatycznych ilości nie zużywa (jeszcze), ale też warunki nieco inne. Średnie spalanie z ostatnich kilku tankowań - wyłącznie "krążenie wokół komina" oscyluje pomiędzy 8,0 a 8,5 l. Realnie około 1,0 - 1,5 l więcej od OBK D w tych samych warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 W krajach nadbałtyckich policja czai się "wszędzie". Tak więc podróżowałem z realną prędkością 100km/godz. Oczywiście z włączonymi światłami i klimą. Wynik spalania jest ... nieco zaskakujący Z klimatyzacja po prostu mniej pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Tak więc podróżowałem z realną prędkością 100km/godz. jakiś czas temu byłem zmuszony podróżować w podobnych warunkach OBK SBD i wtedy pierwszy raz zobaczyłem 4 z przodu. Szkoda, że zdjęcia nie zrobiłem A wracając do meritum CVT doskonale się sprawdza w kwestiach dbałości o portfel właściciela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 W kwestii komfortu podróżowania również. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Spalanie robi wrażenie. Zwłaszcza w kontekście spalania naszej Imprezy MY07 kombi 2.5 manual. Trasa Kraków Ateny, stricte przepisowo (po mandacie na Słowacji ) - spalanie nie chce być niższe niż 9-9,5l. Cos nie tak. Tyle benzyny wciaga forek z tym motorem i automatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 W takim razie coś jest nie tak od 5 lat. Auto ma obecnie 30 tys. mil przebiegu i odkąd go mamy zawsze dużo paliło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Dyrekcja sprowokowała mnie do testów. Wczoraj zatankowałem OBK, skasowałem komputer i pojechałem kilkanaście km w trybie wybitnie kapeluszowym. Po dojechaniu do celu wynik na komputerze 5,7ll/100 km. Traf chciał, że dokładnie 2h później miałem możliwość przejechania tej samej trasy skodą Yeti 1.8 tsi. Skasowałem więc licznik i starałem się pojechać dokładnie tak samo, jak wcześniej OBK. Ruchu prawie nie było, więc nie było to trudne. Wynik z komputera - 6,7l/100 km. A mówią, że downsizing daje kosmiczne oszczędności przy delikatnej jeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CAMEL83 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Witam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum więc na dzień dobry - Dzień dobry Do rzeczy: Zastanawiam się nad kupnem OBK z kilku względów: - dużo jeżdżę ok 60 tyś od września 2014.( średnio pewnie będzie ok 50 tyś/rok) - niebawem wyprowadzam się na peryferia aglomeracji o utrudnionym dojeździe. - W obecnym FXT brakuje mi trochę wygody. (swoją drogą rewelacyjne auto które przekaże żonie) - przestałem akceptować inne marki samochodowe z względu na właściwości jezdne. Proszę więc szanownych kolegów o podpowiedź czy warto 2.0 D kupić. Nadmienię że powoli zaczyna do mnie dochodzić że nie ma samochodu do wszystkiego i emocje za kółkiem będę uzupełniał w WRX STI na które klamka już zapadła. Samochód ma jeździć zawieść mnie z punktu A do B w przyzwoitych warunkach i czasie, ma być komfortowy przyjemny itp. (dużo czasu spędzam w aucie, drugie biuro) Martwią mnie jedynie opinie o tych silnikach, niby teraz gwarantują plus 2 lata itp. ale za bardzo nie wiem co o tym myśleć. Może koledzy posiadający silniki 2.0 D z roczników 2013-2015 mogą się wypowiedzieć o awaryjności tych silników. (dodam że interesuje mnie zestawienie z CVT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdebski Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Witam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum więc na dzień dobry - Dzień dobry Do rzeczy: Ja tez jestem nowy. Cześć. Musisz przetestować obie wersje silnikowe i dużo poczytać. Z czasem nauczysz się kto pisze z sensem a kto troluje. Ja mam SBD z CVT i jestem zadowolony ale to dopiero 7kkm. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) Witaj. Obecne silniki SBD, zwłaszcza w zestawieniu z CVT nie wykazują już słabości początkowych egzemplarzy. Ja zdecydowałem się na takie zestawienie (pomimo kłopotów z rocznikiem 08) i stresów nie przeżywam. Wygląda na to, że jeździmy podobne dystanse Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 28 Lipca 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_3City Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 OBK SBD+CVT MY13 - jedyny klopot po 20 tys km - tak zawyzyl poprzeczke komfortu, ze planowana wymiana na FXT w celu poprawy osiagow nie doszla do skutku (z reszta bylo kilku kandydatow i kilka jazd testowych autami o powiekszonym przeswicie - zawsze z tym samym skutkiem - OBK dalej w garazu Poki co, nie znam drugiego auta z przeswitem 20cm, w takiej cenie ktore mogloby sie rownac komfortem. Modelowo tylko A6 Allroad, ale to minimum 2 Outbacki. Zobaczymy co pokaze Passat Alltrack B8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Ta zaba. Wyglada jakby ktos poprzedniego passta chcial wklepac w glebe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Witam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum więc na dzień dobry - Dzień dobry Do rzeczy: Zastanawiam się nad kupnem OBK z kilku względów: - dużo jeżdżę ok 60 tyś od września 2014.( średnio pewnie będzie ok 50 tyś/rok) - niebawem wyprowadzam się na peryferia aglomeracji o utrudnionym dojeździe. - W obecnym FXT brakuje mi trochę wygody. (swoją drogą rewelacyjne auto które przekaże żonie) - przestałem akceptować inne marki samochodowe z względu na właściwości jezdne. Proszę więc szanownych kolegów o podpowiedź czy warto 2.0 D kupić. Nadmienię że powoli zaczyna do mnie dochodzić że nie ma samochodu do wszystkiego i emocje za kółkiem będę uzupełniał w WRX STI na które klamka już zapadła. Samochód ma jeździć zawieść mnie z punktu A do B w przyzwoitych warunkach i czasie, ma być komfortowy przyjemny itp. (dużo czasu spędzam w aucie, drugie biuro) Martwią mnie jedynie opinie o tych silnikach, niby teraz gwarantują plus 2 lata itp. ale za bardzo nie wiem co o tym myśleć. Może koledzy posiadający silniki 2.0 D z roczników 2013-2015 mogą się wypowiedzieć o awaryjności tych silników. (dodam że interesuje mnie zestawienie z CVT) Cześć Ja jeździłem...każdym przez rok: Outback MY13, Forester XT MY15 i teraz OBK MY15. Poza ostatnim, poprzednimi zobiłem po 45 tysięcy. Wiem, ze do tego co piszesz to jeszcze nie doszedłem, w sensie do 60 tys, ale w tych autach...nawet żarówka się nie przepaliła. Te OBK to oba z CVT, niby jest dużo narzekania na te konfiguracje, nawet tutaj na forum, ale w rzeczywistości nie ma się czego wstydzić. Zresztą na drodze to kierowca decyduje jak jedzie, a nie auto. Bardzo wygodne samochody, dające dużo przyjemności i wygody z jazdy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 OBK SBD+CVT MY13 - jedyny klopot po 20 tys km - tak zawyzyl poprzeczke komfortu, ze planowana wymiana na FXT w celu poprawy osiagow nie doszla do skutku (z reszta bylo kilku kandydatow i kilka jazd testowych autami o powiekszonym przeswicie - zawsze z tym samym skutkiem - OBK dalej w garazu To zupełnie tak jak u mnie. Planowałem wymianę OBK D MY12 na forka XT i ostatecznie po jazdach testowych w garażu wylądował OBK MY15 2,5. Fura jest naprawdę bardzo komfortowa. Demonem szybkości nie jest ale do normalnej jazdy w zupełności wystarcza. CVT działa rewelacyjnie powiększając jeszcze komfort jaki daje OBK. Wcześniej miałem dwa SBD z manualam i teraz za nic nie wróciłbym ani do diesla ani do manuala. I nie chodzi awaryjność, bo w żadnym z nich nie doświadczyłem usterek (pierwszym przejechałem 100 kkm, drugim 70 kkm) , lecz o szeroko pojęty komfort. Poziom wibracji, poziom hałasu - zwłaszcza na zimno, dźwięk silnika, bardzo długie nagrzewanie silnika zimą do temperatury roboczej. W tych wszystkich aspektach benzyna bije diesla. Kluczowym czynnikiem może być cena zakupu i koszty paliwa i tu też nastąpiła rewolucja w porównaniu do poprzedniego modelu. OBK z silnikiem benzynowym jest tańszy - pali przy tym niewiele więcej od diesla. Z mojego doświadczenia OBK D manual vs OBK 2,5 CVT - benzyna pali około 1,5 l więcej w podobnych warunkach i stylu użytkowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Wszystko fajnie,tylko że w moim odczuciu 170tys. za ten samochód to lekka przesada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdebski Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Wszystko fajnie,tylko że w moim odczuciu 170tys. za ten samochód to lekka przesada. Klienci głosują nogami. Ile miesięcy obecnie czeka się na OBK? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Wszystko fajnie,tylko że w moim odczuciu 170tys. za ten samochód to lekka przesada. Powtórzę się, dokładam 10% i wyjeżdżam Lexusem NX 200T, który ma 240 KM. Zupełnie nie rozumiem polityki Subaru na Europę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdebski Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Wszystko fajnie,tylko że w moim odczuciu 170tys. za ten samochód to lekka przesada. Powtórzę się, dokładam 10% i wyjeżdżam Lexusem NX 200T, który ma 240 KM. Zupełnie nie rozumiem polityki Subaru na Europę. Siedziales w nx? To miejski SUV. Zupełnie inne auto. Litości. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Wszystko fajnie,tylko że w moim odczuciu 170tys. za ten samochód to lekka przesada. Powtórzę się, dokładam 10% i wyjeżdżam Lexusem NX 200T, który ma 240 KM. Zupełnie nie rozumiem polityki Subaru na Europę. Siedziales w nx? To miejski SUV. Zupełnie inne auto. Litości. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka W Lexusie siedzisz wyżej. NX jest krótszy i szerszy, stąd wrażenie mniejszego auta. Postaw jeden obok drugiego, ja to co zrobiłem. Wtedy porównanie wypada inaczej Lexus Wheelbase 2,660 mm (104.7 in) Length 4,630.4 mm (182.3 in) Width 1,869.4 mm (73.6 in) Height 1,645.9 mm (64.8 in) Curb weight 1,787–1,905 kg (3,940–4,200 lb) Subaru Wheelbase 2,741 mm (107.9 in) Length 2010-12: 4,780 mm (188.2 in) 2013-: 4,801 mm (189.0 in) Width 1,821 mm (71.7 in) Height 2010-12: 1,669 mm (65.7 in) 2013-: 1,623 mm (63.9 in) Curb weight 1,659 kg (3,658 lb) (3.6R Limited) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Klienci głosują nogami. Ile miesięcy obecnie czeka się na OBK? tzn. czeka się na auto z zamówienia ? czy auta się skończyły i nowych nie będzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdebski Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 W Lexusie siedzisz wyżej. NX jest krótszy i szerszy, stąd wrażenie mniejszego auta. Postaw jeden obok drugiego, ja to co zrobiłem. Wtedy porównanie wypada inaczej Ja nie mówię o liczbach. Ja mówię o fizycznym przebywania w tym aucie, zwłaszcza na tylnej kanapie. NX to nie jest dzieciowoz Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Subaru OBK a Lexus NX to jednak dwa różne auta duże kombi vs. SUV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się