Skocz do zawartości

subaru na TAXI...?


maciej123414

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zastanawiam się nad kupnem subaru na TAXI. Myślałem o wolnym ssaku GC w LPG, lub foresterze w LPG. Co myślicie na ten temat? Jak jest z awaryjnością wolnegossaka w lpg i jakie jest porównanie cenowe części w stosunku do GT`ka? mam teraz GT którego, niestety z wielkim bólem serca będę musiał sprzedać, aby przesiąść się na taxi, a jednak na tyle polubiłem tę markę że nie chcę się z nią rozstawać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w Łodzi śmiga imprezka wrx niebieska :)

 

http://www.expressil...wideo,id,t.html

 

tylko trza uważać by nie narobić takiego bigosu: http://lodz.gazeta.p...609217.html?i=1

 

huehuehue http://www.wykop.pl/link/689537/najszybsza-taksowka-w-miescie/ oj bym chyba tylko tym jeździł korzystając z taxi :yahoo:

Edytowane przez IVAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widuje się tu u ówdzie różne modele Subaru na taxi. Wiadomo, że taksiarze są obecnie mistrzami ecodrivingu, dlatego taki, co jeździ Subaru musi naprawdę kochać tą markę.

Do jazdy po W-wie lepsze jest chyba coś krótszego od Legasia. Impreza za mała, czyli zostaje Forek. Wyżej się siedzi, co też a swoje plusy. Do snucia się po korkach, to raczej wolny ssak będzie najlepszy ze względu na reduktor. No i dość solidny silnik znoszący dość dobrze LPG.

Mam takim Forkiem natrzaskane ponad 130kkm na LPG bez najmniejszych problemów. Zawory były regulowane tylko raz, a że to SOHC, to i tanizna. Za rozrząd + pompa płaciłem nie całe 700 za części. Wyjątkowo solidne i bezproblemowe auto. Pierwszy element w zawieszeniu padł po 230kkm - łączniki staba przód, cena od 35 - 110szt.

Acha...., nie dawno wymieniałem tylne amory (KYB) i sprężyny (made in pospring, wzmacniane)

Edytowane przez suberet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra taksówka, też bym taką polatał ;)

właśnie tak myślałem o GC w kombi, wersja turbo niestey odpada, za duże koszta, a turbo + LPG jakoś mi się nie widzi...

znajomy miał właśnie forestera 2.0 LPG jeździł pare lat i bardzo sobie chwalił, raz że ekonomiczne auto to dwa że nic się tam nie psuło, a i reduktor bardzo fajnie działa. Nie chce też kupować jakiegoś starego mercedesa czy bmw bo to dla typowego narzekającego cierpa hehe:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Wiśle jeździ Forek MY05.

Oraz biały legaś.

 

Widuje się tu u ówdzie różne modele Subaru na taxi. Wiadomo, że taksiarze są obecnie mistrzami ecodrivingu, dlatego taki, co jeździ Subaru musi naprawdę kochać tą markę.

W Wiśle prawie każde taxi ma napęd na cztery koła, więc na korzyść subaru działa niska awaryjność, obniżająca ogólne koszty utrzymania.

Edytowane przez Qba25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zastanawiam się nad kupnem subaru na TAXI. Myślałem o wolnym ssaku GC w LPG, lub foresterze w LPG. Co myślicie na ten temat? Jak jest z awaryjnością wolnegossaka w lpg i jakie jest porównanie cenowe części w stosunku do GT`ka? mam teraz GT którego, niestety z wielkim bólem serca będę musiał sprzedać, aby przesiąść się na taxi, a jednak na tyle polubiłem tę markę że nie chcę się z nią rozstawać...

 

Raczej LGC/OBK, w Mediolanie kiedyś takim jechałem na TAXI. 2.5 z gazem :), później widziałem ich więcej, więc chyba to jakiś zakup korporacyjny był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Warszawie w ELE taxi jeździ srebrny uturbiony Forek i kierowca odpozdrawia :P

 

wiem jeszcze o co najmniej jednym Forku

 

moim zdaniem do Warszawy tylko Forek 2.0 158KM Manual z gazem. Nic więcej i nic mniej! No może tylko heble poprawić :)

 

PS. potem wrzuć swój nr tel na forum i klienci sami przyjdą :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie Impreza wydawala zawsze cisna z tylu i dzwi male. Jak kogos mialem przewiezc to zawsze sie tlumaczylem ze z tylu nie ma duzo miejsca.

Jestem podobnego zdania. :) Co więcej w imprezach newage (nie wiem czy wszystkich) kanapa z tyłu ma zintegrowane zagłówki. Mnie się to podoba i uważam za wygodne, ale wiele osób zwracało mi uwagę, że to dziwne rozwiązanie i niezbyt wygodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Warszawie w ELE taxi jeździ srebrny uturbiony Forek i kierowca odpozdrawia :P

 

wiem jeszcze o co najmniej jednym Forku

 

moim zdaniem do Warszawy tylko Forek 2.0 158KM Manual z gazem. Nic więcej i nic mniej! No może tylko heble poprawić :)

 

PS. potem wrzuć swój nr tel na forum i klienci sami przyjdą :P

W tejże samej ELE Taxi jest jeszcze czarny forek - nr radia 415

Srebrny - 093 :)

Tak mi zeznali "koordynatorzy" ELE Taxi z Okęcia.

Kłopot jednak z nimi taki że operator nie chce przy zamówieniu "podstawić" żadnego z nich a telefonów komórkowych (a posiadam do obu kierowców od tych właśnie ludków z Okęcia) z reguły nie odbierają ...

 

Może jak mi sie uda gdzieś na mieście któregoś namierzyc to wyciągnę "sposób kontaktu" to podam dla chetnych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...