Skocz do zawartości

Żywotność silnika 2,5 STI - żenujący temat


Jacky X

Rekomendowane odpowiedzi

kolejny wątek o tym, że auta używane się psują .. fakt - psują się ... to się je naprawia i jeździ dalej :P

raczej watek, ze psuja sie nawet nowe auta (tj. te na gwarancji ;) )

 

nie potrafie sobie przypomniec forumowego ogloszenia o sprzedazy Lanosa STI, co by to nie mial "dlubanego" silnika - minimum UPG, albo nawet i wiecej... :evil2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bloku impry w dzień rajdowy

takie słyszy się rozmowy:

 

Może pan się o mnie oprze

pan tak więdnie, Panie Koprze.

 

Cóż się dziwić ma panewko,

nie jest ze mną już tak krewko.

 

Tłok po sworzniu korbę klepie...

Jak tam korbo, coraz lepiej?

 

Na raz słychać głosy wału:

zaraz, wolniej, kręć pomału!

 

Zapiszczała przepustnica:

jeszcze zimno, płynem sika!

 

Nie bądź dla mnie taka wielka,

odpowiada jej uszczelka.

 

Smok im na to smutnym okiem:

Wnet i tak spłyniemy tłokiem ;)

  • Lajk 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bloku impry w dzień rajdowy

takie słyszy się rozmowy:

 

Może pan się o mnie oprze

pan tak więdnie, Panie Koprze.

 

Cóż się dziwić ma panewko,

nie jest ze mną już tak krewko.

 

Tłok po sworzniu korbę klepie...

Jak tam korbo, coraz lepiej?

 

Na raz słychać głosy wału:

zaraz, wolniej, kręć pomału!

 

Zapiszczała przepustnica:

jeszcze zimno, płynem sika!

 

Nie bądź dla mnie taka wielka,

odpowiada jej uszczelka.

 

Smok im na to smutnym okiem:

Wnet i tak spłyniemy tłokiem ;)

 

Stary czytam to jak Pana Tadeusza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MegasWRC. Auto Twojego Taty jest póki co Nr 1.

 

Przecież jest trochę użytkowników STI a jakoś mało tych danych. UPG nie jest chyba jakimś dramatem.Ile kosztuje naprawa UPG w wiatrakach/carsporcie ?Orientacyjnie,żeby nikt mnie nie podejrzewał o jakąś nagonkę.

 

@BartZ- naprawdę dobre !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie - WRX 2.5 - UPG przy 82 tys. km. Samo UPG to jakieś grosze, ale jak juz i tak silnik na zewnątrz to warto zrobic i inne pierdoly, jak rozrząd, luzy zaworowe czy sprzęgło. I pare tysi leci :-) Natomiast mimo wszystko nie uważam UPG za fuckup tej rangi co awarie SBD... BTW, jakie są objawy peknietego tłoka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą przedstawili na Detroit Auto Show nowe STI i niestety wizualnie wydlądało na to ,że ma nadal ten sam silnik 2.5 305hp ( taka podali specyfikację ). Mam tylko nadzieję,że go chociaż troche poprawili. Jeśli nie to chyba stracili kolejnych klientów,włącznie ze mną.

Edytowane przez fedex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz...jak upg to trzeba silnik wyjąć. Jak wyjmiesz to może i rozrząd ....no chociaż pasek się wymieni:) Jak silnik na wierzchu to ....itd.itp.

poza tym to minimum trzy dni nawet we wiatrakach. chodzi mi o to, że samego upg sie pewnie nie robi, zawsze "trzeba" jeszcze wymienić pare rzeczy...tak przy okazji.

 

socko, ubiegleś mnie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bloku impry w dzień rajdowy

takie słyszy się rozmowy:

 

Może pan się o mnie oprze

pan tak więdnie, Panie Koprze.

 

Cóż się dziwić ma panewko,

nie jest ze mną już tak krewko.

 

Tłok po sworzniu korbę klepie...

Jak tam korbo, coraz lepiej?

 

Na raz słychać głosy wału:

zaraz, wolniej, kręć pomału!

 

Zapiszczała przepustnica:

jeszcze zimno, płynem sika!

 

Nie bądź dla mnie taka wielka,

odpowiada jej uszczelka.

 

Smok im na to smutnym okiem:

Wnet i tak spłyniemy tłokiem.

 

By uniknąć tego spływu,

Trza dbać ciągle, nie z porywu.

 

Zaprzyjaźnić się z bagnetem,

A nie liczyć na lawetę.

 

Nie żałować też oliwy,

Byś z silnikiem był szczęśliwy.

  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrząd zrobiony w wakacje, pompa wody, paski i inne pierdoły

zostało mi samo UPG ale boję się kosztów :/ jak będzie za wysoki koszt auto na sprzedaż :( przydało by się sprzęgło ale to już wogóle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bloku impry w dzień rajdowy

takie słyszy się rozmowy:

 

Może pan się o mnie oprze

pan tak więdnie, Panie Koprze.

 

Cóż się dziwić ma panewko,

nie jest ze mną już tak krewko.

 

Tłok po sworzniu korbę klepie...

Jak tam korbo, coraz lepiej?

 

Na raz słychać głosy wału:

zaraz, wolniej, kręć pomału!

 

Zapiszczała przepustnica:

jeszcze zimno, płynem sika!

 

Nie bądź dla mnie taka wielka,

odpowiada jej uszczelka.

 

Smok im na to smutnym okiem:

Wnet i tak spłyniemy tłokiem.

 

By uniknąć tego spływu,

Trza dbać ciągle, nie z porywu.

 

Zaprzyjaźnić się z bagnetem,

A nie liczyć na lawetę.

 

Nie żałować też oliwy,

Byś z silnikiem był szczęśliwy.

 

I pamiętaj to zakuty

Łbie gorząłą wciąż zatruty

 

Że gdy olej jeszcze chłodny

I choć lans taki jest modny

 

To nie cisnij, skatuj żonę

A nie subru wymarzone

 

;)

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie są objawy peknietego tłoka?

Najczęściej pęka 4 tłok na półkach pierścieni,wtedy masz zwiększony pobór oleju i sporo oleju w dolocie.

Jak ma się ten objaw do np. zużytej turbiny, która (chyba) też potrafi olej w dolot puścić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bloku impry w dzień rajdowy

takie słyszy się rozmowy:

 

Może pan się o mnie oprze

pan tak więdnie, Panie Koprze.

 

Cóż się dziwić ma panewko,

nie jest ze mną już tak krewko.

 

Tłok po sworzniu korbę klepie...

Jak tam korbo, coraz lepiej?

 

Na raz słychać głosy wału:

zaraz, wolniej, kręć pomału!

 

Zapiszczała przepustnica:

jeszcze zimno, płynem sika!

 

Nie bądź dla mnie taka wielka,

odpowiada jej uszczelka.

 

Smok im na to smutnym okiem:

Wnet i tak spłyniemy tłokiem.

 

By uniknąć tego spływu,

Trza dbać ciągle, nie z porywu.

 

Zaprzyjaźnić się z bagnetem,

A nie liczyć na lawetę.

 

Nie żałować też oliwy,

Byś z silnikiem był szczęśliwy.

 

Daruj wacpan dyrdymaly,

ze to silnik wytrzymaly.

 

Jak napisal juz Zet-Bart,

dwa-piec-turbo @&€?# wart

Edytowane przez eddie_gt4
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacky X, po przeczytaniu tytułu przestraszyłem się, że pochwaliłem Twój samochód i się rozsypał :). A co do tematu, to patrząc po ogłoszeniach, to ilość 2.0 po remoncie spowodowanym przez obrócenie panewki nie jest aż tak wiele mniejsza, niż 2.5 po UPG. Tyle tylko, że w 2.0 świadomy użytkownik ma chyba większą możliwość na zapobiegnięcie awarii przez sprawdzanie stanu oleju i częste wymiany(przynajmniej mam taką nadzieję :)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma się ten objaw do np. zużytej turbiny, która (chyba) też potrafi olej w dolot puścić?

Jest jeszcze parę innych powodów poboru oleju czy nadmiernej ilości oleju w dolocie,tu jest zadanie warsztatu,mechanika aby poprawnie postawić diagnozę.

Tylko awarie turbin zdarzają się raczej dość rzadko,szczególnie w porównaniu z UPG czy pękniętym tłokiem. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...