siekla Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 haubi - ale w Niemczech - te auta sprawują sie bez problemu, a przeciez jezdza w duzej mierze po autostradach. Przeciez auta do Niemiec i do Polski ida z tej samej fabryki. Zobaczymy co napisze Dyrekcja, bo sam jestem ciekawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 To nie jest tak, ze w niemczech nie ma problemow :!: sa np. popsute Kat, wylaczajace sie Instalacje gazowe itp. Forek MY09 byl bardzo tym dotkniety. Tylko w niemczech ludzie wiedza i jezdza odpowiednio no i klijentela jest leciwsza i spokojniejsza. Ja jak popatrze to jestem chyba jedyny co gania swojego subaraka powyzej 200 :roll: ale ja nie niemiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 haubi - ale w Niemczech - te auta sprawują sie bez problemu, a przeciez jezdza w duzej mierze po autostradach. Przeciez auta do Niemiec i do Polski ida z tej samej fabryki. Zobaczymy co napisze Dyrekcja, bo sam jestem ciekawy. A moze chodzi o to ze u nas jakosc sprzedawanego LPG jest zatrwazajaco niska w porownaniu do np. rynku niemieckiego co w przyszlosci wplywa na stan jednostki napedowej :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 To nie jest tak, ze w niemczech nie ma problemow :!: sa np. popsute Kat, wylaczajace sie Instalacje gazowe itp. Forek MY09 byl bardzo tym dotkniety. Tylko w niemczech ludzie wiedza i jezdza odpowiednio no i klijentela jest leciwsza i spokojniejsza. Ja jak popatrze to jestem chyba jedyny co gania swojego subaraka powyzej 200 :roll: ale ja nie niemiec. Haubi nie jestes jedyny, moj Forek na LPG zamyka szafe na budziku spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Ja jak popatrze to jestem chyba jedyny co gania swojego subaraka powyzej 200 :roll: ale ja nie niemiec. Miej oczy szeroko otwarte... Mój były Junkers na LPG wypluł ok. 230 KM i 320 Nm 8) Most Siekierkowski też widział ok. 220 km/h.... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 hej, ja zaden Pirat Drogowy. W Niemczech tak jezdze PRZEPISOWO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zmieniając nieco wątek Panowie, po czym poznać, że świece i/lub przewody wymagają wymiany (przy zasilaniu LPG oczywiście )? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zmieniając nieco wątek Panowie, po czym poznać, że świece i/lub przewody wymagają wymiany (przy zasilaniu LPG oczywiście )? Nierowna praca silnika, falowanie obrotow, silnik czasami gasnie. No i iskry z podmaski leca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Ja jezdzilem na orginalnych swiecach do 70 tkm i nic nie falowalo. To jakis mit, ze swiece trzeba zmieniac czesciej lub uzywac innych. Mieszanka LPG zapala sie trudniej dlatego instalacja zaplonowa musi byc 100% i nie moze miec przebic ale to wszystko. Sprawdzic przewody mozna uzywajac deo rozpylajac go nad przewodami (podobno ... sam nie probowalem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Sprawdzic przewody mozna uzywajac deo rozpylajac go nad przewodami (podobno ... sam nie probowalem). Owszem masz racje. Mozna tak sprawdzic czy przewody niemaja jakis przepiec ta metoda ale o odpowiedniej poze dnia naogol jest to poranek :wink: A najlepsze kable wysokiego napiecia to kable ferrytowe :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 A czy czasami występujące problemy z odpalaniem na zimno też pod to podciągniecie (tylko na benzie ofkorz )? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 A czy czasami występujące problemy z odpalaniem na zimno też pod to podciągniecie (tylko na benzie ofkorz )? Mhh :!: To jest jedna z konsekwencji niesprawnych przewodow :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 A czy czasami występujące problemy z odpalaniem na zimno też pod to podciągniecie (tylko na benzie ofkorz )? Mhh :!: To jest jedna z konsekwencji niesprawnych przewodow :wink: No właśnie te wątpliwości chciałem rozwiać... :wink: THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alpin Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 U mnie niedawno był problem z przewodami, z odpalaniem nie było najmniejszego problemu, ze spokojną jazdą też nie, ale przy długich czasach otwarcia wtrysków były misfire'y (poszarpywało i strzelało nieco). Obstrzeliło jedną świecę więc i ona została wymieniona. Szału nie ma raptem 1,5 roku wytrzymały. Oczywiście na LPG pomykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptok Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Sugeruje Auto Gaz Holandia w Krakowie - zajmują się tylko Koltec Necam - doradzą i wyślą jeżeli trzeba pocztą (handlują częściami też).Są w internecie i rozwijają sieć w Polsce. Zapytaj. Ptok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptok Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Sorry poszło nie do tego postu Miało być do tego postu Viktora z 18.05.2010 "Małe pytanko: Instalacja Koltec vg 392 gdzie szykać filtra gazu? I jaki najlepiej kupić?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirach Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Witam! Mamy jakiegoś godnego polecenia gazwonika w okolicach Wrocławia? Rozrząd wymieniony , zawory wyregulowane czas usprawnić parownik bo zawór bezpieczeństwa wywala już gaz pod auto. Z góry dzięki za sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekK Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Czołem Jestem tu bardzo świeży, żeby nie powiedzieć: mój pierwszy raz. Do rzeczy, jeździłem zagazowaną almerą, która spaliła mi się miesiąc temu. W związku z powyższem: 1. Jeśli czujecie benzynę zatrzymajcie się od razu i ewakuacja, 112/gaśnica (gaśnice o typowej pojemności to skandaliczne nieporozumienie). Auto na lpg zazwyczaj tłoczy benzynę mimo nieszczelności w układzie benzynowym. To było zaj... niebezpieczne, ostrzegam. Kwestię, czy to wina moich zaniedbań w utrzymywaniu właściwego poziomu benzyny w baku, rozważajcie według uznania. 2. Potrzebuję nowego auta i strasznie podobają mi się wszystkie subaraki, no może poza Justy;P, bo z tego co widzę i czytam, łączą japońską funkcjonalność i niezawodność ze świetnymi właściwościami jezdnymi. No i jakoś mi tak pasuje:) 3. Proszę o podpowiedzi osób kompetentnych (najchętniej niejakiego JAKO:)), jak wykluczyć moją byłą awarię, czy wyłączenie pompy paliwowej na gazie wystarczy, etc. Póki co interesuje mnie forek 2,0, 125 KM, około 1999-2002. 4. Proszę o rzeczowe, merytoryczne odpowiedzi. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 "wyłączenie pompy paliwowej na gazie" :shock: czy edycja moderatora :shock: Przecie benzyna bez przerwy krąży w układzie wtryskowym, czy pracuje na niej czy nie. Proszę się liczyć ze słowami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek_j Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Witam, Zastanawiam sie nad instalacja gazowa w Foresterze 2.0 wolnossacym z 2006 roku. Czy ktos ma doswiadczenia z LPG w tej wersji silnika? Gdzie to najlepiej zrobic (jestem z Krakowa)? dzieki i pozdrawiam, Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Ponad 3 proc. stacji LPG sprzedaje zanieczyszczony gaz wnp.pl (Marcin Szczepański) - 06-07-2010 11:49 Kontrole jakości na stacjach LPG w pierwszym półroczu 2010 roku wykazały, że w przypadku 3,1 proc. pobranych próbek paliwo nie spełniało wymogów jakościowych. Oznacza to pogorszenie sytuacji w stosunku do ubiegłego roku, kiedy to po 12 miesiącach kontroli tylko 0,78 proc. próbek okazał się złej jakości. Kontrolerzy Inspekcji Handlowej odwiedzili od początku roku 161 stacji LPG w całym kraju. W pięciu przypadkach zbadane paliwo nie spełniało wymogów jakościowych. Przypadki naruszeń wykryto w województwach łódzkim, małopolskim, podlaskim, pomorskim oraz wielkopolskim. Szkoda, że nie napisali, jakie stacje sprzedają ten zanieczyszczony gaz - jakiej marki, itd.. Jak dotrę do jakichś info, dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiem Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 szkoda że nie napisali, jakie stacje sprzedają ten zanieczyszczony gaz Tutaj jest wszystko: :arrow: http://www.uokik.gov.pl//download.php?plik=8511 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 A ja Panowie chciałbym skorzystać z Waszego doświadczenia w użytkowaniu Szuwarów z instalacją LPG. Chodzi mi mianowicie o to którego Szuwara i z którym silnikiem wg. Was najlepiej kupić. Wiadomo, że 3.0 w Legacu czy OBK nawet po zagazowaniu będzie najbardziej dynamiczny. Mi bardziej chodzi o różnicę między 2.0 165 KM a 2.5 170 w Legacu, 2.0 w Legacu a 2.0 w Forysiu (2004-2005) lub silniki z Legaca 2.0, 2.5 a 2.0 turbo w Foresiu. Wiem, że są Legace turbo ale to już nie za te piniądze które mam na to przeznaczone i podobnie się ma z 2.5 turbo Forester. Zatem jak to wygląda z Waszego doświadczenię nadmienię, że myślę o automacie i wiem też, że 3.0 nie bardzo lubi gaz ale 2.0 najłatwiej kupić w miarę pewnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohun Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Update spalania w Foresterze S-turbo. Instalacja zakładana u Jako. Trasa. Autostrada. 200km/h cały czas (temp. EGT - 800stopni C.) Spalanie 24L LPG / 100km Trasa. Spokojna jazda. 100km/h większość czasu. Spalanie 14L LPG / 100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandaryn Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się