Jump to content

premier

Użytkownik
  • Content Count

    290
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

premier last won the day on August 4 2014

premier had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutralny

About premier

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Sokołów Podlaski/Warszawa
  • Auto
    Forester Sports 2.5 N/A, AT, LPG, ABS, EBD, AVCS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie co sądzicie o tym egzemplarzu: http://otomoto.pl/subaru-outback-2-5-15 ... 54086.html Prezentuje się wybornie, ciekawe jak na żywca Nie ukrywam że rozglądam się za czymś takim.
  2. W wolnymssaku nie podniesiesz mocy ot tak, bez poważnych przeróbek mechaniczno-elektornicznych. Ta wynika z zasady działania silnika bez turbo. Pozostaje stożkowy dolot, magnetyzery i ekstra-tuningowe naklejki z alledrogo.
  3. Luz na wałku jest nawet w nowej turbosprężarce! Znika dopiero po uruchomieniu silnika. Wałek turbosprężarki "wisi" wtedy na łożysku którym jest właśnie olej. Inna kwestia to to czy luzu jest 0.5 mm czy 2 mm
  4. A propo wymiany nie dynamicznej. Wymieńcie w silniku powiedzmy 1,5 litra oleju. Duża będzie poprawa na całości
  5. Większa pojemność, więcej mocy, więcej momentu w 2.5 więc nie widzę przeciwwskazań do większego silnika. Spalanie trochę większe ale coś za coś. Przy tej pojemności jest już niezły dół ale jeśli trzeba chętnie się kręci do czerwonego (w końcu to Subaru )
  6. premier

    ile wam pali ?

    Weekendowy wynik na ponad 1000 kilometrowej trasie - 12.04 l/100 km LPG. Połowa to autostrada i 140km/h non stop na tempomacie. Reszta, jazda razem z tirami, czasem trochę szybciej od nich ;)Wynik moim zdaniem, przyzwoity i całkowicie normalny. Forek 2.5 AT.
  7. Jeśli jesteś blisko Warszawy to napiszę tylko pierwsza magiczną literę "J..." Reszta po nie dokończy Jeśli to wersja USA to silnik niekoniecznie już ten nowy, To MY2011 czy rok produkcji ?
  8. O tak, prosimy bo na darmo bym nie jechał . NA PW może być.
  9. No to jest nas dwóch niestety, Panowie no, speca od lusterek potrzeba.
  10. Koleżanki i koledzy, kupiłem wkład lusterka: http://desmond.imageshack.us/Himg88/sca ... res=medium Wszystko ok ale lusterko po "ukradzeniu" jego części wygląda tak: http://desmond.imageshack.us/Himg534/sc ... res=medium No i tu jest problem bo potrzebny jest element łączący obie części. Ja miałem jakieś zaciemnienie i o tym nie pomyślałem. Nawet nie wiem jak to ma wyglądać. Mógłbym podejrzeć w drugim lusterku ale nie mam pewności czy łatwo zdjąć samo lustro (złodziejowi jak widać się udało). Ktoś ma jakiś pomysł gdzie a raczej jak tego szukać, jakiś element montażowy jest do tego pot
  11. Dziwne bo Forek II z tym silnikiem jakoś jeździ, szału nie ma ale w sumie nie narzekam. Na dwójce idzie bardzo ładnie wyprzedzić .
  12. Aha, to tak jakbyś w manualu wcisnął gaz w podłogę, trzymał na hamulcu i puścił sprzęgło. W manual piłujesz sprzęgło a w AT katujesz konwerter bo moment nie ma ujścia. Zapewniam Cię że źle się wtedy dzieje.
  13. Powtarzam, lusterko nie jest podgrzewane!! Nie ma przycisku i już. Czasem trochę mi tego brakuje a da się bez tego żyć.
  14. znalazłem opcje w postaci samego wkładu szkło + ramko z EU. sporo tańszy wariant. Powinno pasować skoro lusterka są te same.
  15. Wsiadam, patrze w prawe lusterko a tam czarno Nie ma wkładu wraz plastikiem montażowym. Pewnie jakiemuś [edit] się spodobało. Panowie, poszkodowany oprócz mnie to Forester SG MY 2008 us spec. Lusterko z kierunkiem el. regulowane nie grzane. Czy ktoś wie gdzie zdobyć wkład wraz plastikiem montażowym. Jest ciemno ale patrząc pobieżnie nie zauważyłem uszkodzeń w samym mechanizmie lustra. Jest duża szansa że wystarczy założyć nowy (używany) element. Pierwsze co przyszło mi do głowy to alledrogo, coś znalazłem ale może znawcy tematu mi szybko doradzą. Na szybko znaleziony nr. części 91039SA040
×
×
  • Create New...