siekla Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Ja takze sie moge podzielic refleksja nad zmiana w moim Forysiu, po wielu perypetiach zwiazanych z instalacja PRINS, ktora mimo wielu zabiegow Jako i innych znajacych sie na PRINS-ie, nadal sprawiala problemy i nie dawala przyjemnosci z jazdy podalem decyzje o wymianie jednostki i podlaczeniu wszsystkiego na nowo.Ze starej instalacji zostawilem wtryski, reduktor, map sensor no i butle. Po wizycie u JAKO moge powiedziec szczerze ze w koncu jestem w pelni zadowolony, zniknely problemy jakie pojawialy sie w PRINSIE - glownie chodzilo o szarpanie i czasem oglupiajace dzialanie centralki , co zaczelo prowadzic do niebezpiecznych sytuacji podczas wyprzedzania na drodze. Cala instalka pracuje na nowym komputerze, na wtryskach Keihin - i autko naprawde smiga, ladnie sie wkreca, nie szarpie, nie faluje i trzyma parametry. Zrobilem na razie od zmiany 2000 km, wiec zamelduje sie na dostrojenie i sprawdzenie wszsytkiego Dzieki jako !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Trochę z innej beczki, jakie macie wtryskiwacze w swoich instalacjach? Nie pamiętam teraz dokładnie, ale mam jakieś firmy Bosh i strasznie hałasują... trochę to wszystko słychac jak diesel. Niby pierdoła, ale się zastanawiam, czy tylko ten typ tak ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 citan, ja nie wiem jakie mam (Jako będzie wiedział), no fakt przy otwartej masce prawie jak dyszel, ale po zamknięciu problem znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 citan, ja nie wiem jakie mam (Jako będzie wiedział), no fakt przy otwartej masce prawie jak dyszel, ale po zamknięciu problem znika Więc to nie problem wtryskiwaczy, a wyciszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Pierwsze tankowanie i wynik 17,2 l LPG na sto. 100 zł w kieszeni na każdym tankowaniu. Obroty jałowe sie ustabilizowały. Wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Gratulacje hogi - u mnei ostatnio wlano 42 litry - przejechano 226 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Nic nie strzela Czyli auto Ci nie przeplukuje? Bo mnie Jako kiedys uswiadomil, ze to nawet lepiej jak troszke sobie postrzela z tego gazu i tak tez mialem ustawione u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 citan, ja też nie wiem jakiem mam zainstalowane, ale mam dokładnie tak jak pisze aflinta; przy otwartej masce słychać je wyraźnie, przy zamkniętej spoko. a tak informacyjnie: ostatnie tankowanie 44,3l a przejechane 318km (z tego 230km spokojna trasa ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Czyli auto Ci nie przeplukuje? Bo mnie Jako kiedys uswiadomil, ze to nawet lepiej jak troszke sobie postrzela z tego gazu i tak tez mialem ustawione u siebie Może to kwestia wydechu? Ustawienia są takie jak w GTku, komputer ten sam. Spalanie niewiele niższe, ale Gtkiem bardziej agresywnie jeździłem. EGT nie przekraczało 800 stopni przy mocnym katowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Postanowiliśmy z moja drugą leszą połową :wink: , że Forek zostanie u nas na dłużej a niedługo codzienny dojazd do pracy zwiekszy sie z 4km do 24km wiec go zagazowałem pacjent - SUBARU Forester '99 2.0 N/A instalka - BRC SQ24 butla - w kolo 53L 2xlistwa wtryskow Wlaściciel zakładu śmiga od ponad 200kkm SUBARU Legacy 2.2 TURBO na LPG wiec ma pojecie cena 2700PLN jak narazie jestem zadowolony: + jakośc montażu: peszle, wszystkie polaczenia lutowane + termokurcze, wiazki "idą logicznie" , czysto + po 300-400m po porannym uruchomieniu jest juz 30C - myslalem ze wejdzie wieksza butla (opona: 205/70/15) - czuc delikatnie przelaczenie gaz na benzyna (benzyna na gaz OK) za 1000km mam nadzieje ze ten ostatni mankamet da sie usunąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Wlaściciel zakładu śmiga od ponad 200kkm SUBARU Legacy 2.2/ TURBO na LPG wiec ma pojecie To wersja z USA tego auta? + po 300-400m po porannym uruchomieniu jest juz 30C Masz ciepło w garażu, ogólnie jest ciepło, auto długo stoi z włączonym silnikiem - myslalem ze wejdzie wieksza butla (opona: 205/70/15) Zawsze jest za mało - czuc delikatnie przelaczenie gaz na benzyna (benzyna na gaz OK)za 1000km mam nadzieje ze ten ostatni mankamet da sie usunąć Ten ostatni to chyba nie do końca, jeżeli zwiększy się czułość układu by przepinał przy mniejszych spadkach ciśnienia, to może się okazać, że przełączy Cię przy połowie stanu butli w jakimś gwałtownym manewrze zamiast niezauważalnie przymulić auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 To wersja z USA tego auta? niestety nie znam szczegolow Masz ciepło w garażu, ogólnie jest ciepło, auto długo stoi z włączonym silnikiem stoi pod chmurka, wiec wynika z tego ze mam super sprawny termostat i z parownikiem wpili sie w odpowiednie miejsce Zawsze jest za mało co ciekawe w toledo IImam kolo 195/65/15 i tam zmiescila sie butla 60L Ten ostatni to chyba nie do końca, jeżeli zwiększy się czułość układu by przepinał przy mniejszych spadkach ciśnienia, to może się okazać, że przełączy Cię przy połowie stanu butli w jakimś gwałtownym manewrze zamiast niezauważalnie przymulić auto ale ja mowie o "recznym" wymuszeniu przejscia gaz-benzyna i benzyna-gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 ppmarian - gdzie zakładałeś ? Wrocław ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Ten ostatni to chyba nie do końca, jeżeli zwiększy się czułość układu by przepinał przy mniejszych spadkach ciśnienia, to może się okazać, że przełączy Cię przy połowie stanu butli w jakimś gwałtownym manewrze zamiast niezauważalnie przymulić auto U mnie najpierw czuc przez pół sekundy-sekundę spadek mocy (na obrotach powyżej 4kRPM) no i po chwili rozlega sie irytujące pikanie. W drugą stronę przełącza się idealnie (prawie zawsze ), gdyby nie elektrozawór, to bym nawet nie wiedział kiedy. Słyszałem kiedyś, że nie powinno się (po prostu "że lepiej nie") "wyjeżdżac" całego zbiornika, ma to jakieś poparcie w rzeczywistości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 ppmarian - gdzie zakładałeś ? Wrocław ? SPARKO wrocław ul. bogusławskiego 27 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 stoi pod chmurka, wiec wynika z tego ze mam super sprawny termostat i z parownikiem wpili sie w odpowiednie miejsce Poczekaj aż w nocy spadnie temperatura do -20 ale ja mowie o "recznym" wymuszeniu przejscia gaz-benzyna i benzyna-gaz A to się poprawi po przeglądzie 1000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Ja takze sie moge podzielic refleksja nad zmiana w moim Forysiu, po wielu perypetiach zwiazanych z instalacja PRINS, ktora mimo wielu zabiegow Jako i innych znajacych sie na PRINS-ie, nadal sprawiala problemy i nie dawala przyjemnosci z jazdy podalem decyzje o wymianie jednostki i podlaczeniu wszsystkiego na nowo.Ze starej instalacji zostawilem wtryski, reduktor, map sensor no i butle. Po wizycie u JAKO moge powiedziec szczerze ze w koncu jestem w pelni zadowolony, zniknely problemy jakie pojawialy sie w PRINSIE - glownie chodzilo o szarpanie i czasem oglupiajace dzialanie centralki , co zaczelo prowadzic do niebezpiecznych sytuacji podczas wyprzedzania na drodze. Cala instalka pracuje na nowym komputerze, na wtryskach Keihin - i autko naprawde smiga, ladnie sie wkreca, nie szarpie, nie faluje i trzyma parametry. Zrobilem na razie od zmiany 2000 km, wiec zamelduje sie na dostrojenie i sprawdzenie wszsytkiego Dzieki jako !! Fakt, ze nie subaru, ale tez mam problem ze swiezo zalozona instalka Prins w modneo 2.5L v6. Najwiekszy problem to, powyzej 5tys obr/min nastepuje odciecie gazu (nie przelacza sie na benzyne jak w przypadku braku gazu). Praca na wolnych obrotach tez nie jest idealna. Kable WN, swiece, silnik krokowy wymienione i dalej dupa. Gaziarz wymienil przewody butla - reduktor z 6mm na 8mm, reduktor w prinsie ma spory zapas i jest przewidziany do 400km. Moze pomogla by wymiana komputera, ale o co chodzi? trzeba zmienic na inny model, czy ten sam, ale inny egzemplarz? Ogolnie jesli ktos ma rady, to bardzo prosze, bo narazie gaziarz nie wie co nie tak, ale ma wybadac temat i poprawic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Słyszałem kiedyś, że nie powinno się (po prostu "że lepiej nie") "wyjeżdżac" całego zbiornika, ma to jakieś poparcie w rzeczywistości? W poprzedniej instalce w instrukcji było napisane, żeby nie dopuszczać do automatycznego przełączania Gaz -> Benzyna z powodu braku gazu. O ile dobrze pamiętam miał się wtedy rozwalić reduktor. Ale czytałem to ze 4 lata temu i dokładnie nie pamiętam. Teraz nie dopuszczam do kończenia się gazu. Tankuję zanim się skończy. [ Dodano: Czw Sty 24, 2008 12:51 pm ] Korton, Może to kwestia wtrysków? Są mało wydajne, albo mają mały zakres czasów otwarcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Korton, Może to kwestia wtrysków? Są mało wydajne, albo mają mały zakres czasów otwarcia. Wtyski Keihin, pomaranczowe, wiec te bardziej wydajne i w 6 cylindrach wydajnosc do 220km, ja mam 170, wiec raczej nie za malo wydajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Filip Cz, OK, dzięki za informację. Też zazwyczaj tankuję przed końcem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 - czuc delikatnie przelaczenie gaz na benzyna (benzyna na gaz OK) za 1000km mam nadzieje ze ten ostatni mankamet da sie usunąć po wymianie swiec (nowe - fabryczne CHAMPION) paraktycznie nic nie czuc :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny_trol Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 We wrocławiu nie polecam firmy abart!!! też mam SQ24 i ciągle jakieś problem: na pocątek zamontowali mi pęknięty trójnik(cały czas w aucie śmierdziało gazem) następnie okazało się że wgrali mi ustawienia do wersji 2.0 a ja mam 1.6. No i panowie nie są w stanie jej ustawić, albo za bgata mieszanka albo odwrotnie. Po ostatniej regulacji auto jak rano jadę do pracy po przełączeniu na gaz nie chce pod górkę jechać na dwujce!!! Świece nowe, kable nowe!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 ... nie chce pod górkę jechać na dwujce!!! Świece nowe, kable nowe!!! Spróbuj na dwójce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Hej, czy jeśli nie będę używał LPG, a jeździł tylko na PB, to będzie to miało jakieś negatywne skutki dla instalki. Pytam, bo np. klimę powinno włączać się raz na jakiś czas -> smarowanie.Czy z LPG jest podobnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Moja instalka juz doprowadzona do ladu, pomoglo zamontowanie jakiegos wzmacniacza sygnalu, hula teraz do odciecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się