chudy87 Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 17 minut temu, ipsx82 napisał(a): Filtr fazy ciekłej kosztuje 25 zł z oringami , mając smarta na allegro kupić 2 (wtedy darmowy koszt transportu) i wymieniać 2 razy w roku jak ktoś nie trzepie kilometrów. Chyba jakiś chiński badziew po 25 zł. Mam instalacje BRC i nie będę tam wkładał jakiegoś gówna. Filtr BRC kosztuje 50 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 A jak myślisz gdzie produkowany ten filtr dla BRC ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy87 Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 1 minutę temu, ipsx82 napisał(a): A jak myślisz gdzie produkowany ten filtr dla BRC ? Pewnie też w Chinach ale wolę taki niż jakiś badziew no name 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buc niskopienny Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 21 minut temu, chudy87 napisał(a): Chyba jakiś chiński badziew po 25 zł. Mam instalacje BRC i nie będę tam wkładał jakiegoś gówna. Filtr BRC kosztuje 50 zł Jaki filtr fazy ciekłej kosztuje 50 pln? Przyznam, że ja nigdy nie zapłaciłem nawet 10PLN nawet do BRC. Obecnie kupuję za 3PLN brutto. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy87 Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 28 minut temu, buc niskopienny napisał(a): Jaki filtr fazy ciekłej kosztuje 50 pln? Przyznam, że ja nigdy nie zapłaciłem nawet 10PLN nawet do BRC. Obecnie kupuję za 3PLN brutto. Na Alieexpress kupujesz czy jak? Bo ciężko mi w to uwierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 Allegro.... https://allegro.pl/oferta/brc-et98-filtr-fazy-cieklej-z-oringami-stary-typ-12877383748 Jak się dalej dajesz dymać to proszę. No ale cóż klienci/użytkownicy co mają BRC są przyzwyczajeni do drogich części i obsługi. Więc są w stanie dać się wydymać. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buc niskopienny Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 43 minuty temu, chudy87 napisał(a): Na Alieexpress kupujesz czy jak? Bo ciężko mi w to uwierzyć Na alle... O przepraszam pomyłka. Teraz moje kosztują prawie 4PLN brutto (OMB). BRC są prawie dwukrotnie droższe. Jak przeczytałem że płacisz 50PLN myślałem że omyłkowo zalogowałem się na forum Ferrari... 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 Czołem. Na co spojrzeć w przypadku kiedy gazu mam ful, chce wyprzedzić pojazd zamulający, daje gaz w podłogę i odcina lpg sygnałem " brak gazu ” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 Zamarzający parownik, za nisko ustawiona temperatura przełączania na LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 1 godzinę temu, ipsx82 napisał(a): Zamarzający parownik, za nisko ustawiona temperatura przełączania na LPG Czyli - dajmy na to - 20? 15 stopni? Z tego co pamiętam u mnie jest ustawione na 30 stopni (mówimy o temperaturze oleju). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 (edytowane) Mowa o temperaturze płynu chłodzącego , właściwa temperatura to 55 C. zimą i 45 C. latem. Druga przyczyna to zasyfiony parownik ale tu raczej nie to bo z tego co pamiętam to u Dziedzica ma 2 lata niecałe Trzecia to zapowietrzony układ chłodzenia lub uszkodzona pompa wody ale to by Dziedzic pisał ze ma zbyt wysoką temperaturę silnika Jeszcze jedna możliwość ale to by wyszło po kilku dniach użytkowania a nie po ponad roku , za słaby parownik . Edytowane 21 Stycznia 2023 przez ipsx82 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 16 minut temu, ipsx82 napisał(a): Mowa o temperaturze płynu chłodzącego , właściwa temperatura to 55 C. zimą i 45 C. latem. Druga przyczyna to zasyfiony parownik ale tu raczej nie to bo z tego co pamiętam to u Dziedzica ma 2 lata niecałe Trzecia to zapowietrzony układ chłodzenia lub uszkodzona pompa wody ale to by Dziedzic pisał ze ma zbyt wysoką temperaturę silnika Jeszcze jedna możliwość ale to by wyszło po kilku dniach użytkowania a nie po ponad roku , za słaby parownik . Dodam, wujowo ustawiona krzywa węglowodorów na skutek słabych wtyków komputera LPG; miałem taki numer który doprowadził mnie do białej gorączki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2023 Ale to by powodowało powtarzalność za każdym razem podczas wyprzedzania ? Pytanie do @Pan Dziedzic czy może podać więcej info , czy to było podczas dłuższej jazdy czy w miarę szybko po uruchomieniu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 (edytowane) @Pan Dziedzic blokuje Ci się pewnie trzpień w reduktorze. Albo to może zbyt pochopne. Podaj najpierw jaki masz model reduktora. Czasem tzw trzpieniowe mają problemy na pełnym zbiorniku, klapkowe tego problemu nie mają. Edytowane 22 Stycznia 2023 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 (edytowane) 9 godzin temu, ipsx82 napisał(a): Ale to by powodowało powtarzalność za każdym razem podczas wyprzedzania ? Pytanie do @Pan Dziedzic czy może podać więcej info , czy to było podczas dłuższej jazdy czy w miarę szybko po uruchomieniu auta. To sie dzieje raz na jakiś czas. Teraz sie zdarzyło kilka km. po odpaleniu auta. Temperatura przełączania na lpg to 40 stopni. Jaki mam reduktor to zobaczę jak spojrzę w papiery które mam w pracy. Edytowane 22 Stycznia 2023 przez Pan Dziedzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 11 minut temu, Pan Dziedzic napisał(a): Teraz sie zdarzyło kilka km. po odpaleniu auta. To tak jak pisałem , parownik za słabo rozgrzany i przymarzł. Za niska temperatura przełączania w ustawieniach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 6 godzin temu, Pan Dziedzic napisał(a): Jaki mam reduktor to zobaczę jak spojrzę w papiery które mam w pracy. Otwórz maskę i będziesz widział jaki masz reduktor. 6 godzin temu, ipsx82 napisał(a): To tak jak pisałem , parownik za słabo rozgrzany i przymarzł. Za niska temperatura przełączania w ustawieniach. Mam ustawione 30°C przełączania i nigdy nie miałem czegoś takiego. Trzeba zerkać jakie jest ciśnienie na parowniku, wtedy będzie można szukać dalszych przyczyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 Będzie mieć AC to się niczego nie dowie bo niema na nim napisów. Patrz w dokumenty. Stare centralki staga i KME "specjalnie" potrafiły się rozłączyć przy bucie w podłogę. Fakt robiły to po cichu. Znając życie klasyka, ustawione zabezpieczenie niskiego ciśnienia gazu "zbyt wysoko". Ma chodzić na np. 1 bar a jest na 0.95, przy mrozach różnie z tym bywa. Stare subaru to taki twór, że poniżej 60c każde depnięcie to gwałtowny skok zużycia paliwa, potem się uspokaja. To jest zwykle wyzwanie dla zmęczonego reduktora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 Mam Volvo 2.5T też ma nie mały apetyt a temperatura przełączania to 18 stopni. Nigdy mi go nie mrozilo. Natomiast w Forku parę razy było tak że po tankowaniu nie chciał się przełączyć, a jeśli się przełączył to musiałem delikatnie muskać gaz. Pomogła zmiana ciśnienia minimalnego. Trochę obniżyłem. Ale powodem tego jest zazwyczaj właśnie blokujący się trzpień w reduktorze. Chociaż jak się okaże że jest klapkowy to nie mam teorii dlaczego tak się stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 Za to reduktory AC są malowane w różnych kolorach. Ciekawe dlaczego. Z tego co jest na tej stronie instalacja ma ponad rok więc nikt nie montował wiekowej elektroniki tylko nową z pudełka. Najlepiej podjechać do instalator i ogarnie od ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2023 Reduktor to Magic Power 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2023 (edytowane) @Pan Dziedzic Tu masz temat z LPG forum o tym reduktorze. https://lpg-forum.pl/magiciii-t51804.html Tak jak napisałem lubi się blokować.... Nie mniej puszczały gaz do układu chłodzenia ale ta przypadłość została usunięta. Nie ma opcji aby on zamarzał to jest wydajny i do większych mocy reduktor. Jak masz na gwaracji instalację jeszcze to zadzwoń do magików i może wystarczy wyczyścić go. Niektóre reduktory czasem wystarczy puknąć młotkiem aby sie odblokowały. Nie mniej wczytałem się troche w temat, nie mają dobrej opinii. Edytowane 23 Stycznia 2023 przez ewemarkam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2023 @ewemarkam to jest stary temat, obecne konstrukcje zostały poprawione i mają dobre opinie. Jakby puszczały gaz w układ chłodzenia to AC nie robiłoby klona. Tutaj przyczyną może być sposób montażu, ale to jest gdybanie i wróżenie z kuli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2023 4 minuty temu, hugo napisał(a): to jest stary temat Nie tak stary, ostatnie posty mają poł roku. Ale masz pewnie racje, może wystarczy go inaczej zamontować i będzie po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2023 3 godziny temu, ewemarkam napisał(a): Nie tak stary, ostatnie posty mają poł roku. W sumie dawno tam nie zaglądałem, ale jeśli powrócił dawny problem z puszczaniem gazu do układu chłodzenia to słabo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się