Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, ipsx82 napisał(a):

Filtr fazy ciekłej kosztuje 25 zł z oringami , mając smarta na allegro kupić 2 (wtedy darmowy koszt transportu) i wymieniać 2 razy w roku jak ktoś nie trzepie kilometrów. 

Chyba jakiś chiński badziew po 25 zł. Mam instalacje BRC i nie będę tam wkładał jakiegoś gówna. Filtr BRC kosztuje 50 zł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, chudy87 napisał(a):

Chyba jakiś chiński badziew po 25 zł. Mam instalacje BRC i nie będę tam wkładał jakiegoś gówna. Filtr BRC kosztuje 50 zł 

Jaki filtr fazy ciekłej kosztuje 50 pln? Przyznam, że ja nigdy nie zapłaciłem nawet 10PLN nawet do BRC. Obecnie kupuję za 3PLN brutto.

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Allegro....

https://allegro.pl/oferta/brc-et98-filtr-fazy-cieklej-z-oringami-stary-typ-12877383748

 

Jak się dalej dajesz dymać to proszę. No ale cóż klienci/użytkownicy co mają BRC są przyzwyczajeni do drogich części i obsługi.  Więc są w stanie dać się wydymać.

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, chudy87 napisał(a):

Na Alieexpress kupujesz czy jak? Bo ciężko mi w to uwierzyć 

Na alle... O przepraszam pomyłka. Teraz moje kosztują prawie 4PLN brutto (OMB). BRC są prawie dwukrotnie droższe. 

 

Jak przeczytałem że płacisz 50PLN myślałem że omyłkowo zalogowałem się na forum Ferrari...

 

 

  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ipsx82 napisał(a):

Zamarzający parownik, za nisko ustawiona  temperatura przełączania na LPG

Czyli - dajmy na to - 20? 15 stopni? Z tego co pamiętam u mnie jest ustawione na 30 stopni (mówimy o temperaturze oleju).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowa o temperaturze płynu chłodzącego , właściwa temperatura to 55 C. zimą i 45 C. latem. 

Druga przyczyna to zasyfiony  parownik  ale  tu raczej nie to bo z tego co pamiętam to u Dziedzica ma 2 lata niecałe

Trzecia to zapowietrzony układ chłodzenia lub uszkodzona pompa wody ale to by Dziedzic pisał ze ma zbyt wysoką temperaturę silnika

 

Jeszcze jedna możliwość ale to by wyszło po kilku dniach użytkowania a nie po ponad roku , za słaby parownik .

Edytowane przez ipsx82
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, ipsx82 napisał(a):

Mowa o temperaturze płynu chłodzącego , właściwa temperatura to 55 C. zimą i 45 C. latem. 

Druga przyczyna to zasyfiony  parownik  ale  tu raczej nie to bo z tego co pamiętam to u Dziedzica ma 2 lata niecałe

Trzecia to zapowietrzony układ chłodzenia lub uszkodzona pompa wody ale to by Dziedzic pisał ze ma zbyt wysoką temperaturę silnika

 

Jeszcze jedna możliwość ale to by wyszło po kilku dniach użytkowania a nie po ponad roku , za słaby parownik .

Dodam, wujowo ustawiona krzywa węglowodorów na skutek słabych wtyków komputera LPG; miałem taki numer który doprowadził mnie do białej gorączki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to by powodowało powtarzalność za każdym razem podczas wyprzedzania ?

Pytanie do @Pan Dziedzic czy może podać więcej info  , czy to było podczas dłuższej jazdy czy w miarę szybko po uruchomieniu auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pan Dziedzic blokuje Ci się pewnie trzpień w reduktorze. Albo to może zbyt pochopne. Podaj najpierw jaki masz model reduktora. Czasem tzw trzpieniowe mają problemy na pełnym zbiorniku, klapkowe tego problemu nie mają. 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, ipsx82 napisał(a):

Ale to by powodowało powtarzalność za każdym razem podczas wyprzedzania ?

Pytanie do @Pan Dziedzic czy może podać więcej info  , czy to było podczas dłuższej jazdy czy w miarę szybko po uruchomieniu auta.

To sie dzieje raz na jakiś czas. Teraz sie zdarzyło kilka km. po odpaleniu auta.

 

Temperatura przełączania na lpg to 40 stopni.

 

Jaki mam reduktor to zobaczę jak spojrzę w papiery które mam w pracy.

Edytowane przez Pan Dziedzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Pan Dziedzic napisał(a):

Jaki mam reduktor to zobaczę jak spojrzę w papiery które mam w pracy.

Otwórz maskę i będziesz widział jaki masz reduktor.

6 godzin temu, ipsx82 napisał(a):

To tak jak pisałem , parownik za słabo rozgrzany i przymarzł. Za niska temperatura przełączania  w ustawieniach.

Mam ustawione 30°C przełączania i nigdy nie miałem czegoś takiego.

Trzeba zerkać jakie jest ciśnienie na parowniku, wtedy będzie można szukać dalszych przyczyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie mieć AC to się niczego nie dowie bo niema na nim napisów. Patrz w dokumenty. 

 

Stare centralki staga i KME "specjalnie" potrafiły się rozłączyć przy bucie w podłogę. Fakt robiły to po cichu. 

 

Znając życie klasyka, ustawione zabezpieczenie niskiego ciśnienia gazu "zbyt wysoko". Ma chodzić na np. 1 bar a jest na 0.95, przy mrozach różnie z tym bywa. Stare subaru to taki twór, że poniżej 60c każde depnięcie to gwałtowny skok zużycia paliwa, potem się uspokaja. To jest zwykle wyzwanie dla zmęczonego reduktora.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Volvo 2.5T też ma nie mały apetyt a temperatura przełączania to 18 stopni. Nigdy mi go nie mrozilo.

Natomiast w Forku parę razy było tak że po tankowaniu nie chciał się przełączyć, a jeśli się przełączył to musiałem delikatnie muskać gaz. Pomogła zmiana ciśnienia minimalnego. Trochę obniżyłem. Ale powodem tego jest zazwyczaj właśnie blokujący się trzpień w reduktorze. Chociaż jak się okaże że jest klapkowy to nie mam teorii dlaczego tak się stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to reduktory AC są malowane w różnych kolorach. Ciekawe dlaczego.

Z tego co jest na tej stronie instalacja ma ponad rok więc nikt nie montował wiekowej elektroniki tylko nową z pudełka.

Najlepiej podjechać do instalator i ogarnie od ręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pan Dziedzic Tu masz temat z LPG forum o tym reduktorze.

https://lpg-forum.pl/magiciii-t51804.html

Tak jak napisałem lubi się blokować.... Nie mniej puszczały gaz do układu chłodzenia ale ta przypadłość została usunięta. Nie ma opcji aby on zamarzał to jest wydajny i do większych mocy reduktor. 

Jak masz na gwaracji instalację jeszcze to zadzwoń do magików i może wystarczy wyczyścić go.

Niektóre reduktory czasem wystarczy puknąć młotkiem aby sie odblokowały.

 

Nie mniej wczytałem się troche w temat, nie mają dobrej opinii.

Edytowane przez ewemarkam
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...