leon Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 I mają tam fajny tor :-) ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 W nowym Mieście Lubawskim. Nie ważne, off topic.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 ??? tor szutrowy gdzie można się co nieco powyżywać nad autkiem. z resztą chyba nawet na tym torze odbywają się wyścigi szutrowe w ramach szutrowych mistrzostw okręgu czy jak to się tam nazywa (obok torów we frączkach i warkałach/giedajtach) [ Dodano: Pią Sie 25, 2006 6:32 pm ] i jak zwykle Azrael był szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebor Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Witam wszystkich forumowiczów. Pytanie: czy oferta instalacji Landi Renzo Omegas do SI 2.0 rocznik 96 w cenie 3300 to dobra oferta? I co możecie powiedzieć o tej instalacji do tego samochodu? Pozdrawiam SeBoR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Witam wszystkich forumowiczów.Pytanie: czy oferta instalacji Landi Renzo Omegas do SI 2.0 rocznik 96 w cenie 3300 to dobra oferta? I co możecie powiedzieć o tej instalacji do tego samochodu? Pozdrawiam SeBoR To bardzo dobra instalacja, cena tez przyzwoita. Upewnij sie tylko czy montazysta wie, co to silnik boksera i wie, ze wtryskiwacze musza byc rozdzielone na dwie strony tak, aby przewody miedzy wtryskiwaczem a kolektorem byly jak najkrotsze i wloty byly mozliwie blisko wlotu do glowicy. Z tym ostatnim byla roznie, ale taka jest generalna zasada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Witam wszystkich forumowiczów.Pytanie: czy oferta instalacji Landi Renzo Omegas do SI 2.0 rocznik 96 w cenie 3300 to dobra oferta? I co możecie powiedzieć o tej instalacji do tego samochodu? Pozdrawiam SeBoR To bardzo dobra instalacja, cena tez przyzwoita. Upewnij sie tylko czy montazysta wie, co to silnik boksera i wie, ze wtryskiwacze musza byc rozdzielone na dwie strony tak, aby przewody miedzy wtryskiwaczem a kolektorem byly jak najkrotsze i wloty byly mozliwie blisko wlotu do glowicy. Z tym ostatnim byla roznie, ale taka jest generalna zasada. Nawet jeżeli reduktor/parownik byłby jedno stopniowy to cena jest przyzwoita, natomiast warto się dopytać ponieważ zdażyło mi się spotkać samochód, w którym zamontowana była analogiczna instalacja landi (wtryskiwacze matrix-dosyć problemowe i awaryjne) pochodząca z tej samej sieci dystrybucji i klient był przekonany że ma instalację landirenzo omegas. Pozdrawiam, Jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Nawet jeżeli reduktor/parownik byłby jedno stopniowy to cena jest przyzwoita, natomiast warto się dopytać ponieważ zdażyło mi się spotkać samochód, w którym zamontowana była analogiczna instalacja landi (wtryskiwacze matrix-dosyć problemowe i awaryjne) pochodząca z tej samej sieci dystrybucji i klient był przekonany że ma instalację landirenzo omegas. Dokladnie tak - Landi a Landi Renzo to dwie rozne rzeczy. Teraz weszla nowa wersja omegasa, wiec na to tez warto zwrocic uwage co Ci chca zalozyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebor Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Tak wygląda oferta: Instalacja gazowa do samochodu Subaru Impreza Kombi (bez Turbo) 2,0 kosztuje 3300zł Instalacja gazowa włoskiej firmy LANDI RENZO - sekwencyjny wtrysk gazu (OMEGAS - najnowsza generacja urządzeń gazowych IV generacji) zaprojektowana do najnowszych typów samochodów z plastikowymi kolektorami ssącymi --> http://www.abart.com.pl/oferta.php?id=6&w=2 W skład sekwencyjnego wtrysku gazu OMEGAS wchodzi: - podstawowa instalacja wtrysku gazu: komputer regulujący skład mieszanki - nie dopuści do uszkodzenia katalizatora, elektronika potrzebna do współdziałania komputera gazowego i benzynowego, jednostopniowy reduktor ciśnienia gazu, - nowoczesne elektrowtryskiwacze firmy MED dobrane do pojemności i mocy silnika, - przełącznik benzyna-gaz z wbudowanym diodowym wskaźnikiem gazu w zbiorniku, - automat włączający zasilanie gazowe po osiągnięciu żądanej temperatury i wracający na benzynę gdy zabraknie gazu, - zbiornik o pojemności 40-65l umieszczony w bagażniku, istnieje możliwość zamontowania zbiornika w kształcie koła zapasowego o pojemności 34-49l. Instalacja gazowa oferowana przez naszą firmę: - współpracuje z autami wyposażonymi w system EOBD: (najnowsze normy spalin EURO3 i EURO4), - wysterowana jest na podstawie mapy wtrysku benzynowego, - wyklucza możliwość wystąpienia detonacji gazu poza komorą spalania co mogłoby doprowadzić do uszkodzenia plastikowych elementów układu dolotowego (kolektor ssący, obudowa filtra powietrza) - nie wyklucza korzystania z napędu benzynowego, ponieważ montowana jest niezależnie (w trakcie jazdy lub postoju istnieje możliwość zmiany rodzaju zasilania); - objęta jest 24-ro miesięczną gwarancją. Wygląda, że Landi Renzo Omegas. Firma nazywa się ABART Oddział Opole - www.abart.com.pl Zastanawia mnie tylko czy wogóle do wolnossącego silnika warto inwestować w instalację sekwencyjną? Czy istnieje inna możliwość? Jakie wasze zdanie? Pozdrawiam SeBoR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 - nowoczesne elektrowtryskiwacze firmy MED dobrane do pojemności i mocy silnika, To jest najnowszy model - wiec OK. Zastanawia mnie tylko czy wogóle do wolnossącego silnika warto inwestować w instalację sekwencyjną? Czy istnieje inna możliwość? Jakie wasze zdanie? Oczywiscie, ze warto i moim zdaniem nie ma innego rozwiazania, jezeli chcesz zachowac osiagi silnika i miec bezproblemowa eksploatacje. Warsztatu samego nie znam - wiec nie moge sie wypowiedziec czy znaja akurat Subaru - nie jest to najlatwiejsze auto do zagazowania. Zapytaj ich czy robili Subaru - jezeli nie, to zastanowilbym sie nad przyjazdem do Wawy do Jako lub do KRK do Karkusa lub Fugazi - cokolwiek masz bardziej po drodze. Warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 jeśli Cie stać to wkładaj sekwencje. ja jestem (jeszcze nie wiem czy szczęśliwym) posiadaczem sekwencji od paru dni. najważniejsze - osiągi. na benzynie sie nie zmieniły, na gazie jest ok sekunde gorzej w przyśpieszeniu do 100 ale instalka jeszcze nie jest wyregulowana tak jak być powinna. natomiast z tego co się orientuje wolnessaki jeżdżące na instalacji z mikserem w dolocie odwdzięczają się wysokim spalaniem gazu, z którym nie bardzo gazowniki potrafią sobie poradzić u mnie stanęło w końcu na brc sequence 24 (w wersji dla silnika boxer). wzbraniali się rękami i nogami przed montażem instalki z polskim softem. na szczęście dali dobry rabat więc się zdecydowałem :-) jak zrobie więcej kilometrów to podziele się wrażeniami. na razie jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Próbował ktoś blosa zapodać do boxerka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter77 Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Ja próbowałem do imprezy 1.6 efekt bardzo dobry w porównaniu do opcji ze zwykłym mikserem. Na mikserze ciagle wybuchał mimo nowych przewodów, świec, i odpowiedniej mieszanki. Na blosie problemy zniknęły. Palił ok 10-11l gazu po mieście ale ja jeżdżę dosyć oszczędnie. po trasie niewiele mniej przy przelotach 95-100 średnia prędkość. Ogólnie polecam. Jak najlepszy parownik bo to klucz do sukcesu prz blosie. Plecam BRC ECO 140kW Powinien starczyć do 140 KM . Sprawdzone na własnej skórze. Miałem CRX z blosem i parownik 140KM starczał do 5800 obr później już nie daje gazu i robi się ubogo, co daje w efekcie jakies 120KM ze 145 jakie tam są na benzynce (124 seria -> zrobiony wydech dolot i zapłon). Jednym słowem polecam 2.2 Legacy powinien Blos opędzić a 2.5 po przeróbce Blos-a (trzeba go trochę rozpiłować) bo te które są teraz w sprzedsaży to maksymalnie do 150 KM są. No i najważniejszy plus Blos-a Po przełączeniu na benzynę masz pęłną moc bo prawie wogóle nie tłumi dolotu. Straty na poziomie 2% więc pomijalne w porównaniu z mikserem gdzie straty dochodzą do 20-30 % Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 To lipa. Parownik 140KM się nie wyrabiał, więc miałem 200KM i było faaajowo. Zresztą teraz dla kąąąbi za późno. Ale pomyśle nad GLIZdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszlak Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Witam państwa bardzo serdecznie. zagazowałem forestera 2,0XT i wygląda na to,że trzeba wymienic świece (45000km). W instrukcji są NGK PFR6G, w katalogu NGK - PFR6B, a może lepsze byłyby Denso, proszę o porad. poza tym auto dobrze jedzie. Na razie 400km więc jeszcze do regulacji... z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszlak Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Witam państwa bardzo serdecznie. zagazowałem forestera 2,0XT i wygląda na to,że trzeba wymienic świece (45000km). W instrukcji są NGK PFR6G, w katalogu NGK - PFR6B, a może lepsze byłyby Denso, proszę o porad. poza tym auto dobrze jedzie. Na razie 400km więc jeszcze do regulacji... z góry dzięki za pomoc.http://www.forum.subaru.pl/images/smiles/icon_wink.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 W wersji turbo swiece sie wymienia co 100 tys, wg instrukcji i ASO, wiec czemu chcesz je juz wymienic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszlak Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Mam świeżą instalację gazową i na gazie wolne obroty trochę się jąkają, sugerowana przyczyna to świece... Poza tym przy przyśpieszniu na trasie zrywa się do biegu po chwili wachania, podobne objawy miałem w poprzednim Mondeo, przyzcyną też były swiece. Na benzynie wszystko jest bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 u mnie stanęło w końcu na brc sequence 24 (w wersji dla silnika boxer). wzbraniali się rękami i nogami przed montażem instalki z polskim softem. na szczęście dali dobry rabat więc się zdecydowałem :-) jak zrobie więcej kilometrów to podziele się wrażeniami. na razie jest ok Jak instalacja ? Zadowolony jesteś. Daj znać jak się jeżdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 brc sequent 24 to chłam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 brc sequent 24 to chłam. może coś więcej? Jak instalacja ? Zadowolony jesteś. Daj znać jak się jeżdzi. rozumiem, że to do mnie. puki co jestem bardzo zadowolony. zrobiłem na razie coś ponad 3k km i jestem po jednej regulacji i przeglądzie. najpierw osiągi. nie ma absolutnie żadnej różnicy między PB a LPG. spalanie - w mieście 12 - 13 litrów (benzyny 11- 13), w trasie 10 - 11 w zależności od stylu jazdy (benzyna ok 8) kultura pracy - gdyby nie kontrolka to nie wiedziałbym na czym jade. jest tylko jedna róznica w pracy na wolnych obrotach. czasami potrafią spaść obroty o jakieś 100/min ale winny jest najprawdopodobniej jeden z przewodów WN. wg mnie warto było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 hogi, jesteś z wawy, więc zgłoś się do Jako, on Ci dobierze już tak by było dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomwit Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Witam. Mój znajomy ma w GT LPG BRC i zrobił już jakieś 30 tys i chodzi bez problemu ja mam WRX i LPG prinsa i też wszystko jest ok miasto 15-17 a trasa13-15 można zejść niżej ale wszystko zależy od jazdy.BRC nie jest złą instalacją ale bywają awarie wtryskiwaczy PRINS jest droższy w zakupie ale za to ma lepsze wtryskiwacze ,firmy kein, to japońska technolgia a w BRC wtryski są ich własną produkcją .Jeżeli ktoś ma dobry dostęp do gazownika montującego brc i gość wie co robi to polecam brc ,ale jeżeli nie mamy w okolicy i chcemy jezdzić i zapomnieć o instalacji to tylko PRINS.Przy obu instalacjach nie ma widocznej różnicy spaku mocy , żadnych problemów z obrotami ,falowaniem ITP. Czasami przy złym gazie może być zauważalny spadek elastyki szczeg na niskich obrotach ale tankując na dobrych stacjach nie bedzie problemu yu polecam całą sieć BP mają najlepszy gaz a i jeszce jedno trzeba pamiętać o regularnych wymianach filtrów fazy lotnej bo u nas gaz jest mocno zasyfiony a wtryskiwacze są wrażliwe na syf żadna instalacja nie będzie chodzić jeżeli nie będziemy o tym pamiętać. To tyle jeżeli chodzi o moje doświadzenie z gazem może komuś się przyda . Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Potwierdzam, że wtryskiwacze w BRC lubią się psuć. U mnie się właśnie popsuł - po ok. 25 tys. przejechanych. na szczęscie wymienmili na gwarancji na nowy. Teraz już po gwarancji i miałem już raz w trasie objaw jakby kolejny wtryskiwacz (a może ten sam) zaczął przerywać, ale teraz jest ok i póki co jeździ bez problemów. Poza tym instalacja uzytkowana od 30kkm pracuje bezusterkowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomwit Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Do BRc można założyć wtryski japońskie ale wtedy cena instalacji może być wyższa niż kompletny Prins więc po co kombinować ,druga strona medalu to filtry ndo prinsa są dużo droższe niż do innych instalacji i wrazie awarii wtryskiwacza co jest żadkością cena jest też wysoka .Mimo to stawiam na PRINSA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 hogi, jesteś z wawy, więc zgłoś się do Jako, on Ci dobierze już tak by było dobrze Dzięki. Jak zakup sfinalizuję [ mam nadzieję, że w ciągu kilku dni ] to się odezwę. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się