Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

panklex polecał w okolicy, swego czasu Abt też w czakramie stroił swoją instalację (jak jeszcze miał antyka na gaz) i był zadowolony. Ja natomiast (jak zapewne po przeczytaniu całego tematu zauważyłeś) gazowałem auto w Warszawie u Jako i jestem bardzo zadowolony. panklex i abt robili z BRC, ja mam Bi-Gas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem z Rabki,w Krakowie znam dobry i drogi zakład Fugazi, rozmawiałem z Dariuszem Sajką- konkretny facet, proponował BRC za 3.500 i niekoniecznie STAG 300 za 3.000, a najtaniej za sekwencję powiedzieli mi w ARTGAS od 2.500 ale nie znam opinii. W Rabce jest chwalony Czyszczoń, ale ceny Fugazi, a uprzejmość kierownika PGR. Ponawiam propozycję RANKINGU INSTALACJI I ZAKŁADÓW lub co najmniej ostrzeżeń czego unikać. Pozdrawiam

 

Moj ranking na Twoja okolice:

- Fugazi - number one dla wiekszosci pojazdow

- Godula - number one dla maszyn od ktorych wymaga sie wynikow, ie. turbo, cztery lapy - hamownia i olbrzymie doswiadczenie w rajdach, nazwisko Godula mowi samo za siebie

- Janusz Karkus - spec od Prince, bardzo dokladny i bardzo ladnie montuja instalacje

- BKZ - tez duze doswiadczenie, ale co trudniejsze przypadki laduja w Fugazi

 

reszty nie polecam

 

Co do Rabki:

 

- Czyszczon - number one, wbrew pozorom bardzo sympatyczny czlowiek, mozesz powolac sie na mnie

- Wieslaw Kosek - bardzo dokladny gosc, pracuje na LandiRenzo, tez polecam.

 

[ Added: Sun Aug 20, 2006 2:05 pm ]

[ Dodano: Sob Sie 19, 2006 10:29 pm ]

znając dowcip i cięty język forumowiczów oraz brutalna weryfikację w codziennej eksploatacji, myślę że wzorcem byłaby celność i lakoniczność angielskiego top gear

 

Wzorem testu Carrery GT - "first, let's look at that from the german point of view, and later, because I'm not German, let's look at that from the british point of view"?

 

: ))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Fugazi - number one dla wiekszosci pojazdow

niech cie reka boska broni przed nimi :!:

choc troche im dalem czadu z moim legacy...

pewnie wyszlo im na dobre :lol:.

czakram zdecydowanie polecam - piotr oleksyk,

to spec pierwszej wody (kierownik serwisu).

no i niezmiennie jako - sam nie mialem kontaktu

(jak chodzi o gaz), ale wszyscy bardzo chwala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech cie reka boska broni przed nimi :!:

choc troche im dalem czadu z moim legacy...

pewnie wyszlo im na dobre :lol:.

czakram zdecydowanie polecam - piotr oleksyk,

to spec pierwszej wody (kierownik serwisu).

no i niezmiennie jako - sam nie mialem kontaktu

(jak chodzi o gaz), ale wszyscy bardzo chwala.

 

Mamy odwrotne doswiadczenia najwyrazniej. Czakram ma wg mnie ta wade, ze montuje sprzet najpodlejszej jakosci w sposob - mnie estetycznie niezadawalajacy, ze tak to ujme. Nie chce tu sie rozwodzic nad jakoscia wiekszosci urzadzen BRC - tylko Sequent odstaje in plus i to w zalozeniu, ze ruszy prawidlowo od poczatku, bo z dostrajaniem tego bywa bardzo roznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z moim autem (legacy 2.0 gl) pierniczyli sie straaaaznie dlugo (z przerwami 2 tyg.)

efekt koncowy byl w miare, ale auto poszarpywalo. odebralem takie bedac zmeczonym tematem.

dodatkowo uslyszalem, ze w moim samochodzie nic wiecej sie nie da wyczarowac

i juz tak musi poszarpywac. na obwodnicy tarnowa pan piotr poprawil mapy i jak reka odjal.

wystarczylo 15min z laptopem i osoba kompetentna. auto jezdzilo rewelacyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z moim autem (legacy 2.0 gl) pierniczyli sie straaaaznie dlugo (z przerwami 2 tyg.)

efekt koncowy byl w miare, ale auto poszarpywalo. odebralem takie bedac zmeczonym tematem.

dodatkowo uslyszalem, ze w moim samochodzie nic wiecej sie nie da wyczarowac

i juz tak musi poszarpywac. na obwodnicy tarnowa pan piotr poprawil mapy i jak reka odjal.

wystarczylo 15min z laptopem i osoba kompetentna. auto jezdzilo rewelacyjnie.

 

A jaka instalacja?

 

Kazdemu sie zdarzaja bledy - nie ma cudow, gaz to kaprysna materia jest. Natomiast wiem, ze Fugazi bez problemu demontuje instalacje ktora nie dziala zgodnie z oczekiwaniami klienta - i malo ktory zaklad stosuje taka polityke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny odcinek telenoweli.

Coś stało się z parownikiem, że po mocniejszym depnięciu się blokował i nie wypuszczał gazu. Gazownik wymienił parownik na jakiś mniejszy i na razie działa. Tamten pojechał do producenta.

Ponieważ była to chyba 8-ma wizyta u niego, zauważyłem, że jak tylko się pojawiam zaczyna coś mruczeć pod nosem ;-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie Fugazi na podstawi zagazowanego tam auta (CC 0.9) mogę powiedzieć, że estetykę montażu mają super i nawet na stacji diagnostycznej chwalili, że świetnie założona instalacja. Jako też pozytywnie się o kompetencjach Fugazi w tym rejonie kraju wypowiadał, natomiast kompletnie nie mam doświadczenia z instalacjami nowszej generacji montowanymi u nich i wolałem pojechac mimo wszystko do Wawy zrobić swojego szuwarka niż ryzykować w Krakowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Posiadam Imprezę 2.0 GL i mam chyba podobny problem jak większość osób z instalacjami nie sekwencyjnymi. Po kilku dniach jazdy na gazie (instalacja ze sterownikiem Bingo S4) przy włączonej emulacji sondy lambda (przebieg - czasy H i L ustawione na 0,475) ECU silnika łapie błędy - auto zaczyna szarpać i jest mułowate w przedziale 1500-3000 obrotów). Dotyczy to zarówno jazdy na benzynie jak i na gazie. Receptom na wszystko jest odpięcie akumulatora, ale jest to trochę irytujące. Po resecie wszystko wraca do normy na jakieś 500 kilometrów. Najciekawsze jest to, że komputer nie wywala zbyt często Check Engine. Dawniej przy emulacji czasów H i L na poziomie 0,250 Check pojawiał się średnio 2 razy w tygodniu, (co 200-300 kilometrów), przy obecnych ustawieniach pojawiło się to może 2 razy w ciągu 2 miesięcy. Przeczytałem w tym poście o tym, iż Jako radzi sobie z tym wyłączając emulację sondy lambda. Bardzo proszę osoby, które skorzystały z jego pomocy o info, w jaki sposób jest to zrobione. Ja w sobotę wyłączyłem w programie konfiguracyjnym Bingo S4 emulację sondy lambda (Odłączona). Przejechałem już jakieś 250 kilometrów - auto na razie jeździ płynnie, nie szarpie i nie ma dziury w przedziale 1500-3000 obrotów za to Check pali się jak na choince, co kilkadziesiąt kilometrów. Może jest jakiś inny sposób na wyłączenie emulacji sondy??? ( W programie jest dostępna jeszcze opcja Masa).

 

Pozdrawiam

Sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Posiadam Imprezę 2.0 GL i mam chyba podobny problem jak większość osób z instalacjami nie sekwencyjnymi. Po kilku dniach jazdy na gazie (instalacja ze sterownikiem Bingo S4) przy włączonej emulacji sondy lambda (przebieg - czasy H i L ustawione na 0,475) ECU silnika łapie błędy - auto zaczyna szarpać i jest mułowate w przedziale 1500-3000 obrotów). Dotyczy to zarówno jazdy na benzynie jak i na gazie. Receptom na wszystko jest odpięcie akumulatora, ale jest to trochę irytujące. Po resecie wszystko wraca do normy na jakieś 500 kilometrów. Najciekawsze jest to, że komputer nie wywala zbyt często Check Engine. Dawniej przy emulacji czasów H i L na poziomie 0,250 Check pojawiał się średnio 2 razy w tygodniu, (co 200-300 kilometrów), przy obecnych ustawieniach pojawiło się to może 2 razy w ciągu 2 miesięcy. Przeczytałem w tym poście o tym, iż Jako radzi sobie z tym wyłączając emulację sondy lambda. Bardzo proszę osoby, które skorzystały z jego pomocy o info, w jaki sposób jest to zrobione. Ja w sobotę wyłączyłem w programie konfiguracyjnym Bingo S4 emulację sondy lambda (Odłączona). Przejechałem już jakieś 250 kilometrów - auto na razie jeździ płynnie, nie szarpie i nie ma dziury w przedziale 1500-3000 obrotów za to Check pali się jak na choince, co kilkadziesiąt kilometrów. Może jest jakiś inny sposób na wyłączenie emulacji sondy??? ( W programie jest dostępna jeszcze opcja Masa).

 

Pozdrawiam

Sebastian

 

Który rok produkcji Twojej imprezy?

 

Przeróbka polega na ponownym połączeniu ze sobą rozciętego przewodu sygnałowego sondy i podłączeniu do niego przewodu z centrali gazowej, który był wcześniej podłączony w stronę sondy lambda. (przewód z centrali gazowej wcześniej podłączony w stronę ECU samochodu pozostawić odłączony i zaizolować)

 

Zaznaczam jednak że instalacja musi funkcjonować poprawnie w każdym zakresie obrotów ponieważ jeżeli nie będzie możliwe poprawne jej zestrojenie objawiające się utrzymywaniem sygnału sondy w zakresie ubogiej lub bogatej mieszanki check zapali się również.

 

Pozdrawiam,

Jako

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie Fugazi na podstawi zagazowanego tam auta (CC 0.9) mogę powiedzieć, że estetykę montażu mają super i nawet na stacji diagnostycznej chwalili, że świetnie założona instalacja. Jako też pozytywnie się o kompetencjach Fugazi w tym rejonie kraju wypowiadał, natomiast kompletnie nie mam doświadczenia z instalacjami nowszej generacji montowanymi u nich i wolałem pojechac mimo wszystko do Wawy zrobić swojego szuwarka niż ryzykować w Krakowie.

 

Fuzazi byl pierwszym zakladem ktory zaczal montowac wtrysk Vialle w czasach, kiedy jeszcze nikt o tym nie slyszal w PL, jak rowniez montuja najwiecej instalacji najnowszej generacji w regionie - od lat. Nie ma sie czego bac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fuzazi byl pierwszym zakladem ktory zaczal montowac wtrysk Vialle w czasach, kiedy jeszcze nikt o tym nie slyszal w PL, jak rowniez montuja najwiecej instalacji najnowszej generacji w regionie - od lat. Nie ma sie czego bac.

 

Nie przeczę, ale mając do wyboru droższą instalację montowaną w Krakowie bez rekomendacji, a tańszą w Warszawie z polecenia i bogatym doświadczeniem w Subaru wybór był dla mnie prosty - zwłaszcza, że do Wawy i tak musiałem służbowo autem jechać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przeczę, ale mając do wyboru droższą instalację montowaną w Krakowie bez rekomendacji, a tańszą w Warszawie z polecenia i bogatym doświadczeniem w Subaru wybór był dla mnie prosty - zwłaszcza, że do Wawy i tak musiałem służbowo autem jechać :)

 

Bezsprzecznie : )

Natomiast znajomy z Wawy chce przerobic swojego Forestera turbo na Junkersa - czy mozna prosic o namiar na ten zaklad?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Posiadam Imprezę 2.0 GL i mam chyba podobny problem jak większość osób z instalacjami nie sekwencyjnymi. Po kilku dniach jazdy na gazie (instalacja ze sterownikiem Bingo S4) przy włączonej emulacji sondy lambda (przebieg - czasy H i L ustawione na 0,475) ECU silnika łapie błędy - auto zaczyna szarpać i jest mułowate w przedziale 1500-3000 obrotów). Dotyczy to zarówno jazdy na benzynie jak i na gazie. Receptom na wszystko jest odpięcie akumulatora, ale jest to trochę irytujące. Po resecie wszystko wraca do normy na jakieś 500 kilometrów. Najciekawsze jest to, że komputer nie wywala zbyt często Check Engine. Dawniej przy emulacji czasów H i L na poziomie 0,250 Check pojawiał się średnio 2 razy w tygodniu, (co 200-300 kilometrów), przy obecnych ustawieniach pojawiło się to może 2 razy w ciągu 2 miesięcy. Przeczytałem w tym poście o tym, iż Jako radzi sobie z tym wyłączając emulację sondy lambda. Bardzo proszę osoby, które skorzystały z jego pomocy o info, w jaki sposób jest to zrobione. Ja w sobotę wyłączyłem w programie konfiguracyjnym Bingo S4 emulację sondy lambda (Odłączona). Przejechałem już jakieś 250 kilometrów - auto na razie jeździ płynnie, nie szarpie i nie ma dziury w przedziale 1500-3000 obrotów za to Check pali się jak na choince, co kilkadziesiąt kilometrów. Może jest jakiś inny sposób na wyłączenie emulacji sondy??? ( W programie jest dostępna jeszcze opcja Masa).

 

Pozdrawiam

Sebastian

 

Który rok produkcji Twojej imprezy?

 

Przeróbka polega na ponownym połączeniu ze sobą rozciętego przewodu sygnałowego sondy i podłączeniu do niego przewodu z centrali gazowej, który był wcześniej podłączony w stronę sondy lambda. (przewód z centrali gazowej wcześniej podłączony w stronę ECU samochodu pozostawić odłączony i zaizolować)

 

Zaznaczam jednak że instalacja musi funkcjonować poprawnie w każdym zakresie obrotów ponieważ jeżeli nie będzie możliwe poprawne jej zestrojenie objawiające się utrzymywaniem sygnału sondy w zakresie ubogiej lub bogatej mieszanki check zapali się również.

 

Pozdrawiam,

Jako

 

Moje atutko jest z 1997 roku.

Rozmawiałem w sobotę z jednym gazownikeim który pokazał mi kilka schematów instalacji do subaru i były tam właśnie te dwa rodzaje podpięcia sondy lambda.

1. tak jak u mnie z rozcięciem przewodu sondy a,

2. tylko z podpieciem się do niego

 

Z tego co pamiętam to różne firmy mają różne zalecenia

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

W sobotę postaram się z tym pobawić

pozdrawiam

sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uff przebrnąłem przez cały temat i dalej nie wiem nic :-)

przymierzam się do zatrucia mojej biednej imprezki. wiadomo, że ze studenckiej kieszeni sie kasa nie wysypuje niemniej wiem, że pewne oszczędności mogą się na dłuższą metę nieopłacić :)

dlatego też jedyna instalka jaka wchodzi w gre to 4 generacja. wykonałem kilka telefonów z czego jeden do firmy która kilka(naście?) subaraków już gazowała no i mam taki oto wybór:

stag 200 - 2,5k

KME(?) - 3k

Fowell(?) - 3,5k

BRC sequence - 3,8k

stella - 3,3 k

landi renzo(?) - 3,5k

 

no i co wybrać? powiem szczerze, że wolałbym się jednak w 3 tysiakach zmieścić. czy ktoś może coś powiedzieć złego/dobrego na temat tej najtańszej instalki? chętnie wysłucham też opinii o pozostałych (nazwy mogą być niepoprawne bo przez telefon niezbyt dobrze zrozumiałem - dlatego znaki zapytania). poproszę o opinie

 

aha. montaż będzie albo w olsztynie albo w szczytnie. nie wysyłajcie mnie do warszawy tudzież innego krakowa. z góry dziekuje za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha. montaż będzie albo w olsztynie albo w szczytnie. nie wysyłajcie mnie do warszawy tudzież innego krakowa. z góry dziekuje za pomoc :)

 

Zadzwon do Jako i dopytaj go co i jak - i odzaluj te 20 litrow benzyny i przyjedz do tej Warszawy, naprawde - warto. Do KRK Cie nie wysylam, bo od Ciebie to druga polkula, ale Wawa juz jakby nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na wszelkie przeglądy gwarancyjne też mam tamuj latać? :-) (konieczności wykonywania napraw gwarancyjnych u Jako nie śmiem przewidywać :wink: )

 

O szczegoly pytaj Jako - tego nie wiem. Nawet jezeli, to warto przyjechac do Wawy raz na pol roku chocby po to, zeby z przyjemnoscia wrocic do domu i rozkoszowac sie brakiem korkow oraz bliskoscia szutrow oraz innego blota :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daje rade, jak na razie (10kkm).

 

a gdzie montowałeś instalacje jeśli można wiedzieć? olsztyn?

 

u mnie postanowione. wyrok zagazowania imprezki nastąpi we wtorek o 8 a wykona go wymieniany już wcześniej w tym temacie z imienia i nazwiska rajdowiec z olsztyna Krzysztof P. zdecydowałem się na niego bo sam jeździ subarakiem i niejednego już gazem potraktował.

no zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...