Skocz do zawartości

Jahho

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Sosnowiec

Osiągnięcia Jahho

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam! Jakiś czas temu też mi coś huczało z tyłu. Wsadziłem ojca na tylnie siedzenie, rozpędziłem auto do 100-120 kilometrów na godzinę, kilka delikatnych ruchów kierownicą (najlepiej jak są łagodne zakręty w obie strony) - diagnoza była jedna - łożysko tył prawa strona. W czasie jazdy po tych delikatnych łukach raz huczało głośniej, raz wcale (już nie pamiętam, w która stronę huczało a w którą nie). Łożysko kupiłem za około 220 zł (samo łożysko, bez piasty), wymiana z tego, co pamiętam około 80 złotych. Byłem w dwóch warsztatach - w Feu Vert nie mogli sobie poradzić z odkręceniem drążków od zwrotnicy (zapieczona śruba) i po 3 godzinach pass. Pojechałem do znajomych - mały warsztacik w Mysłowicach - stwierdzili, że jak nie da rady przy zwrotnicy to da radę z drugiej strony i tam ten drążek odkręcili - wymienili to w godzinę. Najciekawsze jest to, że tak to dokładnie potem poskładali, że zbieżności nie musiałem regulować (zapieliśmy tylko czujniki od tej maszyny do regulacji i okazało się, że wszystko było ok.) łożysko kupiłem tutaj: www.japparts.pl pozdrawiam sebastian
  2. Jahho

    LPG w Subaru

    Który rok produkcji Twojej imprezy? Przeróbka polega na ponownym połączeniu ze sobą rozciętego przewodu sygnałowego sondy i podłączeniu do niego przewodu z centrali gazowej, który był wcześniej podłączony w stronę sondy lambda. (przewód z centrali gazowej wcześniej podłączony w stronę ECU samochodu pozostawić odłączony i zaizolować) Zaznaczam jednak że instalacja musi funkcjonować poprawnie w każdym zakresie obrotów ponieważ jeżeli nie będzie możliwe poprawne jej zestrojenie objawiające się utrzymywaniem sygnału sondy w zakresie ubogiej lub bogatej mieszanki check zapali się również. Pozdrawiam, Jako Moje atutko jest z 1997 roku. Rozmawiałem w sobotę z jednym gazownikeim który pokazał mi kilka schematów instalacji do subaru i były tam właśnie te dwa rodzaje podpięcia sondy lambda. 1. tak jak u mnie z rozcięciem przewodu sondy a, 2. tylko z podpieciem się do niego Z tego co pamiętam to różne firmy mają różne zalecenia Pozdrawiam i dziękuję za pomoc W sobotę postaram się z tym pobawić pozdrawiam sebastian
  3. Jahho

    LPG w Subaru

    Witam! Posiadam Imprezę 2.0 GL i mam chyba podobny problem jak większość osób z instalacjami nie sekwencyjnymi. Po kilku dniach jazdy na gazie (instalacja ze sterownikiem Bingo S4) przy włączonej emulacji sondy lambda (przebieg - czasy H i L ustawione na 0,475) ECU silnika łapie błędy - auto zaczyna szarpać i jest mułowate w przedziale 1500-3000 obrotów). Dotyczy to zarówno jazdy na benzynie jak i na gazie. Receptom na wszystko jest odpięcie akumulatora, ale jest to trochę irytujące. Po resecie wszystko wraca do normy na jakieś 500 kilometrów. Najciekawsze jest to, że komputer nie wywala zbyt często Check Engine. Dawniej przy emulacji czasów H i L na poziomie 0,250 Check pojawiał się średnio 2 razy w tygodniu, (co 200-300 kilometrów), przy obecnych ustawieniach pojawiło się to może 2 razy w ciągu 2 miesięcy. Przeczytałem w tym poście o tym, iż Jako radzi sobie z tym wyłączając emulację sondy lambda. Bardzo proszę osoby, które skorzystały z jego pomocy o info, w jaki sposób jest to zrobione. Ja w sobotę wyłączyłem w programie konfiguracyjnym Bingo S4 emulację sondy lambda (Odłączona). Przejechałem już jakieś 250 kilometrów - auto na razie jeździ płynnie, nie szarpie i nie ma dziury w przedziale 1500-3000 obrotów za to Check pali się jak na choince, co kilkadziesiąt kilometrów. Może jest jakiś inny sposób na wyłączenie emulacji sondy??? ( W programie jest dostępna jeszcze opcja Masa). Pozdrawiam Sebastian
  4. Witam! Dojazdówka jest prawdopodobnie ok. W Twoim aucie powinny być opony 175/70R14, a nie 185/70R14 (tak przynajmniej wynika z instrukcji), dlatego dojazdówka jest mniejsza - przy 175/70R14 będzie taka sama. pozdrawiam sebastian
  5. Witam! Mój pali na razie ok (cienki żony stoi od niedzieli i czeka na ocieplenie). Niestety jak jest bardzo zmarznięty to po przekroczeniu 40km/h zaczyna coś strasznie buczeć pod deską rozdzielczą i wskazówka prędkościomierza głupieje. Pokazuje 160-200 km/h. Po 2-3 minutach wszystko wraca do normy. nie mam pojęcia co to może być pozdrawiam sebastian
  6. Witam szanowne grono forumowiczów! Jakiś czas temu zastanawiałem się nad kupnem samochodu i nie wiedziałem, co wybrać – jakieś nowe punto, fabie, itp., czy może jakiś prawdziwy samochód? Wtedy przypadkiem trafiłem na to Forum, przeczytałem chyba wszystkie posty, a że Impreza od dawna chodziła mi po głowie – wybór był prosty. Tak oto stałem się szczęśliwym posiadaczem Subaru Imprezy 2.0 ’97. Autko może trochę wiekowe, ale to właśnie dzięki Waszym sugestiom postawiłem trochę poszukać i znaleźć coś ciekawego w niezłym (mam nadzieję) stanie technicznym. Jak na razie mam na koncie 5tyś przejechanych kilometrów i wielki problem, gdy muszę gdzieś jechać moim dotychczasowym Bravolotem. Tak, więc jeszcze raz witam wszystkich i dziękuję za pomoc (nawet tą zaoczną) w wyborze samochodu. Pozdrawiam Sebastian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...