Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel

To, że w OBK nie jest wymagana dopłata za metalic jest wyłącznie dowodem na jedno : brak jest w ofercie tradycyjnych lakierów ( solid colour ); wobec powyższego nie można jako opcji sprzedawać czegoś, co jest standardem ( wyjątek : w czasach NRD przy zamówieniu Trabanta trzeba było uiścić dopłatę za ... Silnik :) ).

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że w OBK nie jest wymagana dopłata za metalic jest wyłącznie dowodem na jedno : brak jest w ofercie tradycyjnych lakierów ( solid colour ); wobec powyższego nie można jako opcji sprzedawać czegoś, co jest standardem ( wyjątek : w czasach NRD przy zamówieniu Trabanta trzeba było uiścić dopłatę za ... Silnik :) ).

 

Pozdrowienia

 

No a czarny w OTB?Ani to metalic ani perła :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień Dobry.

 

Jestem po wycieczce do Japonii i z czystej, niczym nie pohamowanej ciekawości odwiedziłem pewnego dnia salon Subaru aby porównać Levorga 1.6 i 2.0. Ku mojemu zachwytowi Panowie wiedzieli co to za kraj Polska i nawet znali pewne fakty historyczne. Brawo ! Skorzystałem z propozycji i odbyłem jazdy testowe. 

1.6 normlna jazda bez zrzutu - brak trochę mocy przy próbie zdecydowanego potraktowania gazu.

2.0 SUPER - porównuje do SL Spec.B 08 - prowadzenie, osiągi .... wszystko SUPER. Następny będzie Levorg 2.0 GT-S

 

Tylko kiedy będzie ??

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No normalna ,jak w Fabii 1.2tsi :) Sorry ,nie mogłem się powstrzymać.Ale ładne to auto na zewnątrz ,naprawdę.Natomiast ,może na żywo będzie lepiej ,ale na foto środek masakra dla mnie.Jakby do wnętrza sprzed 15lat włożył dotykowe radio.Uważam,że Subaru powinno umożliwić,jak wiele marek,fabryczny tuning na 190km chociaż -znacznie poprawiło by to sprzedaż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo duża część - jeśli nie większość - aut sprzedawanych przez Subaru ma osiągi równe lub odrobinę gorsze jak wspomniany Levorg 1.6

 

Fabia 1.2 TSI jeździ całkiem fajnie ale do porównania lepiej użyć czegoś innego np.

Skoda Yeti 1.4 TSI ACT 4x4 DSG   0-100 km/h 8,9 s  V max chyba 191 km/h

Ford Kuga 1.5 EcoBoost, 182KM A6 4WD 0-100 km/h 10,1 Vmax 200 km/h

 

tak więc osiągi Levorga 1.6 są zwyczajnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A madox ty cały czas podniecasz sie ta skoda fabia 1,2 tsi? :) Idac twoim takim rozumowia to czy jak wsadze silnik od starej Hondy do malucha to bede mał jeszcze lepsze auto i od fabi i od Subaru bo maluch bedzie przyspieszał do 100km/h w 5 sekund ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co jest nie tak z wlascicielami diesla, zwlaszcza xv, ze staja sie zadeklarowanymi nienawistnikami (to chyba polskie tlumaczenie slangowego 'hejter') subaru? Taka krzywda ich spotkala?
 

 

jeśli to do mnie to co ja złego o Levorg-u powiedziałem ?

 

tak XV SBD, kŧórego kupiłem to "padlina" ale to nie oznacza, że to samo myślę o Levorg-u, którego akurat silnik uważam za jedną z zalet a cała koncepcja samochodu - tak jak i XV - bardzo mi się podoba (jak będzie z wykonaniem to czas pokaże)

 

osiągi Levorga 1.6 są zwyczajne i nic w tym dziwnego bo Subaru - tak jak i inne firmy - sprzedaje głównie auta o takich osiągach, nie wiem co w tym stwierdzeniu nienawistnego

 

mnie nie dziwi fakt, że ważące około 1,5 tony auto z silnikiem 1.6 turbo benzyna konstruowanym w myśl idei downsizing-u, automatyczną skrzynią i napędem 4x4 ma takie a nie inne osiągi, wręcz innych bym się nie spodziewał

 

silniki benzynowe o których rozmawiamy przechodzą rewolucje (ewolucję) podobną do tych jakie przeszły diesle dekadę jak nie więcej temu 

to mają być zwykłe jednostki to codziennego użytkowania wystarczająco trwałe, oszczędne i dynamiczne

 

całe szczęście do firm je stosujących powoli wkracza także Subaru, gdyby mój XV takowy silnik posiadał nie miał bym z nim 90% moich problemów bo współczesny diesel w autach osobowych będzie powoli wymierał (tracił na popularności) i coraz częściej będą zastępowały go jednostki takie jak 1.6 DIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Do momentu jak nie wprowadza filtrów cząstek stałych! W silnikach benzynowych żeby sprostać kolejnym norma emisji spalin
 

 

chyba od 2018 roku w jednostkach benzynowych z bezpośrednim wtryskiem, jednakże problem z GPF (Gasoline Particulate Filter) jest choćby z racji ilości sadzy produkowanej przez taki silnik odrobinę mniejszy (choć tez są tam pewne problemy jak np. mniejsza zawartość O2 w spalinach itp.)

 

na tą chwilę czy to Levorg 1.6 czy Octavia 1.8 TSI filtrów GPF nie mają  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Skoda Yeti 1.4 TSI ACT 4x4 DSG 0-100 km/h 8,9 s V max chyba 191 km/h Ford Kuga 1.5 EcoBoost, 182KM A6 4WD 0-100 km/h 10,1 Vmax 200 km/h

 

1.2s różnicy w pomiarze 0-100km/h to przepaść. Kilka długości auta różnicy.

 

 

100 000 m / 3600 s = 27,7777778 m/s  

 

o ile się nie mylę  ;)

 

Ford ma silnik 1.5 + tradycyjny automat

Skoda zaledwie 1.4 + dsg 

Levorg 1.6 + CVT

 

wszystkie auta z "dopinanym" tyłem

 

osiągi Levorag-a 1.6 są zwyczajne pod tym względem 

 

dla porównania do bardziej odpowiadających mu rywali rynkowych 0-100 km/h :

Golf kombi Alltrack 1.8 TSI 180 KM 4x4 DSG -  7,8 s

Seat Xperience 1.8 TSI 180 KM 4x4 DSG - chyba niecałe 8 s

Octavia kombi 1.8 TSI 180 KM 4x4 DSG - 7,5 s

 

innych podobnych bezpośrednich konkurentów Levorg-a 1.6 nie znam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Skoda Yeti 1.4 TSI ACT 4x4 DSG 0-100 km/h 8,9 s V max chyba 191 km/h Ford Kuga 1.5 EcoBoost, 182KM A6 4WD 0-100 km/h 10,1 Vmax 200 km/h

 

1.2s różnicy w pomiarze 0-100km/h to przepaść. Kilka długości auta różnicy.

 

 

dla porównania do bardziej odpowiadających mu rywali rynkowych 0-100 km/h :

Golf kombi Alltrack 1.8 TSI 180 KM 4x4 DSG -  7,8 s

Seat Xperience 1.8 TSI 180 KM 4x4 DSG - chyba niecałe 8 s

Octavia kombi 1.8 TSI 180 KM 4x4 DSG - 7,5 s

 

innych podobnych bezpośrednich konkurentów Levorg-a 1.6 nie znam

 

Poczekajmy na dane dotyczące elastyczności 60-100 km/h, 80-120 km/h. To są akurat parametry, które więcej powiedzą o dynamice Levorgaw w rzeczywistych sytuacjach drogowych, niż przyspieszenie 0-100 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Poczekajmy na dane dotyczące elastyczności 60-100 km/h, 80-120 km/h. To są akurat parametry, które więcej powiedzą o dynamice Levorgaw w rzeczywistych sytuacjach drogowych, niż przyspieszenie 0-100 km/h.
 

 

dokładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...