stach1111 Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 To ciekawe,bo dotychczas subaru metalic miało zawsze w cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Od czasu jak interesował się XV czyli jakieś 3 lata wstecz w cenniku jest za metalik doplata Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Może to kwestia wyższych modeli. To jeszcze jeden dowód na to że levorg to poprostu impreza kombi z elektrycznym hamulcem postojowym;) PS.W legacy chyba nigdy takiej dopłaty nie było, a jak jest w obecnym OTB ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 24 Lipca 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 To, że w OBK nie jest wymagana dopłata za metalic jest wyłącznie dowodem na jedno : brak jest w ofercie tradycyjnych lakierów ( solid colour ); wobec powyższego nie można jako opcji sprzedawać czegoś, co jest standardem ( wyjątek : w czasach NRD przy zamówieniu Trabanta trzeba było uiścić dopłatę za ... Silnik ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 To, że w OBK nie jest wymagana dopłata za metalic jest wyłącznie dowodem na jedno : brak jest w ofercie tradycyjnych lakierów ( solid colour ); wobec powyższego nie można jako opcji sprzedawać czegoś, co jest standardem ( wyjątek : w czasach NRD przy zamówieniu Trabanta trzeba było uiścić dopłatę za ... Silnik ). Pozdrowienia No a czarny w OTB?Ani to metalic ani perła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 bez dopłaty jest tylko szary biała perła tez w dopłacie ale znacznie wyższej jestem w szoku. Chociaz w sumie obecnie "modne" są białe samochody więc producenci to wykorzystuja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Czy znana jest już gama kolorystyczna levorga (ta dostępna u nas) ?Myślę, że odpowiedź znajdziesz tutaj: Subaru Global - Subaru Levorg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harpi Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Dzień Dobry. Jestem po wycieczce do Japonii i z czystej, niczym nie pohamowanej ciekawości odwiedziłem pewnego dnia salon Subaru aby porównać Levorga 1.6 i 2.0. Ku mojemu zachwytowi Panowie wiedzieli co to za kraj Polska i nawet znali pewne fakty historyczne. Brawo ! Skorzystałem z propozycji i odbyłem jazdy testowe. 1.6 normlna jazda bez zrzutu - brak trochę mocy przy próbie zdecydowanego potraktowania gazu. 2.0 SUPER - porównuje do SL Spec.B 08 - prowadzenie, osiągi .... wszystko SUPER. Następny będzie Levorg 2.0 GT-S Tylko kiedy będzie ?? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Chyba szybko to go nie będzie w Europie nie licząc ściągania z Japonii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Doloz 10t€ i Kup sobie 328 lub a4 2.0 tfsi. Na Levorga 2.0 sie nie doczekasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 1.6 normlna jazda bez zrzutu - Mógłbyś rozwinąć cytowany przeze mnie wyżej wątek.... myślę że kilka osób to interesuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 No normalna ,jak w Fabii 1.2tsi Sorry ,nie mogłem się powstrzymać.Ale ładne to auto na zewnątrz ,naprawdę.Natomiast ,może na żywo będzie lepiej ,ale na foto środek masakra dla mnie.Jakby do wnętrza sprzed 15lat włożył dotykowe radio.Uważam,że Subaru powinno umożliwić,jak wiele marek,fabryczny tuning na 190km chociaż -znacznie poprawiło by to sprzedaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Madox .... albo nie. Powstrzymam się. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 bardzo duża część - jeśli nie większość - aut sprzedawanych przez Subaru ma osiągi równe lub odrobinę gorsze jak wspomniany Levorg 1.6 Fabia 1.2 TSI jeździ całkiem fajnie ale do porównania lepiej użyć czegoś innego np. Skoda Yeti 1.4 TSI ACT 4x4 DSG 0-100 km/h 8,9 s V max chyba 191 km/h Ford Kuga 1.5 EcoBoost, 182KM A6 4WD 0-100 km/h 10,1 Vmax 200 km/h tak więc osiągi Levorga 1.6 są zwyczajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 A madox ty cały czas podniecasz sie ta skoda fabia 1,2 tsi? Idac twoim takim rozumowia to czy jak wsadze silnik od starej Hondy do malucha to bede mał jeszcze lepsze auto i od fabi i od Subaru bo maluch bedzie przyspieszał do 100km/h w 5 sekund ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Co jest nie tak z wlascicielami diesla, zwlaszcza xv, ze staja sie zadeklarowanymi nienawistnikami (to chyba polskie tlumaczenie slangowego 'hejter') subaru? Taka krzywda ich spotkala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Co jest nie tak z wlascicielami diesla, zwlaszcza xv, ze staja sie zadeklarowanymi nienawistnikami (to chyba polskie tlumaczenie slangowego 'hejter') subaru? Taka krzywda ich spotkala? jeśli to do mnie to co ja złego o Levorg-u powiedziałem ? tak XV SBD, kŧórego kupiłem to "padlina" ale to nie oznacza, że to samo myślę o Levorg-u, którego akurat silnik uważam za jedną z zalet a cała koncepcja samochodu - tak jak i XV - bardzo mi się podoba (jak będzie z wykonaniem to czas pokaże) osiągi Levorga 1.6 są zwyczajne i nic w tym dziwnego bo Subaru - tak jak i inne firmy - sprzedaje głównie auta o takich osiągach, nie wiem co w tym stwierdzeniu nienawistnego mnie nie dziwi fakt, że ważące około 1,5 tony auto z silnikiem 1.6 turbo benzyna konstruowanym w myśl idei downsizing-u, automatyczną skrzynią i napędem 4x4 ma takie a nie inne osiągi, wręcz innych bym się nie spodziewał silniki benzynowe o których rozmawiamy przechodzą rewolucje (ewolucję) podobną do tych jakie przeszły diesle dekadę jak nie więcej temu to mają być zwykłe jednostki to codziennego użytkowania wystarczająco trwałe, oszczędne i dynamiczne całe szczęście do firm je stosujących powoli wkracza także Subaru, gdyby mój XV takowy silnik posiadał nie miał bym z nim 90% moich problemów bo współczesny diesel w autach osobowych będzie powoli wymierał (tracił na popularności) i coraz częściej będą zastępowały go jednostki takie jak 1.6 DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Do momentu jak nie wprowadza filtrów cząstek stałych! W silnikach benzynowych żeby sprostać kolejnym norma emisji spalin iPhone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Do momentu jak nie wprowadza filtrów cząstek stałych! W silnikach benzynowych żeby sprostać kolejnym norma emisji spalin chyba od 2018 roku w jednostkach benzynowych z bezpośrednim wtryskiem, jednakże problem z GPF (Gasoline Particulate Filter) jest choćby z racji ilości sadzy produkowanej przez taki silnik odrobinę mniejszy (choć tez są tam pewne problemy jak np. mniejsza zawartość O2 w spalinach itp.) na tą chwilę czy to Levorg 1.6 czy Octavia 1.8 TSI filtrów GPF nie mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Skoda Yeti 1.4 TSI ACT 4x4 DSG 0-100 km/h 8,9 s V max chyba 191 km/h Ford Kuga 1.5 EcoBoost, 182KM A6 4WD 0-100 km/h 10,1 Vmax 200 km/h 1.2s różnicy w pomiarze 0-100km/h to przepaść. Kilka długości auta różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Skoda Yeti 1.4 TSI ACT 4x4 DSG 0-100 km/h 8,9 s V max chyba 191 km/h Ford Kuga 1.5 EcoBoost, 182KM A6 4WD 0-100 km/h 10,1 Vmax 200 km/h 1.2s różnicy w pomiarze 0-100km/h to przepaść. Kilka długości auta różnicy. 100 000 m / 3600 s = 27,7777778 m/s o ile się nie mylę Ford ma silnik 1.5 + tradycyjny automat Skoda zaledwie 1.4 + dsg Levorg 1.6 + CVT wszystkie auta z "dopinanym" tyłem osiągi Levorag-a 1.6 są zwyczajne pod tym względem dla porównania do bardziej odpowiadających mu rywali rynkowych 0-100 km/h : Golf kombi Alltrack 1.8 TSI 180 KM 4x4 DSG - 7,8 s Seat Xperience 1.8 TSI 180 KM 4x4 DSG - chyba niecałe 8 s Octavia kombi 1.8 TSI 180 KM 4x4 DSG - 7,5 s innych podobnych bezpośrednich konkurentów Levorg-a 1.6 nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Czyli kicha,mówiłem,że za słabe.190km to minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Skoda Yeti 1.4 TSI ACT 4x4 DSG 0-100 km/h 8,9 s V max chyba 191 km/h Ford Kuga 1.5 EcoBoost, 182KM A6 4WD 0-100 km/h 10,1 Vmax 200 km/h 1.2s różnicy w pomiarze 0-100km/h to przepaść. Kilka długości auta różnicy. dla porównania do bardziej odpowiadających mu rywali rynkowych 0-100 km/h :Golf kombi Alltrack 1.8 TSI 180 KM 4x4 DSG - 7,8 s Seat Xperience 1.8 TSI 180 KM 4x4 DSG - chyba niecałe 8 s Octavia kombi 1.8 TSI 180 KM 4x4 DSG - 7,5 s innych podobnych bezpośrednich konkurentów Levorg-a 1.6 nie znam Poczekajmy na dane dotyczące elastyczności 60-100 km/h, 80-120 km/h. To są akurat parametry, które więcej powiedzą o dynamice Levorgaw w rzeczywistych sytuacjach drogowych, niż przyspieszenie 0-100 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Poczekajmy na dane dotyczące elastyczności 60-100 km/h, 80-120 km/h. To są akurat parametry, które więcej powiedzą o dynamice Levorgaw w rzeczywistych sytuacjach drogowych, niż przyspieszenie 0-100 km/h. dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 27 Lipca 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Elastyczności w automacie się nie mierzy. Najwyżej przyspieszenie od do Pozdrowienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się