madox Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Levorg musi się starać,do seryjnej produkcji wchodzi Golf R400 z mocą.... 420KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Madox, Levorg nie wygra. To kiedy kupujesz Golfa ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Ale nie mów, że chcesz tak jeździć Levorgiem. To tego lepsze będzie STI. da się XV, dało by się i WRX wiec czemu nie jego wersją kombi tak jak jest to możliwe WRX STI - pewnie nawet masy tych aut są bardzo zbliżone Levorg mi się podoba bardzo ładne zgrane w bryle kompaktowe kombi w przypadku 2.0 DIT to wręcz WRX CVT kombi ale ja aż tak dużego bagażnika nie potrzebuje mam do swojej dyspozycji 2 auta czyli XV i "staruszka" Focusa II 3dr wychodzi na to, że XV to moje największe auto od wielu lat Levorg 1.6 DIT z mojego punktu widzenia to poprawny samochód w swojej klasie tak jak XV, którym jeżdżę a którego zakup z perspektywy czasu należy ocenić jako "ślepą uliczkę ewolucji" pewnie wywołam ferment ale Levorg 1.6 DIT to auto z tej samej półki jak Skoda Octavia kombi 1.8 TSI DSG 4x4, Golf Alltrack 1.8 TSI czy Leon X-perience czyli znane mi kompakty kombi z silnikami budowanymi w idei "downsizingu" połączone z napędem 4x4 i automatyczną skrzynią pewnie nawet Levorg 1.6 znajdzie się w ich półce cenowej innych podobne auta w tym segmencie nie przychodzą mi w tej chwili do głowy czas pokaże co będzie z moim XV dalej, jeśli zostanie to Focusa zastąpi - Fiesta ST lub Focus RS (jeśli skuszę się na nowe auto gdyż takowe nie jest mi do szczęścia potrzebne) jedno jest pewne co by nie było nie będzie to kolejny diesel Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) po Tobie Matros1 takiej krytyki tej techniki się nie spodziewałem, są momenty kiedy trzeba jej użyć Chyba się źle zrozumieliśmy Nie mów że Levorgiem chcesz tak jeździć? Jeżeli tak to faktycznie potrzebny jest ręczny ale wtedy polecam hydrauliczny bo zwykły może nie wydolić. Do zabawy na pustym placyku wystarczy to co jest w Levorgu. Pod tym względem niewiele się różni od OBK'a, na kórego pod Tesco ciężko mi narzekać. Nawet w Kielcach dawał się zmusić do poślizgu pewnie wywołam ferment ale Levorg 1.6 DIT to auto z tej samej półki jak Skoda Octavia kombi 1.8 TSI DSG 4x4, Golf Alltrack 1.8 TSI czy Leon X-perience czyli znane mi kompakty kombi z silnikami budowanymi w idei "downsizingu" połączone z napędem 4x4 i automatyczną skrzynią pewnie nawet Levorg 1.6 znajdzie się w ich półce cenowej Zgadzam się. Uważam że porównywanie Levorga do Legacy to nieporozumienie. To jest zwykły kompakt. Może wyrośnięty ale nadal kompakt. Cały ten segment się rozrósł ostatnimi czasy. Napewno Levorg nie będzie miał łatwego życia na rynku w starciu z konkurencją. Cena musi być wyjątkowo dobrze skalkulowana żeby skusić nabywców. Poza nic nie znaczącymi dla "Kowalskiego" hasłami marketingowymi typu: boxer i S-AWD ten samochód nie ma specjalnie nic więcej do zaoferowania niż konkurencja. Przyzwoite toczydło, prawdopodobnie nieźle wykonane z OK silnikiem i napędem na 4 koła. Czyli dokładnie to samo można powiedzieć o Seacie, Skodzie i VW. Wydaje mi się że grupą docelową tego samochodu ma być ktoś taki jak ja. Czyli młoda rodzina z dzieckiem. Rajdową legendą Subaru ludzi już raczej niewielu skusi bo i z tej legendy niewiele zostało. Hasło boxer i S-AWD działa dzisiaj tak samo jak hasła o sportwym zacięciu w katalogu Dacii. Dodatkowym minusem może być cena i potencjalnie skrzynia CVT. Nie żeby była zła ale prasa motoryzacyjna przez sopory czas robiła złą reklamę skrzyniom CVT w samochodach ogólnie. Co mogłoby mnie skusić to jakieś ciekawostki których nie oferuje konkurencja i dla których warto byłoby się trochę poświęcić (tak jak to się stało w przypadku mojego OBK'a). Przez poświęcić rozumiem np. to że najbliższe ASO mam prawie 100 km od domu czy to że godzę się np na gorsze materiały wykończeniowe. W zamian mam pojemne kombi ze sporym prześwitem i stałym napędem na 4 koła. W przypadku Levorga nie widzę nic co mogłoby mnie potencjalnie skusić do tego żeby kilka razy w roku jeździć do ASO do innego miasta skoro pod nosem mam np. Skodę oferującą samochód podobny a dający mi jeszcze możliwość praktycznie dowolnej konfiguracji. Żeby nie było kupiłbym Levorga, ale ja to fanbojem jestem Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez matros1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Chyba się źle zrozumieliśmy Nie mów że Levorgiem chcesz tak jeździć? Jeżeli tak to faktycznie potrzebny jest ręczny ale wtedy polecam hydrauliczny bo zwykły może nie wydolić. dlatego też wcześniej napisałem jak dla mnie głównie w zimie tak dla zabawy to nie Cinquecento czy stary Escort RS turbo (ośka) żeby wariować na asfalcie a i człowiek z wiekiem "łagodnieje" jednakże dla mnie to rodzaj "must have" taki już mam charakter, że szukam rozwiązań uniwersalnych, stąd też bliskim ideału byłby dla mnie XV 2.0 DIT manual z układem kierowniczym z obecnego STI, być może z odrobinę niższym prześwitem (powiedzmy 18 zamiast 22 cm) lub lekko podniesione STI hatch GH taki Levorg 2.0 DIT lekko uniesiony podobnie jak XV tez by był ciekawą opcją, choć ciut za duży bagażnik ;-) Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Levorg musi się starać,do seryjnej produkcji wchodzi Golf R400 z mocą.... 420KM Co ma 420 konny Golf R do Levorga 1.6? Madox wiesz, że można mieć w garażu dwa samochody? Ja np. Od tego Golfa wole mieć Levorga 1.6 i stare STi w garażu jakbym miał ochotę się przejechać Jeździłem szybkim Golfami i powiem szczerze, że przejażdżka wieczorem GC/F8 STi to lekko mówiąc inna galaktyka. Co kto lubi ale po co Ty to piszesz to nie wiem. Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez Bartek1986 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 taki już mam charakter, że szukam rozwiązań uniwersalnych, stąd też bliskim ideału byłby dla mnie XV 2.0 DIT manual z układem kierowniczym z obecnego STI, być może z odrobinę niższym prześwitem (powiedzmy 18 zamiast 22 cm) lub lekko podniesione STI hatch GH taki Levorg 2.0 DIT lekko uniesiony podobnie jak XV tez by był ciekawą opcją, choć ciut za duży bagażnik ;-) Paaaaaanie takie rzeczy to tylko w Erze Levorg musi się starać,do seryjnej produkcji wchodzi Golf R400 z mocą.... 420KM WOW, lecę stanąć w kolejce Zamawiam też magnetyzer na allegro to może uda się mi wydusić 450 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Paaaaaanie takie rzeczy to tylko w Erze czas pokaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 ze sporym prześwitem No właśnie jak to się prezentuje w Levorgu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 ZTCW 13,5cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Tak mnie teraz naszło.. Dobrze, że w latach dziewięćdziesiątych nie było tak rozpowszechnionego internetu no i forum Teraz podchodzimy do tego tak jakby FHI popełniało zbrodnie nie dając nam 2.0 DiT w Levorgu, a wtedy Europejczycy kupowali GTki i myślę, że je uwielbiali. Przecież teraz by to doprowadziło do wojny na forum.. Oni mają 280 km STi, oni mają poszperowane lekkie RA z DCCD, oni mają Type R... 22B z pełną świadomością pominę. Levorg 1.6 DiT moim zdaniem zapowiada się świetnym samochodem na co dzień (madox jeździj 420 konnym Golfem) i np. w wakacyjną podróż po Europie JDMowy Levorg 2.0 DiT jest samochodem kozackim i jasna sprawa, że go pragniemy jeśli już o jego istnieniu wiemy.. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że kiedyś się pojawi, tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak mnie teraz naszło.. Dobrze, że w latach dziewięćdziesiątych nie było tak rozpowszechnionego internetu no i forum Teraz podchodzimy do tego tak jakby FHI popełniało zbrodnie nie dając nam 2.0 DiT w Levorgu, a wtedy Europejczycy kupowali GTki i myślę, że je uwielbiali. Przecież teraz by to doprowadziło do wojny na forum.. Oni mają 280 km STi, oni mają poszperowane lekkie RA z DCCD, oni mają Type R... 22B z pełną świadomością pominę. Levorg 1.6 DiT moim zdaniem zapowiada się świetnym samochodem na co dzień (madox jeździj 420 konnym Golfem) i np. w wakacyjną podróż po Europie JDMowy Levorg 2.0 DiT jest samochodem kozackim i jasna sprawa, że go pragniemy jeśli już o jego istnieniu wiemy.. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że kiedyś się pojawi, tyle porownujesz jablka i gruszki... w polowie 90-tych i na poczatku zerowych GT (i WRX w ciut mniejszym stopniu) kosztowal wzglednie tanio, a osiagi mial jak auta SPORO drozsze (wlasciwie tylko owczesne super-samochody mialy porownywalne osiagi)dodaj do tego sukcesy owczesnego Subaru na trasach rajdowych i masz wytlumaczenie sukcesu/legendy Subaru w tamtych latach... fani motoryzacji od zawsze wiedzieli, ze Japonczycy najlepsze rzeczy zostawiaja dla siebie - ale tak jak pisalem, nawet zwykly GT mial wystarczajace osiagi, wiec JDM'y byly odbierane jako egzotyczny smaczek a co mamy teraz? nawet jak wezmiemy jakiegos super-duper JDM'a ze stajni Subaru, to na rynku eurpejskiem furoru nie wywola, bo europejska konkurencja w ciagu ostatnich 15-20 lat poczynila mega skok do przodu... jestem fanem japonskiej motoryzacji, ale podchodzac obiektywnie do sprawy moge tylko chylic czola przed europejskimi producentami (szczegolnie przed Skoda ) nie wybrazam sobie, jakie osiagi (i cene) musialby miec Levorg, aby mogl powtorzyc sukces GT przynajmniej w polowie - osiagi jak w Octavii RS i cene jak w podstawowej Fabii? Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez eddie_gt4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Carfit zrobi swap na 2.0 DIT oraz remap na 300 kucy, więc nie ma co robić scen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 po Tobie Matros1 takiej krytyki tej techniki się nie spodziewałem, są momenty kiedy trzeba jej użyć Chyba się źle zrozumieliśmy Nie mów że Levorgiem chcesz tak jeździć? Jeżeli tak to faktycznie potrzebny jest ręczny ale wtedy polecam hydrauliczny bo zwykły może nie wydolić. Do zabawy na pustym placyku wystarczy to co jest w Levorgu. Pod tym względem niewiele się różni od OBK'a, na kórego pod Tesco ciężko mi narzekać. Nawet w Kielcach dawał się zmusić do poślizgu pewnie wywołam ferment ale Levorg 1.6 DIT to auto z tej samej półki jak Skoda Octavia kombi 1.8 TSI DSG 4x4, Golf Alltrack 1.8 TSI czy Leon X-perience czyli znane mi kompakty kombi z silnikami budowanymi w idei "downsizingu" połączone z napędem 4x4 i automatyczną skrzynią pewnie nawet Levorg 1.6 znajdzie się w ich półce cenowej Zgadzam się. Uważam że porównywanie Levorga do Legacy to nieporozumienie. To jest zwykły kompakt. Może wyrośnięty ale nadal kompakt. Cały ten segment się rozrósł ostatnimi czasy. Napewno Levorg nie będzie miał łatwego życia na rynku w starciu z konkurencją. Cena musi być wyjątkowo dobrze skalkulowana żeby skusić nabywców. Poza nic nie znaczącymi dla "Kowalskiego" hasłami marketingowymi typu: boxer i S-AWD ten samochód nie ma specjalnie nic więcej do zaoferowania niż konkurencja. Przyzwoite toczydło, prawdopodobnie nieźle wykonane z OK silnikiem i napędem na 4 koła. Czyli dokładnie to samo można powiedzieć o Seacie, Skodzie i VW. Wydaje mi się że grupą docelową tego samochodu ma być ktoś taki jak ja. Czyli młoda rodzina z dzieckiem. Rajdową legendą Subaru ludzi już raczej niewielu skusi bo i z tej legendy niewiele zostało. Hasło boxer i S-AWD działa dzisiaj tak samo jak hasła o sportwym zacięciu w katalogu Dacii. Dodatkowym minusem może być cena i potencjalnie skrzynia CVT. Nie żeby była zła ale prasa motoryzacyjna przez sopory czas robiła złą reklamę skrzyniom CVT w samochodach ogólnie. Co mogłoby mnie skusić to jakieś ciekawostki których nie oferuje konkurencja i dla których warto byłoby się trochę poświęcić (tak jak to się stało w przypadku mojego OBK'a). Przez poświęcić rozumiem np. to że najbliższe ASO mam prawie 100 km od domu czy to że godzę się np na gorsze materiały wykończeniowe. W zamian mam pojemne kombi ze sporym prześwitem i stałym napędem na 4 koła. W przypadku Levorga nie widzę nic co mogłoby mnie potencjalnie skusić do tego żeby kilka razy w roku jeździć do ASO do innego miasta skoro pod nosem mam np. Skodę oferującą samochód podobny a dający mi jeszcze możliwość praktycznie dowolnej konfiguracji. Żeby nie było kupiłbym Levorga, ale ja to fanbojem jestem Jest jeszcze jedna rzecz - bezpieczeństwo. Daleko mi do fanboyowania i popierania wszystkiego w danej marce, ale po wypadku w BRZ, z którego w jakimś innym samochodzie pewnie dużo gorzej bym wyszedł, zwracam na to uwagę.... Kiedyś było mi wszystko jedno, ale teraz zupełnie inaczej na to patrzę. Dlatego wolę trochę wolniejszy samochód ale bezpieczniejszy. Chciałbym zobaczyć identyczne testy zderzeniowe Octavii i Levorga 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Carfit zrobi swap na 2.0 DIT oraz remap na 300 kucy, więc nie ma co robić scen Jak to nie ma? Przecież madox powiedział że Subaru ma problem. Komu tu teraz wierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 To nie subaru ma problem,tylko my ,mieszkańcy Europy,bo dostajemy niestety ochłapy z pańskiego stołu. Subaru wie gdzie zarabia największą kasę a ponieważ ma ograniczone moce przerobowe to niestety tak to będzie wyglądało dopóki gdzieś w europie nie otworzy się montowni.Szkoda,że w subaru nie ma woli zmiany obecnej sytuacji. Mam jednak nadzieję, że levorg będzie dostępny z SBD I 2.0DIT,może w późniejszym terminie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Chciałbym zobaczyć identyczne testy zderzeniowe Octavii i Levorga pewnie wyjdą bardzo podobnie tak jak np. testy Golfa VII i Subaru XV, które to porównanie lekko wygrywa Golf http://www.euroncap.com/en/results/vw/golf/10955 http://www.euroncap.com/en/results/subaru/xv/10950 Mam jednak nadzieję, że levorg będzie dostępny z SBD niech się skupią na 1.6 DIT, zarówno w innych modelach, żeby od "zarazy współczesnego diesla"* można się było uwolnić * dotyczy ona nie tylko Subaru, jest wynikiem zawiłości konstrukcji głównie systemu oczyszczania spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Ketivv, aż tak bardzo jesteś zawiedziony SBD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Aha... Zepsułeś mi niedzielę.. Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez kamilgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Chciałbym zobaczyć identyczne testy zderzeniowe Octavii i Levorga pewnie wyjdą bardzo podobnie tak jak np. testy Golfa VII i Subaru XV, które to porównanie lekko wygrywa Golf http://www.euroncap.com/en/results/vw/golf/10955 http://www.euroncap.com/en/results/subaru/xv/10950 Mam jednak nadzieję, że levorg będzie dostępny z SBD niech się skupią na 1.6 DIT, zarówno w innych modelach, żeby od "zarazy współczesnego diesla"* można się było uwolnić * dotyczy ona nie tylko Subaru, jest wynikiem zawiłości konstrukcji głównie systemu oczyszczania spalin Niespodziewałbym się Levorga z SBD. Chyba właśnie po to Subaru zaprojektowało 1.6DIT. Budowanie aut z bardzo podobnymi parametrami, a różniącymi się tylko rodzajem paliwa, nie jest w stylu Subaru. Dlatego też na pewno nie będzie w tym aucie silników wolnossących - dla tych co mają jakąś nadzieję ... . Szybciej wejdzie 2.0 DIT w UE i to pewnie z mocą do 250 KM - nie dlatego, że nas Japończycy nie lubią tylko przez te normy emisji. Ale tu musi być pośpiech bo znowu mają zmaleć limity na emisję CO2 - od 2016r? Nie pamiętam Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Ketivv, aż tak bardzo jesteś zawiedziony SBD? dwa silniki w jednym - najlepszy diesel i najgorszy trudno mi wypowiadać się na temat trwałość bo auto mam zbyt krótko, zaledwie niecałe 10 miesięcy zrobiłem nim w tym czasie ok 30 tyś. km konstrukcyjnie silnik świetny, bardzo mało wibracji, szeroki użyteczny zakres obrotów natomiast chimeryczność jego pracy to horror, prawdopodobnie winny jest DPF a raczej jego sterowanie, poprzedniczka XV czyli Skoda Yeti też z DPF-em użytkowana w taki sam sposób przez 100 tyś. km praktycznie nie sprawiła żadnego problemu pod tym względem w XV już wymieniony DPF, problemy znowu się pojawiają do tego teraz na zimnym silniku "gra" coś w wydechu (jest tu na forum stary wątek OBK z podobnym objawem) Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 natomiast chimeryczność jego pracy to horror, prawdopodobnie winny jest DPF a raczej jego sterowanie, poprzedniczka XV czyli Skoda Yeti też z DPF-em użytkowana w taki sam sposób przez 100 tyś. km praktycznie nie sprawiła żadnego problemu pod tym względem w XV już wymieniony DPF, problemy znowu się pojawiają do tego teraz na zimnym silniku "gra" coś w wydechu (jest tu na forum stary wątek OBK z podobnym objawem) Jeżdżę 4 lata SBD,zrobiłem ok. 99 tys.km i nie mam pojęcia o jakich problemach mówisz.Może zbyt dużo jeździsz po mieście,stąd te problemy.W takim układzie 1,6DIT będzie lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Niespodziewałbym się Levorga z SBD. Chyba właśnie po to Subaru zaprojektowało 1.6DIT zarazem 1.6 DIT jest świetną alternatywą dla SBD - prawdopodobnie jest lżejszy, więc dostajemy lepsze prowadzenie - nieco lepsze osiągi - różnicę w spalaniu, która chyba nie pozwoli odłożyć na nowy DPF ;-) akurat w Subaru jest to 1.6 DIT kontra SBD takie same alternatywy są w innych markach czego przykładem może być np. Golf 2.0 TDI kontra Golf 1.4 TSI mam ten luksus, że nie jestem ortodoksyjnym fanem żadnej marki samochodowej, jeśli już to bardziej formy kompaktowego hatchbacka, dla mnie Subaru to ciekawa oferta ale tylko i wyłącznie z racji konstrukcji układu silnik układ napędowy, reszta to średnie auta dokładniejsze poznanie XV-ła tylko utwierdziło mnie w tym przekonaniu Jeżdżę 4 lata SBD,zrobiłem ok. 99 tys.km i nie mam pojęcia o jakich problemach mówisz tak samo mówiłem sobie kupując XV SBD, nie będzie tak źle przecież Yeti zrobiłem 100 km w 3 lata też miała DPF Dębica w której mieszkam to parę ulic na krzyż, do pracy nie dojeżdżam bo pracuję w domu XV "po mieście" przez powiedzmy 2-3 dni zrobi może 20-25 km i pojawia się "trasa" typu Dębica - Tarnów lub Rzeszów, do tego 1-1,5 razy w tygodniu (2-3 wyjazdy w cyklach 2 tygodniowych) trasy po ok 150-200 km w jedną stronę na północ i południe od Dębicy (bez autostrad) co jakiś czas Kraków do tego XV 2 razy wylądował nad polskim morzem i chyba raz na szybko w Warszawie do tego dochodzą wyjazdy "wakacyjne" typu Chorwacja, Włochy, Francja itp. ale czarno widzę użycie XV do tej roli gdyż we wrześniu 2014 przed planowanym wypadem do Italii odmówił mi posłuszeństwa po trasie Dębica - Gdynia - Dębica co ostatecznie skończyło się mrugającą lampką DPF i wymianami oleju co max 2000 km zakup diesla w obecnych czasach trzeba sobie dobrze przemyśleć Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Jak mruga lampka DPF to trzeba auto przegonić na wyższych obrotach na trasie i gitara. Gorzej jak świeci na stałe. Nie rozumiem po co wymiana oleju co 2000 km? Jesli możesz to wyjaśnić... Z tym zaniechaniem SBD w Levorgu to stawiam się troszkę w roli FHI: mają już w ofercie 1.6 DIT, walory trakcyjne lepsze, spalanie teoretyczne podobne więc po co robić dodatkową wersję z SBD? I raczej nie patrzą na to co robią inni producenci w UE czyli Golf 2.0 TDI kontra Golf 1.4 TSI nie będzie miało przełożenia. I ja to rozumiem: nauczyli się co nieco na SBD, zrobili solidny i trwały 2.0DIT, przenieśli rozwiązania na 1.6DIT co rokuje, że ten silnik będzie bardzo żywotny i rozwojowy. Myślę, że za jakiś czas pojawi się w XV i w mocniejszej wersji np. 200 KM. I to pasuje też do filozofii i praktyki Subaru, patrząc na silniki turbo EJ20 (od 218 KM do 308 KM) i EJ25 (od 230 KM do 305 KM) - umyślnie pomijam EJ22. Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) do tego dochodzą wyjazdy "wakacyjne" typu Chorwacja, Włochy, Francja itp. ale czarno widzę użycie XV do tej roli gdyż we wrześniu 2014 przed planowanym wypadem do Italii odmówił mi posłuszeństwa po trasie Dębica - Gdynia - Dębica co ostatecznie skończyło się mrugającą lampką DPF i wymianami oleju co max 2000 km zakup diesla w obecnych czasach trzeba sobie dobrze przemyśleć Znowu nie rozumiem Twoich dylematów. Naszym Legacem SBD rzecz jasna zrobiliśmy: -ok.6 tys.km -objechany Peloponez. -ok.6 tys.km-podróż na Lefkadę -ok.7tys.km. Kalabria i powrót przez Frankfurt --ok6tys.km. wyprawa na Naxos. W tym roku jeśli wszystko wypali znowu Naxos. Średnie spalanie z tych podroży to ok.7L/100 z nierzadką jazdą 200km/h. Podróże bezpieczne i komfortowe. Więc nie stawiaj tutaj proszę tez ,że SBD nie nadaje się na dalekie podróże bo to po prostu nieprawda.Albo jest coś nie tak z Twoim egzemplarzem albo nie potrafisz się dogadać ze specyfiką jazdy tym silnikiem. Może przydało by się jakieś małe szkolenie Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się