Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Czy Levorg ma jakiś system chłodzenia turbiny podczas wyłączenia silnika przez S&S?

Zawsze wyłączam to badziewie ale kiedyś zapomniałem i po dynamicznej jeździe stając na światłach silnik się nie wyłączył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S&S i tak nie jest w Levym zły bo reaguje dwustopniowo na wciskanie pedału hamulca, tzn. przy lekkim wciśnięciu nawet po zatrzymaniu silnik nie wyłącza się. Dopiero mocniejsze wciśnięcie powoduje wyłączenie silnika. Inna pozytywna rzecz jest taka, że silnik startuje od razu po puszczeniu hamulca. Znam samochody, w których konieczne jest wciśnięcie gazu. Przy jeździe w korkach jest to dużo bardziej denerwujące.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tempomat w korkach to rewelacja, jeden przycisk na kierownicy i sam jedzie, sam staje i jeszcze przypomni jak się człowiek zagapi.

Wysłane z mojego SM-N9150 przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez jawert
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajce
Od miesiąca jestem posiadaczem Levorga. Mogę dodać, że szczęściwym posiadaczem. Samochód jest właśnie w trakcie pierwszego poważnego testu, zawiózł mnie wraz z rodzinką do Czarnogóry.
Po 2 tys km w trzy dni, po autostradach, szosach, górskich drogach Bośni i Czarnogóry mogę stwierdzić, że dobrze wybrałem auto.
Myślę, że stanę się stałym bywałem tego forum.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.08.2017 o 15:59, jawert napisał:

Tempomat w korkach to rewelacja, jeden przycisk na kierownicy i sam jedzie, sam staje i jeszcze przypomni jak się człowiek zagapi.

Wysłane z mojego SM-N9150 przy użyciu Tapatalka
 

Całą Austrię i Słowenię zjechałem korzystając z aktywnego tempomatu - stąd z zapałem potwierdzę Twoje słowa - to kapitalny wynalazek i działa tak, jak powinien. Fajnie tak, przejechać 500-600 km trasy i używać tylko kciuka prawej dłoni....

Start/Stop już z przyzwyczajenia wyłączam, w serwisie mi powiedziano, że skoro jest - to producent chyba wie co robi.....i co za problem go używać. Ale ja, nauczony doświadczeniami z turbo dieslami - wolę profilaktycznie wyłączyć...któż to wie.....przypadki chodzą po ludziach i ich samochodach.

 

A co do Diesli.....miałem okazję przejechać się SuperB z TDI ( rocznik '16), cóż w środku dźwięk jeszcze ok, ale kultura pracy tego silnika na zewnątrz- hehehe, wole Lev'ego.

No i nie rozumiem zupełnie narzekania na hałas w środku Lev'a - przynajmniej w przypadku MY17 - nie mam absolutnie nic do zarzucenia.

Pozdr.

Edytowane przez libero70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całą Austrię i Słowenię zjechałem korzystając z aktywnego tempomatu - stąd z zapałem potwierdzę Twoje słowa - to kapitalny wynalazek i działa tak, jak powinien. Fajnie tak, przejechać 500-600 km trasy i używać tylko kciuka prawej dłoni....
Start/Stop już z przyzwyczajenia wyłączam, w serwisie mi powiedziano, że skoro jest - to producent chyba wie co robi.....i co za problem go używać. Ale ja, nauczony doświadczeniami z turbo dieslami - wolę profilaktycznie wyłączyć...któż to wie.....przypadki chodzą po ludziach i ich samochodach.
 
A co do Diesli.....miałem okazję przejechać się SuperB z TDI ( rocznik '16), cóż w środku dźwięk jeszcze ok, ale kultura pracy tego silnika na zewnątrz- hehehe, wole Lev'ego.
No i nie rozumiem zupełnie narzekania na hałas w środku Lev'a - przynajmniej w przypadku MY17 - nie mam absolutnie nic do zarzucenia.
Pozdr.
Ja też nie wiem o co chodzi...jakieś plotki nie potwierdzone

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, lukasz83 napisał:

Tak, ale auta sprowadzone, a nie z polskiego salonu. Niestety spóźniłem się na to poleasingowe.

warto poczekac. Poliwoli leasingi będą się kończyły   Levorgów,  XT;ków czy XV'ów bedzie coraz więcej na rynku wtórnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie - jakiego spalania można oczekiwać po Levym jadać w zakresie prędkości 160-180 (niemiecki autobahn)? Pytam, ponieważ teraz jechałem Aurisem Kombi w 2+2 plus lekki bagaż, i przy 160-180 spalanie w 1.6 N/A wyszło prawie 11 litrów na 100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie - jakiego spalania można oczekiwać po Levym jadać w zakresie prędkości 160-180 (niemiecki autobahn)? Pytam, ponieważ teraz jechałem Aurisem Kombi w 2+2 plus lekki bagaż, i przy 160-180 spalanie w 1.6 N/A wyszło prawie 11 litrów na 100km.
Między 11-12

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale co to znaczy od 160-180 i na jakim odcinku ?. Nonstop 180-200 to mi pali 13. ale ile czasu mozna 180 jechac ? Srednio w trybie ekspresowym 140 do max 180 wychodzi okolp 9,6-10. Sorry ale 120 -130 to pali 8-9. Zalezy jak sie jezdzi. Plynnie czy trybem szarpanym. Bo tym drugim to i potrafi w zakrasie od 60-100 km/h i 13 L/100km spalic ;)

Edytowane przez haubi65
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...