Kukson Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Dokładnie nie ma co cudować tylko 2.0 DIT i człowiek będzie zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Dudek Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) Obejrzalem wlasnie test Levorga w autocentrum i już rozumiem dlaczego Japonczycy nie chcieli wprowadzac go w Europie na rynek.To autko mimo iz sympatyczne nie ma startu do konkurencji w tej cenie. Edytowane 8 Listopada 2015 przez Radek Dudek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) Ciekawe poco 2.0 w takim rodzinnym kombi ? To nie jest auto do jazdy sportowej Nie ma startu bo to auto z niczym nie ma zamiaru konkurować. Edytowane 8 Listopada 2015 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojteq70 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Może trzeba im przypomnieć, bo zapomnieli ? nie sądzę, żeby zapomnieli czytałem kiedyś wypowiedz chyba zarządzającego Subaru odnośnie spadku sprzedaży (lub braku zakładanego wzrostu) w Chinach, który skwitował to mniej więcej tak nie martwi nas to bo w USA i tak nam aut zabraknie nawet jakbyśmy wszystkie z Chin do USA wysłali https://www.fhi.co.jp/english/ir/finance/achievement.html trudno się z człowiekiem nie zgodzić mają tam żniwa, aż dziwne że jeszcze są w EU no ale fortuna kołem się ... I to chyba wszystko tlumaczy-EU to 4% sprzedazy. Mniej niz Australia. Czym sie przejmowac? Skoro w USA sprzedaz rosnie i rosnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) Nie ma startu bo to auto z niczym nie ma zamiaru konkurować. oczywiście jest bezkonkurencyjnie ja z całego serca życzę Subaru jak najwięcej aut - jak i poziomu obsługi - dzięki którym będą mogli z powodzeniem konkurować na rynku europejskim sprzedając nie 35 a 350 tyś aut rocznie, bo takie zaangażowanie na tym rynku nam klientom wyszło by na dobre Edytowane 8 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 chyba nie zrozumiałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 chyba nie zrozumiałeś dokładnie Nie ma startu bo to auto z niczym nie ma zamiaru konkurować. - tego nie rozumiem Ciekawe poco 2.0 w takim rodzinnym kombi ? - tego tym bardziej nie rozumiem To nie jest auto do jazdy sportowej hm... nie wiem czy sportowej ale niech to będzie auto do "czerpania przyjemności z jazdy", ogólnie zwrotu "sportowej" nie lubię jak i nie do końca rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) No to ci wytłumaczę. Auto z niczym nie konkuruje , jak widzę to ty tutaj na siłę chcesz go wcisnąć w jakąś konkurencje, ja wychodzę z takiego założenia jak mi coś nie leży to i nie kupię, Nie porównuje aut do siebie bo mnie to nie bawi. 2.0 jest na grzyba:) bo u nas nie ma gdzie takim 300 konnym potworem jeździć , chyba że po mandaty po dziurawych drogach Przyjemność daje zjazdy , zależy co dla kogo jest przyjemnością , mnie tam te 170 koni wystarczy do wszystkiego na naszych drogach, no ale rozumiem ze tobie nie i 2.0 dit to było by to, pewnie za jakiś czas i 3.0 dit też by było ok tylko po co w rodzinnym kombi nie silącym się na sport taka duża moc Ketivv to nie jest samochód dla ciebie i pewnie to xv ja czytałem też nie , a co jest dla ciebie? Edytowane 8 Listopada 2015 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 To nie jest auto do jazdy sportowej hm... nie wiem czy sportowej ale niech to będzie auto do "czerpania przyjemności z jazdy", Ototo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 No to ci wytłumaczę. Auto z niczym nie konkuruje , jak widzę to ty tutaj na siłę chcesz go wcisnąć w jakąś konkurencje, ja wychodzę z takiego założenia jak mi coś nie leży to i nie kupię, ja go w żadną konkurencje nie wciskam, Levorg jest propozycją na rynku na którym są też dostępne inne auta, nie istnieje w oderwaniu od innych, porównania są nieuniknione a że Levorg-a porównuję oczywiście bo auto mi się podoba, byłem nim przez jakiś czas zainteresowany ale temat z pewnych powodów umarł natomiast takiego jaki jest uważam Levorg-a za ciekawą i wartą zainteresowania się pozycje w segmencie kompaktów kombi 2.0 jest na grzyba:) bo u nas nie ma gdzie takim 300 konnym potworem jeździć , chyba że po mandaty po dziurawych drogach jakoś nie przeszkadza to w sprzedaży Forestera XT a jego użytkownicy chyba co chwilę nie mają pękniętych felg i pełnego konta punktów karnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Tego sam nie wiesz do końca jak jest naprawdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Ketivv to nie jest samochód dla ciebie i pewnie to xv ja czytałem też nie , a co jest dla ciebie? Skoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Bo z Subaru to jest tak, że każdy kojarzy te auta z dzikim bulgoczacym niesbieskim STI z wielkiem skrzydłem na klapie bagaznika. A jak czyta ze auto ma "tylko" 170 koni i 9sek do 100km/h to mowi ze auto jest złe , za slabe, ze to juz nie te same auta co kiedys... Troche to smieszne 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Skoda To co się frustrujesz tym nędznym subaru. Bierz fabię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 @polak900 ależ właśnie dlatego, że jesteśmy na drogach ograniczani limitami prędkości to chcemy mieć choć tę odrobinę codziennej radości, którą daje przyspieszanie ... a później hamowanie i zakręt ... i znów przyspieszanie. A wszystko w ograniczeniach prędkości. Do łamania przepisów dotyczących prędkości to ja nie potrzebuję 2-litrowej turbo-benzyny, wystarczy cokolwiek rozpędzające się powyżej 100 km/h. A 2-litrowa, tudzież 3-litrowa turbo-benzyna daje znacząco więcej frajdy niż 1.6. Niestety właśnie wśród kierowców słabszych aut obserwuję przypadłość, że po rozpędzeniu na dystansie bagatela 3 kilometrów swojego wehikułu ... bujają ... bujają ... aż dojadą do celu, mimo, że po drodze co najmniej kilkukrotnie wystąpi teren zabudowany. Wreszcie fundamentalne pytanie, po kiego czorta Japończycy wprowadzili u siebie Levorga 2.0DIT/300KM? Przecież przepisy i co najważniejsze społeczne do nich podejście jest dużo bardziej restrykcyjne niż w Polsce. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Na szczęście nie każdy myśli w kategorii "sprawnego przemieszczania się", co niestety coraz częściej zdarza się tu przeczytać. Osobiście uważam, że najwspanialej powyższemu służą publiczne środki transportu zbiorowego, w cieplejszym czasie rower (z uwagi na korki) i takie tam. Na szczęście jest jeszcze inne podejście do motoryzacji, w moim odczuciu to właściwe, dzięki któremu ludzie w Porsche (i paru innych podobnych miejscach) będą mieli pracę. Na szczęście. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) To co się frustrujesz tym nędznym subaru. Bierz fabię w każdym aucie można znaleźć jakiś tam urok, ja Fabii nie oceniam jako złej czy "niegodnej" propozycji niestety XV, które użytkuje to słabe auto - sam zresztą też bardzo szybko pozbyłeś się swojego - pomimo tego nie uważam Levorg-a za złą propozycję, najzwyczajniej nie wierzę, że Subaru produkuje za każdym razem takie dziadostwo jak XV, raczej uznaję, że to "wyjątek od reguły" frustracja nie wiem może, nie lubię wyrzucać pieniędzy w błoto a tak się niestety stało w przypadku mojego pierwszego kontaktu z marką Subaru Edytowane 8 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 @polak900 to, że samochód ma 300 koni nie znaczy, że ktoś jeździ nim z prawą nogą w podłodze... Duża moc daje możliwość bezstresowej, swobodnej i przyjemnej jazdy w granicach obowiązujących przepisów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 jak czyta ze auto ma "tylko" 170 koni i 9sek do 100km/h to mowi ze auto jest złe , za slabe, ze to juz nie te same auta co kiedys... Troche to smieszne problem w tym, że znaczna część Subaru ma powyżej 9 s do setki jak i mniej jak 170KM to zwykłe auta nieco "niezwykłe" auta Bo z Subaru to jest tak, że każdy kojarzy te auta z dzikim bulgoczacym niesbieskim STI z wielkiem skrzydłem na klapie bagaznika co jest z założenia błędne, bo takie Subaru to drobny ułameczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) Do msi To kup sti a nie rodzinne kombi iPhone Edytowane 8 Listopada 2015 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Do msi To kup sti a nie rodzinne kombi iPhone Kupiłem rodzinnego sedana (o ile jest coś takiego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Subleo,trafnie to ująłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 chyba się jakiś nowy model w ofercie pojawił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 To jest podprogowe pozycjonowanie produktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawietz Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 jeśli spalanie przy stałej (realnej prędkości) 140 km/h będzie oscylowało w okolicy 11 l/100km to jest mała porażka co by nie powiedzieć Jakie to ma obroty przy 140? XT przy stałych 140 pokazuje 9,8 a średnia z 1200km po "A" i "S" wyszła 9,6. Swoją drogą w mieście żonie pali 9,4.. nie wiem jak ona to robi.. Krawiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się