leon Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 niestety sprzedaż w EU z roku na rok słabnie Sprzedaż spada, bo oferta maleje czy oferta maleje, bo sprzedaż spada ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Słabnie na życzenie FHI.Zupełnie niezrozumiała polityka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Rośnie sprzedaż w USA, a u nas przeszkadzają skutecznie euro"parlamentarzyści" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 w USA też mają normy spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ale w stanach mają swoje montownie to i ceny są inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Słabnie na życzenie FHI.Zupełnie niezrozumiała polityka. Pozostawienie sprzedazy importerom a nie stworzenie własnego przedstawicielstwa tez nie pomaga. Kilka innych marek też szło ta drogą i było podobnie do momentu zmiany podejścia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 nie tyle montownie co fabrykę ;-) cło cłem, nie tylko oni płaca cło na wejściu do EU Subaru produkuje auta dość "specyficzne" pomijając BRZ wszystkie maja napęd na 4 ale akurat ten segment w EU rośnie o ile się nie mylę, popatrzcie ile marek ma w swoich ofertach auta 4x4 (nie wnikam w techniczne szczegóły) Sprzedaż spada, bo oferta maleje czy oferta maleje, bo sprzedaż spada ? schodzą do pozycji niszowych przykładem niech będzie nowa Impreza - tam gdzie jest w EU jest oferowana ma silnik 1.6 NA i reduktor ładne auto kompaktowe z napędem na 4 ale całkowicie nieatrakcyjna wersja silnikowa maja na tyle dużą sprzedaż w innych rejonach świata, że wymagający rynek EU mogą sobie odrobinę odpuścić pragmatyzm :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Brak ambicji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Kurs yena; w niemieckich recenzjach Outbacka sprzed kilku lat zasadniczo chwala to auto lecz na koncu podaja knockout: cena 47tys Euro. Od tego czasu sporo sie zmienilo a Subaru.de mowi wrecz o nowym pozycjonowaniu cenowym w Europie. Faktem jest ze Outback 2014 kosztowal juz ok. 35 tys. Euro a nowy model jest o kolejne 2 tys. tanszy. Domyslam sie ze jest to mozliwe za sprawa polityki monetarnej japonskiego rzadu. Jezeli ten trend sie utrzyma, i Subaru bedzie zabiegac bardziej o przyslowiowych kierowcow Mondeo niz Audi, to ich sprzedaz w EU ma szanse na wzrost; zwlaszcza przy obecnej modzie na AWD, o czym wspominal ketivv. Edytowane 6 Stycznia 2015 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Kurs yena; w niemieckich recenzjach Outbacka sprzed kilku lat zasadniczo chwala to auto lecz na koncu podaja knockout: cena 47tys Euro. Od tego czasu sporo sie zmienilo a Subaru.de mowi wrecz o nowym pozycjonowaniu cenowym w Europie. Faktem jest ze Outback 2014 kosztowal juz ok. 35 tys. Euro a nowy model jest o kolejne 2 tys. tanszy. Domyslam sie ze jest to mozliwe za sprawa polityki monetarnej japonskiego rzadu. Jezeli ten trend sie utrzyma, i Subaru bedzie zabiegac bardziej o przyslowiowych kierowcow Mondeo niz Audi, to ich sprzedaz w EU ma szanse na wzrost; zwlaszcza przy obecnej modzie na AWD, o czym wspominal ketivv. Moda na 4x4 jest wsród Hyundai hondy forda, vw i tym podobna. Subaru i ewentualnie audi są na innym poziomie. W kilku wątkach Sz. Dyrekcja wypowiadała się na ten temat. Niestety prawda jest bolesna. Osobna sprawa to otoczka marketingowa Levorg to miało być / jest szybkie, naszpikowane wynalazkami , w miarę komfortowe kombi. SBD nijak nie pasuje do tego planu.No tak szkoda tylko ze na rynku EU takie auto tzn levorg z sbd moglby miec wziecie wieksze niz XV obk czy brz:) ( europeczycy uwielbiaja sredniej wielkosci kombi z dieslami pod maska )Tym bardziej,że w lekkim levorgu osiągi diesla mogą być bardziej satysfakcjonujące. I ja sie zaliczam do grona wielbicieli levroga:). Diesel plus cvt lub benzyna wolnossąca z cvt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Diesel plus cvt lub benzyna wolnossąca z cvt. Z takimi życzeniami to możesz pozostać platonicznym wielbicielem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 No ale to wcale nie znaczy, ze z technicznego punktu widzenia to jest rewolucja. nie mówiłem, że to jest trudne tylko, że czasochłonne jak widac po OBK dla Chin włożenie silnika to nie aż tak wielki problem ciekawe jak wygląda proces homologacji i dopuszczenia do "ruchu" w Chinach W kilku wątkach Sz. Dyrekcja wypowiadała się na ten temat. Niestety prawda jest bolesna. Osobna sprawa to otoczka marketingowa Levorg to miało być / jest szybkie, naszpikowane wynalazkami , w miarę komfortowe kombi. SBD nijak nie pasuje do tego planu. No tak szkoda tylko ze na rynku EU takie auto tzn levorg z sbd moglby miec wziecie wieksze niz XV obk czy brz:) ( europeczycy uwielbiaja sredniej wielkosci kombi z dieslami pod maska ) łącze się w bólu Brak ambicji a może brak mocy przerobowych..... Może FHI jest po prostu za małe na zwiększenie sprzedaży a duże inwestycje są niezmiernie ryzykowne w tej branży. Stąd mariaż z Toyotą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 ciekawe jak wygląda proces homologacji i dopuszczenia do "ruchu" w Chinach w Chinach jak widzę na stronie Subaru dostepne są OBK z 2.5 NA i 2.0 DIT DIT jest najdroższy w ofercie teraz biorąc pod uwagę, że moce produkcyjne 2.0 DIT są w jakiś sposób ograniczone trzeba dostępna ilość jakoś podzielić skoro w EU problem akcyzy powyżej 2.0 dm3 dotyczy tylko PL to dajmy im do nowego OBK EU 2.5 NA a dla Chin 2.0 DIT bo dzięki temu mamy atrakcyjna ofertę na "jednorodnym" rynku do tego dochodzi kwestia OBK SBD czyli silnika stworzonego w znacznej mierze pod rynek europejski (nie tylko ale jednak diesel w EU wciąż jest popularny) którego w Chinach nie ma w ofercie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 dane w tys. USA - 441,8 Canada - 36 Chiny - 44,8 EU - 31,8 niestety sprzedaż w EU słabnie I pomyslec ze w Kanadzie jest niecale 40mln mieszkancow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 populacja USA jest 7,9 razy większa od Kanady a kupują ponad 12 razy więcej Subaru - to jest rynek Plejad ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 tylko PL to dajmy im do nowego OBK EU 2.5 NA chyba nikt nie odgadnie czym kierowali się Japończycy w podejmowaniu decyzji. Ze względu na trendy w EU ( mała pojemność + turbo ) aż się prosi zastąpić H6 i 2.5N.A nowym silnikiem 2.0DIT. Zwłaszcza, że OBK jest bardzo popularny w EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 pewnie tak zrobia ale na razie nie krzycza inaczej spadnie sprzedaz 2,5 i SBD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 dane w tys.USA - 441,8Canada - 36Chiny - 44,8EU - 31,8 niestety sprzedaż w EU słabnieI pomyslec ze w Kanadzie jest niecale 40mln mieszkancow. Wiedza jakie auta są najlepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 pewnie tak zrobia ale na razie nie krzycza inaczej spadnie sprzedaz 2,5 i SBD Też tak uważam. DIT pojawi się za jakiś czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 I proszę w końcu coś dla mnie http://www.worldcarfans.com/115010987030/subaru-levorg-s-concept-bows-at-the-tokyo-auto-salon/lowphotos#9 Jezeli to auto ma być dostępne w Europie to jestem w stanie zamówić go nawet jutro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Zmieniła mi sie trasa do pracy - teraz mam 43 km w jedna stronę autostrada - marzy mi sie levrog w tym dieslu z cvt. Mam Forestera benzynę i na autostradę średnio sie nadaje-tzn jeździ ok ale to spalanie...;( Edytowane 10 Stycznia 2015 przez Lukasz123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 I proszę w końcu coś dla mnie http://www.worldcarfans.com/115010987030/subaru-levorg-s-concept-bows-at-the-tokyo-auto-salon/lowphotos#9 Jezeli to auto ma być dostępne w Europie to jestem w stanie zamówić go nawet jutro. ja też ale to raczej "wish for thinking". Takie wersje były i pewnie będą dostępne tylko i wyłącznie w Japonii. Wielka szkoda. Na reszcie normalna skrzynia, sześciotłoczek, fotele i mimo ospojlerowania rozsądny prześwit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 No ten S Concept fajny ale raczej będzie z nim jak z Foresterem TS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Ogromna szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechoo Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Ten koncept Levorga z lakierem white pearl i czarnym felunkiem byłby obłędny. Cóż, można pofantazjować... BTW, rozumiem, choć nie akceptuję polityki FHI co do braku takich limitowanych wersji na rynku EU. Z drugiej jednak strony zastanawiam się dlaczego nie oferują ich w wersji z kierownicą po lewej stronie na rynku US. Przecież ponoć Stany to główny cel sprzedażowy FHI. Tak drążę, bo chociaż można byłoby sprowadzić drania Edytowane 10 Stycznia 2015 przez Cervellos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się