Adam12 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 No ale moze tylko 206 km/h. Taki Levorg 300 Km to i 248 km/h pojedzie. w tym przypadku kluczowa jest masa auta a nie jego prędkość maksymalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Matiz powiedział: kupiłem na wczasach Auto swiat: i to był błąd link do artykułu - chyba nieprawdy nie napisali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 (edytowane) O masowych awariach układu wtryskowego nie słyszałem. O masowych awariach dwumasy też. Sprzęgła palili sami kierowcy (zresztą moje wytrzymało 100000km). Co do masowych awarii wału to podobno są to plotki. Edytowane 27 Listopada 2013 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 czyli co do Diesla piszą bzdury, bo z benzynami z tego co widzę to mają trochę racji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Jak mogą być masowe awarie w samochodach które w Polsce są niszowe Po raz sekstyliardowy i w kolejnym wątku należy zaznaczyć,że problemy dotyczyły modeli z 2008-09 i to głównie tych użytkowników,którzy nie bardzo wiedzą jak obchodzić się ze sprzęgłem w ogóle. A może by tak o Levorgu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Wracając do tematu, 1.6DIT pewnie będzie modyfikowalne. Wywali się te wszystkie ekośmieci, uwolni wydech, zrobi remap i będzie 200+kucy i +/-280Nm. To już dużo lepiej niż 2.5 NA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Wracając do tematu, 1.6DIT pewnie będzie modyfikowalne. Wywali się te wszystkie ekośmieci, uwolni wydech, zrobi remap i będzie 200+kucy i +/-280Nm. To już dużo lepiej niż 2.5 NA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 (edytowane) tylko co na to powie CVT ? Mam pewne obawy do tego typu wynalazkow w automatach. Edytowane 28 Listopada 2013 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Wracając do tematu, 1.6DIT pewnie będzie modyfikowalne. Wywali się te wszystkie ekośmieci, uwolni wydech, zrobi remap i będzie 200+kucy i +/-280Nm. To już dużo lepiej niż 2.5 NA MBC, EBC czy jednak solidna mapka? A poważnie, z autami wyposażonymi w turbo nie ma większych problemów, więc bardzo możliwe, że masz 100% rację Swoją drogą ciekawe jak będzie brzmiało takie uwolnione 1.6T... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 (edytowane) ciekawe jak będzie brzmiało takie uwolnione 1.6T (po 0:30) może coś w ten deseń, tu alfa 1.6 ale N/A, jeszcze 8 zaworowa Edytowane 28 Listopada 2013 przez maniekkrk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Wracając do tematu, 1.6DIT pewnie będzie modyfikowalne. Wywali się te wszystkie ekośmieci, uwolni wydech, zrobi remap i będzie 200+kucy i +/-280Nm. To już dużo lepiej niż 2.5 NA ciekawe kto się odważy na taki zabieg z silnikiem o nowej konstrukcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 wydmucha wszystkie uszczelki przy rozruchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 cale szczescie zo to ta sama jednostka co w WRX to pewnie doswiadczenia sie znajda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Wracając do tematu, 1.6DIT pewnie będzie modyfikowalne. Wywali się te wszystkie ekośmieci, uwolni wydech, zrobi remap i będzie 200+kucy i +/-280Nm. To już dużo lepiej niż 2.5 NA ciekawe kto się odważy na taki zabieg z silnikiem o nowej konstrukcji Tunerzy muszą z czegoś żyć W US np. taki Crawford już rzeźbi turbo na silnikach BRZ, więc z 1.6DIT i 2.0DIT, pewnie też powalczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Nad nową CVT też już trwają prace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Nad nową CVT też już trwają prace ale to są prace nad oprogramowaniem a w tym przypadku duże znaczenie ma wytrzymałość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Skoro jak rozumiem taka sama skrzynia CVT jest w 2.0DIT JDM, który ma 300KM, albo 2.0 EU z 240KM, to czemu miałby być problem z 1.6 nawet po podrasowaniu? To właśnie oprogramowanie powinno załatwić a skrzynia teoretycznie jako mechanizm powinna wytrzymać moc 300KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 cos tam czytale ze ta 2 DIT ma byc high torque a ta w 1,6 niekoniecznie. Byloby to czystym marnotrawstwem wstawic skrzynie od 2DIT do 1,6 DIT. No ale moze FHI ma za duzo kasy. Przy tych aptekowych cenach calkiem mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Skoro jak rozumiem taka sama skrzynia CVT jest w 2.0DIT JDM, który ma 300KM, albo 2.0 EU z 240KM jeżeli to ta sama skrzynia to nie powinno być stresu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Najwiekszy stres beda miec tradycyjnie marzyciele forumowi, ktorzy nie zamierzaja z roznyc powodow auta kupic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Nad nową CVT też już trwają prace Yhy, Izka robi co może żeby ją udoskonalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 W MMCars informacja o Levorgu i stwierdzenie,że jeszcze nie wiadomo kiedy pojawi się w naszych salonach sprzedaży http://mmcars.pl/aktualnosci/a,365,levorg-subaru-sportkombi.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 (edytowane) Mam nadzieję, że jednak finalnie trafi na nasz rynek. Skubany - ładny ... A tak BTW - MMcars troche aut sprzedało w ostatnim czasie - śledziłem ich ofertę przed zakupem. Wszystkie XT poszły jak bułeczki. Edytowane 6 Grudnia 2013 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 MM Cars jest dealerem wielomarkowym. Łatwo więc, jak przyjdzie klient, przekonać go, że może zamiast Grand Vitary, Freelandera czy innych aut, które dealer ma w ofercie - kupić Forestera.Fajny dealer jak ktoś ma dylemat co kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Nad nową CVT też już trwają prace Yhy, Izka robi co może żeby ją udoskonalić I co, jakieś postępy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się