polak900 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Czy to jest wątek do chwalenia, poza tym nie ma się czym chwalić , niektórzy tak jak ja np nie jestem fanem tej marki:), sorry ale źle mi się kojarzy Proponuje kontynuować wątek o Levorgu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Ogólnie o brak sensownej propozycji na dłuższe szybsze trasy. Levorgiem nie da się jechać równie szybko jak Legacy SBD ? Wydaje mi się, że co by nie powiedzieć to Levorg patrząc na specyfikę auta jak i samą genezę nazwy "LEgacy, reVOlution, touRinG" jakby do przemieszczania się w trasach nadawać się powinien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Ogólnie o brak sensownej propozycji na dłuższe szybsze trasy. Levorgiem nie da się jechać równie szybko jak Legacy SBD ? Wydaje mi się, że co by nie powiedzieć to Levorg patrząc na specyfikę auta jak i samą genezę nazwy "LEgacy, reVOlution, touRinG" jakby do przemieszczania się w trasach nadawać się powinien. Pewnie się da. Pytanie jak będzie ze zużyciem paliwa w takiej trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) Raczej: zużycie paliwa na takiej trasie pokazuje, że auto nie jest do tego przeznaczone Edytowane 21 Grudnia 2015 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Levorgiem nie da się jechać równie szybko jak Legacy SBD ? Cztery osoby plus toboły nie robią wrażenia na OBK-u dyszlu. Legacy pewnie pójdzie jeszcze lepiej. Wracałem z siostrą i szwagrem plus lekki bagaż ich Levorgiem do PL i pod Regensburgiem na górkach auto miało zadyszkę. Sporą plus spalanie > 11. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) zapytam inaczej o jakiej prędkości przelotowej mowa oraz o jakim spalaniu przy tej prędkości ? Edytowane 21 Grudnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 no cóż, każdy z nas jeździ inaczej ja nalatałem Levorgiem juz ponad 5tys km. średnie spalenie w trasie od 6,6 do 9,6 w zależności od stylu jazdy - przy czym max wynik na autostradzie w deszczu z rodziną na pokładzie wg mnie to super auto na trasę - w kategorii rodzinny dup.wóz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 zapytam inaczej o jakiej prędkości przelotowej mowa oraz o jakim spalaniu przy tej prędkości ? Tam jest ograniczenie do 120 plus długie podjazdy. Dla dyszla bułka z masłem, Lev męczył się jednak. Na całej 700 km trasie OBK 7 - 7.5 Levorg 10 - 10.5. Jazda pięć i pół godziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Tam jest ograniczenie do 120 plus długie podjazdy. Dla dyszla bułka z masłem, Lev męczył się jednak. Na całej 700 km trasie OBK 7 - 7.5 Levorg 10 - 10.5. Jazda pięć i pół godziny. nie ma co sie dziwic. Moment obrotowy robi swoje. SBD to naprawd fajny silnik jezeli chodzi o osiagi ( zreszta jak kazdy obecny 2 litrowy turbo diesel) I w takim levorgu sprawowalby sie znakomicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) Dla dyszla bułka z masłem, Lev męczył się jednak. jak nisko Levorg "redukował" biegi ? tzn. do jakich obrotów dochodził silnik w czasie tych podjazdów ? nie ma co sie dziwic. Moment obrotowy robi swoje. SBD to naprawd fajny silnik jezeli chodzi o osiagi ( zreszta jak kazdy obecny 2 litrowy turbo diesel) I w takim levorgu sprawowalby sie znakomicie moment x przełożenie to nie jest tak do końca z tym "dużym momentem" diesla po pierwsze ten bardzo wysoki jest w wąskim zakresie zazwyczaj niskich obrotów po drugie zakres obrotów diesla jest węższy jak benzyny a to ma wpływ na przełożenie natomiast faktycznie w długiej trasie diesel teoretycznie powinien być najefektywniejszy (powinien bo różnie z tym bywa) Edytowane 21 Grudnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 To jest dorabianie nauki , rzeczywistość jest bardziej złożona. Fakty są natomiast takie: Na całej 700 km trasie OBK 7 - 7.5 Levorg 10 - 10.5. Jazda pięć i pół godziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) Knurek, o 21 Dec 2015 - 10:41, powiedział: To jest dorabianie nauki , rzeczywistość jest bardziej złożona. Fakty są natomiast takie: XV CVT, o 21 Dec 2015 - 10:18, powiedział: Na całej 700 km trasie OBK 7 - 7.5 Levorg 10 - 10.5. Jazda pięć i pół godziny. doskonale rozumiem ten argument, sam go miałem w głowie "godząc" się na kolejnego diesla, na zasadzie "przynajmniej eksploatacja będzie tania" - nie była natomiast bez wątpienia wydajniejszy powinien być w takiej trasie diesel najgorsze jest to, że z dyskusji wychodzi jakoby Subaru nie oferowało dzisiaj auta do jazdy "w trasy" Edytowane 21 Grudnia 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorg Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 zapytam inaczej o jakiej prędkości przelotowej mowa oraz o jakim spalaniu przy tej prędkości ? Tam jest ograniczenie do 120 plus długie podjazdy. Dla dyszla bułka z masłem, Lev męczył się jednak. Na całej 700 km trasie OBK 7 - 7.5 Levorg 10 - 10.5. Jazda pięć i pół godziny. Tak dla ścisłości , 700 km 5,5 godziny , średnia prędkość około 130 km /h/ . A co z ograniczeniem do 120km h . Średnia prędkośc na pozostałej trasie musiała być jeszcze większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Jest w ogóle sens porównywać D do Pb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 zapytam inaczej o jakiej prędkości przelotowej mowa oraz o jakim spalaniu przy tej prędkości ? Tam jest ograniczenie do 120 plus długie podjazdy. Dla dyszla bułka z masłem, Lev męczył się jednak. Na całej 700 km trasie OBK 7 - 7.5 Levorg 10 - 10.5. Jazda pięć i pół godziny. Tak dla ścisłości , 700 km 5,5 godziny , średnia prędkość około 130 km /h/ . A co z ograniczeniem do 120km h . Średnia prędkośc na pozostałej trasie musiała być jeszcze większa. nawet jak 200 km jechał 120 km/h to pozostałe 500 wystarczy że przejechał z prędkością 135 km/h nie było to 200 km z 120 km/h a pozostałe 500 km z prędkością 180 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 jak nisko Levorg "redukował" biegi ? O ile pamiętam do wirtualnej 4. tzn. do jakich obrotów dochodził silnik w czasie tych podjazdów ? Nawet do 4500. Tempomat robi co może. Fakty są natomiast takie ... Lev pije zdecydowanie więcej i nie ma się co oszukiwać. Turbo żyje, turbo pije jakoby Subaru nie oferowało dzisiaj auta do jazdy "w trasy" OBK? A co z ograniczeniem do 120km h Max 10% całej drogi. Średnia prędkośc na pozostałej trasie musiała być jeszcze większa. Średnia to średnia, z 700 km. Kropka. Jest w ogóle sens porównywać D do Pb ... Jeżdżę autobanami, biorę dyszla. Wokół kominów Wrocka wystarczy 2.0 NA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Turbo żyje, turbo pije w SBD też jest turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 w SBD też jest turbo Co też Pan nie powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Nawet do 4500. Tempomat robi co może. do jakich obrotów z podobnym obciążeniem "redukowałby" OBK z CVT ? w SBD też jest turbo Co też Pan nie powie tez pije jak musi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) do jakich obrotów z podobnym obciążeniem "redukowałby" OBK z CVT ? Skąd mogę wiedzieć? Jeżdżę w trybie auto a mój jest z 2014 i w tym trybie nie ma 'wirtualnych' biegów. Łopatki używam w sytuacjach awaryjnych. Pamiętam że 3500 wykręcił na górce pod Norymbergą licznikowe 160 na tempomacie. Coś ponad 150 wg gps. Górka fest tez pije jak musi Co to za picie EDIT zerknąłem na służbowe paserati 140 KM tdi i na tej trasie mam 7 z 4 osobami na pokładzie. Edytowane 21 Grudnia 2015 przez XV CVT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Jeżdżę w trybie auto a mój jest z 2014 i w tym trybie nie ma 'wirtualnych' biegów stąd moje pytanie o obroty bo wirtualne biegi to jakoś mało precyzyjne pojęcie diesel po górkach też musi redukować, bo sam wysoki moment przy niskich prędkościach obrotowych niewiele pomoże, chyba że wał ukręci ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) Przyspieszylem Levorgiem u nas pod gorke do 180 km/h i bylo to subiektywnie szybciej i zwinniej od Legacy SBD. No ale ja jechalem sam. Zalozmy ze do Levorga zapakowano jeszcze 3 osoby i bagaz czyli razem z kierowca 500 kg to moze byc problem Co do spalania w trasach wszystko zalezy jak czesto sie te trasy pokonuje Legacy zapakowany i dosyc szybko bral ca. 8 L/100 km Levorg pewnie z 12-13. Place za samo ubezpieczenie i podatek za levorga rocznie o 700 € taniej. Jezel sie kreci po trasach (szosach) do 120 km/h to nie widzie potrzeby jezdzenia dieslem. Diesel jest dobry do ciagania lodek oraz ludzi co robia rocznie duzo kilometrow ? Owszem bylem zadowolony ze SBD i nie wiem czy zrobilem slusznie. Teraz czas na benzyne a za 5 lat sie zobaczy Edytowane 21 Grudnia 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 - Czesc czym jezdzisz? - Subaru ! - lol niezle , kojarze, impreza, rajdy, MOC. Pewnie kola urywa. Jaki silnik? - 1.6 -?!??!!!?. Seb 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 - Czesc czym jezdzisz? - Subaru ! - lol niezle , kojarze, impreza, rajdy, MOC. Pewnie kola urywa. Jaki silnik? - 1.6 -?!??!!!?. Seb Bzdura, Subaru od dawna produkuje silniki NA 1.5 1.6 czy 2.0 które nie grzeszą osiągami zresztą tak samo jak 2.5 NA Zdecydowana większość Subaru to takie właśnie modele. tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) - Czesc czym jezdzisz? - Subaru ! - lol niezle , kojarze, impreza, rajdy, MOC. Pewnie kola urywa. Jaki silnik? - 1.6 -?!??!!!?. Seb Miałem dokładnie taką rozmowę z kolegą... Subaru, aaa to bardzo silne auta.. Jaki silnik Z tym, że ja wybrałęm wolnego ssaka ze skromnym stadkiem kucyków z własnej nieprzymuszonej woli. Jedyny plus jaki widzę, to że mając Levorga nie spotkasz na Forum ani na drodze silniejszej wersjii Edytowane 21 Grudnia 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się