Karas Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) No bo te z GT są takie jak w XV nie sa dzis siedzialem i porownywalem. Te z XV maja inne-slabsze trzymanie boczne. Dzis bylem ogladac to cudo w salonie, siedzialem , macalem itp. Auto robi mega wrazenie, co prawda kokpit wyglada jak w xv czy w forku ale widac ze materialy wykonczeniowe sa lepszej jakosci , kierownica jest mega spodziewalem sie wiekszego bagaznika ale nie jest zle, przeswit moglby byc z 3 cm wyzszy ale obecny spokojnie do miasta wystarczy a napewno jest wyzszy niz nowy civic. Siedzi sie tak samo gleboko jak w XV a nie na kozle jak w forku. W ruchu auto robi naprawde dobre wrazenie ludzie na ulicy ogladaja sie. Nic tylko kupowac... Edytowane 4 Października 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Jesteś pewien, że to była wersja GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Przejechałem się dzisiaj Levorgiem, najbogatszą wersją. Potwierdzam wcześniejsze posty o dobrym wykonaniu auta, wyciszenie przy 140 też jest ok, przy 160 (licznikowe) jest już dość głośno. Jeździ się wygodnie a komfort jazdy poprawia skrzynia. Na pewno przypadnie do gustu osobom jeżdżący płynnie. Ogólnie samochód sprawia bardzo dobre wrażenie. Wykonaniem i wykończeniem może konkurować np. z Mazdą 6 czy Mondeo (tylko do tego mam porównanie). Nie miałem okazji (poza jednym zakrętem) sprawdzić zawieszenia - wyszło ok, tak jak w moim H6 tylko, że Levorg zapalił jakąś zieloną lampkę w trakcie (trakcja? ATV?) Jest jednak ale Niestety (lub stety) zaznałem przyjemności użytkowania H6 i silnik Levorga choć ciągnie z dołu i równo to jednak jest za słaby (jak dla mnie). Pod lekkie wzniesienie miałem problem z wyprzedzeniem pełnoletniego Toledo TDI . Przyspieszenie od 140 do 160 też zajmuje trochę czasu. Oczywiście nie jestem obiektywny z powodu mojego punktu odniesienia, no ale piszę jak jest Podsumowując, fajny samochód który ma szansę dobrze się sprzedawać (moje uwagi o dynamice osobom jeżdżącym samochodami do ok 150 KM mogą wydać się dziwne), dobra cena. Niestety chyba nie dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat2807 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Przejechałem się dzisiaj Levorgiem, najbogatszą wersją. Potwierdzam wcześniejsze posty o dobrym wykonaniu auta, wyciszenie przy 140 też jest ok, przy 160 (licznikowe) jest już dość głośno. Jeździ się wygodnie a komfort jazdy poprawia skrzynia. Na pewno przypadnie do gustu osobom jeżdżący płynnie. Ogólnie samochód sprawia bardzo dobre wrażenie. Wykonaniem i wykończeniem może konkurować np. z Mazdą 6 czy Mondeo (tylko do tego mam porównanie). Nie miałem okazji (poza jednym zakrętem) sprawdzić zawieszenia - wyszło ok, tak jak w moim H6 tylko, że Levorg zapalił jakąś zieloną lampkę w trakcie (trakcja? ATV?) Jest jednak ale Niestety (lub stety) zaznałem przyjemności użytkowania H6 i silnik Levorga choć ciągnie z dołu i równo to jednak jest za słaby (jak dla mnie). Pod lekkie wzniesienie miałem problem z wyprzedzeniem pełnoletniego Toledo TDI . Przyspieszenie od 140 do 160 też zajmuje trochę czasu. Oczywiście nie jestem obiektywny z powodu mojego punktu odniesienia, no ale piszę jak jest Podsumowując, fajny samochód który ma szansę dobrze się sprzedawać (moje uwagi o dynamice osobom jeżdżącym samochodami do ok 150 KM mogą wydać się dziwne), dobra cena. Niestety chyba nie dla mnie Czy skórzane fotele w wersji GT-S są wentylowane czy te dziurki to tylko taki bajer? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 To raczej tylko perforacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Nie pytałem, ale raczej tylko perforacja. Wbrew pozorom w upalne dni takie fotele dają radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Nie pytałem, ale raczej tylko perforacja. Wbrew pozorom w upalne dni takie fotele dają radę Nie,nie dają; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Jeździłem Obk 15 ( 35 C ) w upalne dni i niestety koszula mokra na plecach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Jeździłem Obk 15 ( 35 C ) w upalne dni i niestety koszula mokra na plecach Dokładnie tak.W dodatku ciemny kolor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Jeździłem Obk 15 ( 35 C ) w upalne dni i niestety koszula mokra na plecachDokładnie tak.W dodatku ciemny kolor. E tam, u mnie wszystko ok w upalne dni Co prawda przegrywam w głosach 2:1, ale trudno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Jeździłem Obk 15 ( 35 C ) w upalne dni i niestety koszula mokra na plecachDokładnie tak.W dodatku ciemny kolor. E tam, u mnie wszystko ok w upalne dni Co prawda przegrywam w głosach 2:1, ale trudno co prawda nie Subaru a Ford Focus ze skórą na która dałem się namówić w chwili słabości podzielam opinie, pomimo perforacji w upalne dni mokro osobiście byłem jestem i będę fanem tkaniny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) E tam, u mnie wszystko ok w upalne dni Co prawda przegrywam w głosach 2:1, ale trudno 2:2 u nie w legacy są tak samo perforowane - dają radę - jak na skórę poza tym przy małych dzieciach gładka skóra jest bezkonkurencyjna w utrzymaniu czystości Edytowane 4 Października 2015 przez piotrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Też mam przecież legacy i też skórę; ) Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 ale być może inną wrażliwość placów na upały /żart/ mój legacy 2008 ale to chyba nie ma znaczenia. skóra ma swoje zalety i wady, jasna subarowa nie jest specjalnie praktyczna z dzieciakami; Innej niż gladka nie mówiąc o innych kolorach nie ma niestety. wentylacji foteli również, niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat2807 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 ale być może inną wrażliwość placów na upały /żart/ mój legacy 2008 ale to chyba nie ma znaczenia. skóra ma swoje zalety i wady, jasna subarowa nie jest specjalnie praktyczna z dzieciakami; Innej niż gladka nie mówiąc o innych kolorach nie ma niestety. wentylacji foteli również, niestety Ja ma dziś skórę bez perforacji i wentylacji i w lecie koszula mokra. Ale i tak plusy skóry przewyższają każdą tkaninę. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Lubię skórę,zapach nadaje klasy wnętrzu,łatwo czyścić.Jednak w lecie,kiedy samochód stoi parę godzin nie sposób jest usiąść od razu.Wielogodzinna jazda wtedy to mokra koszula.W zimie bez podgrzania foteli nie wyobrażam sobie. Następny samochód chyba bez skóry...chociaż.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Miałem dziś okazję pojeździć Levorgiem. W sumie zrobiłem trochę ponad 60 km po różnych drogach, łącznie z ekspresówką. Auto na pewno ładne, wygodne i w większości przypadków ciche. Przy szybkiej jeździe słychać dosyć mocno szum powietrza. Silnik bardzo cichy i jego nie słychać. Myślę, że optymalne dla tego zestawu są prędkości podmiejskie, bez sprecjalnego gonienia po autostradzie. Spalanie z tej jazdy 9,2 litra - auto miało dopiero 270 km, więc myślę że OK. W środku bez zarzutu, z tyłu trochę ciasnawo w porównaniu do XV, Forka lub OBK. Na codzień poruszam się OBK SBD i Forkiem 2.0 i chyba nie zamieniłbym za żadne. Nie ma takiej uniwersalności jak Forek, a OBK to trochę inna półka przestrzeni. Krótko mówiąc jest to taki "wykastrowany" WRX kombi, w sensie mocy nie ma z WRX, a reszta jak najbardziej na plus. Wspominałem wcześniej o progach i moje przypuszczania się sprawdziły. W pierwszym momencie są za szerokie i się o nie ociera przy wsiadaniu. Pewnie po dłuższej znajomości będzie ok. Auto na pewno warte swojej ceny, dużo oferuje, ale od razu trzeba zaznaczyć, że nie jest to auto sportowe...wbrew wyglądowi, który to sugeruje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 W środku bez zarzutu, z tyłu trochę ciasnawo w porównaniu do XV ciasnawo w porównaniu do XV ? teoretycznie miejsca powinno być tyle samo, chyba że fotele które są w wersji GT-S zajmują więcej miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Humensky Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Nie mialem jeszcze okazji, zeby pojezdzic. Czy ktos moze z Was "testowal" audio? Z dostepnych informacji wynika, ze jest standardowe i nie ma opcji upgradu. Czy jest lepsze niz w XV lub Forku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Dziś testowałem Levorga , w najbogatszej wersji . Nie zostałem zaskoczony - wszystko tak jak się spodziewałem. Dla laika nie zainteresowanego sportami samochodowymi jak ja , w zupełności wystarczy. Jestem tylko ciekawy jaka będzie trwałość tego silnika i w szczególności turbosprężarki . Bardzo fajna alternatywa dla kogoś , kto szuka mniejszego auta od Outbacka, a nie potrzebuje Forestera . Myślę o leasingu w przyszłym roku i byłoby to 2 Subaru (mam XV, z którego jestem bardzo zadowolony) . Poczekam na informacje z testów długodystansowych i ewentualne uwagi od użytkowników . Potwierdzam -średnie spalanie powyżej 11 l (po mieście dynamiczna jazda w trybie Sport). Wszystko zapewne zależy od dotarcia Brak dojazdówki to standard w Subaru. Bagażnik w sam raz . Miejsca z tyłu chyba tyle co w XV (może się mylę). Dla mnie temat otwarty . Cena 136.000 w najbogatszej wersji - nie najniższa ,ale ogólnie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Potwierdzam -średnie spalanie powyżej 11 l (po mieście dynamiczna jazda w trybie Sport). to nie jest jakaś specjalnie wysoka wartość Cena 136.000 w najbogatszej wersji - nie najniższa ,ale ogólnie ok. wiadomo każda niższa była by milsza dla portfela co by nie powiedzieć to Levorg cenowo wychodzi bardzo przyzwoicie - nowoczesny doładowany silniki benzynowy - automatyczna skrzynia - 4x4 - kombi - fabrycznie "lepsze" zawieszenie - "sportowe" fotele + całe wyposażenie jakie jest w pakiecie (czy ktoś lubi czy nie) to powiedzmy w ramach rodziny VW kompaktów kombi trzeba by było dodać do cennika patrząc na ceny FXT czy Levorg-a to Subaru nie jest drogą marką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 po dzisiejszej jeździe testowej z atutów dodam hamulce funkcja przewagi hamulca super. Auto hamuje i samo utrzymuje tor. Hamowanie ze 140 i ręce do góry i auto jedzie (i hamuje) prosto. Na szutrze z 90-100 i to samo. respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Audio w Levorgu nie testowałem - wyłączyłem zaraz po starcie . Za to dźwięk silnika zacny. Ręczny hamulec - elektryczny .Prześwit około 12 cm , jak dobrze usłyszałem . Miny kierowców mijanych na światłach - bezcenne . Ogólnie jak pojawi się ich więcej na ulicach , będzie co porównywać .CVT moim zdaniem dobrze współpracuje z tym silnikiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Za to dźwięk silnika zacny. No fakt, brzmi jak rzędówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Nie każdy silnik musi brzmieć jakby miał 300 km Dla mnie Levorg jest przyzwoicie wyciszony z lekkim zacięciem sportowym (dla laika ). W sumie ok. Fani sportu na (170 km/ 125 kw/250 Nm) -Levorga nawet nie spojrzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się