Skocz do zawartości

Roman Humensky

Nowy
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    Leon

Osiągnięcia Roman Humensky

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

5

Reputacja

  1. Znalazlem w sieci https://www.youtube.com/watch?v=MoWsWSKGd1Q
  2. W Australii obowiązuje ruch lewostronny jak w Japonii. Na ten rynek można wprowadzić wersję JDM. Ja mowie o oficjalnej wersji sprzedawanej w autoryzowanej sieci sprzedawcow marki Subaru a nie o tym, co mozna prywatnie importowac. To ze tam jest lewostronny ruch to zadna tajemnica W Europie (kontynentalnej) tez mozna jezdzic samochodem z kierownica po prawej stronie, jesli ktos chce i ma kase moze sprowadzac.
  3. W polowie 2016 roku ruszy sprzedaz Levorg-u w Australii. Bedzie tam dostepna tylko jedna wersja silnikowa, tak jak w Europie. Z ta roznica, ze to bedzie 2.0 DIT o mocy 201 KW i 350 NM momentu obrotowego. Czyli troche mniej, niz wersja japonska, ale to pewnie dlatego, ze zadowoli sie zwyklym E95 paliwem (japonska E100 - stad te 300 KM i 400 NM momentu obrotowego). http://www.subaru.com.au/new-levorg http://www.caradvice.com.au/391787/2016-subaru-levorg-gt-review/
  4. DSG zawsze przy wyjezdzie z zakretu lub skrzyzowania, kiedy sie zwolnilo ale nie zatrzymalo to zawsze wrzuca (po dlugim namysle) nizszy bieg niz wypada i po nacisnieciu gazu obroty leca do gory po to zeby dwie sekundy pozniej wrzucic tam trojke, ktora miala byc od poczatku. I mowia, ze to CVT wyje Zgadzam sie z Toba, CVT w Levorgu jest rewelacyjna.
  5. Przemek,ale DSG daje przynajmniej frajdę z jazdy i kop w plecy,CVT to melex niestety DSG i frajda z jazdy? Rzeczywscie szarpie, dlugo trwa zanim rzuci jakis bieg na skrzyzowaniach, jazda w korkach to mordenga itp. To ze szybko wrzuca biegi kiedy przyspieszasz od zero to setki to zadna sztuka.
  6. OK, to troche na powaznie: http://www.subaruofkeene.com/subaru-cvt-transmission.htm http://www.treehugger.com/cars/how-fuel-saving-cvt-transmission-work-videos.html
  7. stach1111, czy czasami Subaru nie uzywa CVT w celu obnizania spalania? Nawet oficjalne dane sredniego spalania w niektorych modelach wersje z CVT maja nizsze spalanie (wiem, ze tak jest w przypadku XV z silnikiem 2.0, MT ma srednie spalanie 6.9l a CVT 6.6l, o ile sie nie myle). Apropo CVT w Levorg-u, osobiscie bylem zachwycony i uwazam to za lepsza skrzynie niz moje DSG, ktora sie zazwyczaj wszyscy zachwycaja i czesto wyrazaja opinie, ze Subaru tez powinno w koncu zmienic na dwosprzeglowe skrzynie. Mam nadzieje, ze tak nie zrobia. CVT od Subaru moim zdaniem jest o wiele lepsze niz DSG).
  8. Troche z inej beczki (szmatkowej ) Wlasnie obejrzalem czesc techniczna i nie ma swiatelka w podsufitce (oswietlajacego przestrzen kolo konsoli srodkowej i pomiedzy siedzeniami. Outback ma jedna ladna, niebieska diode). Reszta ladnie podswietlona. No to teraz lece sie chowac
  9. Zatem wyglada to w nastepujacy sposob (warto zaznaczyc, ze Zachar nie dokonal zupelnie takich samych pomiarow w przypadku obu samochodow - chodzi glownie o przyspieszenie 80-120 km/h, z Outbackiem sa tylko dwa pomiary, jeden w Intelligent mode, drugi w Sport mode. W Levorgu zatem podaje trzy wartosci dla takiego przyspieszenia, na 4, 5 i 6 biegu i dodatkowo na "jakimkolwiek"): Levorg: 60-100 km/h (4 bieg) - 7.6s 80-120 km/h (CVT) - 6.0s Outback: 60-100 km/h (4 bieg) - 10.0s 80-120 km/h (I mode) - 7.0s 80-120 km/h (S mode) - 6.8s Uwzgledniajac dodatkowe kilogramy i wiekszy opor powietrza w przypadku Outbacka, wcale nie jest taki gorszy. Jedyne 60-100 jest spora roznica, ale reszta?
  10. Niestety, normy emisji spalin zmuszaja producentow do downsizingu, a to ze w realnym zyciu wiecej pala to niestety prawda... Smiesznie bedzie, jak wejdzie nowy cykl pomiaru spalin WLTP, ktory jest bardziej realistyczny i wedlug ktorego duze wolnossace silniki czesto sa bardziej oszczedne od turbowiertarek Dokladnie, masz w zupelnosci racje. Wlasnie sie troche ludze, ze od wprowadzenia WLTP bedzie wielki comeback wolnosacych jednostek Tez sie ludze, ze wtedy sie moze jednak pokaze w Europie Levorg 2.0 DIT
  11. Na niemieckiej stronie spritmonitor jest juz jeden uzytkownik, link ponizej. W tej chwili jego spalanie jest 8.94 l/100km. Ciekawe bedzie obserwowac spalanie po przejechaniu 10 tysiecy kilometrow i wiecej. http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/725948.html Dzieki przemekka za twoje dane na temat spalania, gratulacje wyboru samochodu. Porownalem jeszcze z filmikow Zachara na temat spalania: Levorg: Przy 90 - 6.2 Przy 140 - 11.2 Miasto spokojnie - 7.4 Miasto dynamicznie - 13.2 Outback: Przy 90 - 4.9 Przy 140 -10.0 Miasto spokojnie - 9.3 Miasto dynamicznie - 12.7 Z tego wynika, ze Levorg pali mniej tylko w miescie przy spokojnej jezdzie a Outback w trasie i w miescie przy dynamiczej jezdzie. To bardzo ciekawe, bo Outback ma o jakies 100 kg wiecej, jest podwyzszony no i silnik o duzej pojemnosci bez turbo ladowarki. 1.6 DIT ma zastapic ten wlasnie silnik wedlug Subaru, czy to wlasciwa droga?
  12. Nie mialem jeszcze okazji, zeby pojezdzic. Czy ktos moze z Was "testowal" audio? Z dostepnych informacji wynika, ze jest standardowe i nie ma opcji upgradu. Czy jest lepsze niz w XV lub Forku?
  13. To z wiarygodnych źródeł wiadomo? Drzwi robią wrażenie przyzwoicie (jak na subaru) wygłuszonych. Dodatkowo: tylne mają bardzo seksowne przetłoczenie na nadkolu... Wczoraj pokazal sie test w welt.de, gdzie zaznaczaja dobre wyciszenie w srodku. Rowniez mowa o tym, ze caly samochod ma bardziej komfortowy set-up niz sportowy, czego moze sugerowac wyglad samochodu. http://www.welt.de/motor/news/article146693625/Fahrbericht-Subaru-Levorg.html Duński. Przepraszam Leon, masz racje, dunski
  14. Pierwszy krotki test na YouTube jaki znalazlem (europejskiej wersji). Niestety szwedzki to nie moja specjalnosc https://www.youtube.com/watch?v=9R3gWwQxslo
  15. Ale cos im sie pomylilo, bo sprowadzili z kierownica nie po tej stronie co nalezy, chyba, ze Ty na emgigracji gdzies na wyspach Nic sie nie martw, wszystko w porzadku tutaj jezdza po lewej stronie Eee, a to u nas w Polszy czy gdzieś na zgniłym zachodzie? A tak przy okazji, to się nadaje do wątku o subarowych zboczeniach - szwędanie się po parkingach dealerów w poszukiwaniu subarek A żeby nie było zupełnego offtopu to muszę przyznać, że ten kolor "na żywo"(chociaż tylko na zdjęciach) wygląda świetnie Kolor na zywo duzo ladniej sie przezentuje niz na stronach konfiguratora, musze powiedziec. Chociaz to takie moje subjektywne. Co do twego "offtopu" nie bede reagowal. Piękny kolor,The best,gratulacje Kolor rzeczywiscie bardzo ladny. Dzieki, na razie jeszcze nie kupuje ale napewno ten kolor bylby jeden z faworytow.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...