Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

O masowych awariach układu wtryskowego nie słyszałem. O masowych awariach dwumasy też. Sprzęgła palili sami kierowcy (zresztą moje wytrzymało 100000km).

Co do masowych awarii wału to podobno są to plotki. ;)

Edytowane przez przemekka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mogą być masowe awarie w samochodach które w Polsce są niszowe :facepalm:

Po raz sekstyliardowy i w kolejnym wątku należy zaznaczyć,że problemy dotyczyły modeli z 2008-09 i to głównie tych użytkowników,którzy nie bardzo wiedzą jak obchodzić się ze sprzęgłem w ogóle.

 

 

A może by tak o Levorgu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu, 1.6DIT pewnie będzie modyfikowalne. Wywali się te wszystkie ekośmieci, uwolni wydech, zrobi remap i będzie 200+kucy i +/-280Nm. To już dużo lepiej niż 2.5 NA :)

MBC, EBC czy jednak solidna mapka? :P

 

A poważnie, z autami wyposażonymi w turbo nie ma większych problemów, więc bardzo możliwe, że masz 100% rację ;)

 

Swoją drogą ciekawe jak będzie brzmiało takie uwolnione 1.6T...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu, 1.6DIT pewnie będzie modyfikowalne. Wywali się te wszystkie ekośmieci, uwolni wydech, zrobi remap i będzie 200+kucy i +/-280Nm. To już dużo lepiej niż 2.5 NA :)

 

ciekawe kto się odważy na taki zabieg z silnikiem o nowej konstrukcji :)

Tunerzy muszą z czegoś żyć ;) W US np. taki Crawford już rzeźbi turbo na silnikach BRZ, więc z 1.6DIT i 2.0DIT, pewnie też powalczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jak rozumiem taka sama skrzynia CVT jest w 2.0DIT JDM, który ma 300KM, albo 2.0 EU z 240KM, to czemu miałby być problem z 1.6 nawet po podrasowaniu? To właśnie oprogramowanie powinno załatwić a skrzynia teoretycznie jako mechanizm powinna wytrzymać moc 300KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos tam czytale ze ta 2 DIT ma byc high torque a ta w 1,6 niekoniecznie. Byloby to czystym marnotrawstwem wstawic skrzynie od 2DIT do 1,6 DIT.

No ale moze FHI ma za duzo kasy. Przy tych aptekowych cenach calkiem mozliwe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że jednak finalnie trafi na nasz rynek. :)

Skubany - ładny ... :)

A tak BTW - MMcars troche aut sprzedało w ostatnim czasie - śledziłem ich ofertę przed zakupem. Wszystkie XT poszły jak bułeczki.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MM Cars jest dealerem wielomarkowym. Łatwo więc, jak przyjdzie klient, przekonać go, że może zamiast Grand Vitary, Freelandera czy innych aut, które dealer ma w ofercie - kupić Forestera.Fajny dealer jak ktoś ma dylemat co kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...