Skocz do zawartości

Co wybrać 2.5 wrx czy 2.0 sti


Marcin B.

Rekomendowane odpowiedzi

Pozostaje jedno pytanie: Jeździłeś WRX 2,5 MY'06?

 

Jam jeździł, ale mojego zdania dinusie nie biora pod uwagę. IMO ten 2,5 WRX jest potencjalnie wściekły i całkiem fajowy do przeimeszczania sie po naszych "drogach". Ponadto im gorsza droga tym bardziej miękkie autko, szybciej jedzie i nie pęka (pod warunkiem posiadanie wkładki mięsnej z amputowaną wyobraźnią) ...

 

Ty uważaj, bo dołączysz do tetryków.

 

Mam takie wrażenie, że o autach warto się wypowiadać, jak się nimi jeździło. Najlepiej ze 100-200 tysięcy. Mówię o normalnych samochodach do jeżdżenia na codzień. Podstawowwy błąd który widzę w wypowiedziach kolegów to:

- ocenianie auta "bo nie lubię marki"

- "nie jeździłem, ale wiem bo przejechałem się"

- "nie jeździłem, ale czytałem specyfikację"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 256
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Marcin B., na forum są użytkownicy STi 2.0 więc może dadzą się namówić na codrive'a.

 

 

 

Jestem z Lublina ale mogę gdzieś niedaleko podskoczyć ,zależy mi głównie na wolnej przejażce na jakiejś wyboistej drodze czyli gdziekolwiek .A jak wygląda różnica w spalaniu i wyposażeniu seryjnym ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wyposażenie to STi 05 ma znacznie lepsze (glębsze) fotele, które są wykończone alcantarą. W WRXie 06 tego brak, natomiast są ksenony i boczne poduszki powietrzne. Nic innego mi nie przychodzi do glowy-reszta to chyba to samo.

 

EDIT: ewentualnie w STi 05 możesz mieć DCCD

 

kolejny EDIT :wink: Do miasta polecam bardziej WRX 2.5 który jest elastyczniejszy niż STi 2.0 i pewnie mniej pali. Zawias WRXa też lepszy jeśli chodzi o jazdę w mieście.

 

W STi są o niebo lepsze hamulce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wyposażenie to STi 05 ma znacznie lepsze (glębsze) fotele, które są wykończone alcantarą. W WRXie 06 tego brak, natomiast są ksenony i boczne poduszki powietrzne. Nic innego mi nie przychodzi do glowy-reszta to chyba to samo.

 

EDIT: ewentualnie w STi 05 możesz mieć DCCD

 

 

Plus w STi przednia szpera i mocniejsza tylna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyglądają statystyki awaryjności subaru a evo które mniej się psuje.?

 

Marcin B, musisz się określić wrx czy sti, bo z evo można porownywać tylko sti , a wrx to zupełnie inne przeznaczenie krótko mówiąć inna liga(w porównaniu do sti -amatorska) :wink:

 

a jeśli chodzi o awaryjność sti kontra evo to będzie to trudne do ustalenia ja pomimo posiadania i sti i evo nie potrafię wprost odpowiedzieć ponieważ wszystkie miałem trochę dłubnięte

STi pakiet PPP, GT-260 km, Evo 6 -400 km, Evo 7 -360 km,

 

najwięcej problemów miałem z evo 6 ponieważ była zkatowana jak ją nabyłem i więcej stała w naprawie jak jeździła.

Najmiej z obecną 7 , praktycznie bezawaryjna, ale to jest moje trzecie auto i jeżdżę nią bardzo mało ok 2500 km rocznie, traktuję ją bardziej jako autko kolekcjonerskie bo evo 7 w Polsce nie kupisz.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdziles 2.5 WRX po niemieckich autostradach czy tak podejrzewasz? Bo jesli to pierwsze, to te wiekszosc srednio szybkich osiek musialy byc Merce AMG i Porschawki, a jesli to drugie to zle podejrzewasz

 

wypaliłeś coś TJ :mrgreen:

chcesz mi powiedzieć że seryjny wrx to szybki samochód z którym wygrywają tylko merce amg i prosiaki :shock:

ja rozumiem miłość do subaru , ale zdrowy rozsądek trzeba zachować :wink:

 

Uwielbiam jak ktos interpretuje czyjas wypowiedz na swoja korzysc ;) Zwroc uwage, co napisales: wiekszosc srednio szybkich osiek odjedzie WRXowi na autostradzie. I to jest bzdura, bo ten nowy silnik przy wysokich predkosciach zdecydowanie lepiej jedzie niz 2.0T (zrobilem nim jakies 1300km po niemieckich autostradach). Zreszta jakbys napisal "wiekszosc szybkich osiek" zamiast "wiekszosc srednio szybkich osiek" to bym sie nie czepial, bo to w sumie prawda. :roll:

 

A zreszta, na polskich drogach i tak nie ma to znaczenia ;)

 

 

Jak wyglądają statystyki awaryjności subaru a evo które mniej się psuje.?

 

Subaraki sa zawsze w czolowce jesli chodzi o niezawodnosc. Choc EVO generalnie sie tez nie psuje... (chyba)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiekszosc srednio szybkich osiek

 

masz rację , powinno być " większość szybkich osiek" zwłaszcza tych nowoczesnych diesli, kiedyś mi się przykleił do tyłka merc 320 Cdi w c -klasie sedan, i po trasie musiałem nieźle cisnąć żeby go zostawić, wrx-a by pozamiatał a i seryjne sti lub evo miałyby problem go zgubić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tj, wez pod uwage straty na napedzie oraz klocowatosc takiego spec b.

wazace niewiele ponad tone, autko klasy gti (czyli jakies 150+ps) moze namieszac.

a takie 3 litrowe turbo smierdziele to na autosrtadzie tylko przelatuja. palac 8 litrow :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie problemem z evo i sti czy innymi 4x4 są straty ze względu na napęd, i trza mieć naprawdę moce atuto że po trasie odjechać takiemu klepakowi w lekiej budzie który wystarczy ma 170-180 km i pozamiata wrx -a seryjnego.( po suchym oczywiście)

ale ani evo ani sti to nie są ścigacze torowi raczej auta szybkie po zakrętach , szutrach , śniegach i dziurawych nawierzchniach tam już rządzą i basta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomeq znaczy sie WRX zostaje krolem bo i na tor sie nadaje :lol:

no i WRX 2,5 na luzingu objedzie kazdego pedalsiego misia :mrgreen:

no i wnetrze misia to jakas powornie stara makabra z lat siedemdziesiatych/wstyd

tak wiec kolego ktory pyta: BYLE NIE MISIO :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomeq znaczy sie WRX zostaje krolem bo i na tor sie nadaje

 

jedynie jako saffety car chyba i to w wyścigu garbusów bo inne by go poganiały :wink:

 

zapewne masz rację ,jak to będzie misio 1,3 zagazowany :mrgreen:

 

no i wnetrze misia to jakas powornie stara makabra z lat siedemdziesiatych/wstyd

no cóż trudno się nie zgodzić :D

tak wiec kolego ktory pyta: BYLE NIE MISIO

kolega nie pyta o misia ( bo to wyższy stopień wtajemiczenia :wink: ) tylko zastanawia się nad wrx czy sti.

 

Marcin B - jak chcesz udawać szybki samochód, ale mieć większy komfort jazdy bierz wrx( aha, konieczne płetwa od sti bo inaczej Ci nie uwierzą, :mrgreen: )

a jak chcesz mieć szybki i wyglądający na szybki samochód ale musisz zgodzić się na pewne kompromisy odnośnie komfortu , bierz sti..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie problemem z evo i sti czy innymi 4x4 są straty ze względu na napęd, i trza mieć naprawdę moce atuto że po trasie odjechać takiemu klepakowi w lekiej budzie który wystarczy ma 170-180 km i pozamiata wrx -a seryjnego.( po suchym oczywiście)

ale ani evo ani sti to nie są ścigacze torowi raczej auta szybkie po zakrętach , szutrach , śniegach i dziurawych nawierzchniach tam już rządzą i basta.

 

 

To by znaczyło że na trasie z wrx 2.5 będą mnie dupcyć jakieś 2.0 T itp.I co to znaczy dziurawych nawierzchniach tam już rządzą i basta.???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by znaczyło że na trasie z wrx 2.5 będą mnie dupcyć jakieś 2.0 T itp.I co to znaczy

 

no niestety , ale tak :evil: pozostaje dłubnięcie i masz spokój z nimi :wink:

co to znaczy dziurawych nawierzchniach tam już rządzą i basta.???????

 

chodziło mi o sti i evo 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by znaczyło że na trasie z wrx 2.5 będą mnie dupcyć jakieś 2.0 T itp.I co to znaczy dziurawych nawierzchniach tam już rządzą i basta.???????

 

czlowieku, WRXem 2.5 bedziesz robil 98% mobilkow na trasie z palcem w dupie. Jak bedziesz chcial sie wyzyc, to kup sobie jakies starsze biturbo, podrasuj i na tor jedz, a nie na trase, gdzie mozesz zrobic krzywde nie tylko sobie. pomysl sam - ile na naszych drogach pojedziesz, nie powodujac zagrozenia? 160? a do 160 wystarczajaco szybko przyspiesza nawet moj stary wolnossak 2.2, co dopiero WRX.

 

na Twoim miejscu nie zastanawialbym sie i bral WRXa, tym bardziej, ze najwidoczniej szukasz kompromisu pomiedzy potworem a autem miejskim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin B., ostrzegam przed ostrzeżeniem. ;-)

 

potworem a autem miejskim

 

Opotworach nigdzie w tym wątku nie było mowy.

 

 

STI to normalny samochód którym można jeździć po bułki i z rowerami na dachu. Tylko jest trochę szybszy niż inne normalne samochody i trochę droższy w utrzymaniu.

 

 

Niestety inicjatorowi wątku nie da się odpowiedzieć na jego pytanie bez wejścia w jego głowę. Dla mnie STI jest po prostu dużo lepszym samochodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...