Jump to content

Co wybrać 2.5 wrx czy 2.0 sti


Marcin B.
 Share

Recommended Posts

Cześć mam pytanie do wszystkich znających się na rzeczy .Mam dylemat bo nie wiem który model subarki kupić sti 2.0 czy 2.5 wrx model 2005r. wiem że różnica jest w mocy ok.30kilku kubików .Ale jaka jest różnica w zawieszeniu komforcie seryjnym wyposażeniu. Przyznam się subaru jeszcze nie jeździłem i nie mam zielonego pojęcia jak twarde jest to auto ale będę go używać na co dzień do poruszania się po mieście ewentualnie czasami jakieś traski kilkusetkilometrowe no i oczywiście jak się podszkolę to czasami na jakimś torze bym pośmigał. Zastanawiam się też nad evo ale subaru to JE TO.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bier WRX'a bardziej komfortowy, STI znacznie twardszy, choc dla niektorych i tak to kanapa (oczko do Azraela). A tak na serio pojezdzisz WRX i zobaczysz, pewnie po jakims czasie bedzie ci malo i wtedy sobie zmienisz na STI, a moze WRX bedzie dla Ciebie w sam raz, a moze bedzie i tak za bardzo hardcore :)

Link to comment
Share on other sites

Wiem, ze off topivc, ale mnie ten onanizm natchnal: dlaczego na stronie multimedia nie ma od dawna nowych modeli? Dlaczego trzeba szukac po niemieckich francuskich stronach zdjec nowego modelu?

Czyzby postanowiwono zaniechac obslugi tej strony?

Uk

  • ony

Link to comment
Share on other sites

Marcin B., bież WRX.

Już byli tu tacy, co kupili STI i zaczynali lamentować że twarde, że ma laga itp. Słowem jeżeli nie jesteś zdecydowany, że chcesz mieć agresywny sportowy samochód (gdzie na przykład twardość zawieszenia jest zaletą, a nie o zgrozo wadą), to WRX będzie bardzo dobrym wyborem.

Link to comment
Share on other sites

 

Nie kupuj EVO, bo tym jeżdzą tylko niedojrzali emocjonalnie onaniści. :mrgreen:

 

Hmm... Chyba Cie kiedyś poszukam i zaprosze na jednego lub dwa, a potem przekonamy się czy lepsza jest siła argumentu, czy argument siły :wink: :mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Bier WRX'a bardziej komfortowy, STI znacznie twardszy, choc dla niektorych i tak to kanapa (oczko do Azraela). A tak na serio pojezdzisz WRX i zobaczysz, pewnie po jakims czasie bedzie ci malo i wtedy sobie zmienisz na STI, a moze WRX bedzie dla Ciebie w sam raz, a moze bedzie i tak za bardzo hardcore

 

a jak sti bedzie ci nie starczało , to pozostaje Ci jedyny prawdziwy samochód po ciemnej stronie mocy :DEVO

 

Jeżeli dużo jeździsz, to bierz WRXa, jeżeli nie, a na dodatek jesteś skrzywiony na punkcie pojemności 2.0 to pozostaje STI.

 

Nie kupuj WRX jak już to bierz sti, wiesz z wrx to tak jak w tej reklamie to prawie, szybki samochód , a jak wiesz robi różnicę :mrgreen:

a tak poważnie do 120-140 jeszcze ujdzie w tłumie (wrx oczywiście) a póżniej większość średnio szybkich osiek mówi ci pa, pa, ogólnie puchnie strasznie

 

Nie kupuj EVO, bo tym jeżdzą tylko niedojrzali emocjonalnie onaniści.

 

ale za to jacy szybcy :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

a tak poważnie do 120-140 jeszcze ujdzie w tłumie (wrx oczywiście) a póżniej większość średnio szybkich osiek mówi ci pa, pa, ogólnie puchnie strasznie

 

:shock: jezdziles 2.5 WRX po niemieckich autostradach czy tak podejrzewasz? Bo jesli to pierwsze, to te wiekszosc srednio szybkich osiek musialy byc Merce AMG i Porschawki, a jesli to drugie to zle podejrzewasz :roll:

Link to comment
Share on other sites

jezdziles 2.5 WRX po niemieckich autostradach czy tak podejrzewasz? Bo jesli to pierwsze, to te wiekszosc srednio szybkich osiek musialy byc Merce AMG i Porschawki, a jesli to drugie to zle podejrzewasz

 

wypaliłeś coś TJ :mrgreen:

chcesz mi powiedzieć że seryjny wrx to szybki samochód z którym wygrywają tylko merce amg i prosiaki :shock:

ja rozumiem miłość do subaru , ale zdrowy rozsądek trzeba zachować :wink:

Link to comment
Share on other sites

Staryy weź se kup tak jak ja MIśka w "gazie"i do tego zakombinuj wściekłe GT. NIe dość , że na krętym torze to przereklamowanie evo 1-2-3-4-5-6-7-8-9 (czekam na evo krypto"0") zjesz to jeszcze na paliwie zaoszczędzisz :twisted:

 

 

P.S. Krótka przekładniea w EVO na codzień sucks, przekleństwo na naszych off- roadach. Zależy co sie z autem robi. Na codzień STI , na próby i nurburgringi obsmarowane pasztetem i kawiorem evo lepsiejsze.

 

Poza tym Evo jest bardziej Si bo geje tym jeżdżą. (Subaru też ale tylko 1 z nich sie tym afiszuje)

 

PZDR

Link to comment
Share on other sites

ale powazna dyskusja sie zrobila:) zauwazylem, ze na miska nie mozna juz powiedziec zlego slowa... :wink:

 

przecież misie to grzeczne stworzonka, co o nich złego można powidzieć :wink:

 

Pozostaje jedno pytanie: Jeździłeś WRX 2,5 MY'06?

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za pomoc ale może napiszecie coś o faktach chodzi mi o różnice w przyspieszeniu ,wyposażeniu seryjnym, maxymalnej prędkości ,może coś o spalaniu 2.0sti a 2.5 wrx .Co to znaczy że sti jest twardszy dużo twardszy? Używał go będę głównie do miasta i sporadycznie na trasy więc który sti czy wrx ?

Link to comment
Share on other sites

Pozostaje jedno pytanie: Jeździłeś WRX 2,5 MY'06?

 

Jam jeździł, ale mojego zdania dinusie nie biora pod uwagę. IMO ten 2,5 WRX jest potencjalnie wściekły i całkiem fajowy do przeimeszczania sie po naszych "drogach". Ponadto im gorsza droga tym bardziej miękkie autko, szybciej jedzie i nie pęka (pod warunkiem posiadanie wkładki mięsnej z amputowaną wyobraźnią) ...

Link to comment
Share on other sites

Marcin B., dla jednego STi jest twarde jak skała, dla innego miękkie jak wersalka babuni. Przejedź się jednym i drugim i sam będziesz wiedział co Ci bardziej odpowiada. Przecież nie będziesz kupował auta bez jazdy próbnej ?

Link to comment
Share on other sites

ale powazna dyskusja sie zrobila:) zauwazylem, ze na miska nie mozna juz powiedziec zlego slowa... :wink:

 

przecież misie to grzeczne stworzonka, co o nich złego można powidzieć :wink:

 

Pozostaje jedno pytanie: Jeździłeś WRX 2,5 MY'06?

 

nie miałem jeszcze przyjemności, ale jeżdziłem sti 2,5 MY 06 i mam pogląd jak musi jeżdzić wrx, który jest dużooo słabszy. :D

Link to comment
Share on other sites

Problem jest taki że sti 2.0 jest w niemczech a wrx w Polsce więc jednym się przejadę a sti nie .Dlatego szukam pomocy na forum .Do tej pory jeździłem raczej zwykłymi compaktami ale teraz chcę coś innego takiego gdzie serce bije szybciej.Ale będę go używał na codzień i nie chcę żałować że mam tylko prawie jak to ktoś napisał .Jaka jest różnica w osiągach ?????????????

Link to comment
Share on other sites

potencjalnie wściekły

 

masz rację, potencjalnie :wink:

 

im gorsza droga tym bardziej miękkie autko, szybciej jedzie i nie pęka

 

na to wychodzi iż powiniśmy kupować , miękie amerykany :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...