Skocz do zawartości

Co wybrać 2.5 wrx czy 2.0 sti


Marcin B.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 256
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No właśnie...

 

Nie wiem czy się ze mną zgodzicie, ale użyłem przykład Porsche 911 Turbo i GT2 (czy GT3) jako poniekąd analogie do WRX i WRX STi.

 

Przy Porsche "łatwo" stwierdzić, że model Turbo to bardziej do użytku na codzień, tak jak WRX. Natomiast WRX STi czy GT2 (GT3) to wspaniałe auta ale... chyba nie najlepsze do codziennej jazdy po zatłoczonym mieśce. Oczywiście każdy "wie" swoje i każdy z osobna wybiera ostatetcznie sam (przynajmniej powinien).

 

Więc chyba słusznie postąpi Marcin B. kupując WRX'a?

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie...

 

Nie wiem czy się ze mną zgodzicie, ale użyłem przykład Porsche 911 Turbo i GT2 (czy GT3) jako poniekąd analogie do WRX i WRX STi.

 

Przy Porsche "łatwo" stwierdzić, że model Turbo to bardziej do użytku na codzień, tak jak WRX. Natomiast WRX STi czy GT2 (GT3) to wspaniałe auta ale... chyba nie najlepsze do codziennej jazdy po zatłoczonym mieśce. Oczywiście każdy "wie" swoje i każdy z osobna wybiera ostatetcznie sam (przynajmniej powinien).

 

Więc chyba słusznie postąpi Marcin B. kupując WRX'a?

 

Pozdrawiam,

 

Tylko, że Turbo na prostej idzie lepiej od GT3 i na krętym daje radę. WRX 2.0 od 140 nie ma szans z niewinnym clio sportem. Zresztą na suchym i bardzo krętym, przy porównywalnych kierownikach nawet saxo vts jest w stanie złoić WRX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRX 2.0 od 140 nie ma szans z niewinnym clio sportem.

 

A jeździłeś jednym i drugim? Bo ja jakoś innego zdania jestem.

Na krętym to już prędzej, bo Sport będzie dużo zyskiwał dzięki bardzo dobrym hamulcom. Myślę, że w odpowiednich warunkach mogłoby wyjść porównywalnie. Ale tylko w sprzyjających dla Clio warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem i to w różnych warunkach. Dałbym za przykład moje 106,ale przy tym zawiasie,hamulcach,itd to sti można na krętym pogonić jak kierownik nie doświadczony. Bez obrazy oczywiście, wrx fajny, ale z Subaru wybrałbym tylko Evo :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem już okazję jeździć gt i WRX 01,ale ten samochód powalił mnie na kolana . Nie chodzi już nawet o przyśpieszenie, bo takiego się spodziewałem. Co mnie zabiło , to trzymanie na zakrętach , perfekcyjna trakcja . Jeśli w przyszłości powiedzie mi się finansowo , to na pewno nie będę się bawił w jakieś pseudosportowe autka (choćby nie wiem ile koni miały) tylko od razu zamówię STI...

 

Pozdrówka i zazdroszczę wszystkim posiadaczom STI

Maruś!!!Zgadnij kto to napisał? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek, ale nie mówimy tu o sportowym/wyczynowym zawiasie itp., tylko o samochodach seryjnych.

A jeżeli twierdzisz, że na przyśpieszaniu WRX ma zostać, to stąd moje wątpliwości, czy faktycznie kiedykolwiek któreś z tych aut prowadziłeś.

Sport to świetne, bardzo dobrze prowadzące się auto, ale nie popadajmy w przesadę.

A Evo to chyba trochę inna liga niż WRX, więc średnio udane porównanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe dla mnie jest dlaczego na superoesie w Kielcach, clio williams(program na 170 koni, nawet z seryjnym środkiem,itd.) walczy jak z równym z evo 6 tme( bardzo nie seryjne, a za kiera siedzi Adam Tuszynski). A seryjne STI były bardzo za nim. To było ostatniej jesieni...

 

A ten cytat o zajawce na STI... STI jest zajebistym samochodem, nie przeczę. A napisał to pewno koleś, który nigdy nie jeździł na czas i który lewą nogę ma tylko od wciskania sprzęgła. Jakby dopisał, że zawias jest za mięki, układ k. mógłby być lepszy,itd. to można by to wziąć za obiektywną opinię.

 

Jarmaj, kiedyś przy okazji możemy porównać co lepiej na krętym lata (mam tylko 131 koni, więc s1600 mocowo to nie jest).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten cytat o zajawce na STI... STI jest zajebistym samochodem, nie przeczę. A napisał to pewno koleś, który nigdy nie jeździł na czas i który lewą nogę ma tylko od wciskania sprzęgła. Jakby dopisał, że zawias jest za mięki, układ k. mógłby być lepszy,itd. to można by to wziąć za obiektywną opinię.

Tu http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... ight=#7122 zobaczysz kto to napisał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten cytat o zajawce na STI... STI jest zajebistym samochodem, nie przeczę. A napisał to pewno koleś, który nigdy nie jeździł na czas i który lewą nogę ma tylko od wciskania sprzęgła. Jakby dopisał, że zawias jest za mięki, układ k. mógłby być lepszy,itd. to można by to wziąć za obiektywną opinię.

Tu http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... ight=#7122 zobaczysz kto to napisał :)

 

 

ROOOOOOOOOTFL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten cytat o zajawce na STI... STI jest zajebistym samochodem, nie przeczę. A napisał to pewno koleś, który nigdy nie jeździł na czas i który lewą nogę ma tylko od wciskania sprzęgła. Jakby dopisał, że zawias jest za mięki, układ k. mógłby być lepszy,itd. to można by to wziąć za obiektywną opinię.

Tu http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... ight=#7122 zobaczysz kto to napisał :)

 

Nie, nie, nie!!!

Tak nie można! Trzeba uprzedzić najpierw trochę! :evil:

Za karę ALEX czyści mi popluty herbatą monitor! :twisted:

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe dla mnie jest dlaczego na superoesie w Kielcach, clio williams(program na 170 koni, nawet z seryjnym środkiem,itd.) walczy jak z równym z evo 6 tme( bardzo nie seryjne, a za kiera siedzi Adam Tuszynski). A seryjne STI były bardzo za nim. To było ostatniej jesieni... Jarmaj, kiedyś przy okazji możemy porównać co lepiej na krętym lata (mam tylko 131 koni, więc s1600 mocowo to nie jest).

 

No właśnie, super oes to w pewnej części kręcioł. I w takich warunkach mała i zwinna ośka faktycznie jest szybsza. To są między innymi warunki o których pisałem, że sprzyjają takim samochodom.

Ale mi chodziło o sprawność w normalnych warunkach, zwykłej krętej drogi, gdzie miejscami pojedzie się pod 200, a miejscami 30.

I taka ośka zyskiwać będzie na wolniejszych partiach i dohamowaniach, a WRX będzie odjeżdżał na szybszych.

 

Zresztą jak pisał Azrael, pamiętać trzeba jeszcze kto prowadzi. Nie wiedzę przeszkód, żeby lepszy kierownik objeżdżał dwa-trzy razy mocniejsze samochody. Sam samochód liczy się tylko w jakiś smętnych wyścigach spod świateł. :wink:

Co do sprawdzenia, jak tylko będzie okazja to bardzo chętnie! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z Subaru wybrałbym tylko Evo

 

lepiej nie można tego ująć :mrgreen::mrgreen:

 

Temu Panu - już podziękujemy z tego tematu... :mrgreen:

 

a ty owoc666 już się mścisz :mrgreen:

 

przecie jak będe w twoich rejonach to dam znać i wypijemy browara, po przejażdżce :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarmaj, co do superoesu może i się zgodzę. Ale zwróć uwagę, że 4wd ma ogromne straty przez napęd. Jak robiłem kompa w Krk, to była też moc na kołach i troszkę jej ubywa w fwd, a co dopiero w 4wd. Może wpadniesz kiedyś do Tych na tor Fiata, tam jest bardzo szybko, więc miarodajnie... W sumie teraz w niedzielę jest impreza, ale ja walczę z anginą i nie wiem czy będę. Jakoś po zimie kupuję Sporta i zanim go lekko zmienię(zawias, klatka,hamulce, troszkę silnik), to na serii możemy na żywo sprawdzić i rozwiać wszelkie wątpliwości.

 

Domestos666 Po pierwsze, to czytaj ze zrozumieniem. Ja nigdzie nie napisałem, że WRX to dno. Ale jakiś marzyciel szkrobnął, że w niemczech na autostradzie z 2.5 wrx dopiero merce amg mają szansę. To się nazywa nie mieć pojęcia...

A co do kupna samochodu. Kupić STI czy EVO nie jest aż takim problemem( używke z USA można za małe pieniądze wytargać. ALe drugą rzeczą jest utrzymać ten samochód. Bo sorry, ale na lans to se wole prosiaka 911(993) kupić, a takie STI jest do upalania i tyle. Nie ma nic bardziej godnego pożałowania niż właściciel EVO czy STI, który nie ma kasy na paliwo, czy opony i auto stoi, albo jeździ do sklepu po bułki i na tym się kończy.

Pozdro dla wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z Subaru wybrałbym tylko Evo

 

lepiej nie można tego ująć :mrgreen::mrgreen:

 

Temu Panu - już podziękujemy z tego tematu... :mrgreen:

 

a ty owoc666 już się mścisz :mrgreen:

 

przecie jak będe w twoich rejonach to dam znać i wypijemy browara, po przejażdżce :wink:

 

No, dobra. Niech będzie.

 

Ale co jest z Twoim wlotami na masce? Jakieś takie mało EVO-siódemkowe, raczej bardziej: wiejsko-tuningowe... :twisted:

 

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...