tomekg Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Ale co jest z Twoim wlotami na masce? Jakieś takie mało EVO-siódemkowe, raczej bardziej: wiejsko-tuningowe... na wsi mieszkam więc muszę się dostosować :wink: były pomalowane na czarno , ale ta farba od temp sie złuszczała i odchodziła więć zamiast malować co chwila, spolerowałem ja i już, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Jakoś po zimie kupuję Sporta i zanim go lekko zmienię(zawias, klatka,hamulce, troszkę silnik), to na serii możemy na żywo sprawdzić i rozwiać wszelkie wątpliwości. Ja jakieś 2,5 roku jeździłem Clio Sportem, potem jeszcze go miałem jak kupiłem Subaraka i porównywałem, więc wiem czym się szybciej jeździ. No i kwestia kierowcy, skoro był ten sam, raczej w grę nie wchodzi! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Myślę, że jakby tak amputować wyobraźnię - to Cinquecento 0.7 będzie najszybsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Panowie, nie chciałbym żebyście pomyśleli, że jestem jakiś fanem francuskich samochodów. W żadnym wypadku, 106 i 206 są ok, reszta Pugów mi się wogóle nie podoba. Z Renault Clio Sport fajnie jeździ, ale za ładne nie jest. Megane Sport to syf... Ale porównałem stosunek mocy do wagi WRXa i Clio Sporta. Mają dokładnie ten sam, ale straty na napędzie wrx ma większe. Więc nie widzę uzasadnienia, by wrx miał przyśpieszać z rolowanego lepiej, czy nawet tak samo. Peace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Ale FWD jest "troszkę" bardziej podsterowny, nie..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Więc nie widzę uzasadnienia, by wrx miał przyśpieszać z rolowanego lepiej, czy nawet tak samo. Peace A jednak tak się dzieje. Chyba że dwa egzemplarze Sporta z którymi miałem okazję porównywać (jeden miał wtedy 5 miesięcy, nówka z salonu) były popsute.... :roll: Ale FWD jest "troszkę" bardziej podsterowny, nie..? Na to akurat są metody! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Ale FWD jest "troszkę" bardziej podsterowny, nie..? Eee tam... Porządne, wściekłe fwd już przy ostrym hamowaniu jest tak nadsterowne, że wystarczy na 3 następne zakręty 8) A tak serio, to niby tak jest z tą podsterownością. Ale Civ Type R jest na suchym, równym torze szybszy niż WRX. A jednak tak się dzieje. Chyba że dwa egzemplarze Sporta z którymi miałem okazję porównywać (jeden miał wtedy 5 miesięcy, nówka z salonu) były popsute.... Ja nigdy bezpośrednio nie porównywałem, ale znajomy tak i wychodziło na korzyść sporta. A może Twoja wiśnia jakaś nieseryjna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Ty Marek, wez ty idz na inne forum, bo mnie denerwujesz. A jak sie sie wnerwie to jezuuu. Mam WRX - i prawda jest ze na wiekszych predkosciach na autobahnie bywaja klopoty. Ale AUDI A8 4.2 czy cos mi nie odchodzil. Ale za to jakies diesle tez sie niezle trzymaja. Zmieniam teraz na STI - bedziem obserwowac. Widze u Ciebie wyrazny brak obiektywizmu, bo jezdzisz Saxem. jak jezdzilem Saabem tez myslalem, ze jest szybszy niz wszystko. Polecam - dystans do tego co sie zaposiada aktualnie. Aha, zona miala SAXO RAZ. Wiekszego badziewia nigdy nie mielim. Lada lepsza byla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Ale CTR to klasa sama w sobie. I na pewno leje Sporta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Ale Civ Type R jest na suchym, równym torze szybszy niż WRX. Bez wątpienia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Panowie, nie chciałbym żebyście pomyśleli, że jestem jakiś fanem francuskich samochodów. W żadnym wypadku, 106 i 206 są ok, reszta Pugów mi się wogóle nie podoba. Z Renault Clio Sport fajnie jeździ, ale za ładne nie jest. Megane Sport to syf... Ale porównałem stosunek mocy do wagi WRXa i Clio Sporta. Mają dokładnie ten sam, ale straty na napędzie wrx ma większe. Więc nie widzę uzasadnienia, by wrx miał przyśpieszać z rolowanego lepiej, czy nawet tak samo. Peace Marek ale nie bierzesz wogole pod uwage momentu obrotowego ktory WRX ma o dobre 50% wyzszy niz Clio, juz nie wspominam o przebiegu krzywych momentu i mocy bo nie warotsciami max sie jezdzi, czy przelozeniach skrzyni biegow, jednym slowem kiepskie argumenty. Aha zeby nie bylo ze bronie WRXa, wcale tak nie jest bo rowniez uwazam ze osiagi ma co najwyzej srednie, ale za to na sliskim jaki fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Ty Marek, wez ty idz na inne forum, bo mnie denerwujesz. A jak sie sie wnerwie to jezuuu. Mam WRX - i prawda jest ze na wiekszych predkosciach na autobahnie bywaja klopoty. Ale AUDI A8 4.2 czy cos mi nie odchodzil. Ale za to jakies diesle tez sie niezle trzymaja. Zmieniam teraz na STI - bedziem obserwowac. Widze u Ciebie wyrazny brak obiektywizmu, bo jezdzisz Saxem. jak jezdzilem Saabem tez myslalem, ze jest szybszy niz wszystko. Polecam - dystans do tego co sie zaposiada aktualnie. Aha, zona miala SAXO RAZ. Wiekszego badziewia nigdy nie mielim. Lada lepsza byla. Po pierwsze to nie jeżdżę saxem ani na saxy... Do życia mam diesla, 106 tylko do upalania i jakoś mega fanem francuzów nie jestem. Akurat to za tanie pieniądze kupiłem i "troszkę "pozmieniałem" Brak obiektywizmu mam tylko w stosunku do evo. Jeżdżę sobie troszkę amatorsko na różnych sprintach(tam się skręca, nie 400m) i widzę co daje radę, a co nie. I taka prawda, że jak zobaczysz w lusterku type r czy sporta to nie bądż pewien,że Twoje 218 koni odjedzie. Saaby są zajebiście wolne na prostej i na krętym, więc nie ma o czym dysktować. Wyślij mi mailem prawny nakaz zmiany forum to pomyślę o przenosinach PS. Rozumiem, że żona nie miała vtsa 16v, tylko jakieś padło 1.1. To znaczy, że Cię serio kocha, bo za kupno tak syfiastego wozu powinna Cię opuścić. Też Cię pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 I taka prawda, że jak zobaczysz w lusterku type r czy sporta to nie bądż pewien,że Twoje 218 koni odjedzie. 225 jak już... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Zależy z którego roku. A te 7 koni różnicy strasznie czuć, kask z głowy zrywa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 PS. Rozumiem, że żona nie miała vtsa 16v, tylko jakieś padło 1.1. To znaczy, że Cię serio kocha, bo za kupno tak syfiastego wozu powinna Cię opuścić. Też Cię pozdrawiam Oczywiscie ze miala padlo. Bo i jak. Czlowiek biedny to padluje. Co robic. Wykszalec duza kase na Impreze to juz trzeba byc debilem, ale na VTS to trzeba zupelnie nie miec mozgu. Nie moge Ci wystawic oficjalnego nakazu opuszczenia forum. Musisz sie o to zwrocic do Azraela. Mysle, ze on bedzie Ci mogl w tym pomoc. VTS - ja sie na tym kompletnie nie znam, ale jak sie patrzy na jakies dane z katalogow, to jednakowoz taki VTS jest o wiele wolniejszy w kwestii przyspieszen. Prawda? A moze po prostu jak jezdzisz malenstwem, to ci sie wydaje, ze ono takie szybkie, bo w malych sie inaczej odbiera predkosc co nie? Aha, i tutaj chcialbym nadmienic - jestem mistrzem. Prostej. Saab na prostej byl nienajgorszy 250. Ale za to cudownie rzucal przodem oprzy przyspieszeniach , nie wspomne o starcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Hehe, to z tym brakiem mózgu mnie rozwaliło. Widzę, że wporzo koleś z Ciebie... Ale chwila, pojechałes vts i s16, no sorry, ale muszę Ci dojechać Mój obecny bzyk w serii miał według katalogu 8.7 s do 100. Zrobiłem tylko wydech, wsadziłem klatkę i przed grzebaniem w motorze łykałem astre 2.0 t 200 koni, leona 1.8 t 180 koni i jeszcze wiele wozów co w katalogu niby miały około 7.5 do 100. Może dobre paliwo w Rybniku leją czy coś... Nodobra to napiszę coś fajnego o WRX. Parę lat temu w Livigno śmigałem takim na kolcu na takim krótkim lodowo-śniegowym torze. Super, napradę super, tylko kolunio włoch, instruktor powtarzał: too fast( z zajebistym akcentem). Potem wsiadłem do Lanci Integrale i rzeczywiście WRXem łatwiej,fajniej i szybciej. PS. Ja jestem mistrzem trzech szutrowych zakrętów przed moim domem, jeśli chodzi o resztę, to do mistrzostwa mi jeszcze dużo brakuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Nodobra to napiszę coś fajnego o WRX. Parę lat temu w Livigno śmigałem takim na kolcu na takim krótkim lodowo-śniegowym torze. Super, napradę super, tylko kolunio włoch, instruktor powtarzał: too fast( z zajebistym akcentem). Potem wsiadłem do Lanci Integrale i rzeczywiście WRXem łatwiej,fajniej i szybciej. marek, to mi wytlumacz, jesli twoj ma 8.7 plus wydech, czyli cos mniej, to jak moze dowalic samochodowi, ktory ma 5.9. No chyba, ze po silnikowym grzebaniu sie zrobil 6.0.Nie zebym sie czepial, bo jestem wogole nieczepliwy i WITEK swiadkiem. Witek, gdzie jestes, czemu nic ostatnio nie piszesz!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Czuje sie jak na sr.pl forum kills road&street no dawac, kto jeszcze WRXy łyka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 marek, to mi wytlumacz, jesli twoj ma 8.7 plus wydech, czyli cos mniej, to jak moze dowalic samochodowi, ktory ma 5.9. Nie zebym sie czepial, bo jestem wogole nieczepliwy i WITEK swiadkiem. Witek, gdzie jestes, czemu nic ostatnio nie piszesz!!!! Ale ja nie napisałem,że na przyśpieszeniu moje 106 pójdzie równo z WRX(wspominałem clio sporta) Pamiętaj ,że 5.9 masz ze strzałem ze sprzęgła. Bez strzału to może być pod 7 s, a ja z moją krótką szkrzynką, małą wagą,itd mam bardzo niskie 7. A te 8.7 w katalogu w serii jak już napisałem to chyba jak moja babcia( z całym szacunkiem dla niej) biegi zmienia. Wogóle nie zamierzeniem było pisać, że na prostej s16/vts pójdzie jak WRX. Choć chętnie to kiedyś sprawdzę... Z mojej strony luz i tak 106 sprzedaję. Kupię trochę szybsze fwd, no chyba,że dostanę dofinansowanie z EU na utrzymanie EVO (ok,ok,STI też oże być), to wtedy biorę 4wd. Czuje sie jak na sr.pl forum kills road&street no dawac, kto jeszcze WRXy łyka tylko bez takich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Ale ja nie napisałem,że na przyśpieszeniu moje 106 pójdzie równo z WRX(wspominałem clio sporta) Pamiętaj ,że 5.9 masz ze strzałem ze sprzęgła. Bez strzału to może być pod 7 s, a ja z moją krótką szkrzynką, małą wagą,itd mam bardzo niskie 7. A te 8.7 w katalogu w serii jak już napisałem to chyba jak moja babcia( z całym szacunkiem dla niej) biegi zmienia. Wogóle nie zamierzeniem było pisać, że na prostej s16/vts pójdzie jak WRX. Choć chętnie to kiedyś sprawdzę... Z mojej strony luz i tak 106 sprzedaję. Kupię trochę szybsze fwd, no chyba,że dostanę dofinansowanie z EU na utrzymanie EVO (ok,ok,STI też oże być), to wtedy biorę 4wd. Widzę, że w przypadku Clio/106 bierzesz pod uwagę najbardziej optymistyczną wersję, a w przypadku WRXa - najmniej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Ja bardzo optymistycznie patrzę na WRXa, wierz mi, ale nie popadam w skrajności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Ale CTR to klasa sama w sobie. I na pewno leje Sporta. za to na zime musisz kupic od razy CR-V bo do domu nie dojedziesz 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Czuje sie jak na sr.plforum kills road&street no dawac, kto jeszcze WRXy łyka :wink: SORY, NO! Ale Subaru jezdza lolki, kazde EVO lyka. Bo to jest tak: Przychodzi facet do baru i mowi: 12 luf pan pozwoly. Wali te lufy jedna po drugiej. Barman pyta: A co to za okazja, jesli mozna? facet: mialem pierwszy raz doczynienia z seksem oralnym. Barman: O, gratuluje, Pan pozwoli, ze postawie 13 lufencje. Facet: E nie warto, dwanascie smaku nie zabilo..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Czytam tu opinie ze WRX do sportu sie nie nadaje, tylko nie wiem skad sie biora takie opinie. Jak popatrze przykladowo na wyniki kreciolkow SCCA Solo to widze ze WRX radza sobie calkiem niezle, a w klasach, ktore dopuszczaja niewielkie modyfikacje moga nawet wygrywac lub plasowac sie czolowych pozycjach. Jesli chodzi z kolei o prosta, to jest tez troche WRX, ktore z na seryjnej turbinie robia przejazdy w okolicach wysokich 12 sekund na cwierc mili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Domestos666 Po pierwsze, to czytaj ze zrozumieniem. Ja nigdzie nie napisałem, że WRX to dno. Ale jakiś marzyciel szkrobnął, że w niemczech na autostradzie z 2.5 wrx dopiero merce amg mają szansę. To się nazywa nie mieć pojęcia... Po pierwsze: to ze inni maja czytac ze zrozumieniem nie znaczy, ze Ty nie musisz :roll: Nigdzie nie napisalem, ze dopiero merce amg maja szanse. Zreszta AMG sa rozne - od C klasy po SLK... Tam tomekg napisal, ze srednio szybkie oski leja WRXa, wiec ja mu odpisalem, ze w takim razie srednio szybkie oski to musza byc [na przyklad] merce amg. Po drugie: rozumiem, ze Ty juz jechales 2.5WRX po autobahnie i masz pojecie? Po trzecie: faktycznie, siedzialem w WRXie i A8 nie mogly nam odejsc do 220 i jedyne samochody ktore nas wyprzedzaly to Porschawki. Ale - ja przeciez nie mam pojecia. nie bierzesz wogole pod uwage momentu obrotowego ktory WRX ma o dobre 50% wyzszy niz Clio, juz nie wspominam o przebiegu krzywych momentu i mocy bo nie warotsciami max sie jezdzi, czy przelozeniach skrzyni biegow, jednym slowem kiepskie argumenty. prawda. za to na zime musisz kupic od razy CR-V bo do domu nie dojedziesz Od kiedy to CRV pomaga w dojechaniu do domu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się