Skocz do zawartości

Co wybrać 2.5 wrx czy 2.0 sti


Marcin B.

Rekomendowane odpowiedzi

Podzielam slowa Azraela, STI to przeciez zwykle auto, a nie jakas wydumka.Jest na pewno twardszy niz WRX, ale dla mnie WRX jest za miekki.Ja na Twoim miejscu bralbym jednak STI lub EVO (jesli bierzesz je pod uwage), bo WRX jest fajny przez pierwsze pol roku, a pozniej zaluje sie, ze sie nie ma STI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 256
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Podzielam slowa Azraela, STI to przeciez zwykle auto, a nie jakas wydumka.Jest na pewno twardszy niz WRX, ale dla mnie WRX jest za miekki.Ja na Twoim miejscu bralbym jednak STI lub EVO (jesli bierzesz je pod uwage), bo WRX jest fajny przez pierwsze pol roku, a pozniej zaluje sie, ze sie nie ma STI.

 

 

 

Nie wiem czemu ale rozsądek mi mówi wrx a takie wypowiedzi jak 2 ostatnie mnie rajcują tylko kwestia zawieszenia jest dla mnie nie jasna.Jak się już przejadę wrx to w jaki sposób wyjaśnicie mi różnice między sti ? Często będę jeździł nie sam a nawet w komplecie 5 os. czy sti nie spowoduje kompleksu u moich pasażerów???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kompleksu raczej nie, ale jak już opanujesz konkretne boki, to ewentualnie odruchy wymiotne przy wysiadaniu.

Moje zdanie bierz sti :!:

 

znasz takie powiedzenie " w miarę jedzenia apetyt rośnie?"

wrx znudzi Ci się po pół roku, będzie za słaby, kiepskiego buta będzie miał itp.

Tylko STI :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy sti nie spowoduje kompleksu u moich pasażerów???

 

 

Conajwyżej podwyższone koszty opieki dentystycznej ;-) ale to żart nie przejmuj się. Ja nie zauważyłem żeby STI którymi jechałem jakieś szczególnie twarde były. Najlepiej się umów z jakims forumowiczem i przejedź :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin B., No więc najlepiej się przejedź jednym i drugim. Ja uważam, że jeżeli ktoś przed kupnem zadaje pytanie o twardość (czy aby nie za bardzo), to STI będzie błędnym wyborem i po kupnie należy oczekiwać narzekań w tym względzie.

Tak jak napisałem na początku, jeżeli masz tego rodzaju wątpliwości, to uważam że WRX będzie lepiej spełniał Twoje oczekiwania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MARCIN B jak 260km/h WRX to dla ciebie malo no to znaczy ze masz nierowno pod sufitem.

zasieg na baku WRX 400km STI 250 km wybieraj sam.

jesli bedziesz bral udzial w rajdach bierz STI jesli nie to zastanow sie po jaka cholere ci STI

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MARCIN B jak 260km/h WRX to dla ciebie malo no to znaczy ze masz nierowno pod sufitem.

zasieg na baku WRX 400km STI 250 km wybieraj sam.

jesli bedziesz bral udzial w rajdach bierz STI jesli nie to zastanow sie po jaka cholere ci STI

pozdrawiam

 

 

To jest specyfikacja 2.5 wrx i nie widzę tam 260 km/h

 

Subaru Impreza 2.5 WRX / STI model 2006 – dane techniczne

 

WRX sedan WRX kombi STI

4-cylindrowy silnik bokser, 16 V X X X

Sterowanie mikroprocesorem X X X

Wielopunktowy wtrysk paliwa X X X

Katalizator X X X

Turbosprężarka, intercooler X X X

Chłodnica oleju X X X

Stały napęd na 4 koła (S-AWD) X X X

Pojemność silnika cm3 2457 2457 2457

Moc maksymalna kW (KM) / obr/min 169 (230) / 5600 169 (230) / 5600 206 (280) / 5600

Maksymalny moment obrotowy Nm / obr/min 320 / 3600 320 / 3600 392 / 4000

Stopień sprężania 8,4:1 8,4:1 8,2:1

Prędkość maksymalna km/h 230 230 255

Przyspieszenie 0-100 km/h sek. 5,9 6,1 5,4

Masa własna kg 1405 1425 1495

Dopuszczalna masa całkowita kg 1860 1860 1900

Maksymalna masa przyczepy z hamulcem kg 500 / 1200 500 / 1200 500 / 1200

Rozmiar kół 7 JJ 17 7 JJ 17 8 JJ 17

Rozmiar opon 215/45 R17 215/45 R17 225/45 R17

Pojemność bagażnika dm3 401 395 395

- przy złożonych siedzeniach dm3 - 1266 -

Średnica zawracania m 11,8 11,8 12,4

Pojemność zbiornika paliwa l 60 60 60

Zużycie paliwa (wg normy 98/14/EC) l/100 km

- jazda miejska 14,4 14,4 15,3

- jazda poza miastem 7,9 7,9 8,3

- cykl mieszany 10,3 10,3 10,9

Emisja CO2 g/km 244 244 257

Wymiary

- długość / szerokość / wysokość mm 4465 / 1740 / 1440 4465 / 1695 / 1485 4465 / 1740 / 1440

- rozstaw kół przód/tył mm 1485 / 1480 1465 / 1455 1490 / 1495

- rozstaw osi mm 2525 2525 2540

- prześwit mm 155 155 155

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vert, WRXem też można jeździć tak że przejedzie 250km na baku....

 

 

Naprawde jeździ 260km/h? Aż mi się wierzyć nie chce....

jezdzi i to bez problemow.

WRX 2 litry 2004 r

sprawdzilem mojego kombiwara na odcinku autostrady krakow katowice na prostej bez wiatru i nie z gorki.

jechalem tak pare minut.strzalka predkosciomierza zatrzymala sie za kreska 260

nigdy pozniej nie powtorzylem testu bo ta predkosc szczerze mnie przestraszyla.

bylo sucho slonecznie opony F1 benzyna orlen 98

ps.od bramki do bramki 18 minut.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vert, prędkościomierze przy prędkościach tego typu są BARDZO optymistyczne. Mój pokazuje ponad 300km/h.

 

 

Realnie jechałeś może ze 240. Nie sądzę żeby nawet 240konny WRX pojechał więcej jak 240km/h.

 

 

 

Tak, ale gorzej jak takie spawanie powiększy również objętość pomieszczenia, gdzie będzie wykonywane!

 

 

Można to zawsze robić na dworze ;-) W każdym razie jest to ponoć metoda sprawdzona doświadczalnie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale gorzej jak takie spawanie powiększy również objętość pomieszczenia, gdzie będzie wykonywane!

 

 

Można to zawsze robić na dworze ;-)

 

No to jest jeszcze kwestia, jak długo potem trzeba będzie iść, żeby wrócić na miejsce! :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin B. ktoś wcześniej zadał pytanie, czym teraz jeździsz?

 

Panowie ja tam nie jeździłem WRX czy STi, ale sporo Foresterm 2.5 XT i zazwyczaj nie ma szybszego auta na trasie.

 

Dlatego stwierdzenie, że WRX nie jedzie to dla mnie jakaś paranoja.

Wiem, że wszystko zależy od punktu odniesienia - pewnie STi to muł przy Enzo.

 

Dlatego bardzo zasadne jest pytanie czym Marcin B. aktualnie jeździ i może jeszcze jakie auta mają jego znajomi.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuję wyluzować ze słownikiem.

 

sorry, ale sie zdenerwilem troszke. jeszcze bym zrozumial ze na autobahn autko potrzebne, ale w Polsce? wylacznie do zastosowan miasto-trasa? po kiego STI?

 

Ja nie twierdze, ze STI to auto wylacznie na tor, zgadza sie ze sie nadaje tez do miasta, ale Marcin nic nie wspominal, ze sie zawodowo czy nawet amatorsko sciga. Z tego co zrozumialem, chce miec dynamiczne auto na miasto-trase, zeby mogl lykac asfalt i szybko przeskakiwac inne samochody. ale inne samochody nie beda jechaly 200km/h.

 

Biorac pod uwage kwestie ekonomiczne nadal jestem za WRXem (do ktorego mozna wrzucic lepsze hamulce).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vert, WRXem też można jeździć tak że przejedzie 250km na baku....

 

 

Naprawde jeździ 260km/h? Aż mi się wierzyć nie chce....

jezdzi i to bez problemow.

WRX 2 litry 2004 r

sprawdzilem mojego kombiwara na odcinku autostrady krakow katowice na prostej bez wiatru i nie z gorki.

jechalem tak pare minut.strzalka predkosciomierza zatrzymala sie za kreska 260

nigdy pozniej nie powtorzylem testu bo ta predkosc szczerze mnie przestraszyla.

bylo sucho slonecznie opony F1 benzyna orlen 98

ps.od bramki do bramki 18 minut.

 

pozdrawiam

 

a ja potwierdzę że GT da się też zmusić żeby wskazówka zatrzymała się na 260 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) będę go używać na co dzień do poruszania się po mieście ewentualnie czasami jakieś traski kilkusetkilometrowe no i oczywiście jak się podszkolę to czasami na jakimś torze bym pośmigał. Zastanawiam się też nad evo (...)

Koledzy szanowni, przypominam pytanie Marcina B. - żeby może przestać pitolić nt. prędkości maksymalnych. Wil3 ma absolutną rację - na jakiego groma komuś w Polsce te 230 (czy 260, bez różnicy)?

Można jeździć po mieście STI albo Evo, McLarenem albo ciągnikiem siodłowym też można... tylko po co?

WRX jest jednak w tych warunkach (nieco) wygodniejszy, prawda?

Na trasach po drogach krajowych/wojewódzkich i gminno-powiatowych dynamika WRX też powinna w zupełności wystarczyć - nooo, chyba, że ktoś się przesiada z... Prosiaka - na przykład...?

Marcin pisze, że na torze zamierza pośmigać, jak się podszkoli. Więc nie róbmy sobie jaj - póki co, przewag STI/Evo nad WRX-em i tak raczej nie wykorzysta ani na torze, ani na szosie. Zapewne też nie będzie walczył na torze o ułamki sekund, tylko chce mieć z tego "śmigania" frajdę. A tę z reguły zapewnia nie tylko WRX, ale także słabsze auta...

Różnice w wyposażeniu, komforcie... Pierwsze są w katalogu. Drugie wynikają z tego, co można wyczytać.

Marcin - chyba już powinieneś wiedzieć, co i jak. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...