gr1zly Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 GT-R napewno jest niesamowitym autem, ciekawi mnie jednak jak to auto bedzie sprawdzać sie w polskich warunkach. AMS napisał, że to auto jest tylko i wyłacznie na idealnie gładkie drogi i nawet na trybie zawiasu soft jest bardzo twardy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 GT-R napewno jest niesamowitym autem, ciekawi mnie jednak jak to auto bedzie sprawdzać sie w polskich warunkach.AMS napisał, że to auto jest tylko i wyłacznie na idealnie gładkie drogi i nawet na trybie zawiasu soft jest bardzo twardy. Nie będzie mi przeszkadzać :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 W pierwszej chwili, jak czytalem ponizsza wypowiedz Dytki nt EVO X, przekonany bylem, ze mowi o wersji rajdowej, stad moja mina -> :shock: "Wiele rzeczy różni najnowsze Evo X od poprzedniej ewolucji - powiedział Paweł Dytko. - Na pierwszy rzut oka samochód jest znacznie ładniejszy, linia nadwozia jest bardziej agresywna a wnętrze niczym nie ustępuje samochodom z wyższych klas." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Nie będzie mi przeszkadzać :razz: konkretnie nie chodziło mi o sztywność zawiasu tylko tłumienie i wybieranie dziur, ale wsumie sie przyzwyczaiłem, że na tym forum sa maniacy którym rajdowy gwint na codzien nie przeszkadza.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 konkretnie nie chodziło mi o sztywność zawiasu tylko tłumienie i wybieranie dziur, ale wsumie sie przyzwyczaiłem, że na tym forum sa maniacy którym rajdowy gwint na codzien nie przeszkadza.... Dla mnie wóz drabiniasty ma zbyt miękki zawias :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 konkretnie nie chodziło mi o sztywność zawiasu tylko tłumienie i wybieranie dziur, ale wsumie sie przyzwyczaiłem, że na tym forum sa maniacy którym rajdowy gwint na codzien nie przeszkadza.... Dla mnie wóz drabiniasty ma zbyt miękki zawias :razz: ja nie mówie o drabiniastych prosty przykład Porsche na polskich drogach mimo swojej sztywnosci dziury wybiera idealnie... Ale nawet jesli GT-R mialby tak chory zawias na polskie drogi to i tak chcialbym go mieć, mimo tego, że wedlug mnie R34 jest ładniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Ale nawet jesli GT-R mialby tak chory zawias na polskie drogi to i tak chcialbym go mieć, mimo tego, że wedlug mnie R34 jest ładniejszy Ja mógłbym mieć i tego i tego :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 GT-R-a (z US się raczej nie sprowadzi... dlaczego nie? IMHO to dobra opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Było? http://bridgetogantry.com/index.php?opt ... 9&Itemid=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Było?http://bridgetogantry.com/index.php?opt ... 9&Itemid=1 moze i bylo, ale fakt, ze zapowiada fajny sie STI-eater :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 350bhp six-cylinder, 4WD Focus is definitely real and definitely fast! Uuuu, nieźle . Pytanie tylko, czy to wejdzie do produkcji właśnie w takiej wersji. Jak tak, może być ciekawie. I to dobrze, że jeśli będzie się chciało mieć czteronapędowy 300+ konny wóz, nie trzeba będzie wybierać już tylko między lanosem a rekinem . Różnorodność jest zawsze wskazana, a konkurencja może tylko subaru i mistu się przysłużyć 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 350bhp six-cylinder, 4WD Focus is definitely real and definitely fast! Uuuu, nieźle . Pytanie tylko, czy to wejdzie do produkcji właśnie w takiej wersji. Jak tak, może być ciekawie. I to dobrze, że jeśli będzie się chciało mieć czteronapędowy 300+ konny wóz, nie trzeba będzie wybierać już tylko między lanosem a rekinem . Różnorodność jest zawsze wskazana, a konkurencja może tylko subaru i mistu się przysłużyć 8). a co z wozami od oooo? czy kawiory nie uznaja tej marki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 a co z wozami od oooo? Kawiory może je uznają, bo ich na nie stać. Forumowych pseudo-kawiorów, takich, jak ja: nie . A nie pogardziłbym R8, czy RS6. No dobra - RS4 też mogło by być, w ostateczności... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 a co z wozami od oooo? Kawiory może je uznają, bo ich na nie stać. Forumowych pseudo-kawiorów, takich, jak ja: nie . kudlaty jegomosciu, co to za przejaw samokrytyki :?: :!: :shock: juz wiem, dzis znowu spadnie snieg... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 samokrytyki To nie jest samokrytyka, bo nie mogę krytykować siebie za fakt, że mnie na coś nie stać. To po prostu stwierdzenie faktu 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 samokrytyki To nie jest samokrytyka, bo nie mogę krytykować siebie za fakt, że mnie na coś nie stać. To po prostu stwierdzenie faktu 8). napisalem "samokrytyka", bo iirc dotychczas wobec siebie uzywales okreslenia "kawior" (popraw mnie, jezeli sie myle ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Było? http://bridgetogantry.com...id=139&Itemid=1 Przód ze zdjęcia w artykule nie pasuje - była przecież chwilę temu delikatna zmiana. Jeżeli rzeczywiście będzie w takiej konfiguracji i cena nie przekroczy 140 tys zł to będzie ciekawa niezwykle sprawa :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 była przecież chwilę temu delikatna zmiana To nie przeszkadza - buda może być elementem maskowania i celową "zmyłką". cena nie przekroczy 140 tys zł A skąd takie założenie...? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 A skąd takie założenie...? 2-litrowe hot-checze kosztują ok. 100 kpln. 40% drożej za ok. 100 KM więcej byłoby ciekawą propozycją i dawało sporą szansę na sprzedaż większą niż STI. Przy cenie bliższej 200 kpln szanse na sukces rynkowy będą raczej niskie. Al ja się nie znam - patrzę na samochód z punktu widzenia potencjalnego klienta, a nie speców od handlu samochodami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Tomasz, weź tylko pod uwagę akcyzę i VAT - nie sądzę, by silnik V6 pozostał silnikiem dwulitrowym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Tomasz, weź tylko pod uwagę akcyzę i VAT - nie sądzę, by silnik V6 pozostał silnikiem dwulitrowym... ależ oczywiście i dlatego byłbym w stanie zaakceptować cenę o 40% wyższą za 350KM i napęd na 4 koła, od Focusa ST z silnikiem 2.5 turbo. Za większe pieniądze nie wiem czy chciałbym jeździć akurat Fordem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Tomasz, rozumiem ten tok myślenia. Jeśli tak miałoby się stać, dla rynku byłoby to super, ale trochę mi się nie chce wierzyć, że za takie pieniądze da się zrobić 350-konny DOBRY samochód... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Przemeq, tutaj z kolei http://www.autoblog.com/2008/01/24/deta ... -revealed/ napisali, że koni będzie 280 KM, silnik ten sam co w ST i "Projected pricing of around £25,000 is aimed squarely at the Volkswagen R32 in Europe, though the new Mitsubishi EVO X and Subaru Impreza STI are also in the car's crosshairs." Pozostaje więc poczekać i przekonać się jak będzie w rzeczywistości.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Tomasz, ale ceny w UK nie są porównywalne... STI kosztuje tam 25K funtów (dokładnie 25,095), czyli tyle, co planowana cena forda, co nijak nie przekłada się na cenę 140K PLN w Polsce . http://www.subaru.co.uk/Subaru_co_uk/Vi ... uid=M1M1M5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Przemeq, :sad: a moja kobieta cały czas mi wbija, żeby zmienić ten piękny kraj na inny i co rusz wychodzi na to, że ma rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się