Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

GT-R napewno jest niesamowitym autem, ciekawi mnie jednak jak to auto bedzie sprawdzać sie w polskich warunkach.

AMS napisał, że to auto jest tylko i wyłacznie na idealnie gładkie drogi i nawet na trybie zawiasu soft jest bardzo twardy.

Nie będzie mi przeszkadzać :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej chwili, jak czytalem ponizsza wypowiedz Dytki nt EVO X, przekonany bylem, ze mowi o wersji rajdowej, stad moja mina -> :shock:

 

"Wiele rzeczy różni najnowsze Evo X od poprzedniej ewolucji - powiedział Paweł Dytko. - Na pierwszy rzut oka samochód jest znacznie ładniejszy, linia nadwozia jest bardziej agresywna a wnętrze niczym nie ustępuje samochodom z wyższych klas."

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konkretnie nie chodziło mi o sztywność zawiasu tylko tłumienie i wybieranie dziur, ale wsumie sie przyzwyczaiłem, że na tym forum sa maniacy którym rajdowy gwint na codzien nie przeszkadza.... ;)

Dla mnie wóz drabiniasty ma zbyt miękki zawias :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konkretnie nie chodziło mi o sztywność zawiasu tylko tłumienie i wybieranie dziur, ale wsumie sie przyzwyczaiłem, że na tym forum sa maniacy którym rajdowy gwint na codzien nie przeszkadza.... ;)

Dla mnie wóz drabiniasty ma zbyt miękki zawias :razz:

 

ja nie mówie o drabiniastych prosty przykład Porsche na polskich drogach mimo swojej sztywnosci dziury wybiera idealnie...

 

Ale nawet jesli GT-R mialby tak chory zawias na polskie drogi to i tak chcialbym go mieć, mimo tego, że wedlug mnie R34 jest ładniejszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

350bhp six-cylinder, 4WD Focus is definitely real and definitely fast!

 

Uuuu, nieźle :twisted:. Pytanie tylko, czy to wejdzie do produkcji właśnie w takiej wersji. Jak tak, może być ciekawie.

 

I to dobrze, że jeśli będzie się chciało mieć czteronapędowy 300+ konny wóz, nie trzeba będzie wybierać już tylko między lanosem a rekinem :mrgreen:. Różnorodność jest zawsze wskazana, a konkurencja może tylko subaru i mistu się przysłużyć 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

350bhp six-cylinder, 4WD Focus is definitely real and definitely fast!

 

Uuuu, nieźle :twisted:. Pytanie tylko, czy to wejdzie do produkcji właśnie w takiej wersji. Jak tak, może być ciekawie.

 

I to dobrze, że jeśli będzie się chciało mieć czteronapędowy 300+ konny wóz, nie trzeba będzie wybierać już tylko między lanosem a rekinem :mrgreen:. Różnorodność jest zawsze wskazana, a konkurencja może tylko subaru i mistu się przysłużyć 8).

a co z wozami od oooo?

czy kawiory nie uznaja tej marki? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z wozami od oooo?

 

Kawiory może je uznają, bo ich na nie stać. Forumowych pseudo-kawiorów, takich, jak ja: nie :mrgreen:.

kudlaty jegomosciu, co to za przejaw samokrytyki :?: :!: :shock:

 

 

juz wiem, dzis znowu spadnie snieg...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:razz: :mrgreen::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samokrytyki

 

To nie jest samokrytyka, bo nie mogę krytykować siebie za fakt, że mnie na coś nie stać. To po prostu stwierdzenie faktu 8).

napisalem "samokrytyka", bo iirc dotychczas wobec siebie uzywales okreslenia "kawior" (popraw mnie, jezeli sie myle :oops::mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd takie założenie...?

 

2-litrowe hot-checze kosztują ok. 100 kpln. 40% drożej za ok. 100 KM więcej byłoby ciekawą propozycją i dawało sporą szansę na sprzedaż większą niż STI. Przy cenie bliższej 200 kpln szanse na sukces rynkowy będą raczej niskie. Al ja się nie znam - patrzę na samochód z punktu widzenia potencjalnego klienta, a nie speców od handlu samochodami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomasz, weź tylko pod uwagę akcyzę i VAT - nie sądzę, by silnik V6 pozostał silnikiem dwulitrowym...

 

ależ oczywiście i dlatego byłbym w stanie zaakceptować cenę o 40% wyższą za 350KM i napęd na 4 koła, od Focusa ST z silnikiem 2.5 turbo. Za większe pieniądze nie wiem czy chciałbym jeździć akurat Fordem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, tutaj z kolei http://www.autoblog.com/2008/01/24/deta ... -revealed/ napisali, że koni będzie 280 KM, silnik ten sam co w ST i "Projected pricing of around £25,000 is aimed squarely at the Volkswagen R32 in Europe, though the new Mitsubishi EVO X and Subaru Impreza STI are also in the car's crosshairs."

 

Pozostaje więc poczekać i przekonać się jak będzie w rzeczywistości....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...