chojny Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Tata kupił Jaguara i Land Rovera no to Clarkson padnie na zawal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Tata kupił Jaguara i Land Rovera mojego tate narazie nie stac :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 2.0 S2000 ma silnik 2.2 l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 2.0 S2000 ma silnik 2.2 l. Od kiedy tam 2.2 siedzi :?: Bo od zawsze wiem, że tam 2.0 pod maską urzęduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 2.0 S2000 ma silnik 2.2 l. Od kiedy tam 2.2 siedzi :?: Bo od zawsze wiem, że tam 2.0 pod maską urzęduje. W USA po facelifcie jest 2.2. W UE & JDM nadal pozostal 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 a ten 2.2 to jak sie ma na papierze w stosunku do 2.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 a ten 2.2 to jak sie ma na papierze w stosunku do 2.0? z tego co wypowiadaja sie fachowcy od Hond....... to 2.2 jest duzo lepszym silnikiem aczkolwiek moc pozostala bez zmian. Jednak i tak znany z CTRa/Si - K20 jest jak dotad najlepszym silnikiem wolnossacym. U siebie mam +200KM a wkrotce bedzie jeszcze wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 K20 jest jak dotad najlepszym silnikiem wolnossacym Ale w czym najlepszym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 chyba nie trudno sie domyslic, ze chodzilo o najlepszy hondowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 a ten 2.2 to jak sie ma na papierze w stosunku do 2.0? z tego co wypowiadaja sie fachowcy od Hond....... to 2.2 jest duzo lepszym silnikiem aczkolwiek moc pozostala bez zmian. Jednak i tak znany z CTRa/Si - K20 jest jak dotad najlepszym silnikiem wolnossacym. U siebie mam +200KM a wkrotce bedzie jeszcze wiecej A ja mam u siebie 240KM z hondowskiego 2.0 i nic nie musze dlubac ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 No nie wiem... widzialem kiedys dwoch facetow w S2000* i jakos tak .... gejowo to wygladalo I po co komu wtedy taki silnik i te osiagi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 wiem Michal ale jakbys juz chcial zaczac 'dlubac' to nie osiagnalbys takich przyrostow jak w K-serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 chyba nie trudno sie domyslic, ze chodzilo o najlepszy hondowski No wiem, ale dalej mi na pytanie nie odpowiedziałeś ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 chyba nie trudno sie domyslic, ze chodzilo o najlepszy hondowski No wiem, ale dalej mi na pytanie nie odpowiedziałeś ;-) jest nie do zarzniecia, bezawaryjny, kocha wysokie obroty, podatny na gruby tuning, pelno do niego najrozniejszych markowych gratow i juz w zupelnej serii jest wystarczajaco mocny. Na Japonie w serii ma 225KM nadal bez zadnego doladowania. I to wszystko z 2.0 silnika. B-seria czy F-seria takze jest fajna ale do K nie ma podejscia. Przypominam, ze jakis czas temu jezdzil po Polsce CTR grubo ponad 600KM (oczywiscie juz niewolnossacy:) ) Tak sie zastanawiam czy w ogole w klasie 4-ro cylindrowcow bez zadnego doladowania jest cos rownie udanego i mocnego? Myslalem, ze honda zacznie teraz wpuszczac swoje 'nowe' 2.3turbo ale podobno wycofuja ten silnik (wkladali go do Acury RDX) takze pewnie z jakis tam wzgledow sie nie przyjal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 wiem Michal ale jakbys juz chcial zaczac 'dlubac' to nie osiagnalbys takich przyrostow jak w K-serii Ale po co dlubac? Od dlubania sa silniki doladowane. [ Dodano: Czw Mar 27, 2008 8:29 am ] No nie wiem... widzialem kiedys dwoch facetow w S2000* i jakos tak .... gejowo to wygladalo I po co komu wtedy taki silnik i te osiagi? Co ta zazdrosc czyni z ludzi. Mogles kupic 200sx, a tak wygladasz jakbys jechal samochodem pozyczonem od taty ;P Dobrze, ze to nie klasa E ;D P.S. Faktyznie dwoch facetow w dowolnym roadsterze wyglada jak pedaly. A pomyslcie co sie dzialo jak w 4 facetow (w tym Przemeq & Owoc) bylismy w dwa roadstery w zeszlym roku w Kraku. Zlot pedryli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Ale po co dlubac? Od dlubania sa silniki doladowane. powiedz to wszystkim wlascicielom CTRow. W Polsce kupic EP3 CTR seryjnego graniczy niemal z cudem. Zgadza sie, tuning hondy n/a jest strasznie drogi ale daje tez niezla satysfakcje chociazby z samego faktu, ze jezdzisz Civikiem 2.0 +250KM bez zadnego doladowania. Poza tym co pasja to pasja Faktyznie dwoch facetow w dowolnym roadsterze wyglada jak pedaly. A pomyslcie co sie dzialo jak w 4 facetow (w tym Przemeq & Owoc) bylismy w dwa roadstery w zeszlym roku w Kraku. Zlot pedryli. W S2000 nigdy nie bedziesz wygladal jak pedal, nawet jadac z Owocem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Zlot pedryli. I co, fajnie było :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 michal, duzo prawdy w tym co piszesz Ale z ta dwusetka i klasa E to przegiales Jak bym sie tym mial zabrac do UK? Z boxem na dachu i przyczepka? Poza tym wcale nie jest powiedziane, ze Sniezka na dlugo zostaje... W S2000 nigdy nie bedziesz wygladal jak pedal nie no, to juz jest zaslepiony fanatyk! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Milek napisał/a:W S2000 nigdy nie bedziesz wygladal jak pedal nie no, to juz jest zaslepiony fanatyk! heh, fanatyk to moze nie ale S2k jest przecudnym autem niestety zupelnie nie dla mnie - nie mieszcze sie za kierownica Michal, wiem ze S2k za rok ma zostac wycofane z produkcji. Wiesz cos moze na temat nastepcy? Sa jakies przecieki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 heh, fanatyk to moze nie ale S2k jest przecudnym autem niestety zupelnie nie dla mnie - nie mieszcze sie za kierownica Ohh...jak cudownie być wysokim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Jak będzie mnie kiedyś stać na samochód tylko i wyłącznie do FUN-RIDE'ów to tylko Honda s2k... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Michal, wiem ze S2k za rok ma zostac wycofane z produkcji. Wiesz cos moze na temat nastepcy? Sa jakies przecieki? Produkcja S2000 faktycznie konczy sie w 2009 roku (10 lat w produkcji, to na dzisiejsze czasy niezly wynik). Niestety nie wiem nic o nastepczyni. Ciekawi mnie natomiast, czy na koniec zrobia S2000 Type-R, skoro bylo Type-V i Type-S. Moglby byc ciekawy sprzet. [ Dodano: Pią Mar 28, 2008 1:27 am ] heh, fanatyk to moze nie ale S2k jest przecudnym autem niestety zupelnie nie dla mnie - nie mieszcze sie za kierownica Nie marudz. Ja mam 190cm i sie mieszcze. [ Dodano: Pią Mar 28, 2008 1:29 am ] Poza tym wcale nie jest powiedziane, ze Sniezka na dlugo zostaje... Kto bogatemu zabroni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Ciekawi mnie natomiast, czy na koniec zrobia S2000 Type-R, skoro bylo Type-V i Type-S. Moglby byc ciekawy sprzet. jak narazie honda wypuscila niedawno S2000 CR. Ale nie rozni sie mechanicznie od normalnej S2k. Ma inne spojlery (zbyt krzykliwe), felgi, opony Bridgestone Potenza RE070 i jest '100pounds' lzejsza od normalnej S2k '08 Nie marudz. Ja mam 190cm i sie mieszcze ja mam wiecej i o ile problemu z miejscem nad glowa nie ma, tak z kolanami to porazka - dotykaja kierownicy i nie ma jak normalnie skrecac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Milek, a jak z mieszczeniem się na szerokość? Dałbym głowę, że to jest raczej główny problem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 ja slyszalem, ze silnik z s2000 to srednio udana konstrukcja i ze to w serii nie jedzie, ale ma duze rezerwy, jak poprawic mieszanke. nevertheless, jezdzilem s2000 kumpla, niestety po mokrym, ale i tak jak bede bral kabriolecika, to tylko s2000 :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się