Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

a ten 2.2 to jak sie ma na papierze w stosunku do 2.0?

 

z tego co wypowiadaja sie fachowcy od Hond....... to 2.2 jest duzo lepszym silnikiem aczkolwiek moc pozostala bez zmian.

Jednak i tak znany z CTRa/Si - K20 jest jak dotad najlepszym silnikiem wolnossacym. U siebie mam +200KM a wkrotce bedzie jeszcze wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ten 2.2 to jak sie ma na papierze w stosunku do 2.0?

 

z tego co wypowiadaja sie fachowcy od Hond....... to 2.2 jest duzo lepszym silnikiem aczkolwiek moc pozostala bez zmian.

Jednak i tak znany z CTRa/Si - K20 jest jak dotad najlepszym silnikiem wolnossacym. U siebie mam +200KM a wkrotce bedzie jeszcze wiecej

 

A ja mam u siebie 240KM z hondowskiego 2.0 i nic nie musze dlubac ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie trudno sie domyslic, ze chodzilo o najlepszy hondowski

 

No wiem, ale dalej mi na pytanie nie odpowiedziałeś ;-)

 

jest nie do zarzniecia, bezawaryjny, kocha wysokie obroty, podatny na gruby tuning, pelno do niego najrozniejszych markowych gratow i juz w zupelnej serii jest wystarczajaco mocny. Na Japonie w serii ma 225KM nadal bez zadnego doladowania. I to wszystko z 2.0 silnika. B-seria czy F-seria takze jest fajna ale do K nie ma podejscia. Przypominam, ze jakis czas temu jezdzil po Polsce CTR grubo ponad 600KM (oczywiscie juz niewolnossacy:) ) Tak sie zastanawiam czy w ogole w klasie 4-ro cylindrowcow bez zadnego doladowania jest cos rownie udanego i mocnego?

Myslalem, ze honda zacznie teraz wpuszczac swoje 'nowe' 2.3turbo ale podobno wycofuja ten silnik (wkladali go do Acury RDX) takze pewnie z jakis tam wzgledow sie nie przyjal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem Michal :) ale jakbys juz chcial zaczac 'dlubac' to nie osiagnalbys takich przyrostow jak w K-serii

 

Ale po co dlubac? Od dlubania sa silniki doladowane.

 

[ Dodano: Czw Mar 27, 2008 8:29 am ]

No nie wiem... widzialem kiedys dwoch facetow w S2000* i jakos tak .... gejowo to wygladalo :mrgreen: I po co komu wtedy taki silnik i te osiagi? ;)

 

Co ta zazdrosc czyni z ludzi. Mogles kupic 200sx, a tak wygladasz jakbys jechal samochodem pozyczonem od taty ;P Dobrze, ze to nie klasa E ;D

 

P.S.

Faktyznie dwoch facetow w dowolnym roadsterze wyglada jak pedaly. A pomyslcie co sie dzialo jak w 4 facetow (w tym Przemeq & Owoc) bylismy w dwa roadstery w zeszlym roku w Kraku. Zlot pedryli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co dlubac? Od dlubania sa silniki doladowane.

powiedz to wszystkim wlascicielom CTRow. W Polsce kupic EP3 CTR seryjnego graniczy niemal z cudem. Zgadza sie, tuning hondy n/a jest strasznie drogi ale daje tez niezla satysfakcje chociazby z samego faktu, ze jezdzisz Civikiem 2.0 +250KM bez zadnego doladowania. Poza tym co pasja to pasja

 

Faktyznie dwoch facetow w dowolnym roadsterze wyglada jak pedaly. A pomyslcie co sie dzialo jak w 4 facetow (w tym Przemeq & Owoc) bylismy w dwa roadstery w zeszlym roku w Kraku. Zlot pedryli.

W S2000 nigdy nie bedziesz wygladal jak pedal, nawet jadac z Owocem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michal, duzo prawdy w tym co piszesz :twisted: Ale z ta dwusetka i klasa E to przegiales :P Jak bym sie tym mial zabrac do UK? Z boxem na dachu i przyczepka? ;) Poza tym wcale nie jest powiedziane, ze Sniezka na dlugo zostaje...

 

 

W S2000 nigdy nie bedziesz wygladal jak pedal

 

nie no, to juz jest zaslepiony fanatyk! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Milek napisał/a:

W S2000 nigdy nie bedziesz wygladal jak pedal

 

 

nie no, to juz jest zaslepiony fanatyk!

 

heh, fanatyk to moze nie ale S2k jest przecudnym autem niestety zupelnie nie dla mnie - nie mieszcze sie za kierownica :(

 

Michal, wiem ze S2k za rok ma zostac wycofane z produkcji. Wiesz cos moze na temat nastepcy? Sa jakies przecieki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michal, wiem ze S2k za rok ma zostac wycofane z produkcji. Wiesz cos moze na temat nastepcy? Sa jakies przecieki?

 

Produkcja S2000 faktycznie konczy sie w 2009 roku (10 lat w produkcji, to na dzisiejsze czasy niezly wynik). Niestety nie wiem nic o nastepczyni. Ciekawi mnie natomiast, czy na koniec zrobia S2000 Type-R, skoro bylo Type-V i Type-S. Moglby byc ciekawy sprzet.

 

[ Dodano: Pią Mar 28, 2008 1:27 am ]

heh, fanatyk to moze nie ale S2k jest przecudnym autem niestety zupelnie nie dla mnie - nie mieszcze sie za kierownica :(

 

Nie marudz. Ja mam 190cm i sie mieszcze.

 

[ Dodano: Pią Mar 28, 2008 1:29 am ]

Poza tym wcale nie jest powiedziane, ze Sniezka na dlugo zostaje...

 

Kto bogatemu zabroni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie natomiast, czy na koniec zrobia S2000 Type-R, skoro bylo Type-V i Type-S. Moglby byc ciekawy sprzet.

 

jak narazie honda wypuscila niedawno S2000 CR. Ale nie rozni sie mechanicznie od normalnej S2k. Ma inne spojlery (zbyt krzykliwe), felgi, opony Bridgestone Potenza RE070 i jest '100pounds' lzejsza od normalnej S2k '08

 

Nie marudz. Ja mam 190cm i sie mieszcze

ja mam wiecej i o ile problemu z miejscem nad glowa nie ma, tak z kolanami to porazka - dotykaja kierownicy i nie ma jak normalnie skrecac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...