foreks Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 w W-wie 5/6 kierowcow Cayenne, to blondyna w wielkim okularze w stylu Posh. a ja jezdzilem troche nowym BMW 330xd i musze przyznac, ze bardzo przyjemne autko. ladne, wygodne, w srodku milo brzmi, piekielnie przyspiesza /500Nm/ - do pewnego momentu. jak bede wygladal jak pumex i bede taki madry jak on, to sobie cos takiego sprawie :roll: aha, nawet szybka jazda, a spalanie max 11l/100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 jak bede wygladal jak pumex to Ci nie grozi - takim fajnym nawet chirurg plastyczny z Miami Cie nie zrobi i bede taki madry jak on niestety... tutaj tez nie da rady to sobie cos takiego sprawie a to jest mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Natomiast nie wiedzialem, ze tam pchali naped na 4 kola 4x4 pchali też np. do Renault 21 Turbo Też ciekawe auto i nawet w rajdach śmigało: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 To safrane pewnie waży ze dwie tony, no nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 1724 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareczek730 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Motor: V6 biturbo 2963 cc 12V Moc: 268 HP @ 5500 rpm Moment: 370 Nm @ 2500 rpm V max: 250 km/h 0-100 km/h: 5.9" Masa: 1675 kg (6.25 kg/HP) Napęd AWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej_K Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 dareczek730, trochę Cię poniosło z tym 5.9 do setki, bo naprawdę wynosi ono trochę ponad 7 sek. Co mi się najbardziej w tym aucie podoba to nisko osadzony moment obr. Ciekaw jestem jak się napęd sprawuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 A jak coś CI w nim padnie to się chyba potniesz bo nie wie kto i czym to naprawi... Wersja robiona tylko po to żeby francuscy dygnitarze mieli się czym rozbijac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robeet Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Lamborghini Gallardo na Torze Kielce :!: ... "12 maja słońce nie chciało zajść za chmury. Najwidoczniej przejęło się nadchodzącym wydarzeniem. Chciało popatrzeć. Zresztą nie tylko one. Na torze Kielce pojawił się włoski byk o hiszpańskim imieniu - Lamborghini Gallardo SE, najświeższy nabytek Szkoły Jazdy Subaru." http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=1309 Czyżby w SJS-ie można było pojeździć też takim samochodem :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Czyżby w SJS-ie można było pojeździć też takim samochodem :?: Pewnie na SJS Experience. http://www.sjs.pl/imprezy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareczek730 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 dareczek730, trochę Cię poniosło z tym 5.9 do setki, bo naprawdę wynosi ono trochę ponad 7 sek. Co mi się najbardziej w tym aucie podoba to nisko osadzony moment obr. Ciekaw jestem jak się napęd sprawuje. Nie poniosło mnie to z jakiejs strony (nie ważne).Katalogowo jest 7,2 do setki.Jeśli chodzi o napedy są bardzo wytrzymałe.Tak samo jest ze skrzynia ale trzeba stosowac specjalny olej do molibdenowych synchronizatorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 ciekawe jaka bedzie nastepna zabawka SJS-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareczek730 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 A jak coś CI w nim padnie to się chyba potniesz bo nie wie kto i czym to naprawi... Wersja robiona tylko po to żeby francuscy dygnitarze mieli się czym rozbijac. He He zmartwie Cię . Wszystkie części ogólnie dostępne FOTA , INTERCARS,mam spore rabaty w tych sklepach więc nie jest tak żle.Ten silnik to zwykłe 3.0 V6 z dołożonymi dwiema spreżarkami.Ten sam silnik idzie do Volvo T6 2.9 biturbo. Zawieszenie pneumatyczne odłączone i zamienione na normalne od 3.0 v6. Prowadzi się wyśmienicie 4 napędy sprawiają że nie straszne są ciasne i ostre zakrety. Czekam na podkręcony komputer z krakowa i diopiero będzie się działo. A i zhamowałem ją na oryginalnym chipie i turbinach ustawionych na 0,6 bara- 244 KM i 397 NM całkiem nieżle jak na auto 14 letnie,więc przebieg 133 tysie wydaje się prawdziwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Czyżby w SJS-ie można było pojeździć też takim samochodem Koszt wynajęcia RX-8 wynosił kiedyś coś koło między 1200-1800zł + szkolenie, w zależności od miejsca gdzie się odbywa i od stopnia szkolenia, (nie wiem jak szkolenia indywidualne) więc nie wiem jak to może wyglądać w przypadku Gallardo, ale pewnie nie mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Z innego forum motoryzacyjnego - artykuł, który rozwali chyba każdego. No może wyłączając Rebela i miśkawaw . Tytuł artykułu: "Skoda Superb V6: trochę jak Bentley" Ten tytuł mówi już bardzo wiele o autorze i treściach, jaki będzie chciał zawrzeć i rzeczywiście - potem jest jescze lepiej . Superwygodna Skoda w najmocniejszej wersji rozpędza się do setki tylko o 0,2 s wolniej niż Mitsubishi Lancer Evo X z przekładnią S-ST." (...) Poważnie. Skrzynia DSG idealnie pasuje do silnika, napęd tylnych kół (Haldex czwartej generacji) działa szybko jak nigdy dotąd. Na suchej nawierzchni koła Superba odpychają się niczym od papieru ściernego, a na mokrym asfalcie jest... tak samo. Przy wyłączonym całkowicie ESP (da się, jak w każdej Skodzie) widać, że podwozie Superba ma wielkie rezerwy i konstruktorzy nie musieli maskować swoich błędów hiperaktywnym systemem ratowania tyłka kierowcy I na koniec najlepsze Ja chcę Superba z wielkim motorem, by na śniadanie pożerał Mitsubishi Lancery Evo i inne, zadzierające nosa auta. Calość bredni tutaj: http://moto.onet.pl/1486738,4675,artykul.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 mówi już bardzo wiele o autorze :shock: strach sie bac, bo te wierutne by-zydury wypisuje nie kto inny jak "renomowany" Piotr Frankowski, z - jak mi sie dotychczas wydawalo - renomowanego Top Gear :sad: swiat sie konczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 z - jak mi sie dotychczas wydawalo - renomowanego Top Gear I jest jego redaktorem naczelnym... :roll: Punkt dla "kmh" - Wiesław by nigdy czegoś takiego nie napisał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 daje glowe, ze teraz butne Skody beda przezywac druga mlodosc na drogach, jak zobacza Miska labo Impreze. same sie beda owieczki garnac do strzyzenia, a krew sie bedzie lala potoczyscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korwin Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Dzisiaj rano spotkałem taką jedną... RS. Przebieg wydarzeń nadaje się do wiadomego wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 foreks, dokładnie. Już się nie mogę doczekać. Szczególnie na mokrym/śliskim i w zakrętach. Wtedy wyjdzie, jak bardzo pomaga skodzie brak ESP i jak to jej haldex odpycha się od asfaltu, jak od papieru ściernego . PS DCCD na "lock" i geronimo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Reflektory o zmiennym strumieniu światła nie tylko dopasowują się do warunków jazdy. Mają także funkcję, która spodoba się tym z nas, którzy chcą odwiedzić rodzinę w Anglii. Wystarczy wejść w menu oświetlenia, by przełączyć ksenony w tryb jazdy w ruchu lewostronnym. Niezłe. Niezle, tylko troche nietrafione. W unijnej rzeczywistosci to predzej przyda sie tym z nas w UK, ktorzy chca odwiedzic rodzine w Polsce. :razz: Większość dnia spędziłem jednak za kierownicą najpotężniejszego Superba: wersji 3.6 FSI V6 4x4. No i bardzo fajnie, tylko kto kupi takiego grzmota z wielkim benzynowym silnikiem, ja sie pytam? 2-3 osoby? 99.9% Superbow bedzie bankowo smigac na rope. Wielkie FSI w takim aucie to sztuka dla sztuki, badz czeskich dyplomatow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Wielkie FSI w takim aucie to sztuka dla sztuki, badz czeskich dyplomatow I dla prezesa OCP . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Dobrze, ze skoda nie dostanie nowego silnika 3.3 TFSI audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej:) Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Skoda Superb V6: trochę jak Bentley A tylny słupek kształtem przypomina ten, który jest w Bentleyu Flying Spur. i chyba na tym koniec podobieństw Nowa Skoda nie jest przesadnie ciężka (1425 kg w górę), więc nawet najmniejszy silnik, 1.4 TSI podobno radzi sobie nieźle. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robeet Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Czy to prawda :?: czy głupi żart :?: Francuscy dziennikarze testowali i porównywali z innymi szybkimi samochodami Lagunę GT.... Porównali również Lagunę z Imprezą STi .... "Laguna GT vs. Subaru Impreza W zestawieniu ze sportowym samochodem, jakim jest Impreza STI z napędem na 4 koła, wyposażona w centralny elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy i sportowe opony, Subaru osiąga o 1 m krótszą drogę hamowania, wymaga jednak lekkiego skrętu kierownicą (1/8 obrotu). Renault Laguna GT wykonuje samodzielnie „całą pracę”. Na śliskiej nawierzchni Laguna GT pokonywała zakręt o 4 km/godz. szybciej niż Subaru. W „teście łosia” była szybsza o 5 km/godz. Zacieśniający się zakręt pokonywała z łatwością od 5 km/godz. (na mokrej nawierzchni) do 6 km/godz. (na suchej nawierzchni) szybciej niż Subaru." :shock: :???: :shock: http://www.roadlook.pl/aktualnosci/rena ... renci.html Bouffier jeździ i wygrywa francuskim autem....może Leszek Kuzaj też powinien pomyśleć o francuskim :?: Po prostu nieprawdopodobne.... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się