Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

w W-wie 5/6 kierowcow Cayenne, to blondyna w wielkim okularze w stylu Posh.

 

a ja jezdzilem troche nowym BMW 330xd i musze przyznac, ze bardzo przyjemne autko. ladne, wygodne, w srodku milo brzmi, piekielnie przyspiesza /500Nm/ - do pewnego momentu. jak bede wygladal jak pumex i bede taki madry jak on, to sobie cos takiego sprawie :roll: :mrgreen: aha, nawet szybka jazda, a spalanie max 11l/100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bede wygladal jak pumex

to Ci nie grozi - takim fajnym nawet chirurg plastyczny z Miami Cie nie zrobi :mrgreen:

i bede taki madry jak on

niestety... tutaj tez nie da rady :mrgreen:

to sobie cos takiego sprawie

a to jest mozliwe :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lamborghini Gallardo na Torze Kielce :!: ...

 

"12 maja słońce nie chciało zajść za chmury. Najwidoczniej przejęło się nadchodzącym wydarzeniem. Chciało popatrzeć. Zresztą nie tylko one. Na torze Kielce pojawił się włoski byk o hiszpańskim imieniu - Lamborghini Gallardo SE, najświeższy nabytek Szkoły Jazdy Subaru."

 

http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=1309

 

Czyżby w SJS-ie można było pojeździć też takim samochodem :?: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dareczek730, trochę Cię poniosło z tym 5.9 do setki, bo naprawdę wynosi ono trochę ponad 7 sek. Co mi się najbardziej w tym aucie podoba to nisko osadzony moment obr. Ciekaw jestem jak się napęd sprawuje.

 

Nie poniosło mnie :) to z jakiejs strony (nie ważne).Katalogowo jest 7,2 do setki.Jeśli chodzi o napedy są bardzo wytrzymałe.Tak samo jest ze skrzynia ale trzeba stosowac specjalny olej do molibdenowych synchronizatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak coś CI w nim padnie to się chyba potniesz bo nie wie kto i czym to naprawi...

 

 

Wersja robiona tylko po to żeby francuscy dygnitarze mieli się czym rozbijac.

 

He He zmartwie Cię :). Wszystkie części ogólnie dostępne FOTA , INTERCARS,mam spore rabaty w tych sklepach więc nie jest tak żle.Ten silnik to zwykłe 3.0 V6 z dołożonymi dwiema spreżarkami.Ten sam silnik idzie do Volvo T6 2.9 biturbo.

Zawieszenie pneumatyczne odłączone i zamienione na normalne od 3.0 v6.

Prowadzi się wyśmienicie 4 napędy sprawiają że nie straszne są ciasne i ostre zakrety.

Czekam na podkręcony komputer z krakowa i diopiero będzie się działo.

A i zhamowałem ją na oryginalnym chipie i turbinach ustawionych na 0,6 bara- 244 KM i 397 NM całkiem nieżle jak na auto 14 letnie,więc przebieg 133 tysie wydaje się prawdziwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby w SJS-ie można było pojeździć też takim samochodem

Koszt wynajęcia RX-8 wynosił kiedyś coś koło między 1200-1800zł + szkolenie, w zależności od miejsca gdzie się odbywa i od stopnia szkolenia, (nie wiem jak szkolenia indywidualne) więc nie wiem jak to może wyglądać w przypadku Gallardo, ale pewnie nie mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z innego forum motoryzacyjnego - artykuł, który rozwali chyba każdego. No może wyłączając Rebela i miśkawaw :mrgreen:.

 

Tytuł artykułu: "Skoda Superb V6: trochę jak Bentley" :mrgreen:

 

Ten tytuł mówi już bardzo wiele o autorze i treściach, jaki będzie chciał zawrzeć i rzeczywiście - potem jest jescze lepiej :mrgreen:.

 

Superwygodna Skoda w najmocniejszej wersji rozpędza się do setki tylko o 0,2 s wolniej niż Mitsubishi Lancer Evo X z przekładnią S-ST."

 

(...)

 

Poważnie. Skrzynia DSG idealnie pasuje do silnika, napęd tylnych kół (Haldex czwartej generacji) działa szybko jak nigdy dotąd. Na suchej nawierzchni koła Superba odpychają się niczym od papieru ściernego, a na mokrym asfalcie jest... tak samo. Przy wyłączonym całkowicie ESP (da się, jak w każdej Skodzie) widać, że podwozie Superba ma wielkie rezerwy i konstruktorzy nie musieli maskować swoich błędów hiperaktywnym systemem ratowania tyłka kierowcy

 

I na koniec najlepsze :mrgreen:

 

 

Ja chcę Superba z wielkim motorem, by na śniadanie pożerał Mitsubishi Lancery Evo i inne, zadzierające nosa auta.

 

:mrgreen:

 

Calość bredni tutaj: http://moto.onet.pl/1486738,4675,artykul.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówi już bardzo wiele o autorze

 

:shock: strach sie bac, bo te wierutne by-zydury wypisuje nie kto inny jak "renomowany" Piotr Frankowski, z - jak mi sie dotychczas wydawalo - renomowanego Top Gear :sad:

 

swiat sie konczy :cry:

 

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

foreks, dokładnie. Już się nie mogę doczekać. Szczególnie na mokrym/śliskim i w zakrętach. Wtedy wyjdzie, jak bardzo pomaga skodzie brak ESP i jak to jej haldex odpycha się od asfaltu, jak od papieru ściernego :mrgreen:.

 

PS DCCD na "lock" i geronimo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reflektory o zmiennym strumieniu światła nie tylko dopasowują się do warunków jazdy. Mają także funkcję, która spodoba się tym z nas, którzy chcą odwiedzić rodzinę w Anglii. Wystarczy wejść w menu oświetlenia, by przełączyć ksenony w tryb jazdy w ruchu lewostronnym. Niezłe.

 

Niezle, tylko troche nietrafione. W unijnej rzeczywistosci to predzej przyda sie tym z nas w UK, ktorzy chca odwiedzic rodzine w Polsce. :razz:

 

Większość dnia spędziłem jednak za kierownicą najpotężniejszego Superba: wersji 3.6 FSI V6 4x4.

 

No i bardzo fajnie, tylko kto kupi takiego grzmota z wielkim benzynowym silnikiem, ja sie pytam? 2-3 osoby? 99.9% Superbow bedzie bankowo smigac na rope.

 

Wielkie FSI w takim aucie to sztuka dla sztuki, badz czeskich dyplomatow ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoda Superb V6: trochę jak Bentley
A tylny słupek kształtem przypomina ten, który jest w Bentleyu Flying Spur.

 

:mrgreen:

 

i chyba na tym koniec podobieństw

 

Nowa Skoda nie jest przesadnie ciężka (1425 kg w górę), więc nawet najmniejszy silnik, 1.4 TSI podobno radzi sobie nieźle.

 

:shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to prawda :?: czy głupi żart :?:

Francuscy dziennikarze testowali i porównywali z innymi szybkimi samochodami Lagunę GT....

Porównali również Lagunę z Imprezą STi ....

 

"Laguna GT vs. Subaru Impreza

 

W zestawieniu ze sportowym samochodem, jakim jest Impreza STI z napędem na 4 koła, wyposażona w centralny elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy i sportowe opony, Subaru osiąga o 1 m krótszą drogę hamowania, wymaga jednak lekkiego skrętu kierownicą (1/8 obrotu). Renault Laguna GT wykonuje samodzielnie „całą pracę”.

 

 

Na śliskiej nawierzchni Laguna GT pokonywała zakręt o 4 km/godz. szybciej niż Subaru.

 

 

W „teście łosia” była szybsza o 5 km/godz. Zacieśniający się zakręt pokonywała z łatwością od 5 km/godz. (na mokrej nawierzchni) do 6 km/godz. (na suchej nawierzchni) szybciej niż Subaru."

:shock: :???: :shock:

 

http://www.roadlook.pl/aktualnosci/rena ... renci.html

 

Bouffier jeździ i wygrywa francuskim autem....może Leszek Kuzaj też powinien pomyśleć o francuskim :?: :lol:

 

Po prostu nieprawdopodobne.... :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...