ogs Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Znacie skutery, ktore fabryka ogranicza do 45 km/h? I tak sie da upalac 8) 8) 8) P.S. podobno bylo sciagniete to ograniczenie - nam sie udalo 80 km/h wyciagnac jadac w dwojke i kladac sie zmniejszajac opory powietrza :wink: Fakt faktem, ze pozniej sie zalal jak dojechalismy na miejsce, ale ludzie mieli miny takie :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 OGS, trochę wstyd zabić się na skuterze Jak już to lepiej na jakimś konkretnym motorze... :wink: Moja jedyna przygoda ze skuterami, to pare lat temu w Rzymie z wypozyczalni. Rewelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Amerykański Urząd od Czegoś Tam i Czegoś Tam :wink: opublikował "listę rankingową" kradzieży samochodów według marki i modelu. Jest tam dużo ciekawostek, między innymi taka, że na pozycji nr 203 znajduje się... karawan pogrzebowy marki cadillac :shock: Subarynki też tam są... Impreza - na 34 miejscu :roll: Całość raportu: TUTAJ PS. vert - wiem, że temat kradzieży samochodów to temat dla Ciebie nieprzyjemny, ale mam nadzieję, że nie będziesz na mnie zły... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty/1,4 ... 63707.html - cóż, jak widać nie wszystkim się udaje zrobić napęd na 4 koła i nie spaścić auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Amerykański Urząd od Czegoś Tam i Czegoś Tam :wink: opublikował "listę rankingową" kradzieży samochodów według marki i modelu. I kto mówi, że Mercedesa, Audi i Volkswagena często kradną... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 aflinta, a co z tym autem jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 aflinta, a co z tym autem jest nie tak? "Podchodząc bliżej, mam wrażenie, że samochód testowy zjechał z taśmy w piątkowe popołudnie, gdy wszyscy Włosi marzą tylko o rozpoczynającym się weekendzie. Nierówne szczeliny między blachami to pestka. Klapa bagażnika ocierająca się o zderzak i rysująca lakier to już poważniejsza sprawa. Podobnie jak luźne, wypadające ramki halogenów i niedomykający się spryskiwacz prawego reflektora." [...] "bogatsze w kilogramy nadwozie ma wyżej umieszczony środek ciężkości. Na domiar złego ciężki silnik wisi nad przednią osią. Efekt? Zawieszenie jeszcze bardziej przenosi drgania na niezbyt sztywne nadwozie, informując o co większych dziurach donośnymi stuknięciami." [...] "Niewłaściwe nastawy zawieszenia potwierdziły się po przejeździe przez "śpiącego policjanta". Znaną mi dobrze hopkę Crosswagon przejechał, zamykając przednie amortyzatory. Przy 20 km/h!" [...] "Zabudowanie w podwoziu tylnego mostu zmusiło do okrojenia baku z 63 do zaledwie 50 litrów. To wyjaśnia, dlaczego do napędu wersji Q4 można wybrać tylko silnik wysokoprężny. Co więcej, zmiany spowodowały zniknięcie koła zapasowego nawet w formie wąskiej dojazdówki. W razie awarii trzeba sobie radzić zestawem naprawczym lub telefonem do assistance, bo wrzucenie zapasówki i lewarka do bagażnika z wysoką krawędzią załadunku zajęłoby większość jego skromnej, 360-litrowej pojemności." [...] "Przez cały czas układ napędza wszystkie koła, jednak z większym akcentem na tylną oś. W razie zbyt szybkiego wejścia w zakręt i doprowadzenia do podsterowności na tył przeniesione może zostać nawet 80 proc. mocy. Przy nadsterowności rozkład napędu przód/tył wynosi 60/40. Co z tego, skoro niewyłączalny układ VDC (czyli odpowiednik ESP) odbiera całą frajdę z precyzyjnie działającego napędu 4x4. Jedyne, co można zrobić, to odłączyć kontrolę trakcji, pozwalając na buksowanie przy ruszaniu. Widzieliście zdjęcia reklamowe, na których kierowca Crosswagona z szerokim uśmiechem tnie poślizgiem szutrowy zakręt? Zostały zrobione na ułamek sekundy przed tym, jak VDC powiedziało arrivederci, zamrugało pomarańczowym trójkątem na desce rozdzielczej i ustawiło samochód prosto do kierunku jazdy. Pewnie i bezpiecznie, ale bez pasji i emocji" [...] "Tym bardziej że cena Crosswagona w najbogatszej wersji wydaje się absurdalnie wysoka. Za 170 tysięcy (z dodatkami) można przecież kupić Subaru Legacy Outbacka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Hyundai i Kia stylistycznie radzą sobie coraz lepiej Daewoo nawet nie najgorzej ale to co robi Ssang-Yong trudno nazwać inaczej niż wielkim skokiem wstecz w stylistyce :shock: Co gorsza chyba wzoruje sie na Mercedesie i zdecydowanie mu to nie wychodzi :roll: O to ich najnowsze dzieło. Paskudny, pokraczny, jakiś taki nieforemny Ssang-Yong Rodius Przynajmniej w środku jest troche lepiej: PS. Fiat Multipyta jest śliczny w porównaniu do tego 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Ale ładnie to nazwałeś.. "Wzoruje się na Mercedesie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 WRC fan, poprawiłeś mi humor. Teraz wiem, że nie tylko ja nie mam talentu do rysowania Ten tył z jakiegoś autokaru ? Zobaczcie ile kierowca ma miejsca na nogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Jak sie patrzy na ta dupke....raczej dupsko, to wydaje sie, ze Rodius ma elefantitis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 z tyłu to coś wygląda jak nowe dziecko merca czyli klasa R straszna kupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Wczoraj jechałem za Mercedesem klasy B... Dramat... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Panowie na sr.pl pojawiła się notka o Lancerze Evo IX kombi :shock: :shock: normalnie szok, ale pewnie to taka nowa nisza i znajdzie swoich klientów, osobiście jednak bardziej podoba m się Imresa STi kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 VT? Impreza STi kombi? Chyba WRX... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Impreza STi kombi? Chyba WRX... Jest STi kombi, tyle że nie dostępne w Europie tylko w Japonii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Nowe Clio Sport, narazie Concept, ale pewnie mało co sie różni od finalnej wersji. Silnik w dalszym ciągu 2.0 16v Wygląd jak dla mnie zabójczy, jeszcze w tej czerwieni 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Ano ładne, ale trzebaby zapytać o częstotliwość wizyt w serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 clio sliczne ! ten sang jong to jakies kuriozum stylistyczne multipla byla z zalorzenia poczatkowego kupa no a to evo durzo brzydsze od WRX -a kombi OWOCU !!!!! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 a to evo durzo brzydsze od WRX -a kombi OWOCU !!!!! Ale... osso chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 durzo ? :roll: Owoc widzisz i nie grzmisz :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Owoc pała za spostrzegawczość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Widziałem - i nie tylko to, ale vert jest taki sympatyczny... I ma taryfę ulgową, bo mu ukradli Szuwarka, a to potrafi dobić człowieka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Po tym jak VW prowadzil na rynke Golfa GTI i nowego R32 przyszla kolej na Golfa GT. Bedzie 2.0 TDI GT i 1.4 TSI GT. TDI to nic nowego, ale 1.4 TSI jest nader ciekawy. Jednostka ta jest bowiem wyposazona az w dwa doladowania! Szczegoly ponizej: Golf GT 1.4 TSI - the 125 kW four-cylinder is the most powerful unit of a completely newly developed engine family. It brings us the first dual charged FSI engines in large scale production. A mechanical compressor as well as a turbocharger give the 1.4 litre engine, a high power output and high maximum torque combined with low fuel consumption levels: only 7.2 litres over 100 kilometres. In the engine speed range of 1750 to 4500 rpm (!) it delivers a maximum torque of 240 newton metres. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 In the engine speed range of 1750 to 4500 rpm (!) it delivers a maximum torque of 240 newton metres. Ta benzynka to fajna alternatywa do diesla, tyle, że charakterystyka momentu obrotowego też diesla przypomina, ciekawe przy jakich obrotach ma moc maksymalną, chyba nie nie przy 4500? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się