Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

Znacie skutery, ktore fabryka ogranicza do 45 km/h? :twisted:

 

I tak sie da upalac :twisted:

 

8) 8) 8) :lol:

 

wakacje20052005071530polskiemo.th.jpg

 

P.S. podobno bylo sciagniete to ograniczenie - nam sie udalo 80 km/h wyciagnac

jadac w dwojke i kladac sie zmniejszajac opory powietrza :wink:

Fakt faktem, ze pozniej sie zalal jak dojechalismy na miejsce, ale ludzie

mieli miny takie :shock: :shock: :shock: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amerykański Urząd od Czegoś Tam i Czegoś Tam :wink: opublikował "listę rankingową" kradzieży samochodów według marki i modelu. Jest tam dużo ciekawostek, między innymi taka, że na pozycji nr 203 znajduje się... karawan pogrzebowy marki cadillac :shock: :mrgreen:

 

Subarynki też tam są... Impreza - na 34 miejscu :roll:

 

Całość raportu: TUTAJ

 

PS. vert - wiem, że temat kradzieży samochodów to temat dla Ciebie nieprzyjemny, ale mam nadzieję, że nie będziesz na mnie zły... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aflinta, a co z tym autem jest nie tak?

 

"Podchodząc bliżej, mam wrażenie, że samochód testowy zjechał z taśmy w piątkowe popołudnie, gdy wszyscy Włosi marzą tylko o rozpoczynającym się weekendzie. Nierówne szczeliny między blachami to pestka. Klapa bagażnika ocierająca się o zderzak i rysująca lakier to już poważniejsza sprawa. Podobnie jak luźne, wypadające ramki halogenów i niedomykający się spryskiwacz prawego reflektora."

[...]

"bogatsze w kilogramy nadwozie ma wyżej umieszczony środek ciężkości. Na domiar złego ciężki silnik wisi nad przednią osią. Efekt? Zawieszenie jeszcze bardziej przenosi drgania na niezbyt sztywne nadwozie, informując o co większych dziurach donośnymi stuknięciami."

[...]

"Niewłaściwe nastawy zawieszenia potwierdziły się po przejeździe przez "śpiącego policjanta". Znaną mi dobrze hopkę Crosswagon przejechał, zamykając przednie amortyzatory. Przy 20 km/h!"

[...]

"Zabudowanie w podwoziu tylnego mostu zmusiło do okrojenia baku z 63 do zaledwie 50 litrów. To wyjaśnia, dlaczego do napędu wersji Q4 można wybrać tylko silnik wysokoprężny. Co więcej, zmiany spowodowały zniknięcie koła zapasowego nawet w formie wąskiej dojazdówki. W razie awarii trzeba sobie radzić zestawem naprawczym lub telefonem do assistance, bo wrzucenie zapasówki i lewarka do bagażnika z wysoką krawędzią załadunku zajęłoby większość jego skromnej, 360-litrowej pojemności."

[...]

"Przez cały czas układ napędza wszystkie koła, jednak z większym akcentem na tylną oś. W razie zbyt szybkiego wejścia w zakręt i doprowadzenia do podsterowności na tył przeniesione może zostać nawet 80 proc. mocy. Przy nadsterowności rozkład napędu przód/tył wynosi 60/40. Co z tego, skoro niewyłączalny układ VDC (czyli odpowiednik ESP) odbiera całą frajdę z precyzyjnie działającego napędu 4x4. Jedyne, co można zrobić, to odłączyć kontrolę trakcji, pozwalając na buksowanie przy ruszaniu. Widzieliście zdjęcia reklamowe, na których kierowca Crosswagona z szerokim uśmiechem tnie poślizgiem szutrowy zakręt? Zostały zrobione na ułamek sekundy przed tym, jak VDC powiedziało arrivederci, zamrugało pomarańczowym trójkątem na desce rozdzielczej i ustawiło samochód prosto do kierunku jazdy. Pewnie i bezpiecznie, ale bez pasji i emocji"

[...]

"Tym bardziej że cena Crosswagona w najbogatszej wersji wydaje się absurdalnie wysoka. Za 170 tysięcy (z dodatkami) można przecież kupić Subaru Legacy Outbacka"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hyundai i Kia stylistycznie radzą sobie coraz lepiej

Daewoo nawet nie najgorzej

 

ale to co robi Ssang-Yong trudno nazwać inaczej niż wielkim skokiem wstecz w stylistyce :shock: Co gorsza chyba wzoruje sie na Mercedesie i zdecydowanie mu to nie wychodzi :roll:

 

O to ich najnowsze dzieło. Paskudny, pokraczny, jakiś taki nieforemny Ssang-Yong Rodius :idea:

 

05-f3q-st.jpg

 

05-r3q-a.jpg

 

05-f3q-a.jpg

 

Przynajmniej w środku jest troche lepiej:

 

SecondRowRotated.jpg

 

FaciaHalfWidth.jpg

 

 

PS. Fiat Multipyta jest śliczny w porównaniu do tego 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym jak VW prowadzil na rynke Golfa GTI i nowego R32 przyszla kolej na Golfa GT. Bedzie 2.0 TDI GT i 1.4 TSI GT. TDI to nic nowego, ale 1.4 TSI jest nader ciekawy. Jednostka ta jest bowiem wyposazona az w dwa doladowania! Szczegoly ponizej:

 

Golf GT 1.4 TSI - the 125 kW four-cylinder is the most powerful unit of a

completely newly developed engine family. It brings us the first dual

charged FSI engines in large scale production. A mechanical compressor as

well as a turbocharger give the 1.4 litre engine, a high power output and

high maximum torque combined with low fuel consumption levels: only 7.2

litres over 100 kilometres. In the engine speed range of 1750 to 4500 rpm

(!) it delivers a maximum torque of 240 newton metres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

In the engine speed range of 1750 to 4500 rpm

(!) it delivers a maximum torque of 240 newton metres.

 

Ta benzynka to fajna alternatywa do diesla, tyle, że charakterystyka momentu obrotowego też diesla przypomina, ciekawe przy jakich obrotach ma moc maksymalną, chyba nie nie przy 4500? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...