Witek Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Ale pociesz się Witek, że bycie "niszowym", "elitarnym" itp. oznacza również postacie typu Hannibal Lecter, Markiz De Sade, Kuba Rozpruwacz itd. itp. ...Ci to byli dopiero nie-mainstreamowi... Prawie moi idole. Zawsze się cieszyłem, że nie jestem taki jak wszyscy, może nie wyjątkowy ale przynajmniej nie taki jak większość, a tu takie określenie. Prawdziwy cios i to jeszcze w takie miejsce... Co do Porsche.. Czy oni dają jakieś szkolenia przy zakupie ? Dużo kierowców tych aut, których widziałem (więcej widziałem nowych kabrioletów niż innych wersji), wyglądało jak by ten samochód kupiło dla szpanu, a nie do jazdy w związku z czym mogą (tylko przypuszczam) nie umieć nim jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 wyglądało jak by ten samochód kupiło dla szpanu Witek, zejdź z tego 'szpanu'. Jak kogoś stać, to może nawet Enzo jeździć i nie bywać na żadnych szkoleniach typu SJS... (a co zauważam, SJS ma kiepskie noty u starszych, bardziej wyjeżdżonych kierowców)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 http://s45.yousendit.com/d.aspx?id=01VN6SJRVR6A31OZBRFC7LXVL5 Ale limitowana ilość dowloadów :-( ostro daje, cały czas koryguje tor jazdy. Szkoda, że wydzwonił na końcu, ale chyba za późno zaczął hamować :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Ale pociesz się Witek' date=' że bycie "niszowym", "elitarnym" itp. oznacza również postacie typu Hannibal Lecter, Markiz De Sade, Kuba Rozpruwacz itd. itp. ...Ci to byli dopiero nie-mainstreamowi...[/quote'] Prawie moi idole. Witek! To ja chyba muszę być ostrożniejszy w kontaktach z Tobą... Poza tym muszę Cię uprzedzić, że wątrobę mam starą, na pograniczu marskości i na pewno niesmaczną... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 wyglądało jak by ten samochód kupiło dla szpanu Witek, zejdź z tego 'szpanu'. Jak kogoś stać, to może nawet Enzo jeździć i nie bywać na żadnych szkoleniach typu SJS... (a co zauważam, SJS ma kiepskie noty u starszych, bardziej wyjeżdżonych kierowców)... Owoc, owoc, owoc... ech... Mam nadzieję, że będziemy na Plejadach to Ci kupię zaczep, żebyś nie musiał się mnie bez przerwy i bezpodstawnie czepiać. Specjalnie dla Ciebie dłuższe wyjaśnienie: Żeby Enzo Ferrari jeździć trzeba mieć któreś z F jak dobrze pamiętam. Jeśli ktoś się w F nie zabił to i ma duże szanse przeżyć i w tym. Ot taki sprytny test. Jakoś Berlińczycy mają takie zdanie o swoich właścicielach tych szlachetnych samochodów, a część kierowcy, których widziałem wręcz potwierdzała ich słowa a nie przeczyła. Znany jest fakt, że dużo osób kupuje sportowe auta, bo je na to stać i dobrze w nich wyglądają, a nie dla tego, że lubią i umieją jeździć. I bardzo dobrze, dzięki temu firmy produkujące takie auta jeszcze są. Zastanawia mnie natomiast jak radzą sobie tacy ludzie w takich autach, zwłaszcza w starych 911nastkach, które łatwo się nie prowadzi. Zresztą jak ktoś nigdy nie jeździł autem podobnym do Porsche to ktoś mu musi wytłumaczyć jak ma nim jeździć i dlatego pytałem czy Porsche robi coś w tym aspekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Witek - statystyczny szkop swoim Prosiakiem jeździ tak wolno że nawet Debica Vivo by go na drodze utrzymała. Ci nieliczni co jeżdżą nimi szybko spędzają na torze więcej czasu niż mi się śniło kiedykolwiek - takie wyniki dwumiesięcznych obserwacji. Co do on-boarda -> obawiam się że hamowanie przede wszytskim było spóźnione bo dopieor jak zobacyzł co się dzieje, powinno być przed szczytem, tam auto było odciążone i nawet WRC by nie dało raczej rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Mmmm, takie auta właśnie uwielbiam. Czysta mechanika, żadnej elektroniki trakcji, i biologiczny łącznik....... Filmik już od dawna zalega w moim kompie ale z wielką przyjemnością go sobie teraz kolejny raz obejżałem. Co do dzwona, to wg mnie możliwości są dwie, albo jak pisze Azrael błąd w opisie, albo kierowca nie posłuchał pilota. W każdym bądź razie to było ewidentne dohamowanie na opis, już lewy był praktycznie przed szczytem niewidoczny, a wejście w prawy to już całkiem. Ale wiesz co Azrael, może ktoś znowu krowę zakotwiczył w innym miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Ale wiesz co Azrael, może ktoś znowu krowę zakotwiczył w innym miejscu? Albo drzewo w nocy chłopaki wykopali ;-) Ale ewidentnie błąd nie z techniki jazdy tylko z opisu. W momencie jak się gość połapał co jest grane to już było nie do uratowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Jak juz jestesmy w temacie mocnych tylnionapedowek, to warto to zobaczyc... http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=1CZP ... 93W4QXOCVR moze kierowca nei ma tak opanowanej maszyny (niektore nawroty nie bardzo mu wyszly), ale widac ile trzeba sie nameczyc z takim potworem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Jak juz jestesmy w temacie mocnych tylnionapedowek, to warto to zobaczyc... http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=1CZP ... 93W4QXOCVR moze kierowca nei ma tak opanowanej maszyny (niektore nawroty nie bardzo mu wyszly), ale widac ile trzeba sie nameczyc z takim potworem. Sympatyczny filmik Chciałbym tak umieć "nieopanowaną" maszynę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=1CZPD941Z6WO410P93W4QXOCVR Widziałem już ten filmik wcześniej, ale mimo wszystko miło go obejrzeć (usłyszeć ) po raz kolejny. Śliczny samochód, widać że kierowca ma duży fun z jazdy tym potworkiem.Symfonia dzwięków wydawanych przez to auto jest fenomenalna :wink: Szkoda że takich samochodów w rajdach jest coraz mniej, a właściwie nie ma ich wcale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Nie bardzo mu jeżdzenie Sierką RWD wychodzi niestety. Ale ogląda się to fajnie, po raz kolejny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 jest troche momentow, w ktorych mozna sie przyczepic. jednak, chcialbym tak "nie panowac" nad sprzetem 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Jak to nie wychodzi???!!?!? Ludzie przecież to jest makabrycznie trudne auto a koleś śmiga z pewnością starego wygi, nie widziałem tak jadącej zerówki na żadnym rajdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Noooo sierka na 0 rewelacja, ja widziałem na strzelinskim w tymroku gość jechał sierrą cosworthem też wymiatał strasznie fajnie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Ciekawe skąd takiego Cossiego wyciągnął i ile takich po szopach jeszcze gdzieś tkwi... Herrkam - chcesz filmik z tym rajdowym Prosiakiem w klasie GT-N co Ci mówiłem że fajna alternatywa dla Lancera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Jak to nie wychodzi???!!?!? Ludzie przecież to jest makabrycznie trudne auto a koleś śmiga z pewnością starego wygi, nie widziałem tak jadącej zerówki na żadnym rajdzie. Zerówki owszem nie widziałem tak jadącej, ale wystarczy przypomnieć sobie Bublewicza, jak on obchodził sie z podobnym samochodem. Ten koleś z filmu moim zdaniem zbyt wiele razy jest poza drogą, bądź staje ot tak na zakręcie. Z resztą nie to jest ważne, fajne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 KOles jedize wyraźnie na pokaz, ale widać że panuje bardzo dobrze. NIema co porównywać jednak zawodnika na poziomie miestzra europy z facetem który jedize na emeryturze zerówką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 KOles jedize wyraźnie na pokaz, ale widać że panuje bardzo dobrze. NIema co porównywać jednak zawodnika na poziomie miestzra europy z facetem który jedize na emeryturze zerówką. wiem, ze to nie to samo, ale jednak troszkę go samochód ponosi. Sam bym chciał spróbowac. Żeby mi tak wychodziło :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Mnie się wydaje że to jest włąśnie pod kontrolą, a jeżlei nawet ponosi - nawet dla czołówki naszych rajdów jakby ich A-grupowa Sierra RWD z ALSem powiozła to by nie był wstyd. Zobacz jak to auto szuka przyczepności. Mam kolege w Anglii który się ściga A-grupowym Escortem ale w swojej karierze jeździł między inymi taką Sierrą oraz paroma innymi wynalazkami i mówi że to było jedyne auto któego się bał bo nigdy nie dało się przewidzieć co zaraz zrobi i np. wiele razy obróciło się tylem przy 200km/h+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 No chciałbym z taką swobodą umieć pełnym slajdem pomykać po patelniach..... Azrael, czy o ten film z rajdowym Prosiakiem GT3 Ci chodzi? To on-board Yannick'a Bodson'a z Rajdu Wallonie. Jak masz jakiś inny to koniecznie zapodaj. http://www.media-sport.be/site/motor/sa ... odsite.wmv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Herrkam - chcesz filmik z tym rajdowym Prosiakiem w klasie GT-N co Ci mówiłem że fajna alternatywa dla Lancera? jasne zapodaj na tomkaminski2002@yahoo.de a ta sierka to nie wiem biala jakaś sedanowa ale jeżdzona zgodnie z przeznaczeniem bez odpuszczań..nawet na drugiej pętli gdzieś za szeroko pociągnął i zderzaka z tyłu zabrało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Film który ślę właśnie Herrkamowi jest z Rajdu Ardennes. Tylko nie wiem gdzie to wystawić może Herrkam coś wyknuje. Goście idą po sniegu na seryjnym kapciu i idą...... byli wtedy bodajże na 5 miejscu w generalce (wygrał Kuzaj, potem były 3 czy 4 WRC). Na asfaltach N-ki są bez szans a S1600 muszą się napcić żeby nadążyć za takim prosiakiem który jest fajny bo seryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 No to też kiedyś widziałem, ale mi się gdzieś zapodział......... I nie pamiętam skąd go ściągnąłem. Szkoda, że w naszym rajdowym bida światku takie sprzęty się nie pojawiają. Ostatecznie mamy przecież prosiakowe tradycję i to jakie! Zasada przecież takim jeździł i tylko przez pechowego dacha nie wygrał Safari i ostatecznie był drugi. Ciekawe zresztą, kto może sobie dzisiaj wyobrazić jazdę w tak trudnym i prawie terenowym rajdzie, jak Safari, Prosiakiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Albo w Dakarze? Ale w Londyn-Melbourne też dawał nieźle Prosiakiem... i w Argentynie. Ciekawe w ogóle - wydaje mi się że taki GT3 RS w klasie N-GT (auto seryjne - zmienione amortyzatory na Porsche sport i sprężyny) jetst tańszy od rajddowego Lancera, a w eksloatacji to już na pewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się