Skocz do zawartości

Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]


MacGregor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie  :)

 Jak wskazuje mój "nick" jestem nowicjuszką, w chwili obecnej oczekuję na moje wymarzone Subaru :wub: 

Mam pytanie do osób zakupujących salonowe Subarynki...jakie są Wasze doświadczenia w kwestii terminu odbioru... czy bardziej to było w ostatnim momencie... (termin asekuracyjny w umowie) czy też w maksymalnie najszybszym :question: Dodam, że zakupione auto jest nie jest doposażane ponad oferowaną wersję fabryczną (poza kolorem ;) )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, od niecałego roku jestem szczęśliwym posiadaczem Subaru Forestera 2011 SH. Wszystko było ładnie pięknie dopóki nie wysiadły świece żarowe i oddałem samochód do ASO w Bydgoszczy (taki duży Multisalon). Wysoce wykwalifikowani mechanicy oczywiście ukręcili dwie świece, ale rozumiem zdarza się, ten typ tak ma... Natomiast nie rozumiem dlaczego konsultant serwisu przez przeszło tydzień, przy codziennym dzwonieniu po kilka razy, nie odbiera telefonu ani nie oddzwania. Samochód stał w serwisie przeszło MIESIĄC i czekał chyba, aż się sam naprawi. Wszelkie próby kontaktu w celu ustalenia co robimy dalej nie były możliwe, gdyż nie dało się z nikim z "Serwisu" skontaktować. Dopiero gdy zleciłem kontakt pełnomocnikowi "Szanownym Państwu" przypomniało się o moim samochodzie. Kolejny tydzień trwały "próby" wyciągnięcia tych świec. Na sam koniec zmagań stwierdzono, co było zaznaczane od samego początku, że konieczny będzie demontaż głowic. Po wycenie (1/4 wartości samochodu), która o dziwo pojawiła się w błyskawicznym tempie, stwierdziłem, że podziękuję za obsługę i zabrałem samochód do specjalisty od wyciągania urwanych świec. Najprawdopodobniej w dniu jutrzejszym samochód z wymienionymi świecami będzie do odbioru.

 

Zdecydowanie odradzam korzystania z Serwisu wyżej wymienionego salonu, no chyba, że samochód służy komuś tylko do stania na podjeździe, a nie do jeżdżenia na codzień. Nie mówiąc już o traktowaniu klienta, który przyjeżdża używanym samochodem do serwisu, jako osoby drugiej kategorii.

 

Mam nadzieje, że po naprawie będę zadowolony z auta jak do tej pory. Pozdrawiam :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...