Tekaj

Nowy
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Tekaj

  • Ranga
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Impreza 2.5 TS spec US

Ostatnio na profilu byli

49 wyświetleń profilu
  1. Pozdrowienia dla czarnego Forka zaparkowanego teraz na parkingu sks na Pwr
  2. Pozdrowienia dla kierowcy granatowego Buga spotkanego wczoraj po 20 na Legnickiej - Wrocław
  3. Pozdrowienia dla właścicieli dwóch Forków zaparkowanych dzisiaj przy ulicy Poznańskiej we Wrocławiu, a także pozdrowienia dla srebrnego Buga spotkanego na Legnickiej w piątek.
  4. Z tego co wiem, tulejki nie ma. W takim razie podłączę się jeszcze raz i sprawdzę odczyty sondy na benzynie i lpg
  5. Mam problem z okresowo zapalającą się kontrolką check. Zazwyczaj zapalała się gdy w butli było już mało gazu, a po zatankowaniu znikała. Ostatnio jednak zapaliła się gdy butla była pełna i po jakimś czasie mimo dotankowania nie gasła. W końcu uporałem się z podłączeniem komputera do auta i pojawiły się następujące błędy: P0461 Fuel Level Sensor Performance Problem P0139 O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 2) Co do pierwszego błędu wyczytałem że pojawia się w Subaru zasilanych lpg gdy w baku jest mało paliwa. Akurat zaraz po kupnie zatankowałem benzynę i taki stan się utrzymuje więc możliwe że to jakiś stary błąd. Natomiast co do błędu sondy. Niestety w FreeSSM nie znalazłem opcji odczytu napięcia 2 drugiej sondy, a jedynie pierwszej, więc nie wiem co dalej. Czy ktoś spotkał się z takim kodem w swoim Subaru? Możliwe że to oznacza sondę do wymiany, czy kwestia instalacji gazu? Byłem u gazownika na regulacji zaraz po kupnie i po diagnozie stwierdził, że instalacja jest ok, a jedynie reduktor mógłby być wydajniejszy.
  6. Jestem świeżo upieczonym właścicielem Subaru. Mam okresowo pojawiający się z instalacją. Właściwie ciężko to nazwać problemem ponieważ przy niskim poziomie gazu w butli zapala się check. Jednak nie powoduje to żadnych dodatkowych problemów. Po dotankowaniu gazu kontrolka gaśnie. Poprzedni właściciel informował mnie o tym i zalecił niedopuszczanie do jeżdżenia z małą ilością gazu w zbiorniku. Stwierdził, że sprawdzał jest to błąd sondy lambda. Ostatnio byłem na przeglądzie instalacji u gazownika. oczywiście opisałem problem, ale zgodnie z prawami Murphy'iego mimo niskiego poziomu gazu kontrolka się nie pojawiała. Sądziłem, że rozwiązaniem problemu była wymiana świec, jednak przedwczoraj cały cykl się powtórzył, pojawił się check, po zatankowaniu zgasł. Obecnie jest rezerwa gazu, a błąd tym razem znów się nie pojawił. Czy ktoś miał podobny problem? Szukam jakiegoś punktu zaczepienia.
  7. Cześć. Niestety nie mogę dodawać postów w dziale kupna. Mam pytanie co do części do Imprezy GD. Posiadasz może uszczelkę klapy bagażnika wersji kombi oraz czy posiadasz śrubki mocujące deskę rozdzielczą/plastki we wnętrzu?

    Pozdrawiam

    Kajetan

  8. Cały ? Silnik - 4,3l, skrzynia MT 3,5l, a dyfer 0,8l Od deski do deski nie czytałem, ale przyczytałem tyle, by stwierdzić, że nic nie wiem ;D Dziękuję bardzo za odpowiedzi. Zaraz zamawiam oleje.
  9. Na wstępie przepraszam, że zakładam taki temat, bo na pewno odpowiedzi , na moje pytania są do znalezienia na forum. Stałem się właścicielem Imprezy 2.5 NA. W tym tygodniu oddaję auto na przegląd, chciałem wczesniej zakupić odpowiednie płyny, ponieważ wiem od poprzedniego właściciela, że nadają się do wymiany (m. in olej silnikowy półsyntentyk). Zdążyłem już przeczytać wątki olejowe (silnikowy i napędowy), ale zorbił mi się mały mętlik w głowie. Po lekturze decydowałem się zakupić Millers Trident 5W-40, a do napędów Motul Gear 300 75W-90. Nie jestem pewien co do ilości jakie potrzebuje, a nie posiadam instrukcji z tymi danymi, a obecnie mam problem z pobraniem plików z sieci. Z tego co ustaliłem to do silnika potrzebuje 4l oleju, a do napędu 5,4l (skrzynia 3,7l, tylny dyferencjał 0.8l, przedni dyferencjał 1.3l). Czy możecie potwierdzić, zweryfikować, czy może jestem w błędzie? Jeszcze raz przepraszam za prawdopodobne powielenie tematu.
  10. Dzierżoniów niestety za daleko na te chwile.
  11. Cześć. Znacie serwis godny polecenia w Legnicy lub okolicach? Chciałem obejrzeć auto, a do najbliższych serwisów ASO jest stamtąd za daleko.
  12. Czyli w EJ251 też? To podobna konstrukcja. A jak wygląda w ogóle kwestia dostępności części u nas. Wiem, że jeśli chodzi o sam silnik to nie ma, bo występował w innych modelach, ale chodzi mi o części do zawieszenia, układ hamulcowy itd. Czy są zamienne z innym modelem, albo takie same jak w innych wersjach Imprez?
  13. Żeby nie zakładać nowego tematu postanowiłem napisać tutaj, ponieważ przymierzam się, a raczej jestem już zdecydowany na zakup pierwszego Subaru. Dokładnie mowa o Imprezie. Od jakiegoś czasu przeglądam forum i na wiele pytań znalazłem już odpowiedz ale na ta chwile nasuwają mi się 2 pytania, na które nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Szukam wersji wolnossącej 2.0 i będę chciał założyć lpg. Trafiłem gdzieś na informacje ze głębokość wneki koła zapasowego w sedanie jest mniejsza niż w kombi. Czy ktoś kolby potwierdzić? Pytam ze względu na to czy zbiornik toroidalny mieści się w sedanie? Drugie pytanie jest związane z wersja US. 2.0 NA będzie w kwestii mocy cofnięciem. Na utrzymanie WRX mnie nie stać dlatego zastanawiam się na 2.5. Czytałem opinie, ze wbrew skojarzeniu z wersja turbo ten silnik jest bezawaryjny i nie ma tak dużego ryzyka związanego z UPG. Prawda to? ;d
  14. Dochodzi jeszcze współczynnik deprecjacji zależny od wieku i chyba wg. ostatecznych ustaleń od stanu technicznego pojazdu.
  15. Witam wszystkich. Co prawda na forum jestem zarejestrowany jakieś 3 lata, ale zrobiłem to w celu zakupu opon do upalania i nawet nie myślałem, że za jakiś czas zainteresuję się kupnem Subaru. Ponieważ, nie pamiętam czy się witałem robię to teraz i przymierzam się do kupna Imprezy. Pozdrawiam