Tekaj

Nowy
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Tekaj

  • Ranga
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Impreza 2.5 TS spec US

Ostatnio na profilu byli

70 wyświetleń profilu
  1. Pozdrawiam kierowcę niebieskiego Bloba widzianego przed chwila na Curie Skłodowskiej we Wroclawiu
  2. Pozdrowienia dla kierowcy srebrnego Hawka mijanego wczoraj po wiaduktem kolejowym na Dyrekcyjnej? we Wrocławiu.
  3. Do sierpnia zeszłego roku tam mieszkałem i nigdy tam Subaru nie zauważyłem. Sam wtedy jeszcze Subaru nie miałem, tylko niemiecki wehikuł.
  4. Czyzby na Matejki na stałe zawitalo Subaru czy tylko przejazdem?
  5. Pozdrawiam Legacy H6 z Legnicy widzianego przed chwila koło dworca PKP we Wrocławiu
  6. Pozdrawiam właścicieli srebrnego bloba Sti i GTka zaparkowanych na Polibudzie Wrocławskiej i Subaru Baje widzianego na pl. Grunwaldzkim
  7. Pozdrawiam właściciela czarnej Imorezy zaparkowanej przy ulicy. (chyba Daszynskiego)
  8. Pozdrowienia dla czarnego Forka zaparkowanego teraz na parkingu sks na Pwr
  9. Pozdrowienia dla kierowcy granatowego Buga spotkanego wczoraj po 20 na Legnickiej - Wrocław
  10. Pozdrowienia dla właścicieli dwóch Forków zaparkowanych dzisiaj przy ulicy Poznańskiej we Wrocławiu, a także pozdrowienia dla srebrnego Buga spotkanego na Legnickiej w piątek.
  11. Z tego co wiem, tulejki nie ma. W takim razie podłączę się jeszcze raz i sprawdzę odczyty sondy na benzynie i lpg
  12. Mam problem z okresowo zapalającą się kontrolką check. Zazwyczaj zapalała się gdy w butli było już mało gazu, a po zatankowaniu znikała. Ostatnio jednak zapaliła się gdy butla była pełna i po jakimś czasie mimo dotankowania nie gasła. W końcu uporałem się z podłączeniem komputera do auta i pojawiły się następujące błędy: P0461 Fuel Level Sensor Performance Problem P0139 O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 2) Co do pierwszego błędu wyczytałem że pojawia się w Subaru zasilanych lpg gdy w baku jest mało paliwa. Akurat zaraz po kupnie zatankowałem benzynę i taki stan się utrzymuje więc możliwe że to jakiś stary błąd. Natomiast co do błędu sondy. Niestety w FreeSSM nie znalazłem opcji odczytu napięcia 2 drugiej sondy, a jedynie pierwszej, więc nie wiem co dalej. Czy ktoś spotkał się z takim kodem w swoim Subaru? Możliwe że to oznacza sondę do wymiany, czy kwestia instalacji gazu? Byłem u gazownika na regulacji zaraz po kupnie i po diagnozie stwierdził, że instalacja jest ok, a jedynie reduktor mógłby być wydajniejszy.
  13. Jestem świeżo upieczonym właścicielem Subaru. Mam okresowo pojawiający się z instalacją. Właściwie ciężko to nazwać problemem ponieważ przy niskim poziomie gazu w butli zapala się check. Jednak nie powoduje to żadnych dodatkowych problemów. Po dotankowaniu gazu kontrolka gaśnie. Poprzedni właściciel informował mnie o tym i zalecił niedopuszczanie do jeżdżenia z małą ilością gazu w zbiorniku. Stwierdził, że sprawdzał jest to błąd sondy lambda. Ostatnio byłem na przeglądzie instalacji u gazownika. oczywiście opisałem problem, ale zgodnie z prawami Murphy'iego mimo niskiego poziomu gazu kontrolka się nie pojawiała. Sądziłem, że rozwiązaniem problemu była wymiana świec, jednak przedwczoraj cały cykl się powtórzył, pojawił się check, po zatankowaniu zgasł. Obecnie jest rezerwa gazu, a błąd tym razem znów się nie pojawił. Czy ktoś miał podobny problem? Szukam jakiegoś punktu zaczepienia.
  14. Cześć. Niestety nie mogę dodawać postów w dziale kupna. Mam pytanie co do części do Imprezy GD. Posiadasz może uszczelkę klapy bagażnika wersji kombi oraz czy posiadasz śrubki mocujące deskę rozdzielczą/plastki we wnętrzu?

    Pozdrawiam

    Kajetan

  15. Cały ? Silnik - 4,3l, skrzynia MT 3,5l, a dyfer 0,8l Od deski do deski nie czytałem, ale przyczytałem tyle, by stwierdzić, że nic nie wiem ;D Dziękuję bardzo za odpowiedzi. Zaraz zamawiam oleje.