Jump to content

plum76

Nowy
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About plum76

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warka
  • Auto
    Outback 2011 2.5 SOHC LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Koło zapasowe oczywiście zabrać. Zestaw który wstawiłem naprawdę działa i spokojnie po takiej naprawie można przejechać kilka tys km, ale niech każdy sam osądzi. W Gruzji nie zginiesz, ludzie pomogą bo to dobre dusze są. tylko nie wiem czy głowa wytrzyma po takim spotkaniu szczególnie jak miejscowym/ domowym winem cię ugoszczą. paweł
  2. tak się domyślałem. A co to "kreska"?
  3. Byłem w Gruzji i większość atrakcji zobaczysz seryjnym Outbakiem. Kase z modyfikacji lepiej przeznaczyć na wyjazd. Jak chcesz pchac się w trudny teren to lepiej Patrolem lub LC ale czas dojazdu i komfort nieporównywalny do Subaru. W lato tam jest sucho, my koło Batumi wjechaliśmy do Parku Narodowego na noclego i dwa brody były po drodze. Taksówką gość w Lada o taką http://rugala.pl/blog/2013/09/samochody-w-armenii/ je przejechał z 4 osobami w środku. Drogi mają słabe i zawieszenie Outbaka powinno się sprawdzić bo dziur dużo. Kup zestaw do naprawy taki https://sklep.phu-szczepan.pl/product-pol-319-Zestaw-Wulkanizacyjny-do-Naprawy-Opon-Blister-ATS.html . W 5 minut bez zdejmowania koła łata się dziury. Sprawdzone doświadczalnie na dużych kołach. Zakładam że kompresor zabierzesz. O oponach poczytaj czy mają wzmocnienia boczne min 2-3 warstwy. Ogólnie zazdroszczę wyjazdu bo jedzenie super ludzie też a i na przestrzeni 300 km można zobaczyć stepy i góry wielkości 5000mnpm. Jak będziesz chciał to mogę podesłać punkty orientacyjne które my robiliśmy. PS: 2 cale liftu to nie mało jak na osobówkę. Takie modyfikacje robi się w rasowych terenówkach ze sztywnymi mostami bez większej obawy o szybsze zużycie innych elementów. PSS: takie znalazłem https://forum.subaru.pl/topic/102428-modyfikacje-off-road-coś-ktoś-podwyższenie-osłony-etc/ wygląda super, ale ja już wyrosłem ze szpejowania aut bo większość rzeczy okazuje się niepotrzebnym wydatkiem. Ale jak kogoś stać to czemu nie.
  4. Ale benzynowe wtryskiwacze to nie dislowskie. Są o niebo tańsze a i można je dać do czyszczenia w specjalnych zakładach w rozsądnej cenie. W manualu raczej nie ma info o dodatkach do paliwa.
  5. A czy jest gdzieś na forum lista wiarygodnych, sprawdzonych speców od takich napraw? Poza ASO oczywiście, które to może zrobić. paweł
  6. dzieki. o to chodziło.
  7. Panowi czy jest jakaś stronka gdzie są obrazki i nr cześci do Outback IV? Jak wyszukujecie jakie części wam potrzebne? W EPC Subaru jest jak coś zdemontować, ale nie ma info o nr czesci. W Toyocie wszystko jest w jednym miejscu. Paweł
  8. a jakiej firmy masz? na Alliexpres jest kilka. Ty masz z dziurą na CD czy tablet? paweł
  9. plum76

    Outback h6 Europa/USA

    Nie będe zakładał nowego wątku bo pośrednio ten dotyczy moich wątpliwości. Pytania: - czy zawieszenia (tył -sanki, wahacze, zwrotnice) są takie same w wersji USA 2.5 i 3.6? - czy zawieszenia (jak wyżej) są takie same w wersji US i EU Ewentualnie które elementy sa podobne a które różne. Ja mam Outback 2011 2.5 wersja kanada produkcja US i być może bede musiał powalczyć z dolnym wahaczem lub zwrotnicą u siebie. Pytanie czy jest jedno zawieszenie dla wszystkich wersji? Rozmawiałem z kilkoma osobami i wersje są dwie, Zawieszenie US jest inne niż EU mowa o sankach itp a nie amortyzatorach. Inny mechanik stwierdził że części są zamienne wiec i całe zawieszenie powinno być takie same. Prośba o rozwinięcie wątpliwości bo nie wiem czy elementy z europejskiego diesla będą ok czy muszę szukać wersji US 2.5. Paweł
  10. Witam, Nowy posiadacz Outback 2011 2.5 wersja Kanada dziękuje za zamieszczone info, które było przydatne do analizy zakupu auta. Mam nadzieje, że w przyszłości merytorycznie wniosę coś nowego do forum. paweł
×
×
  • Create New...