arfi Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 He. A ja mam 3 znajomych, co dotrwali do pęknięcia wału <140tkm, u mnie tuż przed 150tkm. Co z tego, że oprócz silnika (i sprzęgła przy 147tkm) nic się nie psuło. Na 20 koła i tak razem poleciałem. A na mailu mam jeszcze niezłą grupkę tych, co niekoniecznie chcą się ujawnić. Pewnie chcą niebawem dobrze sprzedać najlepszego diesla świata... A mój kolega pól roku temu sprzedał touarega v10, z pół milionem km i klient dzwoni zadowolony. A ciągał przyczepę z koparkami i innymi takimi. To jest konkret. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 He.A ja mam znajomą co urodziła siedmioro dzieci i dalej śpi z mężem. Nawet o antykoncepcji nie myślą,ani o oddawaniu dzieci.Oboje zadowoleni,też czasem do nas dzwonią. To też konkret. 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Ale mnie chodziło o to, że jest 1 (!) co przetrwał ponad 200tkm. Konkretnie 1, a nie że wynik jest porażający. Do uznania wyniku za dobry potrzebne są wyniki z 3 z przodu - dla porządku chodzi o setki tysięcy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 (edytowane) Kto jeszcze przekroczył 200 tys? 265 tys leg. D. i OBK D. prawie 300 tyś , kilka pod 200 tyś (trafiały na wym. swiec żarowych) Edytowane 11 Marca 2013 przez Andrzej Koper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 265 tys leg. D. i OBK D. prawie 300 tyś , kilka pod 200 tyś (trafiały na wym. swiec żarowych) I wszystkie z udokumentowaną historią serwisową i pewnością, że pod maską siedzi silnik z którym dane auto wyjechało z fabryki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 I wszystkie z udokumentowaną historią serwisową i pewnością, że pod maską siedzi silnik z którym dane auto wyjechało z fabryki? szczegółów poza jednym (265 tyś) nie znam , wiem jedynie od mechanikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Mój aktualnie podchodzi pod 200 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 szczegółów poza jednym (265 tyś) nie znam , wiem jedynie od mechanikow Czyli przynajmniej w tym jednym przypadku może Pan z całą pewnością stwierdzić, że silnik jest oryginalny, nienaprawiany od nowości? I wał w nim nie pękł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 szczegółów poza jednym (265 tyś) nie znam , wiem jedynie od mechanikow Czyli przynajmniej w tym jednym przypadku może Pan z całą pewnością stwierdzić, że silnik jest oryginalny, nienaprawiany od nowości? I wał w nim nie pękł? Nie wiem jak w przypadku Andrzeja , ale ten mój klient ma biuro turystyczne i jeździ non stop za granice , przeważnie do Włoch , świece żarowe oryginał , wtryski oryginał i pracują idealnie , od czasu do czasu stosujemy mu preparat LM Pro line do układu i tyle . Rocznik 2008 , od samego początku w jego rękach , zreszta kupił go za moja namową i mam szczęście bo jest bardzo zadowolony . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 He.A ja mam znajomą co urodziła siedmioro dzieci i dalej śpi z mężem. Nawet o antykoncepcji nie myślą,ani o oddawaniu dzieci.Oboje zadowoleni,też czasem do nas dzwonią. To też konkret. miażdżysz mnie do 200 brakuje 14 jeszcze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 He.A ja mam znajomą co urodziła siedmioro dzieci i dalej śpi z mężem. Nawet o antykoncepcji nie myślą,ani o oddawaniu dzieci.Oboje zadowoleni,też czasem do nas dzwonią. To też konkret. miażdżysz mnie do 200 brakuje 14 jeszcze.. To jeździj ostrożnie bo wiesz fatum forumowe czuwa a najlepiej zrób analizę oleju , wejdz do watku olejowego , przeczytaj calosc , zalej magiczne oleje rodem z USA ( tam najlepiej znaja sie na dieslu ) przyciskaj gaz mocniej po dwóch godzinach jeżdżenia wokół trzepaka , a najlepiej odstaw auto i nasluchuj dźwiękow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 To jeździj ostrożnie bo wiesz fatum forumowe czuwa a najlepiej zrób analizę oleju , wejdz do watku olejowego , przeczytaj calosc , zalej magiczne oleje rodem z USA ( tam najlepiej znaja sie na dieslu ) przyciskaj gaz mocniej po dwóch godzinach jeżdżenia wokół trzepaka , a najlepiej odstaw auto i nasluchuj dźwiękow Myślę że ta % awaryjność SBD aż tak bardzo nie odbiega od innych marek. Problem lezy gdzie indziej, a mianowicie w kosztach potencjalnego remontu, które sa 2-3 krotnie wyższe od konkurencji. I o to rozbija się cała dyskusja, bo przyznasz że mając kilkuletnie auto włożenie w niego 30 tyś w remont jest mało opłącalne i mocno boli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Łukasz , cóż , ja dawno mówiłem ze diesel w obecnych czasach to bomba zegarowa , koszty obsługi , dwa trzy razy większe , koszt paliwa owszem mniejsze, i, to pseudo oszczędność , na dziś i najpewniej na jutro i kilka lat , najtańsza będzie benzyna z FSI i tyle w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Problem lezy gdzie indziej, a mianowicie w kosztach potencjalnego remontu, które sa 2-3 krotnie wyższe od konkurencji. I o to rozbija się cała dyskusja, bo przyznasz że mając kilkuletnie auto włożenie w niego 30 tyś w remont jest mało opłącalne i mocno boli. oto własnie chodzi cena miażdzy zwłaszcza w relacji do wartosci uzywanych samochodów może w Czechach short block jest tanszy az sie nie chce wierzyć że takie różnice w cenie wtrysków jak ponizej w linku http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60750-awaria-w-subaru-impreza-gh-2009-rok-20-boxer-diesel/page__hl__diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 To jeździj ostrożnie bo wiesz fatum forumowe czuwa dobre rady zawsze w cenie opijemy je przy najbliższej okazji Problem lezy gdzie indziej, a mianowicie w kosztach potencjalnego remontu, które sa 2-3 krotnie wyższe od konkurencji. nie do końca chyba.. byłem ostatnio u fryzjera (z rzadka jeszcze bywam ) i jakaś gazeta typu auto-świat wpadła mi w ręce - opisane koszty serwisu dyzli różnych marek - zdecydowanym zwycięzcą jeśli chodzi o drenowanie kieszeni kierowcy został lancer z 2litrowym dieslem dpf bodajże 14tysięcy, sprzęgło komplet 6tysięcy (bez robocizny) ceny innych części równie porażające, boxer diesel trochę wyżej od różnych mondeo czy passatów ale to już nie były różnice bardzo szokujące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Problem lezy gdzie indziej, a mianowicie w kosztach potencjalnego remontu, które sa 2-3 krotnie wyższe od konkurencji. I o to rozbija się cała dyskusja, bo przyznasz że mając kilkuletnie auto włożenie w niego 30 tyś w remont jest mało opłącalne i mocno boli. oto własnie chodzi cena miażdzy zwłaszcza w relacji do wartosci uzywanych samochodów może w Czechach short block jest tanszy az sie nie chce wierzyć że takie różnice w cenie wtrysków jak ponizej w linku http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60750-awaria-w-subaru-impreza-gh-2009-rok-20-boxer-diesel/page__hl__diesel Gwarantuje ze nie jest cena nowych wtryskow , tylko po regeneracji ! Czesi czy Słowacy maja uwierzcie mi , ceny czesci maja prawie X 2 tego co w Polsce ! a dostępność jest żałosna , na np. Słowacji klienci mówią ze u nas jest raj jeśli chodzi o czesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Mnie również spotkała przykra przygoda z SBD, pękł wał. 110k przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Gwarantuje ze nie jest cena nowych wtryskow , tylko po regeneracji ! Czesi czy Słowacy maja uwierzcie mi , ceny czesci maja prawie X 2 tego co w Polsce ! a dostępność jest żałosna , na np. Słowacji klienci mówią ze u nas jest raj jeśli chodzi o czesci wierzyć sie nie chce ... ale jak tak mowisz to wierzę w to że wały pękaja przy tak śmiesznych przebiegach tez sie wierzyc nie chce a rozczarowych na forum niestety coraz wiecej. Tak jak mówiłem koszt sprzegła czy innych pierdół za parę tysiaków do przyjecia na klatę ale 30 kPLN za short block to chyba samochód na części pójdzie i obrazam się na subaru że mnie w wała zrobiło. Chyba ze za te pieniadzą mi Carfit zrobisz z dizla benzynę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Tak jak mówiłem koszt sprzegła czy innych pierdół za parę tysiaków do przyjecia na klatę ale 30 kPLN za short block to chyba samochód na części pójdzie i obrazam się na subaru No jak mi silnik padnie przed 300kkm to tak pewnie będzie, ale na razie jestem zadowolony. Z drugiej strony czy po 300 kkm czy po 500 kkm silnik kiedyś padnie i co wtedy? Naprawiać złomować sprzedawac na części? Wszystko zależy od rachunku ekonomicznego. Anegdota : Mojej kuzynce przepalił się tłok w Toyocie rav 4 2.2D4D 136 KM. Po gwarancji przebieg poniżej 150 kkm. Mówi do mnie zbulwersowana że naprawa (nie ASO) kosztowała ją ponad 5tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 (edytowane) Jeśli FHI zna faktyczną przyczynę (a na bank tak jest) to idealnie jakby ogłosili akcję serwisową. Jednak to strefa marzeń bo ktoś pewnie policzył ile straci firma a ile zyska firma ogłaszając akcję i wobec jej braku pewnie wyszło, że byliby mocno na minusie. Z tym, że czy nie ma możliwości aby aby takie coś zrobić odpłatnie ? Chyba wielu by się zadowoliło inwestując 20% ceny nowego shortblock'u aby uniknąć problemów. No chyba, że problemem jest sam shortblock Edytowane 12 Marca 2013 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Sledzac powyzszy temat zaczynam sie stresowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Mnie również spotkała przykra przygoda z SBD, pękł wał. 110k przebiegu. jeździc nie umiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Sledzac powyzszy temat zaczynam sie stresowac... za 1900 pln mażesz mieć dodatkowy rok gwarancji do 150k km. Koszt spory ale sen spokojny.... Łukasz , cóż , ja dawno mówiłem ze diesel w obecnych czasach to bomba zegarowa , koszty obsługi , dwa trzy razy większe , koszt paliwa owszem mniejsze, i, to pseudo oszczędność , na dziś i najpewniej na jutro i kilka lat , najtańsza będzie benzyna z FSI i tyle w temacie Carfit => w tych benzynach wymienia się shortblock czy poszczególne elementy ? jeżeli to pierwsze to wiele taniej nie będzie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Jeśli FHI zna faktyczną przyczynę (a na bank tak jest) to idealnie jakby ogłosili akcję serwisową. Jednak to strefa marzeń bo ktoś pewnie policzył ile straci firma a ile zyska firma ogłaszając akcję i wobec jej braku pewnie wyszło, że byliby mocno na minusie. Z tym, że czy nie ma możliwości aby aby takie coś zrobić odpłatnie ? Chyba wielu by się zadowoliło inwestując 20% ceny nowego shortblock'u aby uniknąć problemów. No chyba, że problemem jest sam shortblock gdzie i kiedy ? i już jade z gotówką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 w tych benzynach wymienia się shortblock czy poszczególne elementy poszczególne elementy, zresztą w dieslu tez, tylko przeważnie już nie ma do czego zamontowac tych elementów.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się